Groupon – najbardziej znany portal zakupów grupowych. Czy i dlaczego opłaca się tu wciąż kupować?

W zeszłym roku na 38,5 miliona osób mieszkających w naszym kraju ponad 26 milionów regularnie korzystało z internetu w swoim domu, czy na różnych urządzeniach mobilnych. Blisko 55% z tych osób chociaż raz w roku 2018 dokonało zakupów online. Szał kupowania w sieci niewątpliwie ogarnął naszym rodaków. Jedną z możliwości kupowania nie tylko produktów, ale także usług, jest korzystanie z tzw. zakupów grupowych na portalu Groupon. Przyjrzymy się dzisiaj temu portalowi nieco bliżej.

Popularność zakupów grupowych na przestrzeni ostatnich lat…

Szał na korzystanie z ofert zakupów grupowych w Polsce rozpoczął się tak naprawdę bardzo późno. Kiedy na zachodzie pierwsze tego typu serwisy, właśnie z Grouponem na czele, zaczęły pojawiać się już w roku 2008, do nas dotarły dopiero 2 lata później. Bardzo szybko zrobiły one jednak ogromną furorę. W zaledwie rok czasu portale zaczęły notować milionowe wejścia na strony.

O dziwo jednak szał ten nie trwał zbyt długo. Szacuje się, że mniej więcej około 2 lat, a więc do roku 2012-2013. Wynikało to z nie do końca prawidłowo prowadzonej polityki takich zakupów. W tamtym czasie pojawiało się mnóstwo skarg na jakość, przede wszystkim usług kupowanych w takiej formie. Klienci spotykali się przede wszystkim z trudnością realizacji kuponów. Na przykład wybierając usługi w salonie kosmetycznym za ułamek oryginalnej ceny, czas oczekiwania na wizytę wynosił nawet kilkadziesiąt dni.

To wszystko sprawiło, że był taki moment, w którym klienci po prostu odwrócili się od tych serwisów. Zawirowania były również po stronie sprzedawców. Portale tego typu rysowały im wizje ogromnych dochodów, przede wszystkim z racji zachęcania do siebie klientów. Idea działania była bowiem prosta. Sprzedać usługę z ogromnym rabatem tylko po to, aby zachęcić do siebie klienta. Z założenia miał on w przyszłości ponownie korzystać z usług, ale już za pełną cenę.

Problemy z realizacją wielu kuponów sprawiły jednak, że klienci negatywnie patrzyli nie tylko na same serwisy zajmujące się sprzedażą, ale także na firmy, za których usługi płacili. W efekcie nie wracali, a sprzedawcy obsługując głównie zakupy grupowe tracili pieniądze.

Dzisiaj jednak sytuacja się zmieniła. Portal Groupon jakiś czas temu przeszedł głęboką restrukturyzację i widać, że przynosi ona skutki. Zakupy tego typu znów się rozpędzają i, choć daleko im do wyników tradycyjnych sklepów, to na pewno ich oferty są godne rozważenia.

Lider rynku – groupon.pl

Dlaczego w ogóle cały czas wspominamy o serwisie Groupon? To po prosty prekursor tego rodzaju zakupów, rodem wprost ze Stanów Zjednoczonych. Historia powstania serwisu jest całkiem zaskakująca i zaczyna się już w roku 2008. Pomysłodawcą i założycielem był Andrew Mason. Pomysł na taki handel zrodził się w jego głownie dosłownie jednej nocy, a niedługo później w sieci już pojawił się serwis, właśnie Groupon.

Jest to o tyle ciekawe, że do dzisiaj portal ten jest uznawany za jeden z najszybciej rozwijających się w historii internetu. Zaledwie w 17 miesięcy od startu jego wartość wyceniono na zawrotne 1,35 miliarda dolarów. Czy to dużo? Pod kątem ogólnej wartości serwisu nie, ale biorąc pod uwagę to, jak szybki był ten rozwój, Groupon nie ma sobie równych. W identycznym okresie od startu takiej wartości nie osiągnęli bowiem nawet tacy giganci, jak Google, AOL, Ebay czy Amazon. Teoretycznie więcej warty był serwis YouTube po 17 miesiącach, ale…po tym okresie serwis ten wciąż na siebie nie zarabiał, kiedy to Groupon już dawno przyniósł jego właścicielowi fortunę.

Na chwilę obecną firma działa na terenie wielu krajów całego świata. Serwis jednocześnie przeszedł w ostatnim czasie głęboką restrukturyzację, której celem była optymalizacja finansowa i próba mocnego powrotu na rynek. Serwis dość mocno skupia się obecnie na mobilnym dostępie do ofert, które cieszą się dużą popularnością.

Co możemy tu kupić?

Warto przy okazji krótko omówić możliwości polskiej odsłony tego serwisu. Kupić możemy tam obecnie dosłownie wszystko, a więc nie tylko produkty, ale także usługi. Pośród produktów największą popularnością cieszy się drobna elektronika oraz różnego rodzaju gadżety, perfumy, kosmetyki czy biżuteria.

Groupon to jednak przede wszystkim usługi z dużymi rabatami. Warsztaty i myjnie samochodowe, salony fryzjerskie i kosmetyczne, kina, restauracje, a nawet oferty wakacyjne. Na potrzeby ofert wakacyjnych powstała nawet specjalna, dodatkowa wersja serwisu, która skupia się wyłącznie na nich. Nie będziemy ukrywać, że to właśnie opcje kupowania miejsc noclegowych cieszy się obecnie największą popularnością. W dużych miastach widać dodatkowo spore zainteresowanie takimi ofertami, jak bilety do kina i teatru, pakiety restauracyjne czy usługi związane z motoryzacją.

Wybrane ceny z oferty

Nie da się zaprezentować całej, aktualnej oferty z tego serwisu, ale na pewno możemy przytoczyć kilka przykładów.

  • bilet do sieci kin Multikino do wykorzystania w całej Polsce na dowolny seans 2D – 13,90 zł;
  • weekendowy rejs Stena Line z Gdyni do Szwecji za 219 zł dla dwóch osób;
  • godzina na warszawskiej strzelnicy FSO za 29,90 zł zamiast 95 zł;
  • bezprzewodowe słuchawki Roneberg R7 za 9 zł zamiast 200 zł.

Jak widać, niektóre z ofert wyglądają naprawdę atrakcyjnie, a to jedynie mała kropelka pośród opcji zakupowych prezentowanych na stronie

Reklamacje

W teorii Groupon nie jest tylko i wyłącznie portalem pośredniczącym w zawieraniu transakcji i prezentującym różne oferty. Regulamin wyraźnie mówi bowiem o ewentualnych opcjach reklamowania zakupionych na portalu kuponów.

Reklamacje są tutaj za każdym razem realizowane w sposób indywidualny. W razie problemów należy skontaktować się z administracją mailowo lub skorzystając ze specjalnych formularzy online dostępnych na stronie. Reklamacje można składać w wielu różnych sytuacjach. Przede wszystkim można to zrobić wtedy, gdy w naszym odczuciu sprzedawca nie wywiązał się z umowy, jaką z nim podpisaliśmy kupując daną ofertę. Brak możliwości realizacji kuponu czy niezgodność produktu lub usługi z opisem to na pewno silna podstawa do reklamacji.

Przejdź do strony Groupon’a

Serwis oferuje do tego możliwość zwrotu pieniędzy, jeśli na przykład okaże się, że firma, z której usług chcieliśmy skorzystać, zwyczajnie przestała istnieć. Każda taka sytuacja powinna być zgłoszona i serwis rozpatruje te sprawy indywidualnie.

Opinie?

Opinie dotyczące takich zakupów grupowych są niesamowicie wręcz zróżnicowane, dlatego naszym zdaniem nie ma za bardzo co się ich trzymać. W głównej mierze dotyczą one bowiem nie samego portalu, a ofert sprzedawców. Portal najczęściej jest chwalony za różnorodność ofert, częste ich aktualizowanie oraz za obsługę klienta stojącą na wysokim poziomie.

Czy warto tu kupować?

Jeśli często chodzicie do kina lub teatru, lubicie zjeść coś na mieście albo szukacie okazji wakacyjnych, to naszym zdaniem zakupy grupowe są godne polecenia. Po zmianach portal wyraźnie odżył, ofert przybywa, a to oznacza, że każdy ma spore nasze na to, aby korzystać z różnych usług w rewelacyjnych wręcz cenach.

Click to rate this post!
[Total: 61 Average: 2.4]

Groupon - opinie zakupowiczów:

  1. Z zakupów grupowych miałem okazję skorzystać już wcześniej ale za granicą kiedy w Polsce nie były tego typu portale popularne tak jak dziś. Cała idea tego przedsięwzięcia jest moim zdaniem trafiona z tym, że trzeba uważac na potencjalnych naciągaczy, którzy chcą wypromować swoje firmy niskim kosztem a po złozeniu zamówień olać klienta. Ja osobiście skorzystałam z polskiego Groupona kilkakrotnie i były to głównie kupony wycieczkowe. W tych przypadkach nie mogę narzekac ani na samego gruopona ani na organizatorów. Radzę jednak aby odwiedzić stronę, która skupia w sobie oszustów gruponiarskich i wtedy dokonac wyborów. Sam portal oczywiście można polecić.

    1. Daniel pisze:

      Nic do grouponu nie mam, wprost przeciwnie uważam, że można trafić na dobrą okazję. Ostrzegam jednak przed zakupami w firmie FLAGRANTI.

      1. zdaje się, że tego sklepu już nie ma a samego Groupona można dalej śmiało polecać!!!

    2. Kamil pisze:

      Ja również należę to tych, którzy czekają już miesiąć na paczkę z FLAGRANTI. Ostrzegam przed zakupami w tym sklepie. Kontakt z nimi – zerowy. Po tygodniu odpisują na maila, że się skontaktują i nic.

  2. Mateusz pisze:

    Ja kupiłem tam parę pierdół dla żony do domu po obniżonych cenach i nie miałem z nimi większego problemu. Fakt, że wyglądają jak chińskie buble, ale sprzedawca określił kraj ich pochodzenia w treści oferty więc nie mogę mieć żadnych zastrzeżeń. Sama przyjemność kupowania rzeczy z takim dużym procentem obniżki staje się po pewnym czasie uzależniająca. Sam serwis oceniam pozytywnie.

  3. Marcin pisze:

    daje rade. kupowałem tam jakiś peeling dla zony czy cos i nie było problemu z realizacja. no i cena oczywiscie sporo nizsza niz normalnie

  4. Aneta pisze:

    Z zakupów grupowych korzystam od dawna.Na gruoponie można zanelźć fajne okazje. Ja głównie kupuje zabiegi kosmetyczne i jestem w miare zadowolona. Planuje teraz kupic wycieczke do Egiptu i zobaczmy co z tego wyjdzie.

    1. Anonim pisze:

      hej a na zabiegi kosmetyczne mogłabyś polecić jakaś klinikę czy gabinet , mam zamiar powiększyc usta kwasem i zastanawiam sie nad wyborem

  5. Jula pisze:

    Szczerze mówiąc korzystam z grupona od dłuzszego czasu i chyba sie uzalezniłam. Fajne okazje ( chociaz czasami kupuje to czego nie potrzebuje tylko dlatego ze jest okazja;p)dotąd nie mialam wiekzych problemów. Polacam zwłaszcza wyjazdy mozna troche oszczędzic kasy.

  6. milka pisze:

    ja na gruoponie kupuje czasami no i raz kupilam robot kuchenny, który nie dzialal. długo zeszło ze zwrotem. Dlatego trzeba uwazac i dokladnie sprawdzac tego co cos oferuje

  7. bartek pisze:

    zdarza mi sie cos kupić na gruoponie. Zawsze jednak przed zakupem dobrze sprawdzam oferte dlatego po zakupie nie ma rozczarowania

  8. inga pisze:

    A czy korzystacie z ofert wycieczkowych na grouponie? Wybieramy się z moim chłopakiem w góry i fajne sa niektóre oferty. Tylko zastanawiam sie czy to jest dobry pomysł?

  9. danuta pisze:

    czy jest ktos kto kupił teraz TASSimo z flagranti??

    1. gosiak pisze:

      ja od przeszlo 2 tyg czekam na towar od tej firmy! pisze maile, zero odezwu;( zadnego nr tel… wiadomosc, o otrzymaniu wplaty wyslali i mieli powiadomic co ze statusem przesyłki, jaki kurier… ale nadal brak informacji…

      1. Przejdź do strony Groupon’a >>>

  10. Napiszcie do pokrzyczcie zacznijcie opisywać politykę sklepu na portalach internetowych, dostaniecie towar na 2 dzień. Tak jak pisałam wyżej Flagranti jest beznadziejnym sklepem dopiero po interwencji i zapewnieniu, że ich burdel będzie się opisywać w necie przysyłają towar.

  11. klaudia pisze:

    Witam, Kupiłam Tassimo na grouponie oczywiście zamówienie z flagranti. Zero odezwu czy ktoś mógłyby mnie pokierować na konkretną stronę/maila co zrobić aby odzyskać kasę ewentualnie dostać produtk?

    1. Slavkosss pisze:

      Chytry dwa razy traci .Ha Ha Ha.

  12. Adrian pisze:

    Witam zamówiłem zegarek z flagranti zero odzewu do tej pory termin już minął czy ktoś już dostał przesyłkę ?

  13. Na wysyłkę ekspresu jest 14 dni ROBOCZYCH.
    Ja kupiłem, otrzymałem potwierdzenie oraz potwierdzenie otrzymania wpłaty za przesyłkę. U mnie 14 dni roboczych jeszcze nie minęło.

  14. Ewentualnie proponuję też kontakt z gruponem

  15. ja tez czekam juz od 22 maja na ekspres :/ interweniowal ktos w gruponie?

  16. Ja czekam od 20 maja i nie mogę się doczekać nawet odpowiedzi na jakim etapie realizacji zamówienia jestem…

  17. Tez kupilam tassimo 14 dni roboczych minelo a z flagranti dostaje tylko w odpowiedzi mejle które chyba sa generowane automatycznie bo w każdym jest dokładnie to samo…

  18. ania pisze:

    tez kupilam tassimo i dzisaj mam 14 dzien roboczy i zero odzewu, ktos juz otrzymal swoje tassimo?

  19. Witam,

    Nazywam się Marcin i reprezentuję sklep flagranti.pl należący do firmy Storehouse.
    W związku z pojawiającymi się postami pragnę poinformować, że staramy się odpowiadać na każdą przesłaną do nas wiadomość i jestesmy wiarygodnym partnerem. Z niepokojem obseruję wpisy na tym forum i zachęcam osoby, które mają pytania co do swoich zamówień o przesyłanie zgłoszeń przez tego linka: http://storehouse.com.pl/?page_id=2

    W chwili obecnej mamy opóźnienie z wysyłką zegarków oraz zbliża się termin realizacji wysyłek na ekspresy Tassimo. Będziemy Państwa informować o wysyłkach na bieżaco.

    Pozdrawiam
    Marcin ze Sklepu Flagranti.pl

  20. Witam, nazywam sie Marcin i jestem kierownikiem BOK w sklepie flagranti.pl. W zwiazku z pojawiajacymi sie postami na tym forum pozwolilem sobie wlaczyc sie do dyskusji. Aktualnie mamy opoznienie z wysylka zegarkow i zbliza sie termi realizacji wysylek ekspresow. Na panstwa pytania odpowiadamy w kolwjnosci zgloszen i zawsze informujemy o wysylce mailowo lub telefonicznie. W razie pilnych spraw prosze o wypelnienie formularza na stronie storehouse.com.pl lub o chwile cierpliowsci. Odpowiadamy na maile. Pozdrawiam Marcin

    1. Justyna pisze:

      Panie Marcinie,
      Pan chyba nie mówi poważnie, mieliscie opóźnienie z zegarkami? teraz ekspresy? to moje pytanie – kiedy patelnie?ja zrobilam u Was zakupy 21 maja do tej pory nie otrzymałam ani patelni już nie mówiąc o jakiejś odpowiedzi na maila, jesteście bandą złodziei to wszystko na Wasz temat! a skoro macie takie opóźnienia to nie wystawiajcie może ofert nie ponoście ludziom ciśnienia!

      1. Krystian pisze:

        Żenujące.
        1. Informacja generowana automatycznie, informująca że 48h to max jeśli chodzi o kontakt mailowy. Nie liczcie na to, nawet tydzień to za mało.
        2. Jeśli już ktoś raczy się odezwać informacja że do jutra przedmiot dotrze. Też bajka, taką informację dostaniecie z upływem kolejnego tygodnia.
        3. Zwrot pieniędzy? Nie, nie. Skoro nie odczytujecie i nie odpowiadacie na maile nie ma takiej możliwości.

    2. chłopie co ty opowiadasz wysłałem wam chyba z 8 raz potwierdzenie wpłaty za przesyłkę a wy kur.. nawet nie potraficie odpowiedzieć przez przeszło 2 tygodnie czy macie wpłatę na koncie…

    3. konrad pisze:

      PAnie MArcinie
      Mam pan chyba opóźnienie ze wszsytkim
      Od dwóch tygodni bezskutecznie staram się odzyskać zwrot opłaty za kuriera – bo okazało się że towaru zabrakło i nie zrealizują zamówienia.
      Zero odpowiedzi z ich strony chyba najgorszy kontakt ze sklepem interentowy jaki miałem

    4. nabity w butelkę pisze:

      Bajki !

      odpowiadacie na maile ??
      informujecie telefonicznie -> podawałem numer telefonu nikt nie raczył zadzwonić

      a to sorry
      „Na panstwa pytania odpowiadamy w kolwjnosci zgloszen ”
      Proponuję zwiększenie liczby godzin z 48h na 48 dni skoro się nie wyrabiacie z odpisywaniem na maile

  21. Ja też kupiłam ekspres Tassimo na grouponie z flagranti. 14 dni minęło i zero odzewu.Nikt nie odpisuje na maile

  22. FLAGRANTI !!!! PORAŻKA! Ja kupiłam Tassimo 22 maja, potwierdzenie zapłaty dostałam dzień później. Od tej pory wysłalam do nich 4 maile, na żaden nie było odpowiedzi, dziś próbuję naierzyć ich telefonicznie, ale jak mi pójdzie…nie wiem 🙁

  23. Wojciech pisze:

    Ostrzegam przed zakupami w firmie Flagranti. Firma jest niepoważna, nie odpowiada na maile, zakup ekspresu do kawy trwa prawie miesiąc, a cena jest podobna jak w innych sklepach internetowych. Żadna okazja tylko grupa naciągaczy, którzy od tygodni obracają pieniędzmi klientów!

  24. Witam, spiesze doniesc,ze zegarki zostaly juz nadana i wysylke ekspresow zakonczymy w srode. Pozdrawiamy Flagranti.pl

    1. Łukasz pisze:

      a kiedy planowane jest wysyłka butów, bo z tym też już duże opóźnienie?!
      a pytania wysyłane na maila storehouse są warte tyle samo co na flagranti!

  25. Aneta pisze:

    Zamawiałam Tassimo 25 maja i wczoraj wkońcu otrzymałam przesyłkę. Wszystko zgodnie z opisem, jest 7 paczek kawy i express. Jest już wypróbowany i działa, więc mam nadzieję, że wszyscy otrzymają zamówione towary w najbliższym czasie.

  26. klaudia pisze:

    Otrzymałam ekspress. wszystko w porządku. jedynie długi czas oczekiwania i brak inforamcji zwrotnych.

  27. Pata pisze:

    U mnie też Tassimo brak, chwalcie się jak do kogoś już dojdzie!

  28. Aneta pisze:

    Ja zamawiałam express Tassimo 25 maja i wczoraj dostałam wkońcu przesyłkę.Dzień wcześniej dostałam maila że paczka jest wysłana kurierem Siódemka. Zawartość paczki zgodna z zamówieniem.

  29. Sklep Flagranti to totalna porażka, zero kontaktu z ich strony, czekam już miesiąc czasu
    na Tassimo, przestrzegam ewentualnych klientów przed zakupami w tym sklepie – po raz pierwszy spotkałam się z takim lekceważeniem klienta!!!!

  30. Magdalena pisze:

    Ja również nie dostałam jeszcze ekspresu Tassimo zamówionego 2.06.2013 ani konkretnej odpowiedzi na temat wysyłki. Tylko mail generowany automatycznie. Mam nadzieję, że sklep sie zreflektuje i nadrobi zaległości. Ostatnie wpisy dają troche nadziei.. Piszcie o dalszych losach.

  31. Paweł pisze:

    Zamowilem 1 czerwca – Tassimo brak. Powiem Wam tak, zebrali od nas kasore dopiero wtedy zamowili ekspresy w chinach, przesylka z konca swiata idzie mniej wiecej 20 dni, dlatego dopiero teraz zaczeli wysylac hehe.

  32. Flagranti jest 1 wielką porażką, reagują dopiero gdy ludzie zaczynają sie burzyć i opisywać wszystko w internecie. Swoich klientów mają głęboko w pupie. Proponuję nic już nie kupować od firmy storehouse – dosyć utrzymywania oszustów!!

  33. Marta pisze:

    Ja również mam problem z firmą flagranti.pl Doprowadza mnie to do szału. Za Groupon zapłaciłam, wybrałam buty na ich stronie i chciałam wpisać kod, żeby dokończyć zamówienie i wpłacić pieniądze za wysyłkę. Niestety kod mi nie działa, wyświetla się błąd i nie mogę „kupić” butów. Groupon mam opłacony. Flagranti nie odpowiada w ogóle na moje maile, totalnie mnie ignorują 🙁 Nie ma do nich kontaktu telefonicznego, nie wiem co robić 🙁 Czy komuś też nie wchodził kod?

  34. Ewelina pisze:

    Witam,

    widzę że nie jestem jedyna. Też czekam już od miesiąca na realizację zamówienia – kupiłam 2 biustonosze poprzez groupon w sklepie flagranti.pl. 3 czerwca złożyłam zamówienie, 04.06 br. dostałam maila, że przesyłka jest gotowa do wysyłki i cisza. Na moje maile nie odpowiadają 🙁 Chciałabym odzyskać moje pieniądze. Liczę, że groupon pomoże w tej sprawie.

  35. Marcin pisze:

    Podobnie jest z moim zamowieniem w firmie flagranti.pl, sukienka nie przyszła mimo, że już upłynął wyznaczony przez firmę czas :-/

  36. Agnieszka pisze:

    Ja zamowilam buty 5 czerwca,flagranti potwierdzilo ze wszystko jest ok jak sie spytalam o wczesniejsza przesylke to dopisali ze niestety termin jest 2 tygodniowy a jak termin juz mina nie ma zadnej odpowiedzi…nie wiem co mam robic..zastanawiam sie czy nie zalozyc sprawy ..potrzebowalabym waszej pomocy

  37. Agnieszka pisze:

    Witam

    Ja juz zamowienie dostalam po skontaktowaniu sie z gruponem.wiec towar maja tylko naprawde traca tym ze nie odpisuja i oszukuja z dostawa

  38. Rafał pisze:

    ooo, widzę że nie jestem osamotniony w oczekiwaniu na ekspress 😉
    flagranti najzwyczajniej w świecie leci z nami w kule – miesiąc czekania na coś co miało być realizowanew dwa tygodnie.
    Zero odpowiedzi na maile (poza automatami) żenada

  39. piotrek pisze:

    25 maja2013 kupilem przez grupon 3 koszule w sklepie flagranti,po misiacu oczekiwania prosba ze sklepu,zeby jeszcze raz przeslac im kupon gruponu.teraz czekam juz pelne 2 miesiace od zaplaty 199zl plus przesyłka i nic,zupelnie nic,nie wiem czy zglosic sprawe na policje,bo do gruponu nie ma jakiegos latwego linku.data dzisiejsza 24 lipca 2013

  40. Piotr pisze:

    flagranti.pl nie polecam okulary zamówione i podobno wysłane jak zapewniał ktoś z firmy 04.07, jednak brak okularów i kasy. Jestem ciekaw czy zdążą przysłać zanim skończy się lato. nie polecam i odradzam zdecydowanie

  41. Michał pisze:

    Flaranti – zamówiłem 0 kontaktu ze strony sprzedającego , termin realizacji zamówienia dawno upłynął. Radzę uważać

  42. Asia pisze:

    Także nie polecam sklepu flagranti.pl Na dostawę czekam od 25 czerwca. Nie można się doprosić o podanie statusu przesyłki. Pomijając autmoatyczną odpowiedź 2 razy proszono mnie o nr grouponu oraz o dokonanie płatności za kuriera (przelew zrobiłam od razu po złożeniu zamówienia)…:/ i nadal nie wiem czy towar został wysłany…

  43. Michał pisze:

    Dobrze, że postanowiłem się przyjrzeć stronie Flagranti przed zakupami i trafiłem na Wasze wypowiedzi. Na pewno nie kupię nic od tego sprzedawcy i przestrzegę moich znajomych przed tą marką. Gratuluję polityki wobec klientów, panie Marcinie:)

  44. Ania pisze:

    Witam,
    Jestem w podobnej sytuacji co inne osoby, ktore robily zakupy przez stronę flagranti. Zamówiłam okulary w pierwszej połowie lipca – do dzisiaj brak jakiegokolwiek odzewu poza mailem potwierdzającym zaksięgowanie wpłaty na ich koncie. Brak odpowiedzi na maile (a wyslalam ich już 4 ), brak towaru, brak kasy. Do uzytkownikow wypowiadajacych sie tutaj: czy dotarly do was w koncu zamowione przez was towary?

  45. Krystyna pisze:

    Od kilku dni usiłuję dowiedzieć sie jaki jest status zamówienia które złozyłam we flagranti i oczywiście tak jak w wiekszosci przypadków zero odzewu poza stałą automatycznie generowaną formułką – dziekujemy….

  46. Sebastian pisze:

    ja także na początku Lipca zamówiłem okulary przeciwsłoneczne na tym żałosnym Flagranti.
    do dzisiaj zero kontaktu, żadnych konkretów jedynie brak pieniędzy i niekończące się czekanie… Nie zdziwię się jak będzie trzeba tyle czekać, że lato minie i okulary będą niepotrzebne 😀 czy ktoś kto zamawiał takie okulary (wayfarer) dostał już towar?

  47. Robert pisze:

    Do samego groupona nie mam większych zarzutów.
    Jednak firma flagranti [nie przypadkiem nazwa pisana z małej litery] to jakieś nieporozumienie.
    Nierzetelna, nieterminowa, brak kontaktu – a jak już ktoś raczył po tygodniu odpisać to podał informację nieprawdziwą.
    Towar otrzymałem ponad miesiąc od zamówienia oraz opłacenia zamówienia.
    Jak dla mnie to grube przegięcie – zwłaszcza, że w opisie napisane kuponu, podaje się, że maks 14 dni roboczych.
    Stanowczo odradzam zakupy w tej firmie.
    Dziwię się że groupon nic nie robi ze skargami klientów – bo takie firmy psują markę całego serwisu

  48. Jarosław pisze:

    Wyczytałem tu wiele niepochlebnych opinii o firmie flagranti.
    Niestety ja już prawie miesiąc czekam na towar. Nawet żadnej informacji nie przysłali, brak jakiegokolwiek kontaktu. Nie polecam tej firmy, wręcz odradzam.

  49. Małgorzata pisze:

    ja również odradzam flagranti.pl
    To jawne oszustwo. Toczę z nimi batalię, kontaktowałam się z rzecznikiem praw konsumenta i powiedział, że to oni mi mają zwrócić kasę, a jak nie to sprawa zostanie skierowana do sądu. Liczą się zasady…

  50. szymek pisze:

    Nie polecam zakupów na takich portalach. Może kiedyś to się opłacało, teraz to tylko doją z klientów ile się da. Sprawdziłem kilka przykładowych przedmiotów i na allegro na kilku aukcjach są zdecydowanie tańsze.

  51. małakropka pisze:

    Dobra wszyscy piszą o flagranti… Czy jest tu ktoś kto przez grupona kupował w sarafis ?

    1. marek pisze:

      ja zamowilem iPhone 5 w dniu 24.10.2014 i do tej pory nie otrzymalem towaru. podobno przesylka dotarla do innego odbiorcy w Polsce.
      czy ktos mial tez podobny przypadek??

      1. Filip pisze:

        Ja dostałem również wadliwa wersje Iphone 5 16GB. Baretria pada po 2h a ładowarki nie łączą. Dzisiaj napisałem pismo do Ezy GADETS Mam nadzieję że sprawa się wyjaśni.
        Prosze o kontakt telefoniczny tych Państwa którzy spotkali się z podobną sprawą.
        Pozdrawiam,
        Filip

  52. KAROLINA pisze:

    Czy zamawiał ktoś iphone z firmy Ezy Gadgets bo czekam juz 13 dni i nie ma go nadal

    1. gosc pisze:

      przyszedł w końcy bo też się martwie??

  53. Croks pisze:

    Kupiłam na grouponie 5 lipca -2bilety na rewie na lodzie ,,Kopciuszek” przelałam pieniądze.Nie mogę wydrukować biletów.Pokazuje w statucie nierozliczony.Co w tej sytuacji?

  54. zniesmaczona pisze:

    oto „OFERTA” Grouponu: https://www.groupon.pl/deals/gg-groupon-goods-global-gmb-h-823-76
    a to oferta ze sklepu firmowego: http://sklep.tureckiegarnki.pl/zestawy/153-zestaw-5-czesciowy-z-szybkowarem-35l-5l-home-perfect.html

    W zasadzie bez komentarza….
    Nie dziwię się, że „oni” – kimkolwiek są – mają ludzi za idiotów, skoro ludzie są idiotami i nadal cokolwiek u nich kupują.

    A jak chcecie zadać im pytanie, to Was odeślą do durnowatych panienek w telefonie.

  55. Anita pisze:

    Wczoraj przyszedł mi iPhone 5 z groupona, mimo negatywnych komentarzy jestem zadowolona 🙂 żadnych rysek, minimalne wgniecenie z tyłu telefonu , chodzi tak jak powinien 🙂 polecam

  56. Teresa pisze:

    zakupiłam 2 nakładki na haluksy po dwóch dniach użytkowania pękły, poza tym są takie małe (chyba na stopę dziecka) że nie chronią wystającej kości ” haluksa” nie tak jak jest pokazane na rysunku. Te nakładki to są chyba na „zdrowe” nogi. Uważam, że takiego badziewia nie powinno się sprzedawać.

  57. Marcus pisze:

    Pilot samokopiujący.
    Zakupiłem pilot samokopiujacy przez Groupon w Maxi hurt- Kopiowałem pilot do bramy garażu,niestety nie działa, sprobowałem do bramy przesuwnej tez nie dziala -po zakodowaniu diody migają ale nowy pilot nie otwiera.Chcialbym poznać innych opinie.
    Gwarancje traci sie po otworzeniu pilota ale aby wymienic w nim baterie nalezy pilot otworzyć innego sosobu nie ma-absurd !
    Chińska lipa !!!

    pozdrawiam Marcus

  58. witam cz ktos zamawiał te garnki zinglera za 499zl i cz dostal przesylke

  59. Hanna pisze:

    Zapytałam konsultanta jak można wstawić opinię na ich stronie pod zakupioną usługą. Zaległa martwa cisza. Podejrzewam,że te opinie są twórczością samych usługodawców. Kupiłam masaże w centrum ozonoterapii. Telefon odbiera jakaś niesympatyczna znerwicowana kobieta, która obraża się jeśli komuś nie odpowiada proponowany przez nią termin. Nie wyobrażam sobie jak w takiej atmosferze można komuś zapewnić relaks. Z rezerwacja nie tylko ja miałam problem. Rozmawiałam z inna panią i było to samo. jak nie możemy być przykładowo o 11.00 27 maja, to od razu Pani z recepcji strzela focha i tekst: pani to Żaden termin nie odpowiada. Mówię, że tylko podała mi 1 termin. Moze jakiś inny. A ona na to, że innego nie ma. Rozmowa z nią to droga przez mękę.Odechciało juz mi sie tych 'leczniczych”masaży. Reszta opinii po wykorzystaniu całej puli masaży.

  60. Anonim pisze:

    witam czy ktos rezerwowal wakacje lub jakie wycieczki?

    1. Ania pisze:

      Wykupiłam z Grouponu weekend w hotelu *** w Polsce – byłam bardzo mile zaskoczona bo wszystko było na jak najwyższym poziomie „pomimo” dwukrotnie niższej ceny!

  61. iwko pisze:

    zrobiłam sobie brwi w salonie Gaja w Szczecinie i właśnie próbuję uratować brwi w innym salonie już bez grouponu.

  62. Mariusz pisze:

    Witam, chciałem się pożalić na ofertę Hotelu Borowiecki (Łódź) – tkalnia smaku na Grupon-ie. Na wstępnie dostaliśmy kartę dań oznaczoną literką „G” w karcie do wyboru dwie zupy, dania główne chyba ze trzy lub cztery z czego jednego nie było i desery trzy, z czego jednego nie można było zamówić. Co do manu to jest chyba jeszcze bez literki „G” jak GRUPON, dosyć długi czas oczekiwania na posiłek ok. 30 minut, na sali poza nami były zajęte jeszcze trzy stoliki i my jako pierwsi złożyliśmy zamówienie. Jedzenie takie sobie, „d…py” nie urywa” – spodziewałem się większej ilości doznań smakowych. Reasumując – tkalnia smaku nastawiła się na zysk dzięki masowej sprzedaży, duży zysk – przy minimalnym nakładzie finansowym. Nie polecam i do tego to menu z literką „G”.

  63. Aśka pisze:

    Witam. Kupił ktoś z Was kursy firmy P&M Management Group?Cena bardzo atrakcyjna ,warto?

    1. Miśka pisze:

      Witam. Nie polecam, cena atrakcyjna, skusiłam się, teraz żałuję. Przy problemach technicznych olewają klienta i zachowują się bezczelnie. Nie mają zamiaru w ogóle nic zrobić, aby dokonać naprawy, twierdząc, że inni nigdy nie zgłaszają problemów (czyli kliencie radź sobie sam i nie upominaj się o zwrot kasy). Dramat. Jestem właśnie w trakcie składania reklamacji.

  64. Elżbieta pisze:

    Ja kupiłam wczasy na Maltę miejscowość Mellieha hotel Panorama ,miało być miło spokojnie z widokiem na morze i piaszczystą plażą.Nie było miejsca,po wilkich przeżyciach znalazłam się w innym hotelu imieście.Miasto które nie śpi całą noc St.Julians’ w dzielnicy dyskotek i klubów w dzielnicy Paceville[nawet poradnik przestrzega ludzi którzy chcą wypocząć przed tym miejscem].Hotel w centrum rozrywki.Wypoczynku muszę szukać w kraju,Moja Malta oferta dnia /Grupon taki załatwiła mi urlop kobiecie starszej po chemi i radioterapi.Zastanawiam się co z tym wszystkim począć,

  65. pestka pisze:

    O Grouponie słyszałem naprawdę dużo, ale tak naprawdę nigdy specjalnie nie miałem okazji się zapoznać z działaniem tego. Możecie mi powiedzieć na czym dokładnie polegają takie zakupy grupowe? Podobno można kupować dużo taniej, ale na jakiej zasadzie to się odbywa bo nie bardzo kumam sprawę?

  66. salsus pisze:

    Ja już od dawna korzystam i naprawdę oszczędziłem dużo kasy, szczególnie lubię oferty noclegowe i jakieś okazyjne wizyty w knajpkach, ceny są spoko i oferty ciekawe.

  67. swojak pisze:

    Hehe, co ja bym zrobiła bez tych zakupów grupowych, tyle pięknych rzeczy sobie już nakupowałam że naprawdę trudno byłoby to wszystko zliczyć.

  68. eowina pisze:

    Spoko miejsce, można trafić na ciekawe oferty.

  69. brono pisze:

    Kiedyś zakupy tego typu były popularne, ale dzisiaj mam coś wrażenie, że tych ofert jest coraz mniej na Grouponie, może się mylę, ale takie mam odczucie po prostu…

  70. pegas pisze:

    No to się gościu potężnie mylisz muszę Ci powiedzieć 😀 Ofert jest chyba najwięcej w historii, a do tego wszystkie naprawdę fajnie, po prostu one wszystkie trochę inaczej są dzisiaj prezentowane, ale idea nadal dokładnie ta sama 😉

  71. mycatherina pisze:

    Może mnie ktoś oświecić czy trzeba sobie rejestrować konto na portalu żeby robić zakupy? Bardzo mi się podoba jedna oferta wakacyjna i biję się z myślami czy sobie nie kupić.

  72. walkmar pisze:

    Ajjajaj, tyle fajnych rzeczy tam juć kupiłem, szczególnie sprzęcik do kompa, udało mi się zamówić sam zestaw komputerowy za spoko kaske, a do tego całe oprzyrządowanie do niego 😀

  73. brzuc pisze:

    Coś jest nie halo i nie wiem jak sprawę rozgryźć…co wybieram sobie ofertę to przenosi mnie do opcji płatności, gdzie kompletnie nic nie mogę zrobić :/ czy ktoś może mi pomóc bo nie jestem w stanie za nic zapłacić i strasznie mnie to wkurza…

  74. cczecha pisze:

    Idzie się pochlastać kurdę normalnie, zamówiłem sobie przez Groupona taki zestaw filiżanek i to jakie badziewie dostałem to przechodzi jakiekowlwiek pojęcie, ja osobiście mocno zraziłem się do takich zakupów…

  75. szst pisze:

    Kologo, nie przesadzaj, zdarza się przecież, nawet noirmalnie w sklepie coś kupisz i okazuje się bublem…nie można tak demonizować bo zdecydowana większość ofert na stronce jest spoko.

  76. Uzależnia jak diabli to kupowanie, ale warto 😀

  77. karola pisze:

    Uwaga są firmy na gruponie które specjalnie wydłużają czas oczekiwania aby grupon wygasł wówczas nie ma wtedy kupujący żadnej pomocy, gdyż pomoc obowiązuje w okresie ważności groupona łącznie ze wzrotem pieniędzy, Firma nie daje zadnej gwarancji więc kupujący po tym okresie pozostaje bez pieniędzy i żadnej pomocy. Nie polecam

  78. Uwaga dla kupujących prezenty z Groupon – na kuponach widnieje wypisana wielkimi literami cena. Na dzień dobry zniesmaczenie dla obdarowanego.

  79. Dominika pisze:

    Nie polecam szczególnie zabiegów kosmetycznych. Klientów z groupona traktuje się gorzej, proponujac im tańsze, słabej jakości zabiegi. Obsługa klienta też pozostawia wiele do życzenia, są problemy z terminami, wykorzystaniem. Często nie chca zwracać pieniędzy za niewykorzystane groupony. Zawiodłam się wiele razy, nie polecam

  80. Niezadowolona pisze:

    Zakupiłam na Groupon ofertę ,,Podróże kulinarne: soczyste mięsa, ryby i więcej dla 2 osób za 89 zł i więcej opcji w El Globo Restaurant & Pub” w Szczecinie. Już na powitanie poczuliśmy, że opcja klienta, który przychodzi z ofertą z Groupon nie była strzałem w dziesiątkę. Pan, który nas przywitał ( właściciel? manager? ), jak usłyszał ,,rezerwacja Groupon” kręcił nosem i dał nam odczuć, że jesteśmy mniej wartościowymi klientami. Nigdy nie jedliśmy gorszej kolacji. Podano nam paterę, na której znajdowało się kilka zeschniętych frytek, kilka zeschniętych talarków ziemniaków, jedna łyżka szpinaku, 6szt. zeschniętych kalmarów w panierce, 6szt. omułek, 2 cieniutkie plasterki filetu z ryby, parę listków sałaty. Całe danie wyglądało jakby było 3 razy odgrzewane i straszliwie słone. Zęby i szczęka bolały mnie przez cały wieczór, tak wszystko było twarde i wyschnięte. Do kolacji zamówiliśmy sobie drinki, za które zapłaciliśmy osobno. Mój mąż zamówił sobie whisky. Pani przyniosła szklankę, w której było nalane około 50ml whisky i osobno butelkę pepsi, postawiła na stoliku i poszła, nigdy czegoś takiego nie widziałam, zawsze podawano nam już gotowe drinki. Po kolacji bolał mnie żołądek. Nie polecam tej restauracji, niedobre jedzenie, długie oczekiwanie na potrawy, nawet przystawki, obsługa ewidentnie dopiero ucząca się, jedna wielka masakra.

  81. Anonim pisze:

    glupia dalam sie nabrac!! kupilam kupon, na strone ktora ma prawie identyczna nazwe jak na ta, o ktorej myslalam,a perfumy 2razy drozsze!!!. za takie kretactwa dziekuje!!

  82. janek pisze:

    Restauracja Folwark Podkowa nie polecam. Dania bardzo okrojone z karty menu. Nie poleca gulaszu z jelenia i starego ciasta.

  83. Niewola K. pisze:

    Perfekcja Piękna – szczerze polecam !
    Profesjonalne i bardzo miłe podejście do klienta. Jestem po zabiegu i umówiona jestem na następne. Cennik bardzo racjonalny a obsługa na najwyższym poziomie. Pani Marzenka jest to porostu odpowiednia osoba na odpowiednim miejscu max profesjonalizmu pod każdym względem. 11 pkt w skali do 10. 🙂

  84. monika pisze:

    Przestrzegam przed podawaniem numeru gruponu i kodu zabezpieczającego przed wykonaniem usługi o co proszą w punktach usługowych przy zapisach telefonicznych. W moim przypadku usługa nie została wykonana, a zakład rozliczył kupon. Grupon odcina się od takich reklamacji a kwestia odzyskania pieniędzy leży po stronie kupującego.

  85. Nieewa pisze:

    Jak można się z nimi skontaktować?
    Dokonałam opłaty i chciałam wysłać na podany E-mail załączniki: karta zgłoszenia i groupen aby dostać kod
    Niestety za każdym razem wyskakuje info, ze taki adres nie istnieje. Dodam ze chciałam skorzystać ze szkoleni online
    Poradzcie cos prosze,

  86. pobyt w Villa Skorusyna w Biały mdunajcu bajeczny, widoki przepiękne, mili gospodarze, czysto, smacznie, szczerze polecam, skorzystamy na pewno nie raz 🙂

  87. gerda pisze:

    Kiedy chce się coś wyjaśnić, jego obsługa zamyka sprawę bez zakończenia. Ankiety satysfakcji do takich zgłoszeń nie są wysyłane. A potem odpowiadają naokoło. Cytuję:
    Pragnę poinformować, że ankiety dotyczące satysfakcji generowane są automatycznie do zamkniętych spraw. Niestety nie mamy możliwości decydowania do którego zgłoszenia taka ankieta zostanie wygenerowana, oraz nie mamy możliwości dokonania tego ręcznie.

    Dziękujemy za zrozumienie.

  88. ZiBi pisze:

    NIEPOROZUMIENIE, prosze spróbowac nawiazać z nimi kontakt telefoniczny NIEMOŻLIWE! Wielokrotnie usiłowałem w zwiazku problemami w realizacji gruponów. Teraz po pandemiii zakupielem kilka róznych i nie ma maożliwości zrealizowania, po pierwsze jeden z lokali nie działa od kwietnia we Wrocławiu, drugi owszem działa ale oferta dopiero zacznie funkcjonować (niewiadomo kiedy) a tego nie było w opisie grupona, bylo ze ograniczone czasowo max do 30 06.2020 dziś trzy dni po zakupie i nic niewiadomo.
    Nieodpowiedzialna instytucja, mozna powiedziec wystawia oferty, które w tereminie realizacji nie są możłiwe. No ciezko czekać np że za dwa trzy tygodnie uda się. Pieniądze niby zwracają ale na ponowną realizację u nich…. wiec nie jest to zwrot jakiego oczekiwałoby się.
    NIEOGARNIAJĄ KUWETY.

  89. Małgorzata pisze:

    Pieniądze łatwo wchodzą, ale przy błędzie Groupona ciężko je odzyskać. Zakupiłam usługę, która okazała się niemożliwa do zrealizowania (firma wycofała ją z oferty, ale Groupon jeszcze nie przetworzył w systemie, a ja akurat dokonałam zakupu). Prawie 400 zł do odzyskania. I się zaczęła przejażdżka dla takich, co mają dużo czasu. Zgłoszenie na email – odpowiedź, że partner musi potwierdzić (bez wskazania żadnej specjalnej formy). Partner załączony do korespondencji, potwierdził, na co Groupon stwierdził, że to mało i… zażądał OŚWIADCZENIA. Partner pisze do mnie, że nie posiada, że prosi o wzór (nigdzie dla mnie nie dostępny), tworzę (niczym pilna sekretarka), wysyłam do Groupona, by potwierdził, czy wszystko tam jest, żeby nie być odbijaną w tę i z powrotem, Groupon traktuje to trybem olewczym i metodą bota i zdartej płyty powtarza, że wymaga oświadczenia. Po wymianie wielu maili wnoszę o przesłanie wzoru oświadczenia i szanowny Groupon wtedy je łaskawie przesyła. Naturalnie wszystko musi odbyć się z podpisem, pieczątką, skanem, kodami itp.
    Podsumowując: Wina Groupona, przeniesienie odpowiedzialności na (nie mając podstaw), piętrzy formalności, sztucznie wydłuża proces dokładając co rusz nowe kryteria i bazując na niepoinformowaniu o ile klient sam nie zapyta i nie zawnioskuje (o czym wiedzy mieć nie musi) i wtłacza klienta w proces komunikacji między sobą a Partnerem, czego w ogóle nie powinien doświadczać i tracić na to ani swojego cennego czasu ani nerwów. To wszystko to nieuczciwe praktyki, a ze sposobu komunikacji wynika, że zamierzone.

  90. NIE POLECAM i przestrzegam przed tym, że bardzo ciężko jest odzykać z tej firmy wpłacone pieniądze. Pomimo tego, że prawo było po mojej stronie to przez wiele miesięcy walczyłem o zwrot pieniędzy za zakupione bilety. Byłem zbywany, okłamywany. To była droga pzrez mękę. Dopiero interwencja Miejskiego Rzecznika Konsumentów w Opolu sprawiła, że Groupon oddał mi moje pieniądze.

  91. Dzień dobry, czy może mi ktoś pomóc. Groupon nie odpowiada na moje reklamację, na moje prośby o wyjaśnienia. Na tą chwilę wysłałam kilkanaście próśb, nie mam żadnej odpowiedzi. Ze względu na błąd w ofercie( nie było w ofercie informacji o wyłączeniu okresu wakacyjnego ) po opłaceniu i wysłaniu zakupionych grouponów do ośrodka, okazało się że ośrodek odmówił realizacji oferty. Kazał złożyć reklamacje u sprzedawcy .
    Mam zablokowane ponad 6 tysięcy złotych, wprawdzie przyznali się do błędu ale zaproponowali 20 zł odszkodowania, i zwrot środków , nie chcę ich 20 zł, ale chciałam aby zaproponowali ofertę zamienna, a teraz nie ma z nimi żadnego kontaktu od dwóch tygodni. Co mogę zrobić. Proszę o pomoc

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *