Netia – operator telekomunikacyjny nr 1 w Polsce?

Netia – operator telekomunikacyjny nr 1 w Polsce?
1.8 (36.84%) 19 votes

netiaNetia jest marką dostarczającą usługi multimedialne do milionów domów w całej Polsce. Internet, telewizja, czy telefon to podstawowe usługi, w jakie firma ta zaopatruje swoich klientów. Historia marki sięga 1990 roku, kiedy to powstaje R.P. Telekom, który był naturalnym poprzednikiem opisywanej marki.

Obecne plany Netii na lata 2012-2020 obejmują osiągnięcie pozycji nr 1 na rynku usług elektronicznych w Polsce. W wykonaniu tego celu pomóc ma marce przejęcie Crowley Data Poland oraz Telefonii Dialog, przez co możliwe jest umocnienie się we wszystkich głównych segmentach rynku telekomunikacyjnego.



Netia - opinie klientów:

  1. No to może kilka słów ode mnie. Z usług tego operatora korzystam już od mniej więcej ood pół roku. Na początku był sam telefon, do którego zaraz potem dokupiłem Internet i tutaj szczerze musze powiedzieć, że oczywiście zdarzaja się np. minimalne przerwy w dostępie do Internetu. Jednak jest to sprawa bardzo marginalna. Niska cena w porównaniu do konkurencji, szybkość Internetu i suport na który bardzo nie można narzekać sprawiają moim zdaniem, ze jest obecnie jest z lepszych opcji na rynku. Tak jak mówiłem w tym momencie jestem zadowolony ciekawe jednak co będzie później bo słyszałem też kilka negatywnych opinii na temat tej firmy.

    • Witam,

      odnośnie tego co Pan napisał, mogę podzielić się informacjami odnośnie tej firmy…
      Jest to najgorsza dostępna na rynku sieć telekomunikacyjna…pod względem internetu,telefonu i jak też się okazuje telewizji…Prędkość internetu mówiąc brzydko daje ciała, telefon tragicznie odbierał,wiecznie szumiał natomiast o telewizji to już lepiej nie wspominać…internet jest tak zacofany pod względem jakości i szybkości że zdecydowanie jest w tyle za UPC, ogłaszają że niby to lepiej u nich ze względu na szybki internet…nic bardziej mylnego, internet zrywa ( mimo że kablowy ) nie da się normalnie pracować.Obsługa klienta jest tak niekompetentna że szkoda czasu na bezpośrednie załatwianie jakichkolwiek spraw osobiście…cenowo też bez szaleństwa…

      Generalnie radzę Panu uciekać dopóki można, bo później tylko utrudniają rozwiązanie umowy…

      Pozdrawiam,

      Bogdan1954

      • To prawda rozwiazanie umowy jest utrudniane umowa zawarta telefonicznie z konsultantem mija sie z tym co sie z w/w uzgodniło strasza kara wciskaja ciemnote.

      • Potwierdzam najgorsze usługi, brak reakcji na reklamacje niedziałającego internetu i telefonu. Zakończenie umowy to droga przez mękę, utrudniają ile mogą i nie ma znimi kontaktu. Bo trybiki ludzkie które siedzą na końcówkach połączeń „nie mają uprawnień” żeby rozmawiać o czymkolwiek innym niż wciskanie nowych usług.

        • zgadza się od tygodnia usiłuję dowiedzieć się dlaczega mam odcięty telefon,
          tak po prostu z dnia na dzień i trybiki nic nie mogą bo odciął orange a oni to tylko dzierżawią lącza i numery po prostu cudo!!!

      • Powiem szczerze, że jestem zaskoczony komentarzami. Dopiero od kilku miesięcy mam Netię, ale wszystko działa tak jak powinno- internet jest bardzo szybki, raz mi się zawiesił w pierwszym tygodniu użytkowania, ale obsługa klienta sprawnie i szybko mi pomogła i dalej już wszystko było ok. Telewizja i telefon też ok, bez zarzutów.

      • Zastanawiam się czego pan Bogdan oczekuje?
        Jak się nie wie o co biega to są pretensje, może warto zacząć od siebie. Miałem kłopoty z innym wiodącym operatorem – zmienił nazwę. Przejście do usług innego operatora (Netia) trwało kilka minut, internet zadziałał od razu. Prędkość na dzierżawionych łączach jest zadowalająca, telewizja i telefon działają bardzo dobrze. Poprzedni operator uważał się za monopolistę na rynku usług telekomunikacyjnych. Nie za bardzo umiał przegrywać
        Pozdrawiam

    • To tak: wybrałem sobie na stronie internet za 39,90 umowa na 2 lata, 6 miesięcy za 1 zł i założenie za tam jakieś grosze, zostawiłem swój telefon. Czekam. Czekam godzinę, dwie… nic. Po 3 dniach dzwonią i dowiaduję się, że wszystko co mogą mi zaoferować to internet za 49,90 bez 6 miesięcy za 1 zł i z opłatą za założenie dwieście ileśtam złotych. Jawne wprowadzanie klienta w błąd. Nie polecam sobie w ogóle zawracać głowy i wchodzić na stronę.

      • zgadzam się, miałem tak samo. Okazuje się że promocja dla mnie jest niedostępna – nie wiem dlaczego. Opłata za internet wyższa niż na stronie + plus opłata aktywacyjna 210 zł + 100 zł kaucji za sprzęt no i oczywiście bez 6 msc gratis.
        Jakiś czas temu miałem Netię, jak sobie przypominam wszystkie umowy musiałem reklamować, gdyż inne były ustalenia z konsultantem niż na papierze. Najczęściej „zapominali” poinformować mnie o jakiś opłatach, bądź też samoistnie aktywowały się usługi dodatkowe na playerze – na szczęście wszystkie reklamacje zostały uznane.

  2. Ja swego czasu musiałem wybrać pomiędzy tą firmą a tp i niska cena oraz korzystanie z linii telefonicznych tp przeważyło na stronę netii. Jak do tej pory (a minęło już prawie 1,5 roku) nie mogę mieć jej zbyt dużo do zarzucenia. Wiadomo, że nie można wymagać 100% bezawaryjności jednak awaryjność była według moich szacunków bardzo niska i przerwy w dostępie do Internetu zdarzały się średnio raz na miesiąc lub dwa miesiące max po kilka godzin. Prędkość Internetu też zadowalająca.

    • Netia = bieda i żenada.
      Zamiast 50Mb jest 3. TV tnie, jakość HD jest bardzo umowna i na dodatek na HBO nie można obejrzeć w oryginale, bo napisy nie idą. Nawet durna telegazeta nie działa

      • Włodek,tylko się osmieszyles tym wpisem.Długo już współpracuje z Netia,na początku miałam 10mb-cena,później zdecydowałam dokupić tv i pani konsultant poinformowała mnie ,że przy dokupieniu tv potrzebna jest zmiana szybkości do odbioru,sama tv 6mb a ty wypisujesz ze na 3 mb odbierasz tylko zrywa,zastanów się zanim coś jeszcze dodasz,ponieważ się kompromitujesz swoją niewiedzą i chęcią zablysniecia.

        • Jo cie pytom sama sie osmieszasz bo nie potrafisz nawet przeczytac ze zrozumieniem. Po pierwsze napisal przeciez, ze placi za 50 a ma 3 Mbps. 50 za ktore placi to jest wystarczajaca prdkosc i do TV. Po drugie nie wiem jak w neti gdyz wciskali mi TV ale przez 1,5 roku nie potrafili mi naprawic mojego zgloszenia, ze mam internet na poziomie 1 – 2 Mbps (chociaz wczesniej dochodzilem i do 8Mbps) placone bylo za „do 20” ale w normalnych firmach TV puszczaja innymi VLANem i nie ma ona wplywu na dzialanie podstawowego lacza internetowego.. przeciez to sa dwie osobne uslugi czemu bym mial tracic na jakosci internetu, za ktory osobno place? To jest normalna ukryta oplata i normalne naciaganie ludzi (zostalas naciagnieta i Ty).

          Od neti polecam trzymac sie jak najdalej, jest fajnie poki chodzi.. zaczynaja sie problemy i jedyne co dostaniemy to propozycje nowych uslug mimo, ze z naprawa jednej sobie nie radza.

          BTW po rozwiazaniu umowy jeszcze przez 3 miesiace mnie dreczyli z dzialu utrzymania klienta.. ale szybko sie rozlaczali gdy im mowilem, ze w moim malym miescie lokalny operator juz prawie wszedzie dostarcza swiatlowod nawet do prywatnych domow czego ani Orange ani Netia przez tyle lat nie potrafily ogarnac majac na to wieksze srodki.

          Takze polecam najpierw rozgladac sie za oferta lokalnych operatorow i wspierac przy okazji swoj lokalny biznes (uwazac jednak na radiowki chociaz nie zawsze jest z nimi zle i jesli nie potrzebujemy kosmicznych predkosci oraz minimalnych pingow to stabilna radiowka moze byc o wiele bardziej zadowalajaca niz taka netia oferujaca przy podpisywaniu umowy 20 a faktycznie mamy 1 – 2 Mbps).

          Co do wielkich to jedynie jesli juz jest sie zmuszonym to UPC.

          Orange dodatkowo ma niska przepustowosc do netflixa uwaza, ze to wszyscy inni powinni placic za dostep do jego sieci zamiast jak kazdy normalny operator podlaczyc sie do puntku wymiany (np PLIX). Kiedys analogiczna sutuacja byla z youtubem obecnie chyba w koncu pod kilkuletnim naciskiem postawili cache youtuba. Ze netia jest na laczach orange to pewnie sytuacja ta sama

  3. no to tak ja zmienilam netie ze wzgledu na kłopoty z wczesnieszym dostawca no i po namowach mojego chłopka. Korzystam od pół roku i oprócz drobnych przerw problemów nie ma. Cena tez jest ok.

  4. Według mnie całkiem niezły mają ten internet. Minus dla mnie to ze przy pakiecie z netem mobilnym jest trochę wysoka cena i mały limit na net mobilny, ale tak ogólnie to nie jest źle i powinieneś być zadowolony.

    • Prędkość jest niezła i cena też, ale mnie się najbardziej podoba to, że naprawdę szybko reagują jak są awarie. Do tej pory to miałem złe doświadczenia z innymi operatorami neta.

      • Czytam od jakiegoś czasu komentarze na temat Netii i nie wiem czy brać tam abo czy nie? Co sądzicie o tym operatorze, czy naprawdę opłaca się brać tam abonament?

        • Ja mam Internet w Netii – dla mnie działa bez zarzutu. Szybki i bez awarii. Mam też u nich telewizję. Podobało mi się to, że sama mogłam wybrać kanały jakie chciałam mieć. Jestem zadowolona. Zajrzyj na ich stronę – może mają jakieś promocje – często mają nowe specjalne oferty.

          • A ja nie dość, że skorzystałam z powyższej oferty to teraz ją zmieniłam w ramach przedłużenia jest i nazywa się to wolne zwiazki czy jakos tak w kazdym razie chodzi o to, ze mozna sobie brac sam internet i nie być uzaleznionym od tv, ktorej już nie chce. Tak tez supeeer! 🙂 brawo netio

        • Panie Kamilu dla mnie jest to najgorszy operator z możliwych, nie wspomnę o telewizji bo to mnie nie interesuje, bo zależy mnie jedynie na internecie, przy deklarowanej prędkości do 100M/s.jest od 2,5Mb/s i z reguły nie przekracza !2Mb/s.tak że nawet prostych materiałów video nie sposób obejrzeć bez zatrzymań o częstym zrywaniu łącza nie wspomnę. Serdecznie ODRADZAM najgorszy z możliwych darmowy Aero2 jest dużo lepszy.

          • Dlaczego nie składa pan reklamacji ?tylko wypisuje jakieś biedobzdury,płaci pan za 100 a dostarczają panu Max 2??????albo ten tekst pański jest zaklamany albo coś jest z panem nie tak

      • czytam i oczom nie wierze !! to piszą chyba sami pracownicy netii ?W razie problemów nie ma żadnej pomocy ! Na maile nie reagują ! i to ma być partner ? Ja kożystam z internetu i tv , internet i owszem ale tv to porażka , czekam do końca umowy i nikt mnie nie przekona do nich!!

  5. Jak dla mnie prędkość neta jest całkiem niezła i ceny nie są specjalnie wysokie, więc mnie tam się to opłaca. Jedyny minus, że net nie jest mobilny, ale nie można mieć wszystkiego.

  6. Czytam opinie od jakiegoś czasu o Netii i dochodzę do wniosku, że to może być jakieś oszustwo… Co wy myślicie o nich bo może ktoś korzysta?

  7. Nie wiem czemu uważasz ze oszustwo. Operator działa na rynku w sumie od wielu lat i długo mam już tam abo na neta. W miarę szybkie te nety są i dłuższych przestojów to chyba jeszcze nie spotkałem. Według mnie są uczciwi, nie wim co tam wyczytałeś gdzieś.

    • No dobra, a internet mobilny? Co sądzicie o Orange pod tym względem? Komentarze w necie są naprawdę bardzo różnorodne i dlatego sam już zgłupiałem i nie wyem czy warto tak naprawdę czy nie bardzo…

  8. Jestem klientem Netii od dłuższego czasu. Korzystam z Internetu oraz Telewizji Osobistej. W ogólnym rozrachunku nie mogę powiedzieć złego słowa. Owszem, zdarzały się różne problemy natury technicznej, ale pokażcie mi kogoś, kto ich nie ma. W każdym razie, zawsze obsługa reagowała na moje zgłoszenia w sposób szybki i skuteczny i pozbywano się wszelkich usterek. Finansowo też jestem usatysfakcjonowany. Koszty są odpowiednie na moją kieszeń.

  9. Dla mnie to maly szwindel. Reklama swoje, umowa swoje a rachunek wystawiony tez swoje. Inne byly ustalenia gdy zawieralem umowe gdy dostalem druga fakture cena nagle ulegla zmianie, podobno z przyczyn niezaleznych od Netii. Czuje sie oszukany i tyle.

    • Mam to samo co innego ustalenia z konsultantami co innego na fakturze i w rzeczywistości, poziom obsługi z dużymi zastrzeżeniami tzn można odnieść wrażenie że za każdym razem dzwoni się do innej firmy-brak spójności wielu informacji-jeden mówi to a drugi tamto, jakość internetu taka sobie.

      • Zgadzam z sie z przedmówcą…Po prostu masakra jesli chodzi o kontakkt z biurem obslugi klienta.Jak sie dodzwonisz to super!!!!Mówisz o swoim problemie Pani zaznacza w systemie problem a na nastepny miesiac znowu to samo…Szlag mnie trafia.!!!!!Może błacha sprawa ale dlaczego mam płacic za coś czego nie chce i nie mam!!!!!Już mówie o co chodzi!Miesiac temu dodzwonilam sie do obslugi klienta aby zrezygnowac za wydruk szczegółowy połaczeń poniewaz 6.15 zl co miesiac w skali roku to sie nazbiera..Tak? Wiec po co mam płacic za wydruk papierowy jak moge sprawdzić sobie spis połączen w internecie..Prawda? Za darmo…Jakie zdziwienie mnie spotkało dzisiaj jak przyszła faktura BEZ WYKAZU POŁĄCZEŃ ALE 6.15 ZL JEST NADAL DO ZAPŁATY!!!!!!!!Ponad miesiąc temu kiedy rozmawialam z konsultanka zapewniala mnie ze nastepna faktura ktora przyjdzie w styczniu nie bede obciązona tą kwotą.Rok temu sasiadka ktora jest prawnikiem miala na rachunku numer tel .do ktorego nigdy nie dzwonila…To byla kwota 31,80 zlozyla reklamacje i uwzglednili jej tylko dlatego ze byla prawnikiem!!!!!Okazalo sie ze nie mogla dzwonic pod ten numer bo po prostu Nie mam takiego numeru
        .NIE ISTNIEJE…Więc nie mam pojęcia o co chodzi z tą Netią…Jestem ciekawa co ja tym razem uslyszę w sprawie mojej reklamacji? hahahaha

        • Zgadzam się z poprzednią wypowiedzią, kontakt telefoniczny z biurem obsługi masakra, każdy odbierający mówi co innego,a najbardziej mnie wkurza, jak mi wmawiają że mam internet bo oni u siebie to widzą, a ja nie miałam, i to przez 3dni. Mam zamiar zmienić operatora

  10. Jest 1 stycznia 2015r, dwa miesiące temu dobrowolnie pozwoliłem Netii Dropssowi pozbawić się internetu Orange, od Netii Dropssa nie otrzymałem klucz aktywujący by uruchomić internet, jestem bez dostępu do stałego łącza. Pierwsza porażka. Wiedząc, że nie mam stałego łącza powinni już 31 grudnia przysłać mi smsem klucz aktywujący ruter. Tak na wszelki wypadek pisze wzór wypowiedzenia do Netii Dropssa.

  11. Witam, następny dzień bez neta, sms z danymi od Dropssa przyszedł, próbuję konfigurować ruter ale mam problem, po linii telefonicznej nie idzie sygnał neta, tak wskazuje ruter, monitowałem zero odpowiedzi

  12. Skąd netia bierze swoich „kompetentnych” pracowników? Bo zmianie warunków umowy zmieniono mi sprzęt z dsl na vdsl. Na infolinii poinformowano mnie, że stary sprzęt mogę zostawić w POK, natomiast pani pracująca tam odmówiła mi tego! U was każdy ma swoją wersję, mówi co innego.
    Jak przychodzi to zawierania umowy to jesteście mili, a jak pojawiają się problemy z łączem to nagle dowiaduję się, że nie jestem klientem netii tylko jakiegoś dropsu! Podczas zawierania umowy nie było o tym mowy! Z infolinii netii odsyłano mnie do dropsu, z dropsu do netii, nikt nic nie wie. Robicie z klientów idiotów! Żałuję przedłużenia z wami umowy! Oby te dwa lata szybko przeleciały, nigdy więcej!
    Dodam, że zamiast prędkości do 50mb/s mam 21 mb/s. To chyba trochę za mało??
    Nie pozdrawiam.

    • Na umowie jest duży rzucający się w oczy żółty pasek z napisem DROPSS. Oni nie robią z ludzi idiotów. Ludzie którzy nie potrafią przeczytać ze zrozumieniem umowy ani nawet nie zerkną co podpisują są po prostu idiotami i nikt nic na to nie poradzi.

  13. Miałem do tej pory netie, internet i telewizję w pakiecie, wszystko było ok do momentu przeprowadzki i rozwiązania umowy, kiedy przyszło mi zapłacić sporą karę wyrównawczą. Niby w rankingach i porównaniach ofert internetu Netia jest zawsze wysoko, więc waham się co teraz wybrać. Na lepszaoferta.pl wyżej od Netii jest tylko Multimedia, ale nie wiem czy opłaca się u nich brać sam internet. Wolałbym jednak wybrać teraz innego dostawcę…

  14. Od kilku dni mam problem z internetem i telewizją. Telewizji nie ma kilka razy dziennie na jakieś 10/20 minut. Wieczorem (gdy najczęściej oglądam telewizję) nie ma jej przez nawet 4/5 godzin! Bardzo ciężko jest się dodzwonić do biura obsługi klienta (dzwoniłem dwa razy i nie udało mi się) tylko naciągają na kase. Mam nadzieję, że to się poprawi.

  15. Nie mam żadnych zastrzeżeń, rzetelny dostawca oferujący wiele dodatkowych możliwości takich jak np. chmura osobista. Internet nie przerywa i nie mam wrażenia, żeby był jakiś powolny.

  16. Netia to ciagle awarie ,zle naliczane rachunki oczywiscie pomylki zawsze na korzysc netii co do obslugi to niekompetentna ale slyszalam ze ich pracownicy maja bardzo zle warunki wiec jest duza rotacja i pewnie nie oplaca sie robic selekcji i lepiej szkolic ogolnie koszmar.

  17. To jeszcze nic ,ja w listopadzie prawie przez 2 tyg nie mialam ani telewizji ani internetu ani telefonu najpierw gdy dzwonilam oczywiscie z komorki mowili ze awaria a potem wlaczal sie automat ze dziekuja za tel do netii ale polaczenie nie moze byc zrealizowane

  18. Witam. mniej więcej od listopada mam internet we Wrocławiu. Oferta jest bardzo korzystna gdyż możną mieć 100 mega za około 70zł jednakże… I tutaj kończą się zalety Netii. Może zacznę od początku:
    -Pani w punkcie obsługi dopiero po podpisaniu umowy powiedziała, że na internet będziemy czekać ponad 2 tygodnie, gdzie był to prawie miesiąc,
    -z powodu prawdopodobnie niewłaściwego podłączenia przez listopad i grudzień co tydzień nie było przez kilka dni internetu (występowało i nadal występuje w mieszkaniach znajomych),
    -zmuszało to nas do ciągłych telefonów w celu zgłoszenia awarii oczywiście na swój koszt,
    -zwrot z racji braku internetu również jest trudną sprawą, ponieważ należy wykonać kolejne kilka telefonów (oczywiście na własny koszt). Najciekawsze jest to że przy opłacie miesięcznej 70zł Netia wyliczyła jedynie 14 zł za braki internetu wynoszące w sumie ponad miesiąc!!!!!!
    -100Mb/150Mb internetu jest jak statek widmo- nikt nie widział ale wiele osób o tym mówi, a najwięcej pracownicy Netii oczywiście w samych superlatywach. W naszym wypadku jest do maksymalnie 35Mb. Nie potrafię przypomnieć sobie, czy MB, czy Mb, ale na pewno nei dochodzi nawet do połowy.
    Reasumując, odradzam podpisanie umowy, bynajmniej we Wrocławiu. Obsługa interesuje się klientem jedynie przy zakupie. W razie problemów trzeba dzwonić z różnych numerów, gdyż nikt nie odbiera z tego samego numeru, kiedy jeszcze nie udało się nic załatwić, delikatnie mówiąc mają go tam, gdzie słońce nie zagląda.

  19. Ja w neti prawie rok mialam problemy z fakturami, skonczyla mi się umowa w dialogu i wtedy netia wystawila mi swój abonament (internet),wiele wyższy niż mialam(oczywiscie nikt ze mną tego nie ustalał,bo to komputer automatycznie mi tak ustalił),więc dzwonilam co jakiś czas i oni to korygowali.W grudniu zdecydowałam się na internet z telewizją,zeby w końcu nie dzwonić , i co, dzisiaj znów dzwonie bo mi kasa się nie zgadza,a tam mi pan mówi ,że za grudzień muszę zaplacić dwa abonamenty(stary i nowy),w jednej firmie. Oczywiscie jak zawieralam umowę w grudniu, nikt mnie o takiej opcji nie poinformowal,pan konsultant stwierdził dzisiaj że on nie wie dlaczego.Za każdym razem co konsultant to inne wieści.

  20. Ja używam telewizji, gigakablówki i jestem zadowolony. Najpierw placilem chyba 1 zl, a teraz 35 zl. Cena dobra, nie mam wszystkich kanałów świata bo i tak ich nie oglądam, ale mam sport, informacje i jakies filmy dla dziewczyny i luz.

  21. Właśnie powinnam mieć montaż jakieś 2,5 godz temu monterow brak jakiej kolwiek informacji brak telefonu brak i tyle umowa podpisana a przyłącza jak nie było tak nie ma a pani w biurze opryskiwacze byłam już kiedyś klientka neti przez długie lata ale zerwalam umowę bo olewa starych klientów. I teraz dałam się namówić :((( masakra jakąś tam gdzie

  22. Zamówiony internet w Netii dropss. Potwierdzałem z konsultantem przed zamówieniem umowy dwukrotnie termin podłączenia – oświadczył, że około tygodnia będę musiał czekać na przyłącz (aktywację łączą) po zakończeniu umowy z poprzednim operatorem. Jak można się domyślić minęły trzy tygodnie i nie otrzymałem nawet informacji kiedy łączę będzie aktywowane. Nie polecam – operator wprowadza w błąd klientów żeby tylko podpisali umowę. Po analizie artykułu z przed ponad pół roku:
    antyweb.pl/chce-odejsc-z-netii-zanim-jeszcze-zostalem-jej-klientem
    można stwierdzić, że nic w tej kwestii nie robi i działa w pełni świadomie w celu wprowadzenia w błąd nowego klienta.

  23. ja ostatnio szukam po forach opinii na temat roznzych ofert i sklaniam sie narazie ku netii. o kazdym w smie mozna poczytac duzo negatywnych opinii ale cos trzeba wybrac i kierowac sie tez cena…

    • To uważaj na te ceny bo koszta są ukryte.
      Nie masz pewności ile będziesz płacić. Jedno nieopatrzne kliknięcie na OK i już zamawiasz pakiet, z którego potem nie możesz zrezygnować.
      Przychodzi monter i okazuję się, że mulitroom po wi-fi się na da zrobić, a kabel przez całe mieszkanie jest dla Ciebie mało wygodny, więc płacisz 9 zl m-cznie za połączenie przez gniazdko elektryczne.
      Zamawiasz usługę nagrywania (za 15 zł m-cznie i to na własnym dysku) i okazuje się, że naliczają Ci za wszystkie dekodery choć chcesz nagrywac na jednym.

      I tak miało być taniej, a jest drożej za to samo co miałem u innego dostawcy.
      Są inni dostawcy, gdzie ukryte koszta nie zaskakują.

  24. Okazało się, że Netia włączyła jako domyślną opcję nagrywania usługę Gigangrywarka za 15 zł. Chcąc nagrywać za darmo należy wejść w tę usługę i wybrać „nagrywanie lokalne”
    Tylko, że jak chcesz nagrywać to dekoder o tym Cię nie poinformuje. Przedstawi to tak, że albo płacisz za nagrywanie albo nie nagrywasz.
    System zakupu pakietow i usług poprzez pilota jest tak zrobiony aby wystarczyło nacisnąć tylko jeden przycisk w pilocie by dosżlo do zamówienia czegoś co później może okazać się nie do odwrócenia. Dzisiaj włączam TV a tam komunikat „wciśnij OK aby zamówić HBO ON”. Co by było gdyby przez przypadek wcisnęło go dziecko lub dorosły?

  25. Jeżeli Wam powiedzą że możecie sobie nagrywać programy TV w netii to i owszem ale za dodatkową miesięczną opłatą !! Jak zawierałem umowę była możliwość nagrywania , kupiłem zewnętrzny dysk itd,po wielu bólach zaczęło to jako tako działać to teraz „lipa” netia wymyśliła sobie że mogą na tym zarobić i zablokowali nagrywanie chyba że zapłacisz ! Tragedia , Jak tylko umowa dobiegnie końca „wysiadam”,nie mam czasu na ciągłe kłopoty , co jescze wymyślą??

  26. Podłączyłem dysk do drugiego dekodera i nadal mam problemy z nagrywaniem.
    Co drugi dzień lub nawet co dziennie muszę restartować dekoder bo przy informacji o programie pojawia się komunikat „nieznany program” – dekoder nie nagrywa, brak programu TV.
    U poprzedniego dostawcy program TV był na tydfzień naprzód, a w Netia jest tylko na trzy dni, ale teraz to rozumię, skoro mniej więcej co tyle muszę od nowa programować nagrywanie.
    Ponadto występują kłopoty z programami – brak dźwięku, pikseloza itd.
    Oprogramowanie dekodera jest nie przejrzyste jeśli chodzi o niektóre opcje:
    1) Po włączeniu formatowania dysku, wychodzimy z menu, potem jest komunikat o odłaczeniu USB, podłaczeniu USB i czekaniu. Gdy wejdziemy w menu to nie widzimy już dysku, nie ma informacji o tym, że odbywa się formatowanie, jak długo może potrwać, jak daleko już zostało zrobione. Można odnieść wrażenie, że dysk zostal odrzucony przez dekoder.
    2) Po wybraniu testu pamieci wewnętrznej jest to samo – zero statusu operacji, nawet nie wiem jaki wyskakuje na koniec komunikat bo nie chcę non stop wpatrywac się w ekran przez nie wiadomo jak długi czas.

    Oczywiście wg Netia to wina dysku zewnętrznego. Moim zdanie to jest ich wina, bo przed zakupem pytałem sie ich o wskazanie konkretnego modelu – niestety nie cchieli tego zrobic tylko podali ogólne parametry. Dysk kupiełm taki sam jak w ich sklepie tyle że mniejszy, parametry techniczne oczywiscie zgodne z ich specyfikacją.
    Ile takich dysków muszę kupić by w końcu dekoder zaczął działać poprawnie?

    Na pewno umowy nie przedłużę, gdybym mógł to już po pierwszym tygoniu bym ją zerwał.

  27. Jestem klientem Netii od paru lat i nie miałem z nimi problemu. Zdarzyło się jednak, że karta sim od internetu mobilnego przez przypadek została zniszczona. Kartę przesłali bardzo szybko, jednak zgromadzony limit danych ok 50 gb przepadł chociaż zapewniano mnie, że go otrzymam. Uważajcie też jeśli macie małą prędkość łącza, proponują telewizję chociaż nie ma ona prawa dobrze chodzić.

  28. Netia to porażka ! Nie polecam. Po kilku…

    …miesiącach doliczają jakieś niepotrzebne usługi (drobnym drukiem na stronie x regulaminu x) zrezygnować nie da się, doliczają opłaty … Odradzam !

  29. KATASTROFA!!! Póki był Dialog było super. Od kiedy należą do Netii to od razu zaczęły się problemy.
    W ubiegłym roku nie miałem dostępu do internetu przez około 2 m-ce; to nie były przerwy – przez ten okres nie było w ogóle dostępu do neta.
    Odnośnie reklamacji – w tym długim okresie musiałem zastąpić – czyli wykupić inny internet (prowadzę firmę). Oczywiście niewywiązywanie się z umowy z ich strony nie jest podstawą do ubiegania się o zwrot poniesionych przeze mnie dodatkowych kosztów.
    Problem z netem to również zanik na kilka dni, częste chwilowe przerwy, itd. itd. oczywiście faktura nie jest z automatu pomniejszona o dni bez internetu – trzeba poprosić o pomniejszenie faktury.
    Reasumując – PORAŻKA!!!!

  30. Netia skusiła mnie niższą ceną za internet i telefon, niby nie wiele kilkanaście złotych, ale internet nie 4 tylko 20 Mb, Od Orange słyszałem że nie mogę mieć szybszego internetu poprosiłem więc konsultanta Netii o sprawdzenie mojego łącza. Okazało się że jest o.k. Podpisałem umowę i za kilka dzwoni Netia że trzeba zmienić umowę bo tak właściwie to mogą mi zaoferować 1Mb, stwierdziłem że mam podpisaną umowę i teraz to ich problem w jaki sposób dostarczą mi ten internet. Po kilku następnych telefonach zgodziłem się że mogę zrezygnować jeżeli zostanę przywrócony do Orange na starych warunkach. Po tym telefonie nastąpiła cisza, dostałe fakturę na 1 zł (sam nie wiem za co, ale dla świętego spokoju zapłaciłem) a dzisiaj dostaję następną fakturę, za co? ZA PRZEDWCZESNE ROZWIĄZANIE UMOWY. kiedyś mówiło się że trzeba mieć tupet żeby coś takiego zrobić a dzisiaj to normalny biznes. Droga koleżanko i kolego, zanim zaczniesz zastanawiać się nad zmianą operatora na Netię weź pod uwagę moje doświadczenie.

    • Dokładnie mam to samo, jeszcze tydzień przed aktywacją umowy dzwoniłem do ich BOK-u i zapewniali mnie, że na moim łączu będę miał 20 Mb/s realnie 17 Mb/s. Oczywiście po starcie umowy i reklamacji dostaję wiadomość od techników, że na moim łączu to realnie mogę mieć 13 Mb/s (mam 10 Mb/s i nigdy nie miałem więcej) i nie będę miał obiecanych 17 Mb/s. Szczęśliwie rozmowa z BOK-iem się nagrała i mam dowód oszustwa z ich strony. Rozmowa została przeprowadzona w okresie kiedy mogłem zrezygnować bez konsekwencji z ich oferty. Za zerwanie umowy życzą sobie 672,00zł. Podsumowując: nie polecam firmy która werbuje potencjalnych klientów kłamstwem i oszustwem.

    • Wielka lipa mam od 08,11 2015 i tnie się na okrągło ,nie można nagrywać bo nie można się połączyć kiedy mam ważny mecz do obejrzenia zaprogramowałem a tu okazuje się że się nie nagrał bo się nie łączyła.Lipa i do tego dałem się namówić na 24miesiące.

  31. ostatnio wleciala w netii ta opcja z giganagrywarka i o ile sceptycznie do tego podchodzilam tak teraz ja i moj chlopak siedzimy i non stop z niej korzystamy, bez kitu fajna sprawa to ze cena jest niska i jest tyyyle rzeczy do wyboru;)

  32. Od kiedy przejęli Dialog to net coraz to gorzej chodzi. Dialog dbał o klienta umówione 4 Mbps na radiówce było prawie zawsze, tylko w godzinach szczytu mniejsze zacięcia, ale do przeżycia. Po przejęciu jakość usługi jest po prostu zła, trzeba mieć farta by trafić na dobre transfery. Winny jest oczywiście jakiś złom IP 83.238.252.33. Pingi często i gęsto skaczą na ponad 1000 ms, tak dobrze widzicie ponad jedna cała sekunda, z 4 Mbps robi się 40 – 100 kbps. Jakiś czas temu dowiedziałem się od jakiegoś technika że net radiowy działa bo działa, jak padnie to możliwe już nie wstanie. Powiedział też że dołączani są kolejni klienci, im i tym którym kończy się umowa na 4 Mbps, dają już tylko 2 Mbps.

  33. Internet tragedia mam w umowie prędkość max 20, a korzystam z 8-15 mb/s.
    Ciągłe problemy z szybkością połączenia,liczne kontakty na infolinię i tak nie przynoszą rezultatów.
    Więc ta prędkość wystarcza tylko dla jednego laptopa na dwa już nie uciągnie,nie mówiąc o oglądaniu tv przez internet,wszystko się tnie.Cieszę się ,że w październiku kończy mi się umowa i z szanowną Netią się pożegnam na zawsze.

  34. czytam te wszystkie wasze negatywy o neti i trochę mi sie wierzyc nie chce, moze problem niekoniecznie lezy po stronie firmy, co?;) a tak serio to ostatnio kupilam giganagrywarke od nich, bo strasznie trąbili o tej promocji wiec stwierdzilam co mi szkodzi i sprobowalam. w snesie-SERIO JEST SUPER!!!!

    • A kto Cię tak nakręci?? Ile Ci zapłacili, przyznaj się :-). Netia to złodzieje i oszuści. Przejęli Dialog i w ogóle się nie przyznają do odpowiedzialności za ten fakt. A może po prostu trafiło Ci się, że jeszcze na niczym Cię nie oszwabili. Nikt z moich znajomych nie chce już mieć z nimi nic wspólnego, bo ta firma to totalne dno, porażka i szkoda na nich pieniędzy. Czółko i powodzenia, jak Cię wykiwają, to nic ci nie pomoże.

  35. Witam.
    Radzę uważać z firmą zostałem przez nią oszukany!!! Handlowiec wielokrotnie potwierdzał możliwość rezygnacji z usług od podłączenia internetu w ciągu 14 dni okazało się zupełnie inaczej, druga sprawa przy podpisywaniu umowy rzekomo handlowiec nie znał odpowiedzi na pytanie czy oglądanie telewizji pobiera z szybkości internetu! Okazało się iż pobiera i to zdecydowanie nie tyle ile sugeruje sama netia (telewizja miała pobierać maksymalnie 2mb, a pobiera połowę internetu około 9-10mb nie otrzymałem nigdzie takiej informacji!!!). Odkąd chciałem zrezygnować z umowy z powodu problemu z działaniem telewizji zaczęły się problemy. Giganagrywarka się zacina, dekoder działa bardzo długo, szybkość internetu jest znacznie niższa niż zostało to przekazane, bardzo wysokie Ping internetu. Porównując działanie dekodera nc+ i działanie dekodera z netii kto używał obydwa nigdy nie będzie zadowolony z netii.

  36. a ja bardzo polecam netie, używam od kilku lat i nie miałam zadnych problemów. niedawno namowilam rodzicow na ta ich nowa oferte internet z tv za 2zł, bo oferta bardzo fajna, a maja już dość drogiej vectry

  37. netia jest spoko, ostatnio moja kolezanka mi mowila ze jej mama ogarnela sobie do swokego sklepu muzyke od nich i fajnie wszystko dziala. jeszcze neta do tego ma wiec w ogole bajka

  38. jeeeej ta ich oferta z dronem jest super! normalnie latam sobie dronikiem sterujac komórą i jest zajawa 😀 tylko musze miec wifi zeby moc to robic ale to luzik. Bardzo fajne – polecam 🙂

  39. Co z tego z Netia ma w miarę dobre usługi,skoro ta Spółka wykłada się na prostych sprawach. Przeszłam do Netii z Dialogu. Przez pierwsze pół roku firma nie była w stanie wystawić prawidłowej faktury. Najpierw, po interwencjach ,zaczęły się korekty faktur. Po jakimś czasie doszło do tego, że Spółka tak się zaplątała, że zaczęły się korekty-korekty faktur. Cała nasza rodzina pękała ze śmiechu. Czekaliśmy na korektę- korekty-korekty. Ponieważ firma wyczerpała wszelkie możliwości korekt faktur, myślałam, że może w lipcu, po pół roku, ktoś w końcu dojdzie do tego,jaką fakturę mam otrzymać. Zerkam więc dzisiaj do rozliczeń i co widzę? Faktura jest ,tyle że z „obciętą” usługą „Bezpieczny Internet”, za który co miesiąc opłacałam abonament. Rozumiem, że teraz przez pół roku firma będzie robić korekty tej usługi. Zaczynam dochodzić do wniosku, że może po prostu Netia chce się pozbyć starych klientów,ale wstydzi się o tym powiedzieć, więc robi to bardziej dyskretnie. Panie Prezesie, jeżeli Państwu nie zależy na klientach to wystarczy powiedzieć, ja zrozumiem, że wystawienie prawidłowego rachunku przewyższa możliwości Spółki. Zresztą i tak po zakończeniu umowy, czyli mniej więcej za 1.5 roku pożegnamy się ,bo nie mam czasu ani ochoty biegać co miesiąc do Biura Obsługi z reklamacją.

  40. Otóż…w ramach swojej nowy umowy w netii dostaliśmy drona. Nie umialam go obslugiwać, szybko sie nauczylam 🙂 ale to tak na marginesie…Nie placimy dużo, bo z takim gadżetem w platnosciach ratalnych 110zł to jest mega malo. Jesli chodzi o resztę to jestem zadowolona, mam bardzo szybki wyrabiajaćy się net – do pracy wystarcza oraz spoko pakiet tv. Programy przyrodnicze są wiec jest ok. Podsumowujac, dron – super rzecz, netia jest ponadczasowa i dzięki za ta super oferte 🙂

  41. Dałem się namówić na przedłużenie tego syfu (całe szczęscie tylko na rok). Nigdy więcej !!!! Bo obecnie więcej przerw w dostępie niż internetu. DOŚĆ !!!

  42. korzystamy z dziewczyna z internetu i z telewizji, a teraz do tego doszedł jeszcze dron jako nowa zabawka, fiu fiu 😀 netia zdecydowanie godna polecenia, zwlaszcza, ze oferty super niskie cenowo jak na taka jakosć usług.

  43. Jak działało to spadki prędkości i przerwania – w granicach tolerancji. Ale jak się popsuło to zaczął się koszmar. Usługa niedostarczona a i tak żądają płatności i nic nie robią żeby naprawić. Nikomu nie życzę. Jak na razie najgorszy mój dostawca internetu.

  44. firma nie potrafi przez trzy tygodnie naprawić awarii telefonu za każdym razem zmieniają termin naprawy i nadal nic kłamią że próbowali się dodzwonić na komórkę ale nie dali rady nie polecam nikomu lepiej z nimi się nie wiązać

    • To jest cena aktywacyjna w przypadku nieaktywnego łącza wtedy to jest 210 zł + 100 zł kaucji która jest po 3 rachunkach zwracana klientom

  45. Jeśli chodzi o Internet to fakt, działał jak trzeba. Gorzej z innymi rzeczami. Na siłę wlepili mi HBO GO, bo rzekomo, nie można bez tego podpisać umowy. Następnie poinformowali, że okres promocyjny dobiega końca, jeśli nie chcę za to płacić, to muszę wysłać pismo z rezygnacją. Zrobiłam to, ale wg Netii o dzień za późno… bujda na resorach (nie wspomnę o rozmowie z konsultantem, gdzie wyraźnie mówiłam, że chcę zrezygnować, a podobno rozmowa tel jest nagrywana i umowa słowna też jest wiążąca). W tej sytuacji zamiast płacić jakieś 50zł miesięcznie za Internet, płaciłam 80 zł, a HBO ani raz nie zadziałało, mimo, że trzeba za to płacić. Kolejna przygoda jest taka, że musiałam zmienić mieszkanie i konsultant Netii powiedział, że pod nowym adresem można podłączyć usługę, a potem się okazało, że jednak się nie da. W związku z tym Netia zażyczała sobie opłaty wyrównującej (jakieś 800zł), bo przecież konsultant udzielając mi takiej informacji nie mógł wiedzieć, że tego się nie da zrobić i umowę trzeba zerwać, albo płacić co miesiąc za Internet, którego nie mam, bo ich pracownicy mogą opowiadać bajki, a klient za to ma zapłacić!!!! Jeśli tak działa każdy biznes w Polsce, to pozdrawiam naszych przedsiębiorców.

  46. Nie polecam. Zamówiłem internet , czekałem 30 dni nie zamontowali. Konsultant po 33-dniach czekania nie był w stanie określić terminu instalacji . Łaskawie zainstalowali po 37 dniach czekania. Masakra. Nie POLECAM

  47. Witam, ostatnio toczę bój z NETIĄ. Do tej pory posiadałem pakiet Gigakablówka Internet+TV za 49,90. Zadzwonił do mnie pan konsultant, przedstawiając mi ofertę przedłużenia umowy (w połowie okresu jej obowiązywania) do sierpnia przyszłego roku w tej samej cenie. Dodatkowo miałem dostać telefon za darmo, a to czy sobie go podepnę czy nie, to już miało zależeć tylko ode mnie. Oczywiście zostałem poinformowany, że jeśli nie przedłużę umowy teraz, to prawdopodobnie promocji nie będzie po zakończeniu okresu umowy. Po paru dniach przyjechał kurier z umową, trochę zdziwiło mnie, że zaznaczona jest na niej tylko usługa telefoniczna i napis „dosprzedaż z telefonem” ale pomyślałem, że pewnie taką formę musi mieć ta umowa, żeby przedłużyć wszystko do przyszłego roku. Zaufałem telesprzedawcy, podpisałem no i to był fatalny błąd. Na infolinii dowiedziałem się, że żadnej akcji przedłużania umów nie było, a ja podpisałem jedynie zobowiązanie na telefon na 12 miesięcy. Niestety było to już 14 dni po podpisaniu papierów… W świetle prawa wszystko OK bo na umowie był zaznaczony tylko telefon. Może i w świetle prawa tak ale ja czuję się oszukany. Złożyłem reklamację, pani, która nie była przesadnie miła i zachowywała się tak jakby to ona wiedziała wszystko najlepiej nie mogła jednak znaleźć nagranej rozmowy z konsultantem i zaproponowała TV na 1 miesiąc za złotówkę w ramach rekompensaty. Nie zgodziłem się i poprosiłem aby rozmowa była koniecznie zweryfikowana. Jeżeli to nic nie da, to jestem skłonny zapłacić karę i odejść z NETII na zawsze. Nie mam zamiaru borykać się więcej z oszustwem i niekompetencją tej firmy. Dla innych mam przestrogę – uważajcie na propozycje konsultantów NETII, w dużej mierze są to pracownicy zewnętrzni, którzy wcisną byle kit, tylko żeby dostać kilka złotych prowizji za sprzedaż usługi. A dla NETII mam radę – lepiej dobierajcie firmy współpracujące przy telesprzedaży bo opinię później odbudować będzie ciężko. Pozdrawiam!

  48. Nie polecam. Firma wykorzysta KAŻDY kruczek w umowie, by was pognębić. Przy rezygnacji usług, już po okresie promocji, z zachowaniem wszelkich terminów i tak coś wynaleźli. Ja już nie wrócę. I nie polecam Wam tego błędu.

  49. Ja tam nie narzekam na netie. mam u nich sam internet, ta usluga sie nazywa wolne związki czy jakos tak no i mam sam internet, ktory chodzi mi bardzo dobrze, place za miesiac 50zl i jestem zadowolona 🙂

  50. popieram kolezankę, tez mam oferte wolne związki. Płace nieco więcej, ale to dlatego, ze pewnie mam szybszą prędkość. W każdym razie jest to super oferta dla osób, które nie chcą TV itp i interesuje ich wyłacznie internet. Supcio Netia 😀

  51. Nie polecam

    Mam Internet od netii (niestety) . Czasami żyje własnym życiem raz zamula . Dzisiaj od tak sobie postanowił samemu zarwać sobię połączenie NIE POLECAM szczególnie dla graczy ..

  52. moze nie jestem wielkim znawca dostawcow internetu, bo mialem w zyciu tylko jednego i jest to do dnia dzisiejszego netia. nigdy nie narzekalem i narzekac (mam nadzieje) nie bede, bo taka obsluge klienta to mozna tylko chwalic i internet u nich tez jest wspanialy bo śmiga jak szalony. i faktycznie te ‚wolne zwiazki’ bardzo sie oplacaja

  53. netia jest bardzo wporządku, zwłaszcza teraz jak jest xbox albo dron i to jeszcze na raty 😀 do tego ta opcja wolne związki –nic tylko korzystać!!!!!

  54. Niestety jakość TV w Netii jest coraz gorsza:
    1. przełączanie kanałów trwa wieki,
    2. zamrażanie obrazu przerwy w emisji na porządku dziennym,
    3. do tego niem wiem kiedy zmienili zasady i nie mogę zrezygnować z wybranych pakietów TV do końca umowy.
    Pomoc techniczna mało kompetentna. Tylko Internet działa bez zarzutu.
    🙁

  55. Nie polecam firmy. Mi, przy migracji do nich, pozostało do opłacenia dwa abonamenty. Netia nie potrafiła złożyć wypowiedzenia staremu operatorowi, chociaż mieli moje pełnomocnictwo i stara umowa została z automatu przedłużona. Teraz pozostało mi zerwanie umowy i opłacenie kar od tego albo potulne płacenia comiesięcznej daniny. Kpina z klienta ale i jego bezsilność.

  56. Najgorszy internet w dzisiejszym świecie. Kilkanaście (jak nie kilkadziesiąt) nadają ten ich internet za pomocą morsa chyba. Jest-nie ma-jest-nie ma. Już nie wspominając o ciągłym gubieniu pakietów. Poza tym, zdecydowanie zbyt często mają te swoje „awarie” – internetu może nie być kilka dni – I zero kontaktu. Jak już się uda do nich dodzwonić, to powiedzą kilka ogólników, że pracują nad problemem i cześć. Jak zadzwonisz jeszcze raz, to mają pretensje, że im przeszkadzasz. Najgorzej. I do tego drogo.
    Nie polecam – jest multum innych, lepszych ofert. Dziwi mnie, że taka firma jeszcze nie zbankrutowała. Przy obecnej konkurencji w tej branży jest to coś niesamowitego.

  57. Warto! Jako jedyna Netia ma pakiet sportowy z super programami Eleven i ELeven sports. Pakie kosztuje pietnastaka. Bardzo korzystna oferta, w końcu. I konkurencyjna 😀 😀

    • siema 😀
      Od jakiegos czasu mam netie. Jestem mega zadowolony z telewizji, mam pakiet sportowy i kanaly eleven i eleven sport! Czego chciec wiecej? 😀 Wielki plus dla netii, polecam 🙂

      • też skorzystałem z netii, mają dobrą nową ofertę tv&internet, co prawda nie lubię kanałów sportowych więc dobrałem sobie pakiet z filmami 😉 dla każdego coś dobrego 😛

  58. zglosilam u nich przeniesienie uslug na innyadres ich termin to 21 dni a ja juz czekam ponad dwa miesiace wlasnie nazucili mi 4-rty termin i nadal nie sa podlaczone uslugi za kazdym razem cos wymyslaja,chce odstapic od umowy i chyba spotkamy sie w sadzie,jest to firma bardzo niekompetentna i nie wywiazujaca sie z terminow…

  59. Do internautów i przyszłych pracownikow co zamierzają podjąć prace w netii odradzam stanowczo wam prace gdyz kantują z podstawa dla pracownika ponad to idą po kablach Orange dzierżawią ponad to Netia to nic innego jak play kiedyś była Netia motion potem zmienili nazwę następnie Netia nie jest sama ona tylko korzysta z pakietów pod swoja nazwa byście dalej to kupowali większość transferów i innych prędkości działania zależne jest od możliwości technicznych netii czyli czy jest antena bo jesli nie ma to kupicie a nie dostaniecie tego co chcecie znajomy pracował w netii i zamierza sprawę nagłośnić w mediach Oraz prasie dla tego nie dajcie sie oszustom nabrać. Bo potem będziecie płacić jeszcze większe stawki. Bo wcisną wam jakiś badziew

  60. Wiec kto moze niech nie podpisuje oni nie dbają o klientów nawet ci co mieli do dziś nje dostali telefonów od pracownikow i nie wiedza czy płacić czy nie a umowy im sie pokończyły i do tej pory cisza.

  61. Miałem netię na łączach TPSA z TPSA była tragedia ale z Netią jeszcze gorzej poniżej 1Mb w dzisiejszych czasach to zdecydowanie za mało, na szczęście są operatorzy jak http://www.airmax.pl

    i mam taryfę 24Mb i bez problemu tyle uzyskuję, tak wię dziękuję neti i orange

  62. Cóż… Netia może i ma całkiem kuszące ceny, ale co do jakości… Cóż… Może głównie o internecie się wypowiem, bo z niego na co dzień korzystam.
    Mam już po raz drugi internet w Netii i cóż… Nie jest tak rewelacyjnie.
    Gdy pierwszy raz korzystałem z Netii mieliśmy różnego rodzaju problemy – począwszy od niesprawnego modemu, poprzez modem, który wybuchł oraz notoryczne utraty połączenia (no i osiągi przy 50mb/s, które maksymalnie wyciągały 10mb/s na jednym komputerze w godzinach nocnych), po serwis, który „był” choć go nie było. Teraz już jest jakaś poprawa (w porównaniu do tego, co było), ale też tak nie do końca. Z modemami problemów nie ma, przerwy zdarzają się bardzo rzadko, ale za to Netia przysyła na komputery informację, która przypomina o „należnym uregulowaniu opłat”, które są opłacone. Powoduje to chwilowy zanik internetu (szczególnie czy oglądając filmy, czy czasem grając przez sieć powoduje stałym rozłączeniem się z hostem aż do momentu restartu strony/gry). Jeśli chodzi o prędkość łącza to nadal nie jest ciekawie – świeży test na jednym komputerze w godzinach nocnych jasno pokazuje: Latency: 21ms, Download: 7.37Mb/s, Upload: 0.57Mb/s przy internecie 100Mb/s (www.speedtest.pl), że nadal nie jest dobrze.

  63. NETIA ….. z wielkim trudem rozwiązałam umowę na początku 2014r. mamy grudzień 2015 r-dostaję telefon z kancelarii prawniczej „iż nie opłaciłam ostatniej faktury dla NETII” i straszą mnie windykacją.
    Faktycznie takiej informacji od NETII nigdy nie otrzymałam, jak i faktury za ten okres.(wszystkie poprzednie były uregulowane). Każda szanująca się firma przypomina swoim klientom drogą telefoniczną lub elektroniczną (przecież mamy XXI wiek).Tu nic takiego nie miało miejsca, raptem po półtora roku odkryli, że mam nieopłaconą fakturę (której nigdy nie dostałam) . Poprosiłam o duplikat faktury i…. przyjęto do realizacji i mam czekać, a kancelaria nie chce czekać. No i oczywiście nie ma gdzie się odwołać lub złożyc skargę.

  64. Ja tam zamówiłam i jestem zadowolona, mam dodatkowo mobilnego neta, co jest dla mnie bardzo wygodne. Płacę grosze a zasięg jest znakomity, o nic nie muszę się martwić 🙂

    • Polecam osobiscie netie! ceny dobre tym bardziej jak potrzeba dla firmy, ostatnio widzialem ze dodali jakas opcje czy usluge eprawnika, w sumie fajna opcja. Mam nadzieje, ze mi sie nie przyda ale zawsze dobrze wiedziec do kogo sie zwrocic w waznych sparwach zwiazanych z prawem 🙂

  65. Mam netie od jakiegos juz czasu, z tym operatorem jeszcze nie mialam problemow. Wszystko fajnie smiga, czasami sie net zacina ale na tv nie mam co narzekac tym bardziej, ze mam dodatkowo hbo 6 miesiecy za free.

  66. Sporo mam z Netią doświadczeń i, tu może Państwa zaskoczę, same pozytywne. Przez 4 lata korzystałam z pakietu internet+tv+tele bez limitu (w cenie naprawdę konkurencyjnej!). Drugą w kolejności umowę zawierałam przez telefon. Po miesiącu okazało się ze faktura opiewa na kwotę wyższą niż zapowiadana przez konsultanta. Złożyłam reklamację. Została rozpatrzona (błyskawicznie!) na podstawie nagranej rozmowy. Wyrównano mi różnicę i do końca płaciłam zgodnie z tym, na co się zgodziłam. Zakończenie umowy zbiegło się w czasie z koniecznością ograniczenia wydatków domowych. Zrezygnowałam (telefonicznie i bez utrudnień) z kablówki. Pracownik Netii wykazał się zrozumieniem i zaangażowaniem. Zaproponował umowę na sam internet, a następnego dnia zadzwonił, bo znalazł dla mnie jeszcze tańczy (o 10 zł) pakiet internet+telefon (z limitem minut). Zostałam potraktowana przyzwoicie i indywidualnie. Po wyłączeniu kablówki obowiązywał mnie termin zwrotu urządzeń, ale go nie dotrzymałam… Ukarano mnie kwotą 550 zł, za nieodesłanie w terminie. Ostatecznie urządzenie odesłałam, ale nie miałam wielkiej nadziei, że w tych czasach firma odstąpi od ukarania. Kara była za niedotrzymanie terminu, więc w sumie i tak się należała. Ku mojemu zaskoczeniu (ogromnemu!) Państwo anulowali karę. Jeszcze zanim zaczęłam błagać 😉 Szacun i serdeczne dzięki!!! A poza tym: HD jak brzytwa, ani jednej przerwy w dostawie internetu, prędkość na miarę łącza.

  67. Ja nigdy nie miałam problemów z obsługą w Netii. Raz przez jakąś awarię nie działał mi chwilę internet, ale w miarę szybko zostało to naprawione. Ostatnio przeszłam na gigakablówkę, internet działa mi bardzo szybko no i wreszcie mogę byc na bieżąco z ulubionymi serialami. Polecam te uslugę !

    • Ja mam ten pakiet Internet Max 50 i jestem zadowolona. Chciałam 100 ale niestety w mojej okolicy takiego łącza jeszcze nikt nie zrobił, no ale 50 wystarcza jak najbardziej. I umowa krótka.

    • Jeśli to jest kabel własny Netii albo ethernet, to tak. I bardzo tanio telefon stacjonarny jest przy nim możliwy bez limitu na komórki, podobnie opcje rozmowy zagranicznej (jak ktoś ma firmę, to powinien rozważać).

      Jeśli to kabel obcy, to może być różnie, zwłaszcza jeśli sieć stara. Ważna jest odległość od punktu rozdzielczego, czyli głowicy. Do 1 km powinno być dobrze, internet 10-12 Mbit.

  68. czasem chwilę duzej zajmuje rozwiazanie jakiegos problemu ale to wiadomo, wszedzie zdarza sie ze trzeba poczekać. A tak to wg mnie spoko firma, fajna opcja z różnymi pakietami, internet telewizja, kablówka itp. Ja polecam Internet50, dobra jakosc w fajnej cenie chyba dla każdego

  69. Jestem przerażony jakością świadczonych usług, a za usługę uważam całość tj. internet, telewizję i BOK.
    W kwestii internetu – zdarzające się wpadki nie są w żaden sposób komunikowane, a reklamacje są rozpatrywane tylko i wyłącznie po złożeniu ich przez internet. Telefoniczna reklamacja mimo, że możliwa, najczęściej nie kończy się zgłoszeniem w systemie.

    Telewizja cyfrowa jest bardzo słabej jakości, dla porównania posiadam antenę satelitarną i sygnał SD jest lepszej jakości niż sygnał HD Netii.

    BOK to szaleństwo, zwyczajnie w świecie okłamuje klienta. Jestem dobrze zorientowany w regulaminach i dopiero gdy zacząłem odwoływać się do nich literalnie to konsultanci zaczynali merytoryczną rozmowę – ostatnia moja rozmowa skończyła się tym, że pani konsultant nie dopuściła mnie do słowa, zaczęła po mnie krzyczeć i rozłączyła się.

    Pełen profesjonalizm. Polecam na własne ryzyko. Kpiłem z podobnych opinii ale teraz przetestowałem to na własnej skórze.

  70. no na rożne rzeczy można się wkurzyć jak wszedzie zreszta, ale ogolnie rzecz biorac ja nie narzekam, jak dla mnie jakosc jest dobra a obsluga w netii mnie nie zawiodła jeszcze

  71. Usługa to jakaś żenada. 6 awarii, w tym 6 dniowa, 3 dniowa, 2 dniowa (i to tylko kwiecień), a reklamacja na usługę została odrzucona ponieważ „dział techniczny nie stwierdził braku możliwości technicznych na świadczenie usług”. Czyli usługa może być świadczona ale nie będą jej świadczyć bo….? Rozumiem z tego pisma że: Drogi Kliencie, masz nam płacić, my nie będziemy dostarczać Ci usługi, a umowy bez ponoszenia karnych kosztów nie możesz z nami rozwiązać. HAHAHA – mamy Cię!! Nie polecam nikomu podpisywania jakiejkolwiek umowy z tą firmą!!!!

  72. Ja mam w Poznaniu na Oś. Kopernika internet 50 MB i telewizję. Szczerze powiem, że jestem zadowolony. Pozbyłem się Inei gdzie płaciłem prawie 200 zł. Wieczne awarie i zmiany warunków umowy. Mam Netię od ponad roku. Rachunek… uwaga 49,90 zł miesięcznie za neta razem z telewizją. Jakość bardzo wysoka. Nawet widać różnicę w programach HD.
    Mogę polecić każdemu. Zamówiłem u takiego chłopaka co się kręci po osiedlu.. chyba Adrian. Sekretem jakości – jak mówił jest to, że trzeba zamawiać na ICH sieci a nie na sieci Orange. Na Koperniku jest ich sieć i moi rodzice mają na Piątkowie i też sobie chwalą. Także nie dajcie się robić w bambuko Inei !!!

  73. Taka sobie firma. Tanio nie jest, jakość usług też nie powala. Podejście do klientów beznadziejne. To znaczy wszystko miło do czasu podpisania umowy, później okazuje się, że to Netia robi łaskę klientowi a nieprzerwane dostarczanie usługi ich nie obowiązuje. Chyba tylko UPC jest gorsze od Netii…

    • Kamil, ja się z Toba nie zgodze. U mnie po zawarciu umowy stosunek Netii caly czas taki sam. Kiedy potrzebuje pomocy, zawsze jej udziela szybko i sprawnie. Naprawde jeszcze nie miałem problemu.
      Usługom nie mam nic do zarzucenia.

  74. Od strony technicznej wszystko u mnie działa. Ale na stronie Netii od kilku tygodni nie mogę znaleźć żadnej konkretnej informacji na temat ofert! Przy każdej próbie wybrania jakiejkolwiek oferty w menu, zostaję przekierowany i zmuszany do podania swojego dokładnego adresu i numeru telefonu (ochrona danych osobowych?!) a następnie dostaję obietnicę, że oddzwoni konsultant. A jeśli nie lubię się ujawniać, nie lubię rozmawiać, chcę tylko poczytać oferty? A może jestem głuchy albo niemy, albo nie mam telefonu, to jak je poznać? Zniknęły regulaminy i dokumenty, strona stała się zupełnie nie przydatna, służy chyba tylko do wabienia ewentualnych klientów. Salony Netii też już chyba nie istnieją. Nie można też zmienić umowy dopóki nie wygaśnie stara, nawet jeśli było by to korzystne dla obydwu stron (chyba że zapłacisz za zerwanie). Konsultant jednak nie może tego powiedzieć wprost, on służy tylko do przedstawiania ofert. Ceny może i atrakcyjne, ale rozważam zerwanie.

  75. Kochana Netio co z siecią Dialog ,odkąd ich przejeliście ,ta telewizja stoi w miejscu,nawet nie raczycie dodać dwóch najlepszych kanałów sportowych czyli Eleven i Eleven Sport.To jest parodia ,chce sobie wykupić kanały i nie mam takiej możliwości.W innych sieciach które należą do waszej grupy jakoś są te kanały.Nie mogę tego pojąć dlaczego nie rozwijacie tej tv.

    • Bo technologia Dialogu jest niestety nieopłacalna i do tego nie ma sensu utrzymywać kilku platform tv tylko w miarę możliwości migrować na jedną. Teraz Wszystko jest na STV.

  76. Od lat jestem w Netii, mam internet i telefon stacjonarny. Nie narzekam. Kiedy jest awaria, dzwonie, by po chwili dostac smsa o zgloszeniu, potem nst. Sms: awaria usunieta. Nie wiem o co chodzi z narzekajacymi? Mieszkam na wsi poza miastem i nie ma znaczenia lavznosc jest dobra. Teraz chce wziac tel. komorkowy, wiec mam nadzieje, ze bede rowniez zadowolona. Ps. Sadze, ze nalezy doklafnie czytac umowy. Wszystko zalatwiam przez konsultanta, ale zawsze zapisuje jego nazwisko , date i godzine polaczenia, by w razie reklamacji mozn bylo sorawdzic kto co mowil. Ps. Do Netii przeszlam z TPSA. To juz troche trwa i jest bardzo ok-:)

    • Kiedyś byłem użytkownikiem netii ale zmuszony wyjazdem do innego kraju(erasmus) przerwałem korzystanie z ich usług. Wraz z początkiem roku akademickiego powracam do kraju więc potrzebuję dostępu do internetu. Zauważyłem krótkoterminową ofertę na sam internet co bardzo mnie zainteresowało. Miał ktoś do czynienia z tą ofertą ? Wydaje mi się że oferta bardzo dobra. Oby tylko transfer był taki dobry jak dotychczas.

  77. jako osoba uzalezniona od oglądania tv to polecam zajrzeć d oferty netii, tv za darmoszke do konca roku, nie wiem jak reszta ofert u nich ale to jest serio ok

  78. kontakt z nimi daremny , na odpowiedz czekałem 50 dni , internet jako tako działa ale nie uwzględniają żadnych reklamacji , przez 5 i 1/2 dnia nie miałem internetu a jak zgłosiłem reklamacje to odezwali sie po 23 dniach i to emailowo oraz stwierdzili ,że w Warszawie jest na serwerze ok a ja mieszkam w Piekarach Śląskich czyli co ma piernik do wiatraka , stwierdzam szkoda tego operatora

  79. Czytać umowy! Wrzucają usługi dodatkowe, z których nie można potem zrezygnować, o których przedstawiciel zapomina nas poinformować, próbują naciągać na przedłużanie umowy na 24mc, o czym wspominają na sam koniec, tak aby przypadkiem ktoś się nie skapował. To co podpisujemy, nijak się ma do umowy formalnej, którą przesyłają nam na maila, albo i nie, bo mamy ją dostępną po zalogowaniu się na ich stronie.
    Kanciarze, niestety jak cała reszta operatorów.

  80. Od ponad roku jestem w netii i nie narzekam. W zasadzie nie kontaktowałem się z nimi od momentu włączenia TV, ponieważ nie bardzo mam po co. Ot śmiga sobie. Dobra jakość i dobre ceny.

  81. Ostatnio przy tych silnych wiatrach miałem problem z internetem, pozrywało linie. Zgłosiłem sprawę na BOK poprzez ich FB i mój problem zostal skutecznie, szybko rozwiązany. Oby wszyscy mięli taką obsługę klienta.

  82. W netii mam internet (od wielu lat) i tel.stacjonarny, predkość nie powala,ale w razie jakiejkolwiek awarii (nie częstej) w ciągu doby usuwają. Zastanawiam się na tel kom.,zadzwonili z ciekawą ofertą. Nie wiem, jak działa netia w tym zakresie…bardzo chciałabym poznać Wasze opinie…

  83. W netii mam internet od wielu lat,prędkość nie powala,ale w razie awarii,usuwają w ciągu doby od zgłoszenia.Dostałam ciekawą ofertę na tel. kom.,ale nie ma tu właściwie opinii na ten temat……będę bardzo wdzięczna za info.

  84. Witam,
    generalnie moje korzystanie z internetu od Netii zaczęło się dopiero dziś ale piszę, ponieważ jestem zawiedziona poziomem organizacji w tej firmie, totalny brak kompetencji. Umowę podpisałam 3 tygodnie temu z informacją, że w ciągu 7 dni odezwie się do mnie ktoś z działu technicznego aby zamontować router. Minęło dni 8 udałam się osobiście do salonu, który mieści się w Arkadach Wrocławskich, ponieważ telefonu oczywiście nikt przez 3 dni nie odbierał. Na miejscu dowiedziałam się, że mój nr telefonu został źle przepisany z umowy na zlecenie dla montera, numer został (niby) poprawiony, mija następny tydzień i wciąż cisza. Udaję się do Netii po raz trzeci ‚lekko’ poddenerwowana, dowiaduję się, że mój nr wcale nie został zmieniony a Pani z obsługi była na tyle uprzejma, że przyniosła mi z zaplecza telefon stacjonarny i kazała samej zadzwonić do działu technicznego i wyjaśnić swój problem… Po piątkowym telefonie od montera dowiedziałam się, że nie tylko nr telefonu został źle przepisany ale także imię, nazwisko oraz adres zamieszkania. Jestem wysoce zniesmaczona tym z jaką obojętnością podchodzi się do klienta w tej firmie i gdyby nie to, że jestem zmuszona korzystać z ich oferty, na pewno bym tego nie zrobiła.

  85. Jak czytam wypowiedzi niektórych to nie mam wątpliwości, że pisze jakaś konkurencja, albo debile (jedno drugiego nie wyklucza).

    Korzystam z usług Netii od 13 lat. Zacząłem od modemu Speedtouch (średnie urządzonko, na USB, ale działało), potem przez lata był Asmax podpięty do mojego routera wifi, a obecnie te dwa sprzęty zostały zastąpione routerem Netiaspot.
    I jak to działało? Przez te wszystkie lata bez zarzutu, poza jedną wpadką, gdy po przeprowadzce na nowe mieszkanie okazało się, że ktoś rył w skrzynce Netii w piwnicy i miałem jazdy przez kilka dni, bo net się zrywał, łączyć, działy się cuda. Wizyta technika i spokój aż do dziś.
    Nawet opluwany przez komentatorów sieciowych router Netiaspot w wersji 50Mb działa bardzo dobrze. Moje obawy budził brak anten zewnętrznych, a tymczasem w obrębie mieszkania mam lepszy sygnał niż miałem na kilkuletnim routerze D-Link DIR-655. Połączenie się nie zrywa, oprogramowanie routera nie zawiesza (sprzęt mam od kilkunastu dni, specjalnie nie wyłączam i chodzi na okrągło, żeby sprawdzić jak jest ze stabilnością). Obsługuje kilka urządzeń bezprzewodowo i jeden komputer podpięty kablem. Zero problemów.

    Jestem zadowolony z ich usług. Jeszcze się nie zawiodłem. Nigdy też nie miałem tak, żebym nie miał Internetu regularnie i długo. Właściwie nie potrafię sobie przypomnieć takiego przypadku, żebym nie miał sieci choćby przez kilka godzin. Nie wiem skąd ludzie mają te problemy.

    • Pisz co myślisz o Netii, ale nie obrażaj innych, nie masz prawa i pamiętaj oceniając innych – oceniasz tymi słowami siebie. Ja jeszcze dwa tygodnie temu wychwalałam, Dialog -Netia – żadnych negatywnych uwag z mojej strony przez 5 lat. Nie powiem zdarzały się usterki – przerwy w dostawie netu i stop klatki w TV, ale uważam, że tak może się zdarzyć , usterki szybko były naprawiane. Obecnie miałam problem z internetem i telewizją. Wymieniono u mnie modem i router ,na nowe urządzenie router Netiaspot , a co do TV miał być wymieniony dekoder na nowy. Po tygodniowym wydzwanianiu na infolinię , powiedziano mi , że po mojej złożonej reklamacji na zbyt długi czas wymiany dekodera dostanę odpowiedź od 14 do 30 dni – kiedy dostanę nowy dekoder TV. Niestety jestem zmuszona korzystać z ich usług, ale nie polecam, radzę omijać ich z daleka.

  86. Odradzam i przestrzegam. Mieli założyć internet w mieszkaniu mojej matki (starsza osoba). Owszem, założyli. Ale nie położyli własnych kabli tylko zajęli kabel telewizji kablowej, darmowej i działającej na osiedlu. Także od tego momentu nie ma telewizji. Obsługa klienta godna skargi – kontakt z przedstawicielem Netii na osiedle (Nowe Bemowo) skończył się upomnieniem „pracownika” Netii, ponieważ był chamski i jedyne co wiedział, to że nic w związku ze swoją fuszerką nie zamierza zrobić. Nie rozmawiał jak z klientem tylko jak z kolegą po paru flaszkach pod budą z alkoholem. Dramat. Po stokroć. Wszystko tylko nie „Netja”.

  87. Zauważyłem jedną zależność złych opinii… wszystkie tyczą się usług świadczonych na liniach starej TPsa, obecnie orange…. mając połączenie na liniach miedzianych, nga czy hfc takich problemów nie ma…. tyle w temacie

  88. U mnie mija 14 dni od aktywacji usługi domowego bezprzewodowego internetu lte.początkowo rozmawiając z konsultantką nie interesowała mnie ta usługa chciałam internet na kablu ale usłyszawszy cenę aktywacji 240 zł powiedziałam ze dziękuję bo aktywacja jest zbyt droga. Na to pani zaproponowała internet lte aktywacja 30 zł nie byłam przekonana bo ogolnie czytałam ze bezprzewodowy moze być wolny ale po zapewnieniu ze mam 14 dni na rezygnację z usługi od momętu aktywacji zdecydowałam się sprawdzić a nóż będzie wporządku. umowę przeczytałam i dostałam dołączone szczegółowe warunki promocji dopięte do niej co potwierdzają słowa konsultantki. Internet jest straszny tną się nawet filmiki na fb. Rezygnacje złożyłam po 6 dniach, najpierw na infolini oczywiście nie poinformowała mnie konsultantka że mam zrobic to pisemnie, zero kontaktu więdz dzwonię znowu po kolejnych 20 min przeglądania plików itp pani przyznała mi racje kazała wysłać rezygnacje pisemną i podeprzeć się punktem z postanowień o szczegółowych warunkach promocji a odpowiedz dostałam. Negatywną, znowu dzwonię na infolinię mówią ze oni nie są osobami decyzyjnymi i jedyne co może mi doradzić to kontak z rzecznikiem praw konsumenta. To tyle w temacie.

  89. Mam pytanie, kończyła mi się umowa ze starym operatorem postanowiłem przejść do Neti po rozmowie na infolinii, umowę ma przynieść monter który od razu wszystko podłączy. W międzyczasie stary operator złożył mi propozycje nie do odrzucenia i tu moje pytanie czy mogę olać montera, czy dzwonić do Neti i go porostu odwołać , ktoś miał takie doświadczenia ?

  90. Mam internet w netia do 20Mb a otrzymuję tylko 11,06 .Tłumaczą tym że nie ma takiego przepustu na linii.Otóż Netia kożystając z naszego rutera9z (prądu )wysyła te brakujące 9 Mb w eter jako FON NETIA FREE INTERNET.I tak robią klientów w trąbe.Czyli za internet do 20Mb powinno się płacić 1/3 ceny bo dostajemy połowę i jeszcze korzysta się z naszego prądu na przesył niby darmowego Free Netia

  91. Nie dziwię się ,że macie problemy z netem jak nie jesteście w stanie nawet 20Mbits wyciągnąć z sieci.Nie wiem gdzie mieszkacie ale widocznie w jakimś zapomnianym miejscu więc nie dziwcie się ,że będziecie mieli problemy z netem jak ja z ORANGE wyciągam 30Mbits po sieci komórkowej.Mieszkam we Wrocławiu więc jest to chyba duży plus bo tu NETIA ma swoją kolebkę.W tej chwili korzystam z SUPERNOVA 600Mbits ORANGE gdyż NETIA w tym czasie miała w moim rejonie tylko 100Mbits.Dziwię się ludziom bo gdy sam bym mieszkał gdzie w lesie to na pewno bym nie narzekał gdy jedynym łączem jakie miałbym tam doprowadzone to jakiś stary miedziak i problem z zasięgiem sieci komórkowej.To jest na zasadzie coś za coś.Chcesz mieć szybki i stabilny internet musisz zamieszkać w miejscach gdzie masz dostęp do najnowszych rozwiązań.Nie przeskoczyć muru chińskiego gdy sam wybrałeś miejsce zamieszkania.

    • Coś łykasz? Ludzie nie mają problemów z miejscem zamieszkania ale z tym, że zamówiona i zapłacona usługa nie jest zgodna z tym co im obiecano. Jeśli w Pcimiu Dolnym Netia oferuje 20 Mbit/s to znaczy, że powinna te 20 Mbit/s dostarczyć.

  92. Korzystam z Netii od ok. 10lat, sam nawet dokładnie nie pamietam ile 🙂 Na początku przejęli sieć internetu po naszym lokalnym dostawcy (Opole) i z internetu najdłużej korzystam. Współpraca bardzo dobra, awarii bardzo bardzo mało, stabilne i szybkie działanie. Od ok roku korzystam rownież z telewizji, przez internet. Bałem sie tej usługi, ze będzie zrywać i beda problemy z tv, ale kompletnie nic takiego nie ma miejsaca. Tv działa super, a w połączeniu z giganagrywarka (płatna usługa niestety) działa lepiej niż NC+ którego miałem ok. 5 lat. Wszystko sie samo nagrywa, nie ma znaczenia czy za późno włączyłem kanał czy nie, zawsze można cofnąć do 2h, a kanały jak Canal+, HBO, itp to nawet kilka dni do tylu (niby 7 ale u mnie rożnie czasami 2 czasami 7 dni).
    Na szcescie nie mam żadnych złych doświadczeń z ta firma, ale dla sprecwyzowania to ja korzystam z Internetii, to jakaś ich podgirma czy coś takiego

  93. Mam internet i telefon stacjonarny z netii już 5 rok . Internet do 20 MB . W ciągu tego czasu zgłosiłam 2 x awarię internetu – zrywało łącze. Dosłownie już podczas rozmowy z konsultantem rozpoczynali analizę sprawy i usnęli tą niedogodność dosłownie w ciągu doby. Za drugim razem na następny dzień od zgłoszenia zadzwonili i powiedzieli że potrzebują jeszcze jeden dzień aby przeanalizować sprawę , bo mieli to zrobić w nocy ale internet mój był wyłączony z sieci ( ja zamykając internet wyłączam go z sieci) . Oczywiście internet przestał zrywać. Robię od czasu do czasu speetest i nie zdarzyło mi się aby spadł poniżej 17,5. Ping też niezły. No w każdym razie internet śmiga mi jak nie wiem co. Ja jestem bardzo zadowolona zarówno z usługi jak i z kontaktów z konsultantami. Z FON NETIA FREE INTERNET mając router korzystam gdyż mogę odłączyć laptopa i korzystać z internetu w innej części domu, lub korzysta z tego np. moja córka gdy musi będąc u mnie popracować z internetem a ja również muszę korzystać w tym samym czasie z internetu. Na początku czerwca mam zamiar zawrzeć umowę z netią o internet mobilny aby korzystać z internetu w mojej chacie , gdzie tam nie mam innej możliwości. Zobaczę jak będzie działał, bo oczywiście będę mieć na testowanie te dwa tygodnie. W ubiegłym roku chciałam korzystać tam z internetu LTE z PLUS-a 50 Mb bez limitu . No to była pomyłka . Internet chodził tylko pierwsze 3 dni, jako tako a później nic. Jak przyjechałam do Krakowa żeby go zwrócić i zrobiłam speettest to się okazało że w Krakowie osiągam 9 Mb , a miało być 50Mb. . Tak więc jak co to ja polecam netię.

  94. witam, kończy mi się umowa z netią.
    Mam giga kablówkę z internetem 20mb, płacę 65zł.
    Co mogę ugrać przy przedłużeniu umowy? Włączenie jakiegoś pakietu, podwyższenie neta czy giga nagrywarkę, oczywiście za tą samą kasę:)
    dzięki za odp

  95. Korzystam z internetu Netii, działa bardzo dobrze, dużo lepiej niż UPC, które miałam wcześniej. Internet działa szybciej i ma lepszy zasięg po WIFI.

  96. Odjęcie a następnie dodanie pakietów (w drugim okresie rozliczeniowym) to chwyt marketingowy. Pozostaniecie z programami „wylosowanymi” przez operatora. Co najwyżej możecie domówić nowe i oczywiście dopłacać. Kontakt telefoniczny i reklamację oczywiście płatne wg taryfy premium. Po długich bojach – pismach i reklamacjach za pomocą internetu firma proponuje oddanie skasowanych pieniędzy za połączenia do obsługi klienta. Kontakt za pomocą internetu to czas oczekiwania 48 godzin. W tym czasie nie możecie nic nowego reklamować i dodawać – do czasu zamknięcia reklamacji. Maksymalne w….e a nie oglądanie telewizji. Co to za telewizja gdy do jej oglądania potrzebny Wam jest prawnik albo siedzicie i piszecie skargi i reklamacje. Wasze zgłoszenia „giną” jak są dla Netii niekorzystne albo mogą być przez Was wykorzystane. Komunikaty wyświetlane podczas zmiany pakietów mają Was wprowadzić w błąd – mimo Wyboru pakietów za 65 zł (dobierałem pakiety za złoty 20 a rezygnowałem z pakietów za złoty 10) w nowym rozliczeniu pojawiły się pakiety tylko za złoty 10 a usunięto za złoty 5. Przy czym ten który pozostał powtarza się z opłatami w innych pakietach. Próba reklamacji to jak waleniem głową w mur! Mam płacić z nowy a ze starego nie mogę zrezygnować – bo jest już 3 okres rozliczeniowy. Pan przyjmujący reklamację „nie rozumie” że zmiana nastąpiła w 2 okresie rozliczeniowym. Zgodnie z jego radą mam pisać kolejną reklamację. Kolejnej oczywiście nie mogę bo ta jest nie zakończona! Mogę zadzwonić na …. extra płatną obsługę klienta. 20 minut to czas wiszenia na słuchawce i słuchania automatu. Tylko rachunek za telefon jest niemiłosiernie wysoki i prawdziwy.

  97. Zamówiłem w Netii super pakiet za 50zł Internet z TV. Za dwa dni pojawił się u mnie fachowiec i powiedział za tu widzi problemy i będę musiał poczekać. Postanowiłem zrezygnować, nie będę czekać niewiadomo jak długo. Tego samego dnia zadzwonił do mnie akwizytor z Vectry ( nie wiem skąd miał moje dane osobowe ) obiecał że jutro będzie montaż . Po jakimś czasie dowiedziałem się że sąsiedzi mają Netie i są zadowoleni . A ja teraz będę płacił 70zł miesięcznie . Moje straty po 2 latach wyniosą 480 zł .

  98. Kiedy Netia w Wałbrzychu obejmie chociaż powyżej 100mb bo powinni mieć już dawno światłowody dla swych klientów jak reszta konkurencji kontakt i czas czekania na wszystko tragedia usługi kuleją 30-60mb Tragedia !!!

Dodaj komentarz