Empikfoto – czy warto skorzystać?

Strona empikfoto.pl
Strona empikfoto.pl

Empikfoto jest serwisem oferującym usługi fotograficzne. Marka działa w ramach Empiku. Właścicielem portalu jest Empkifoto Group. Serwis oferuje swoim klientom szereg usług fotograficznych. Jedną z takich usług jest możliwość zamówienia odbitek zdjęć. Poza tym firma ma w swojej ofercie Fotobooki.

Do wyboru są fotobooklety, (czyli zdjęcia wydrukowane na papierze kredowym, które złączone są sprężynką), fotobook A4 (album ze zdjęciami wydrukowanymi na papierze kredowym) oraz fotobooki HD (zdjęcia wydrukowane na papierze HD).

Istnieje także możliwość zamówienia Fotoksiążki. W ofercie są fotoksiążki kwadratowe w miękkiej okładce lub twardej, fotoksiążka z płócienną okładką, fotoksiążka A4 z miękką lub twardą okładką, fotoksiążka kieszonkowa, fotoksiążka XL (twarda okładka, ze sztucznej skóry), fotoksiążka XXL (okładka lakierowana, ze sztucznej skóry lub płócienna). Ponadto można zamówić fotokalendarz z wybranymi przez siebie zdjęciami.

Jest kilka opcji do wyboru. Można wybrać kalendarz o rozmiarze A3 (w kolorze białym lub czarnym) i A4 ( również kalendarz biały lub czarny). Ponadto można zamówić kalendarz specjalnie dla dziecka, kuchenny lub biurkowy.

Empkifoto oferuje swoim klientom również zdjęcia umieszczone w zabawkach lub na wyrobach ceramicznych (kubkach, kuflach, filiżankach, zestawach łazienkowych). Można również zamówić zdjęcie na tekstyliach np. na poszewce, koszulce, czapce, torebce, krawacie, czy śliniaczku. Osoba, która chce zamówić usługę musi najpierw założyć konto na serwisie i umieścić tam swoje zdjęcia. Wykonane produkty można odebrać osobiście w salonie Empik.

Click to rate this post!
[Total: 30 Average: 2.9]

Empikfoto - opinie użytkowników:

    1. marc pisze:

      ja korzystalem rok temu a teraz tzn w 2014 cos sie zmienilo w jakosci swadczonych uslug??

    2. Zawiedziona pisze:

      Nie polecam, zamówiłam 2 kalendarze ze względu na czas realizacji- 4 dni robocze, a zamówiłam w sobotę, minął tydzień, jest sobota a ja dalej nie mam kalendarzy. Zostałam bez prezentu… Według ich czasu realizacji kalendarze powinny być do odbioru w czwartek… nigdy więcej

      1. potwierdzam tez mam złe doświadczenia z kalendarzami i też nie miałam prezentu.Porażka

      2. Niestety, czas realizacji zamówienia to skandal. Ja również zostałem bez prezentu, ponieważ mają już 5 dni opóźnienia

        1. Aneta pisze:

          Też nie polecam . Zamówiłam.dwa.kalendarze wysłali 1 i 3 tygodnie czekam na drugi zwodzą okropnie – NIE POLECAM

        2. Ja chyba również zostanę bez prezentu. Zamówiłam torbę ze zdjęciem i otrzymałam w innym formacie- obcięte zdjęcie w połowie!! Masakra, już tydzień zbywają mnie mailami, choć pisałam że to prezent świąteczny i zależy mi na czasie 🙁 to chyba mój pierwszy i ostatni raz z empik foto-z przykrością stwierdzam, że nie polecam….

    3. filiposkyy pisze:

      Zamówiłem kilka zdjęć które chciałem powiesić sobie na ścianie,30×30 . Pomijając to że przyszło jedno wielkie rozpikselowane g***o to jeszcze pakował to jakiś bystrzak bo wszystko przyszło zwinięte w rulon ,pogięte ,wrzucone w paczkomat tak że szarpałem się 5 minut żeby to wydrapać

    4. Marc_E pisze:

      Nie polecam, zamówiłam zdjęcia na których obcięto ręce.. nigdy więcej

    5. Więcej nie skorzystam, ponieważ łapią klienta „gwarantowaną dostawą” na dany termin, po czym się z tego nie wywiązują i olewają klienta (korzystałam z infolinii, messengera i maila). A miał to być prezent na Dzień Babci i Dziadka… :/ Jestem zawiedziona taką obsługą (a raczej jej brakiem).

  1. grzybek pisze:

    ciekawa oferta, nigdy nie myslalam ze będę zlecala wywoływanie fotek przez neta bo myslalam ze to bez sensu, ale ta oferta jakos do mnie trafila i jestem zadowolona

  2. surykatki pisze:

    nie no ceny całkiem spoko, jakoś wykonania dla mnie naprawdę wysoka i fajnie bo można odebrać w punktach, nie trzeba za wysylke placic, ogolnie na plus

  3. golab pisze:

    Czasem trafiają mi się trochę mało kompetentni pracownicy, ale ja mam ogolnie pecha co do tego. na jakość usług nie narzekam jak na razie.

  4. bonzai pisze:

    Fajne zdjęcia z wakacji mi zrobili i jeszcze takie ramki dodaja jak się chcce, uważam, ze warto skorzysta cz ich ofrty,

  5. ziola pisze:

    Wydaje mi się,z e ceny nie są najniższe, ale za to jakość ich usługi jak dla mnie ok, nie myslalem ze w empiku tak się starają.

  6. kasik pisze:

    katastrofa!!!
    zamówiłam kalendarze i jakość zdjęć jest straszna (dodam że użyłam zdjęć bardzo dobrej jakości z profesjonalnej sesji u fotografa) na to co zrobili z kolorami brak słów, zdjęcia w kalendarzu wyglądają jakby były robione słabej jakości aparatem, zostały przyciemnione, pozbawione kolorów. Aż strach pomyśleć jak wygląda kalendarz z gorszej jakości zdjęciami. Nie polecam!!!

  7. Izabela pisze:

    Zamówiłam odbitki i jakość zdjęć straszna! Dla porównania zamówiłam w innym punkcie odbitki, żeby sprawdzić i empik przyciemnił zdjęcie, do tego kolory – tragedia! Nigdy więcej odbitek w empiku!

  8. Maja12345 pisze:

    Nie polecam. Usługa foto ich przerosła. Z pięciu zamówionych książek musiałam trzy reklamować. Pierwsza którą zamówiłam przyszła brudna (jakby ktoś nad nią jadł) i krzywo wycięta. Sprzedawca w salonie przekonał mnie, że to przypadek. Zamówiłam dwie dla córek na Mikołaja. Miałam odebrać 22 listopada, do dziś ich nie mam. Na nic maile, termin reklamacji. Zablokowali nawet dodanie mojej opinii na opineo.pl. „Trwa rozmowa”, z której drwią. Zero kontaktu! Nie polecam tej firmy!!! Przestrzegam, przed robieniem prezentów na empikfoto. Mnie zepsuli dwie niespodzianki!

  9. Andrzej pisze:

    Nie polecam. Aplikacja na stronie się zawiesza i chodzi bardzo wolno. Zmarnowałem 3 h i mój projekt nie przeszedł. Ponadto nie można zamówić odbióru do wybarnego punktu empik bo niby sa zapchane. Baznadzieja!

  10. Nie polecam!!!! Już miesiąc czekam na fotoksiążkę i nadal nic nie wiadomo. Szybka przesyłka to MIT. Przykro mi, bo zepsuli mi prezent urodzinowy. Nie ma również możliwości dodania opinii na stronie fotoindex/empikfoto. Kupujcie na innych serwisach.

  11. Maciek pisze:

    Straszna lipa. Moja zona skladala zamowienie na kalendarz ze zdjeciami dzieci dla dziadkow. Normalnie robimy kalendarze w Vista print, ale zlikwidowali oddzial w Polsce, wiec skorzystalimy z empiku. Zamowilismy dwa kalendarze w styczniu 2018 (biurkowy i na sciane).
    1. Jeden z jakiegos powodu zaczyna sie od listopada 2017 i konczy na padzierniku 2018
    2. Drugi jest od polowy 2018 do polowy 2019
    3. Ladnie wyszly tylko zdjecia robione w studio podczas sesji zdjeciowej a reszta wyszla w strasznie nienaturalnych kolorach (jedne zielone, inne pomaranczowe)
    4. Obsluga klienta ma nas w du… i uznala ze zrealizowano wszystko jak nalezy

    Pierwszy i ostatni raz zamawialismy tam kalendarze…

  12. Anonim pisze:

    Tragedia!!! Zmarnowałam 4 godziny i zdjęcia nie przeszły. Ciągle zawiesza się aplikacja.

  13. Zosia pisze:

    Tragedia!!! Zmarnowałam 4 godziny i zdjęcia nie przeszły. Ciągle zawiesza się aplikacja.

  14. Ogolnie nie mam zastrzezen poza jednym.
    Zdjecia „poucinane” od gory, po bokach… Bez sensu gdybym chciala takie zdjecia to robilabym calkiem inne ujecia!

  15. Przyznam szczerze, że jestem zdziwiona opiniami fakt zamawiam odbitki ale 300 zdjęć jednorazowo i są świetnej jakości można edytować kadr zdjęc aby uniknąć złego kadru. zamawiam zdjęcia od dwóch lat i nie miałam żadnego problemu czas realizacji nawet był szybszy niż zakładany

    1. Anonim pisze:

      Dokładnie również korzystam od wielu lat i praktycznie co miesiąc i żadnych zastrzeżeń. A zdjęcia trzeba kadrować.

  16. bardzo długi czas wgrywania zdjęć, często zacina się i trzeba od początku mino prób korzystania z różnych przeglądarek. Dla mnie dość długi czas oczekiwania (zamówienie w środę rano a dostawa do punktu na poniedziałek)

  17. Anonim pisze:

    Zamówiłam kubki w empiku i jakość zdjęć na kubkach jest beznadziejna. Kolory tez całkiem inne. Ogólnie nie polecam .

  18. Magda pisze:

    Masakra, przez 7h dodawałam i kadrowałam ponad 500 zdjęć. Im więcej zdjęć dodawałam, tym wolniej działała strona, na samym końcu przestała być responsywna, aż wreszcie przeładowała się na stronę główną empik foto i cała moja praca poszła na marne.

  19. Gola pisze:

    A dla mnie właśnie super! Jestem zdziwiona opiniami niektórymi, bo ja zamawiam dość często i nigdy nie miałam takich problemów. Robią fajne promki, dość szybko się wszystko robi i zazwyczaj jest w empiku przed czasem. Z aplikacji nie korzystałam, ale na komputerze jest ok.

    1. stan pisze:

      Popieram opinię. Od wielu lat projektuję fotoksiążki i zawsze wszystko jest w porządku. Lepszej jakości są na papierze fotograficznym, ale i na kredowym jest dobrze.

  20. skild pisze:

    Jakość zdjęć mi pasuje, ale aplikacja działa tragicznie – wgrywanie zdjęć, to katorga…

  21. Wiktoria pisze:

    Serdecznie nie polecam robiłam fotoksiazkę byłam w połowie było późno stwierdziłam, że zapisze i dokończę jutro. Nie chciało się zapisać no dobra zrobię odrazu za jednym razem i zamówię. Podchodzę drugi raz do próby. No wszystko wydawalo się dobrze jak miałam już ostatnie strony to na pierwszych zaczęło się coś przestawiać i nie szło napisów poprawić i poznikały strony. Cała praca na marne. Tyle czasu poświęconego. Nie polecam.

    1. Saabinaa pisze:

      Jestem zawiedziona, zamowilam 90 różnych zdjec a przyszlo mi 60 różnych a 30 podwójnych.
      W dużej mierze brakuje zdjec na których mi bardziej zależało. Jestem załamana! 🙁

  22. Mona pisze:

    Korzystałam 2 razy w ciągu miesiąca. Za pierwszym razem książka wyglądała w porządku. Kolejna niestety jest bardzo słabej jakości – zdjęcia są bardzo ciemne – jakby czarnej farby mieli za dużo. Każdy cień na zdjęciu jest bardzo podkreślany i zdjęcia wyglądają trochę „komiksowo”. To drugie podejście wybitnie mnie rozczarowało.

  23. Emilia pisze:

    Czekam 1,5 tygodnia na Kalendarz i nie ma go do tej pory. Mialy być 4 dni robocze. Porazka

  24. Sandra pisze:

    Nie polecam foto puzzli. Zamówiłam 1000 elementów. Jakość koszmarna, krzywo powycinane, nie idzie ich nawet ułożyć.

  25. Kornelia pisze:

    Często zamawiałam odbitki na empikfoto i zawsze byłam zadowolona, ale ostatnia realizacja tragedia. Wszystkie zdjęcia są bardzo mocno rozjaśnione, bez kontrastu i nasycenia – wygląda to niezbyt atrakcyjnie. Dużym plusem jest szybka realizacja, ale wolę poczekać kilka dni dłużej i otrzymać lepsze jakościowo zdjęcia.

  26. Magda pisze:

    Zamawiałam dwa razy w empik foto ok miesiac temu zdjęcia i za pierwszym razem byłam zadowolona, natomiast dzisiaj przyszło drugie zamówienie i niestety tragedia… zdjęcia robione tym samym aparatem co wcześniejsze, ale jakość słaba, zdjęcia przeswietlone lub przyciemnione, rozmyte kolory, brak widocznych kontur, złe nasycenie masakra… A na dodatek w przypadku większosci zdjęć które były obrabiane na stronie internetowej empik foto w ogóle nie zostały te zmiany uwzględnione- zdjęcia nie przedstawiają nic konkretnego, poucinane twarze itd.
    To był ostatni zakup w empik foto. Szkoda pieniędzy. Lepiej dopłacić parę groszy gdzieś indziej i być zadowolonym niż dostać taki badziew…

  27. janbernes pisze:

    Bardzo słaba jakość zdjęć. Nieakceptowalna jakość. Otrzymałem ocno niedoświetlone zdjęćia, zaówno duże, jak i standardowe 10×15.
    Porażka. Daleko od tej firmy.

  28. janbernes pisze:

    Bardzo słaba jakość zdjęć. Nieakceptowalna jakość. Otrzymałem mocno niedoświetlone zdjęcia, zarówno duże, jak i standardowe 10×15.
    Porażka. Daleko od tej firmy.

  29. janbernes pisze:

    Jakość bardzo niska, wręcz nieakceptowalna. Szkoda pieniędzy. Twarz niewidoczna. Zdjęcia się do niczego nie nadają, tym bardziej że zamówiłem u nich zdjęcia 40×50. Reklamacja oczywiście odrzucona. „Jeżeli chciałby Pan, aby wydruk wyglądał podobnie na papierze i na monitorze to należy skalibrować monitor spektrofotometrem. W innym wypadku kontrast, nasycenie i kolorystyka będzie tylko i wyłącznie tym co wyświetla monitor na fabrycznych ustawieniach”. Nic dodać, nic ująć. Szkoda czasu. NIE POLECAM.

  30. Empik to porażka pisze:

    Nie polecam. Czas realizacji odbitek jakby co najmniej ktoś ręcznie malował Bitwę pod Grunwaldem. Niemiła Pani z obsługi klienta, która wmawia mi że dostałam maila z informacją o opóźnieniu. Jednym słowem katastrofa

  31. Sylwia pisze:

    Pierwszy i ostatni raz zamawiałam zdjęcia od empikfoto. Nie dość że opóźniona przesyłka to zdjęcia z nienaturalnie zwiększonym kontrastem, rozpikselowane i niewyraźne. Nie polecam!!!

  32. Anonim pisze:

    Dramat, zapłaciłem za zlecenie i je otrzymałam,więc zapłaciłem za drugie zlecenie i wtedy zaczęła się jazdą.Przez tydzień dostawała meile że nie opłacone, wysłałam potwierdzenia,dzwoniła,w końcu anulowali zlecenie, pieniędzy nie zwrócili

  33. Jola K pisze:

    Słaba jakość zdjęć nawet bym powiedziala ze bardzo slaba masakra . Nie polecam

  34. Maciek pisze:

    Szanowni,

    Fatalnie! Złożyłem zamówienie korzystając z edytora empikfoto, wystąpił błąd -bez konkretów, informacja, że nie da się złożyć zamówienia i należy skontaktować się z obsługą. Zgłosiłem się zgodnie z instrukcją….i cisza 🙁 podjąłem drugą próbę złożenia zamówienia i nic nie zmieniając błąd ustąpił.
    Nagle moje opłacone zamówienie zostało anulowane. Ponowiłem kontakt z obsługą bo chciałem dokonać zakupu, opisałem problemy. Otrzymałem informację o błędzie, który po stronie edytora nie jest widoczny, obsługa widzi co innego, ja co innego, zatem poprosiłem, żeby zrealizowali zamówienie zgodnie z moimi wytycznymi -unikniemy kolejnego straconego czasu mojego i szanownego Empikfoto. Natomiast znów tajemnicze „labolatorium Empik foto” musi przejąć sprawę… kontaktu brak wiem, że ok. 400 zł za zamówienie to może być mało dla takiego giganta fotografii, ale hmm mogli chociaż dać znać żebym spadał, że nie udźwigną stworzenia fotoksiążki bez dodatków. Teraz sprzedający wybiera klientelę? Nie polecam, sugeruję omijać, szkoda czasu. Zmarnowałem ok. 2-3h na zabawę w edytorze, od większych kombinacji po totalnie proste wybory, zmarnowałem tydzień ( a nie przepraszam… Pani na infolinii poprawiła mnie, 5 dni) na to żeby złożyć zamówienie i nic z tego nie wyszło. Zero chęci pomocy. Jestem zszokowany, że takie rzeczy mają miejsce w XXI wieku, w tak trudnym dla gospodarki czasie.
    Nie polecam, odradzam, jestem totalnie rozczarowany.
    Obsługa na poziomie -1/10, nikt nic nie wie, nikt nic nie może wskazać (chodzi o terminy).

  35. Wnerwiona pisze:

    Też jestem w szoku co się dzieje z foto empikiem to porażka, zawsze zamawiałam z niej foto książki, zdjęcia i wszystko było ok, dziś chciałam zamówić fotozeszyty, zmarnowane 5 godzin, bo zdjęcia na końcu nie zostały przesłane, coś się zawiesiło na 98 procentach i g…. Ostatecznie połowa fotozeszytu zniknęła bezpowrotnie zanim wyszłam ze strony. Szkoda nerwów!!!!!!!

  36. sfrustrowana pisze:

    wgrywałam 400 zdjęć 3 razy i 3 razy je edytowałam POJEDYNCZO, za każdym razem w momencie zamawiania wracały mi do stanu sprzed edycji. Masakra, rady obsługi klienta nie pomagają.

  37. Andrew pisze:

    Fotoksiążka z empikfoto to totalna porażka. Trzykrotnie wgrywałem zdjęcia w aplikacji i trzy razy się zacinały i w konsekwencji nie przeszły. Wcześniej zamówione fotoksiążki przyszły z dużym opóźnieniem, zdjęcia były prześwietlone i wyglądały jakby ktoś dolał do nich czarnej farby. Zmarnowane kilka godzin mojej pracy. Masakra. Takie firmy jak ta, powinno się zamykać w XXI wieku. To obciach dla polskiej gospodarki. To niewiarygodne, że do tej pory nikt nie zainteresował się tak beznadziejną działalnością tej firmy, pomimo tak wielu negatywnych opinii.

  38. Konrad pisze:

    Z całego serca nie polecam. Podczas składania zamówienia widnieje informacja o czasie realizacji 4 dni robocze w skład których wchodzi przygotowanie i dostarczenie. Podczas całego procesu składnia nie widziałem informacji że czas 4 dni jest nieaktualny. W statusie zamówienia brak informacji o terminie realizacji. Informacja o przewidywanym czasie widnieje w jednym z 3 maili. Okazało się że najprawdopodobniej przesyłkę dostanę po 8 dniach od złożenia. Z informacji otrzymanej od infolinii usłyszałem ze czas zależy od regionu. Hmmmm nie obrażając nikogo ale złożone zamówienie było do Warszaway, a nie do małego punkt empiku w mniejszym mieście, co mogłoby mieć pewnego rodzaju uzasadnienie, niemniej jednak taka informacja powinna być widoczna już na pierwszym etapie składania zamówienia. Jak pozostałe osoby zostałem bez prezentu.

  39. Piotr pisze:

    Jakosc odbitek dramat , pikselioza , niskiej jakości papieru, kolory blade i przepalone , dodatkowo poobcinane zdjęcia, nie warte nawet 1zl uwaga na empikfoto , w innym punkcie wywołane zdjęcia w super jakości z tych samych plików

  40. Nikita pisze:

    Fatalna jakość zdjęć, nawet przy bardzo wysokiej rozdzielczości, mega wyblakłe kolory, paskudnie zrobiona robota. Dzobrze że zrobiłam tylko 25 zdjęć, nigdy więcej! Nawet jakbym sobie wydrukowala w domu na drukarce by lepiej wyszły. NIE POLECAM!

  41. Z daleka pisze:

    Przy większych fotoksiazkach np 40stron edytor sie zawiesza i godzinami mozna robic to samo. 6 ksiazek udalo mi sie zamówić ale juz reszty nie dam rady zaprojektowac bo uj mnie strzela. Edytor to mega porażka. Nie chce zapisywać projektów. Np. Przy kliknieciu w edytorze „cofnij” usunęło mi 20 stron ułożonych zdjęć ! I nadpisalo automatycznie wersję! To jest tak ułomny program że programistę powinno sie wybatorzyc publicznie za wk…rwianie ludzi ! Odradzam

  42. Polecam pisze:

    Polecam:-)
    Wywołałam bardzo dużą ilość zdjęć w rozmiarze 10×15 cm i zapłaciłam grosze!! Szczerze zaskoczyły mnie powyższe opinie na nie!
    Zdjęcia zamówiłam online więc sama musiałam je wczytać i przy niektórych zdjęciach pojawiało się ostrzeżenie że zdjęcie może być niezadowalające (tak też było gdy przyszły odbitki) informacja ta pojawia się w moim przypadku przy zdjęciach które były przerobione na telefonie czy były pobrane z portali społecznościowych. Zatem myślę że u każdej osoby pojawia się takie ostrzeżenie i wtedy nie trzeba korzystać z usługi i nie mieć pretensji do całego świata.. Zamawiałam również puzzle z zdjęciem i również polecam.

  43. Katarzyna pisze:

    Tak edytor Fotoalbumy EMPIK zawiesza się NON STOP … i to jest ich GŁOW NY PROBLEM… pracujecie godzinami czy dniami jako amatorzy nad swoim albumem … po przegraniu zdjęć, zaprojektowaniu stron, przeniesieniu kilku zdjęć do albumu … projekt się po prostu nie ZAPISUJE! …. Laboratorium Empiku lekceważy monity, prośby, skargi, prośby o pomoc … INNYMI SŁOWY lekceważy KLIENTÓW ! … Wasz czas i pieniądze są marnowane przez dużą korporację … Dlaczego tak jest? I na pewno jakość zrobionych albumów jest dyskusyjna … ale z nimi nie ma dyskusji … za wszystko odpowiedzialny jest bezradny (ale pracowity i uczciwy bo w końcu płaci) klient amator … !!! Ludzie to nie jest kraj dla uczciwych ….!

  44. Magda pisze:

    NIE POLECAM. Od 8 dni czekam na dostawę foto prezentów, zero informacji, zero kontaktu, nie wiem, co sie dzieje, poza tym, że Ojciec nie dostanie prezentu na Dzień Ojca…

  45. Monika pisze:

    Zamówiłam zdjęcia właściwie to nie pierwszy raz około 60 sztuk tym razem i jedno zdjęcie zostało mi podwójnie wywołane a 3 zdjęcia zostały wywołane poziomo zamiast pionowo i pare zdjęć zostało źle przycięte (zaznaczałam w aplikacji korekcje niektórych zdjęć i zapisywałam ). Zawiodłam się bardzo i jeszcze większość zdjęć została bardzo słabej jakosci wywołane albo z widocznymi pikselami.

  46. Aneta pisze:

    Pierwszy raz dodaje opinie odnośnie zamówionego produktu, ale to co dostałam przeszło moje najśmielsze oczekiwania. Zamówiłam około 70 zdjęć w wymiarze 10×15 oraz 13×18 (w bardzo dobrej jakości) oraz dwa magnesy ze zdjęciami. Zdjęcia dodawały się bardzo długo, czas oczekiwania na odbiór 4 dni robocze. Zdjęcia odebrałam dzisiaj i… jakość jest FATALNA! Kolory o kilka tonów przyciemnione, bardzo nienaturalne retuszowanie twarzy (o co nie prosiłam), trzeba się dobrze przyjrzeć aby cokolwiek ujrzeć na zdjęciu. Strach pomyśleć jak będą wyglądać magnesy, gdy będą w końcu do odbioru. Z całego serca ODRADZAM! Żałuje, że wcześniej nie przeczytałam opinii. Jeśli komuś zależy na dobrej jakości, radzę znaleźć sprawdzone i dobrze oceniane studio/stronę. Moje zdjęcia, tak jak moje pieniądze, idą niestety do kosza.

  47. Klaudia W pisze:

    Kadrowałam zdjęcia 1,5h, po czym po wciśnięciu „dodaj do koszyka” wszystko zniknęło. Nie ma w zakładce Moje Projekty ani Moje Albumy. Szkoda czasu, mimo że raz wcześniej korzystałam i byłam zadowolona.

  48. anonim pisze:

    Chciałam wywołać sobie zdjęcia jako pamiątkę z wakacji, ale niestety wszytskie (prawie 400 sztuk) jest do wyrzucenia. Każde zdjęcie jest rozpikselowane, pozmieniane kolory, wyglądamy na nich jak trupy, do tego zdjęcia są posklejane. Tragedia !!!

  49. Wiki pisze:

    Ja mam pytanie 🙂 jak długo przechowujecie zdjecia w postaci folderów w aplikacji empikfoto? Ja mam konto dość długo dodawałam zdjecia do folderów dodawalam zdjecia może dwa razy do roku a dziś wchodzac w aplikacje okazuje się ze wszystkie foldery te ze zdjeciami które wywołałam ale również te przygotowane poprostu zostaly usuniete. Kojarzę że ktoś zapewniał mnie ze mogę,, skorzystać,, z moich zdjęć w dowolnym momemcie. Że,, moje zdjecia nie były wczesniej tak bezpieczne,, a teraz okazuje się to wielką sciemą! Zostałam bez zdjęć! Wszystkie foldery skasowane bezpowrotnie…

    1. Alicja pisze:

      spotkało mnie to samo, zdjęcia które jeszcze dwa tygodnie temu były na stronie-zniknęły! w odpowiedzi na moją wiadomość, co się z nimi stało, zostałam poinformowana że: projekty są przechowywane max 60 dni po opłaceniu. o albumach i zdjęciach już ani słowa. kolejnej wiadomości z żądaniem wyjaśnień nie dało się do nich wysłać. straciłam wszystko co projektowałam i zapisałam. zainteresowałam się też wtedy opiniami o empikfoto innych użytkowników, przekonałam się, że więcej z ich usług nie skorzystam. nie zamierzam ryzykować. kiedyś wywołałam kilka fotoksiążek, nie bylam zadowolona z jakości zdjęć, mimo pracy na wysokiej jakości odbitkach. zareklamowałam. pani z obslugi zdołała mnie przekonać że lepiej się nie da. teraz widzę, że to nie był przypadek. przestrzegam, szkoda ryzykować.

  50. Magda pisze:

    Odbitki które zamówiłam przez empikfoto były bardzo słabej jakości. Tz twarze były białe, oczy po prostu czarne, niewyraźne, piksele widoczne. Po złożonej reklamacji otrzymałam jakimś cudem bardzo dobrej jakości zdjęcia. Więc można było. Ale minus taki że nie wszystkie były w komplecie. Już sobie darowałam dalszą próbę reklamacji.
    Lepsza opcją na wywołanie zdjęć są studia fotograficzne.
    Nie polecam jeśli komuś zależy na jakości zdjęć !

    1. W jaki sposób była robiona reklamacja? Nie zmieniałam aparatu, telefonu a zdjęcia porażka. Zamówienie wielkie prawie 1500 odbitek. I po empikfoto spodziewałam się super jakości a wszystko wygląda tak, że nawet nie mam ochoty tego wkładać w albumy. Piksele, białe plamy, nieostre, dziwne plamy. Tragedia.

  51. Ania pisze:

    Kilka dni temu zamówiłam odbitki. Prosiłam o korektę koloru w razie potrzeby. Niestety wszystko poszło na automat zero korekty, odbitki brzydkie. Szkoda że się jakość popsuła kiedyś byłam bardzo zadowolona teraz to szajse. Dodam że pracuje w fotografii i znam się na obróbce.

  52. Dodawanie zdjęć jest czymś bez sensu. Nic się nie zapisuje. Strata czasu. Kadrowanie zdjęć, usuwanie, zmiana formatu. Po czym nic nie zostało zapisane. Strata i nie szanowanie czasu. Brak słów

  53. Sabina pisze:

    Nie polecam!!! Zamowilam fotoksiazke na prezent, niestety wykonanie nie do przyjęcia i przejścia…jeśli były linie przerywane powinny odcinać zdjęcia do marginesow, a na każdej stronie to wyglądało inaczej… Oczywiście reklamacja nieuwzględniona.

  54. Anonim pisze:

    Zawsze wywoływałam zdjęcia w empiku i byłam zadowolona….do teraz! Masakra, zdjęcie robione przez fotografa są tak rozjaśnione, że tego się nie da w ramki oprawić. Dodam, że zdjęcia były też wywoływane w innym punkcie i są zrobione super! Więc nie jest to wina fotografa! Poza tym wywoływałam jeszcze raz te same zdjęcia po obróbce, wcześniejsze da się oglądnąć te są masakra! Kolor taki prześwietlony, nienaturalny, że az bije po oczach. Szkoda, że zmiany ale na minus 🙁

  55. Konrad pisze:

    Pierwszy raz zamówiłem tam odbitkę. Zamówiłem tylko jedną odbitkę 20×30 cm na papierze aksamitnym do powieszenia jako obrazek. Niestety przez środek odbitki przebiega biała rysa przy lewym rogu przechodząca w zygzak. Jak na pierwsze zamówienie i to jednego zdjęcia w cenie 20 zł z dostawą do salonu, to jest kpina z klienta. Rozumiem jeśli byłoby 100 odbitek zwykłych za 30 gr i z jedną coś było nie tak. Składam reklamację. Dodatkowo brak jest możliwości dostarczenia wadliwego produktu do dowolnego salonu. Ten, w którym odbierałem odbitkę jest mi obecnie nie po drodze.

  56. Marcin B pisze:

    Nie polecam zamawiania odbitek – zdjęcia nie można samodzielnie kadrować do ramki.
    Firma tak formatuje że obcina głowy ręce twarze.
    Po złożeniu reklamacji dostałem odpowiedź „Z przykrością informuję, że reklamacja została rozpatrzona negatywnie. Zamówienie zostało wykonane zgodnie z przesłanym projektem. ”
    Dno w obsłudze klienta

  57. Zamówione 6.12.2021 do odbioru 8.12.2021. prawie 1600 odbitek. Super jakość, ostrość, kolory. Pierwszy raz jestem w pełni zadowolony z odbitek cyfrowych. Nie mówiąc o cenie promocyjnej – taniej nigdzie nie ma nawet przy 10tys zdjęć 🙂

  58. Ania pisze:

    puzzle to jakaś kpina nie odzwierciedlają żadnych realnych kolorów zamiast nauralnych przejechane kolorytycznie na niebiesko

  59. AgaCh pisze:

    jestem zadowolona z usług na empik.foto; wysyłałam wiele razy zdjecia do druku w różnych formatach (najczęściej 10×15), wszystko wyszło świetnie i w porządku, zdjęcia w tej jakości w jakiej były wysłane w aplikacji (choć jakość niektórych zdjęć była gorsza bo gorszy aparat w telefonie); obsługa i termin realizacji szybki jak w opisie (przed jednymi świętami Bożego Narodzenia mieli opóźnienie ze względu na natłok zamówień lecz mi to nie przeszkadzało), można kadrować zdjęcia; nie narzekam, ceny też spoko

  60. Gość pisze:

    Niestety muszę zgodzić się z powyższymi niepochlebnymi komentarzami. Zawsze zamawiałam przez Empik i było ok. Od jakiegoś czasu coś tam nie gra. Ostatni mój projekt – 648 zdjęć – nie do przetworzenia. Zmarnowane 3 dni po kilka godzin. Strona po wykadrowaniu każdego zdjęcia osobno, wyrzuca po obrobieniu 90% projektu i wszystko znika. Nie ważne na jakim sprzęcie, a próby podejmowane z różnych – sytuacja ciągle się powtarza. MASAKRA!!!Szkoda czasu przy większej ilości zdjęć.

  61. Anonim pisze:

    Stworzyłam projekt, zamówiłam. Dzisiaj przyszły i mimo, że zdjęcia nie były najlepszej jakości, to kubki wyszły rewelacyjnie. Polecam!!!

  62. Aneta pisze:

    Dzisiaj przyszły kubki, które zaprojektowałam i zamówiłam. Mimo, że zdjęcia nie były najlepszej jakości, to kubki wyszły rewelacyjnie. Ponadto zamówienie otrzymałam 2 dni wcześniej, niż to było zaplanowane. Polecam!!!

  63. AGATA pisze:

    W albumie część zdjęć rozpikselowanych, pomimo ich dobrej jakości. Reklamacja nie uznana. Nikt z laboratorium/ działu reklamacji nie obejrzał albumu, nie zostało sprawdzone, których zdjęć dotyczy problem. Ot reklamacja nie uznana. Nie polecam

  64. Przez długie lata korzystałam z usług empiku – odbitki, fotoksiążki. Ale to się juz skończyło z kilku powodów – mimo że jakość zdjęć wciąż była dobra, przestałam zamawiać, bo przesyłane były kompletnie pomieszane. Segregowanie np. 500 zdjęć z różnych wydarzeń zajmowało za dużo czasu. Zrobiłam jeszcze kilka fotoksiążek, ale tu z kolei pokonał mnie skrócony czas przechowywania projektów na serwerze. Niestety rzadko mam czas, żeby zrobic wszytko od razu do końca. Przez to straciłam ostatnie prawie gotowe projekty. Nie będę ryzykować ponownie. Szukam alternatywy.
    Fotoksiążki były atrakcyjne ze względu na cenę. Samo ich przygotowanie było jednak bardzo czasochłonne ze względu na częste problemy z połączniem, znikanie zdjęć, brak opcji (która jest w innej firmie) automatycznego przesunięcia zdjęcia o parę mm, tak żeby było ułożone równo w stosunku do sąsiednich.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *