Orange – marka telekomunikacyjna nr 1 w Polsce?

Międzynarodowa firma świadcząca usługi telekomunikacyjne, jaką jest Orange, ma dość bogatą historię i z pewnością może pochwalić się mianem bardzo dobrze rozpoznawalnej marki na polskim rynku. Jaka jest historia firmy, co znajduje się obecnie w jej ofercie i czy warto się nią zainteresować?

Krótka historia firmy

Nie da się ukryć tego, że firma może pochwalić się niezwykle bogatym doświadczeniem, gdyż to zbierane jest już od 1994 roku. To właśnie wtedy Orange rozpoczęło świadczenie swoich usług na terenie Wielkiej Brytanii, stopniowo zwiększając swój zasięg na kolejne kraje europejskie i nie tylko. Do tych pierwszych zalicza się takie kraje, jak Austria, Belgia czy Szwajcaria, w których firma rozpoczęła swoją działalność już w 1999 roku. W tym samym czasie pojawiła się ona także w odleglejszych rejonach świata, między innymi w Australii czy w Indiach.

Strona Orange. Źródło: https://www.orange.pl

W przypadku Polski historia rozpoczyna się w roku 2005. To właśnie wtedy bowiem kończy się era polskiego PTK Centertel, lepiej znanego pod nazwą Idea, a zaczyna działalność Orange, które przejmuje udziały dawnego operatora.

Rozwój firmy postępował bardzo dynamicznie i dzisiaj jest to niekwestionowany lider w kwestii udziałów w polskim rynku telekomunikacyjnym. Marka ma zarejestrowane ponad 16 milionów kart SIM, a udziały w rynku szacowane są na ponad 27%. Co uczyniło z tej firmy tak mocnego lidera?

Aktualna oferta operatora

Ten operator telekomunikacyjny kojarzony jest w naszym kraju przede wszystkim z oferowaniem usług telefonii komórkowej, ale warto pamiętać o tym, że w ofercie znajduje się również dostęp do internetu mobilnego oraz usługi telewizji cyfrowej. Przyjrzyjmy się pokrótce podstawowym usługom oferowanym przez firmę.

Usługi telefonii komórkowej

Oferta komórkowa?

W przypadku telefonów komórkowych, klienci firmy mają naprawdę szerokie pole do popisu. Główną część oferty stanowią oczywiście abonamenty telefoniczne, ale również osoby nie chcące wiązać się na stałe umową z operatorem, znajdą sporo ciekawych opcji w przypadku opcji wyłącznie na kartę. Marka słynie jednak również z wyraźnego rozgraniczenia oferty pomiędzy osoby indywidualne, a przedsiębiorców. Oferta dla firm jest mocno rozbudowana i znacząco różni się od tej podstawowej, za co marka często jest chwalona.

Dostęp do internetu

Z racji tego, że operator telekomunikacyjny ma duże udziały na polskim rynku, to posiada on również doskonale rozbudowaną sieć nadajników. W efekcie dość ważną częścią oferty jest dostęp do internetu mobilnego. Jest tutaj możliwość wyboru kilku pakietów LTE, z różnymi ograniczeniami w ilości danych do miesięcznego wykorzystania.

Szybki Internet mobilny

Co ciekawe, firma mocno inwestuje obecnie również w rozwój sieci światłowodowej. Tym samym w różnych punktach dużych miast można podłączać się do bardzo szybkiego internetu stacjonarnego (domowego). Sieć zapewnia jednocześnie, że obecnie prowadzi wiele inwestycji, dzięki którym dostępność światłowodu stanie się jeszcze większa.

Telewizja cyfrowa

Ostatnią z ważnych usług jest dostęp do telewizji cyfrowej w wysokiej jakości obrazu. Oprócz standardowych programów telewizyjnych, klienci mogą dokupić różnego rodzaju pakiety, między innymi popularne dzisiaj HBO GO czy usługę VOD, dzięki której można korzystać z wirtualnej wypożyczalni filmów.

Cenniki?

Marka Orange posiada obecnie na tyle rozbudowaną ofertę, że bardzo trudno jest dokładnie opisać zakres cen wszystkich dostępnych pakietów. Na szczęście jednak strona operatora została przygotowana na tyle intuicyjnie, że w łatwy sposób można skonfigurować usługi dokładnie pod siebie i od razu sprawdzić cenę, łącznie z ratami za sprzęt, jeśli na przykład chcemy dostać kartę SIM razem z nowym telefonem.

Awarie sieci – czy są powszechne?

Sprawdzając komentarze osób, które korzystają z usług operatora, bardzo pozytywnie zaskoczyło nas to, że bardzo niewiele jest negatywnych opinii na temat występowania awarii. Te, według zebranych przez nas informacji, zdarzają się naprawdę bardzo rzadko, a jeśli już się pojawią to nie są specjalnie uciążliwe dla klientów, a operator bardzo szybko radzi sobie z ich usuwaniem.

Speed testy – jak internet prezentuje się na tle konkurencji?

Osoby chcące skorzystać z oferty dostępu do internetu mobilnego od tego operatora, na pewno będą zainteresowane tym, jak w rzeczywistości prezentują się prędkości, które można osiągać. Z tego powodu postanowiliśmy sprawdzić ranking prowadzony przez SpeedTest.

Pośród wszystkich operatorów internetu mobilnego marka Orange zajmuje obecnie 3 miejsce z prędkością pobierania na poziomie prawie 14 Mb/s i pingiem 42 ms. Oczywiście trzeba mieć świadomość tego, że przede wszystkim w dużych miastach osiągane prędkości mogą być o wiele wyższe, choć dużo zależy od obciążenia konkretnego nadajnika.

Krótkie FAQ sieci

Ile kosztuje i jak wykupić Internet w Orange?

W przypadku internetu mobilnego mamy do wyboru 3 podstawowe pakiety:

  • 10 GB miesięcznie w cenie 9,99 zł;
  • 50 GB miesięcznie w cenie 39,99 zł;
  • 250 GB miesięcznie w cenie 69,99 zł

W przypadku internetu światłowodowego ceny rozpoczynają się już od 39,99 zł miesięcznie, a kończą na 69,99 zł miesięcznie, zależnie od wybranej prędkości: 100, 300 lub 600 Mb/s.

Wykupienie internetu jest bardzo proste, gdyż wszystko da się zrobić przez stronę internetową firmy. Wystarczy wybrać konkretną usługę, dobrać z listy urządzenie i podać najważniejsze dane do umowy. Ta zostanie wysłana kurierem do podpisania, razem z wybranym sprzętem.

Można oczywiście zrobić to również w stacjonarnych salonach operatora, które bez problemu znajdziemy w każdym większym mieście.

Jak zarejestrować numer w Orange przez internet?

Osoby decydujące się na wybór oferty telefonii komórkowej na kartę muszą liczyć się z koniecznością rejestracji swojego numeru. Jest to wymóg prawny obowiązujący w Polsce od pewnego czasu. Niestety nie ma możliwości rejestracji numeru za pośrednictwem internetu. Numer można rejestrować osobiście w każdym salonie operatora, a także w wielu punktach partnerskich (sklepy oraz stacje benzynowe), których lista dostępna jest na stronie.

Pewną alternatywę stanowi jednak rejestracja poprzez SMS. Usługa dostępna jest jednak tylko dla tych osób, które już mają jakiś numer zarejestrowany u operatora. Rejestracja polega w takim przypadku na wysłaniu SMS-a o treści „numer telefonu zarejestrowanej osoby” pod numer 80280.

Opinie klientów?

Bez wątpienia jeden z największych operatorów telekomunikacyjnych w naszym kraju może pochwalić się bardzo dobrymi opiniami w sieci.

Pośród komentarzy zdecydowanie najczęściej pojawiają się informacje o stosunkowo niskich cenach usług, dobrej jakości połączeń oraz dostępu do internetu, szerokim możliwościom wyboru pakietów i dopasowania usługi do własnych potrzeb oraz rzadkim awariom.

Czy i gdzie warto kupić w promocji jedną z usług?

Firma Orange, jak większość operatorów telekomunikacyjnych w Polsce, dość często organizuje okresowe promocje, związane z różnymi świętami, czy z nadejściem nowej pory roku albo sezonu. Z pewnością warto czekać na takie wydarzenia, jeśli chcemy skorzystać z usług. Nierzadko można dzięki temu zaoszczędzić spore pieniądze.

Click to rate this post!
[Total: 98 Average: 1.9]

Orange - opinie z forum:

  1. Szymon pisze:

    To może kilka zdań ode mnie. Kiedyś przed połączeniem tp i orange miałem o tej drugiej dosyć słabe zdanie. Teraz z uwagi na korzystniejsze cenyi szerszą ofertę można już zastanowić się nad wyborem tego operatora. Mam tutaj na myśli szczególnie ofertę telefonu komórkowego i stacjonarnego. Ja zrobiłem tak tzn. kupiłem pakiet dla mnie i żony i jak na razie mogę być i jestem zadowolony. Cieszę się też, że konkurencja na wyniszczającym się wzajemnie rynku telekomunikacyjnym robi się coraz ostrzejsza co z kolei będzie przekładało się na niższe ceny usług. Podsumowując operator godny polecenia.

  2. Marek pisze:

    Jestem ich klientem od długiego czasu i jakoś nie mam ochoty rozstawać się z nimi ze względu na ciekawe opcje abonamentowe, które serwują mi przy przedłużeniu umowy. Obecnie korzystam z abonamentu, którym mogę za kilkadziesiąt złotych gadać i esemesować z wszystkimi sieciami. Podobną ofertę ma play z tym, że w playu za telefon htc kupiony wraz z tym abonamentem musiałbym zapłacić kilkaset złotych więcej.

    1. HENRYK KRZYWAZNIA pisze:

      Bardzo sie zawiodlem na uczciwosci pracownikow w salonie Orange w Olesnicy w RYNKU omijajcie ten sklep bo ja zostalem podstepnie oszukany i bardzo zle potraktowany PODSTENIEI dodatkowo dolozyli mi abonament telefon ktorym nie dalo sie dzwonic wszystko oddalem z powrotem ale nadal dostaje dodatkowe rachunki nie wiem jak mozna tak oszukiwac UWAZAJCIE I NIE UFAJCIE

  3. Michal pisze:

    mam u nich abonament na firme i jest ok z ta nowa opcja za darmo do wszystkich, wczesniej płąciłem ponad 250 zl, teraz wychodzi niecała stówka i rozmowy do wszystkich za darmo;]

  4. Klara pisze:

    Cała moja rodzin korzysta z ich usług i jest w miare ok.Fajne promocje dla stałych klientów. No i jest zasieg a umnie w domu o to trudno;d

  5. Kuba pisze:

    jestem ich klientem od kilku lat i nie miałem wiekszych problemów. Zasięg i ceny tez są ok. Polecam.

  6. kaja pisze:

    Jestem u nich już od kilku lat i nigdy nie było większych problemow. zasieg jest w miare dobry, ceny też;] zastanawiam sie teraz nad przejsciem na abonament.Jaki macie?

  7. rafa pisze:

    Wiesz, dużo zależy tak naprawdę czego oczekujesz od abonamentu na komórkę. Generalnie mnie orange średnio przypasował. Według mnie abonamnety są mało atrakjcyjne i drogie, ale to kwestia tego co się potrzebuje. Masz wszędzie nielimitowane połączenie do Orange, ale jak dla mnie za mało minut jest do innych sieci.

    1. kondrart pisze:

      Nie no Orange dla mnie jest niezły. Szczególnie dlatego, e jest dobry zasięg. Naprawde chyba jeszcze nie zgubiło mi nigdy w sieci. Abonamenty są w miarę przystępne, podobne ma konkurencja, ale tutaj według mnie oferta jest trochę bardziej atrakcyjna,.

  8. ziola pisze:

    No dobra, a internet mobilny? Co sądzicie o Orange pod tym względem? Komentarze w necie są naprawdę bardzo różnorodne i dlatego sam już zgłupiałem i nie wyem czy warto tak naprawdę czy nie bardzo…

  9. No widzisz, są różne bo każdy myśli inaczej i coś innego potrzebuje. Limity są całkiem niezłe tylko nie ma bez limitu nocą co jest dziwne, ale idzie to przeżyć. Na plus dla mnie duża szybkość internetu i naprawdę dobry zasięg.

  10. Brak tego zdjęcia limitu nocą faktycznie jest mocno irytujący, ale tak to sam internet dla mnie też OK.

  11. magdddd pisze:

    Nie wiem czemu twierdzisz ze to oszustwo. Orange to światowa sięc i nie wydaje mi się ze oszukiwaliby ludzi…ja mam u nich neta i telefon komórkowy i nie narzekam.

    1. Tosiencja pisze:

      Wiesz, każda „światowa” sieć działa też lokalnie w różnych krajach. Z Polski do Francji daleko, więc nie ma się co tu odnosić do takich rzeczy

  12. N.G. pisze:

    Mam ofertę na kartę i mi odpowiada, bo oprócz taryfy bez limitu, mają dużo pakietów dodatkowych ( minuty, rozmowy z 1 numerem bez limitu, bonusy za doładowania). Nie każdy potrzebuje oferty bez limitu, a dzięki temu, że sieć ma dużo pakietów w ofercie na kartę, każdy wybierze coś dla siebie.

  13. A ja powiem inaczej. Byliśmy i już nie będziemy. Leją na usługi. Firma to nie logo a kto ją reprezentuje czyli personel i serwis. A tutaj porażka, wciskanie kup Pan kartę 5GHz sieć będzie szybsza. Siedzi bałwan z lapkiem przez pół godziny i stwierdza ok. Niech posiedzi bałwan przez cały dzień a potem niech stwierdza. Kretyństwo. Opole nie poleca.

    1. AdrianAdrian pisze:

      Rozumiem, że ten artykuł jest sponsorowany? Nie wiem gdzie przedstawiają się tak pozytywne opinie o orange, może na ich stronie. Niestety głównie naciągają na oferty, które np nie są w stanie zapewnić a później jedyne rozwiązanie możliwe jest na tle sądowym, pomimo, że nie ma dostępu do oferowanej usługi ze strony Orange.

  14. Emilia pisze:

    Orange niby kładzie światłowody, stać ich na głupie reklamy w telewizji, radiu, w internecie , a nie stać ich na przedłużenie kabla poprzez wstawienia ordynarnego słupa drewnianego żeby przedłużyć kawałek sieci do kolejnego domu.
    Sprawa z Orange wyglądała w moim przypadku tak jak opisałam poniżej.
    Od czerwca 2017 r miałam zamieszkać w małej miejscowości leżącej w gminie Maków Podhalański . Nie ma tam zasięgu i nie ma możliwości zainstalowania internetu mobilnego z żadnej stacji. Jedyna możliwość kontaktu to poprzez Orange. Najpierw udałam się do oddziału Orange , wystałam się ponad godzinę w kolejce aby dowiedzieć się czy są możliwości montażu telefonu z opcją bez limitu oraz internetu w tejże miejscowości. Panienka wysprawdzała co się dało i powiedziała że jak najbardziej możliwości są założenia telefonu i internetu od 10 Mb ( gwarantowane) do 20Mb. Już natychmiast chciała podpisać ze mną umowę na dostawę powyższych usług. Na 3 tygodni przed moim wyjazdem do tej miejscowości zadzwoniłam do sklepu internetowego Orange i zwarłam umowę zdalną na podłączenie najpierw internetu a po jakimś czasie ( ”konsultant” twierdził że do tygodnia) podłączenia mi telefonu ( dadzą numer) . Oczywiście „konsultant” zapewnił mnie, że są możliwości techniczne i umówił mnie na konkretny dzień i na godzinę kiedy będę tam w tej miejscowości ( czyli za trzy tygodnie) no bo jak twierdził żeby wprowadzić kabel do domu i uruchomić mi internet to ja muszę być, co dla mnie było oczywiście. Ponad to „konsultant zapewniał mnie, że w tym wyznaczonym dniu na pewno będę mieć podłączony Internet bo to będzie osobiście koordynował. Jakież było moje zdziwienie gdy w umówionym dniu zjawił się jakiś facet i stanął przed moim domem i powiedział że on przyjechał zobaczyć jakie są możliwości techniczne podłączenia kabla telefonicznego. Ja na to, że miał być ktoś kto mi podłączy Internet, a nie będzie dopiero rozeznawał możliwości techniczne doprowadzenia kabla, bo zapewniono mnie że takie możliwości są. Na to on że on na dzisiaj ma zlecenie więc przyjechał no i on tu widzi, że z drogi powiatowej to kabel trzeba by ciągnąć ponad działką sąsiada to na pewno nie będzie zgody. Jeden słup drewniany stoi przy tej drodze gminnej w odległości ok. 100 m od mojego domu, no to trzeba by wkopać jeszcze jeden lub dwa słupy , aby do mnie podciągnąć kabel , w drugą stronę nawet nie popatrzył , bo tam słup drewniany telefoniczny jest w odległości mniejszej jak 50 m od mojego domu, ale w kopany na prywatnej działce ( więc pewnie prywatny) i powiedział że on jedzie żeby powiedzieć jak wygląda sytuacja czyli co trzeba by zrobić żeby do mnie pociągnąć kabel i jak on zna Orange to oni nigdy do nikogo nie postawili nawet jednego słupa. Jak ja temu panu mówiłam że przecież konsultant mówił że to wszystko miało być już przygotowane , i dzisiaj miałam mieć wprowadzony kabel do domu, to facet się roześmiał i powiedział że to normalne , ale w umówionym terminie to oni dopiero rozeznają możliwości i często jest tak że klient ma dostarczone urządzenia do domu, on przyjeżdża zobaczyć możliwości, a tych nie ma , a klient ma podpisaną umowę i za urządzenia zapłacił . A mnie powtórzył żebym się nie łudziła bo nie podłączą mi kabla przez to, że trzeba postawić dodatkowy slup. Następnego dnia z telefonu od sąsiada zadzwoniłam do orane żeby wyjaśnić tą sytuację i panienka oznajmiła mi że przy moim zgłoszeniu , czy umowie napisano że brak jest możliwości technicznych. Gdy ja spytałam jak to jest możliwe, że 3 tygodnie temu możliwości techniczne były, a po 3 tygodniach nie ma to zbyła mnie mówiąc żebym napisała do Orange i to wyjaśniała bo ona nie wie co mi mówiono i w ogóle była bardzo niegrzeczna i arogancka . Zostałam więc bez telefonu i internetu .
    Ale ja tak tego nie zostawię. Gdzie tylko się da napiszę o tym ku przestrodze dla tych co mają zawrzeć z Orane jakąkolwiek umowę. Wyciągnęli tylko ode mnie moje dane i teraz przysyłają mi na e-maila swoje ogłupiające, kretyńskie reklamy.

  15. KRZYSIEK pisze:

    ORANGE-Sieć która mnie skusiła dobrą ofertą. Od 3 miesięcy tylko reklamacje,tel. na infolinie,bieganie do salonu orange i udowadnianie że to ich „niedopatrzenie”.Usługi dodatkowe ” włączają się same” za które karzą mi płacić,pracownicy salonu wprowadzili mnie w błąd, reklamacji orange nie uznał a ja płace za ich niekompetencje.Więc czas się rozstać z tą nietrafioną siecią.

  16. klientka orange pisze:

    Czy ktoś miał sytuację, że przy przechodzeniu na Orange Love firma zmieniła mu podstępnie numer telefonu stacjonarnego? Nam zmieniła, twierdząc, że włącza na czas instalowania się światłowodu numer techniczny z innego miasta, a teraz się okazuje że to ma być numer na stałe. Czy ktoś ma jakieś doświadczenia z reklamacjami w tym zakresie. Wszelkie kontakty z infolinią nie dają rezultatu, wizyta u kierownika salonu gdzie zawieraliśmy umowę, jak na razie, mało owocna, zamierzam pisać reklamację/skargę do prezesa, zwracać się do mediów?

  17. Kamil pisze:

    Prowadzę firmę, a dokładnie placówkę bankową, gdzie internet jest niezbędny do przeprowadzenia jakiejkolwiek operacji. Mała miejscowość, ok 4000 ludzi. Sytuacja z wczoraj (22.09.2017). Od ok. godz. 9:00 Neostrada przestaje działać, po raz kolejny zresztą na przestrzeni ostatnich tygodni. Dzwonię do jakiejś Pani na infolinii i pytam co jest, że kolejny raz nie mam dostępu do internetu. Już sprawdza i mówi, że jest jakaś awaria masowa (w ogóle nie byłem zaskoczony) i że technicy zgłaszali, że naprawa może potrwać do dnia następnego do godz. 9:00 🙂 Pytam co mam teraz zrobić, bo to irytujące, bo nie da się tak prowadzić firmy itd. Pani na to – a ma Pan usługi mobilne? – Tak, mam. A czemu Pani pyta? – Bo może przecież Pan skorzystać z limitu przy abonamencie komórkowym… – Pani chyba żartuje? Przeleciały mi przez głowę cyferki, z 50 dych za tę j***ną Neostradę, ale co najgorsze to pieprzone 30zł na „utrzymanie łącza” a baba mi pier***i że ja sobie mogę poradzić swoim planem komórkowym bo chyba sama się już przyzwyczaiła, że w Orange awaria masowa to rzecz normalna i Klient nie powinien nawet pytać, jest to robią i zaraz nie będzie, nie? 🙂 No więc jako wymagający Klient, nie spodobałem się Pani i stwierdziła, że ostatecznie może mnie przełączyć do kogoś tam i dorzuci mi 10GB, przynajmniej na czas dopóki technicy nie uporają się z naprawą. – Dobra, bardzo proszę. Tak naprawdę mam gdzieś te Wasze 10 GB. Klienci przychodzą do placówki a ja nie mogę ich obsłużyć, spada zadowolenie, zaufanie do firmy, przychód, generalnie straty. I g***o kogoś obchodzi, że to Orange nawaliło – Zobaczymy co powie kolejny doradca do którego jestem przełączany. – Dobry – Dobry – W czym mogę Panu pomóc? – To koleżanka nie przekazała nic? Dobrze, już tłumaczę. Koleżanka powiedziała, że Pan dorzuci mi 10 GB do abonamentu, nie działa Neostrada za którą płacę za cały miesiąc a wykonując przelew liczę na to, że skoro reguluję należności terminowo to przez cały miesiąc ten internet będę miał 🙂 I się zaczęło. – Ale po co mam dorzucać? Przecież ma Pan prawie 5 GB jeszcze dostępne :] Nie mogłem uwierzyć w to co usłyszałem. Czyli w Orange normą jest, że jak masz 2 lub 3 usługi, to jak jedna nie zadziała to masz uzupełnić lukę drugą ale płacisz za wszystkie 🙂 – Nie ma problemu, mogę Panu aktywować dodatkowy pakiet 10 GB za 9 czy ileś tam złotych. 🙂 Dostałem szału 🙂 Ja zaczynam coś mówić już zdenerwowanym głosem a gość mnie przekrzykuje i pier***i swoje. Ciśnienie mi skacze, zaczynam coś tłumaczyć ale oczywiście przychodzi moment w którym orientujesz się, że zostałeś olany, potraktowany jak g***o bo próbowałeś wyłudzić 10GB od biednego doradcy a awarie masowe były, są i będą i przede wszystkim dalsza dyskusja z człowiekiem, który nie da Ci dokończyć zdania, nie przyniesie żadnych rezultatów ani korzyści a tylko sobie zdrowie zniszczę. Jak mogłem myśleć, że dzwoniąc na infolinię coś załatwię, że sprawią że pomimo tej niefortunnej sytuacji poczuję się lepiej dostanę g***o warte 10GB, rozłączę się i poradzę sobie jak prawdziwy Polak. Nic bardziej mylnego. Teraz konkluzja. Pomimo, że Polacy są bardzo zaradni (co jest mniej więcej normą w krajach biedniejszych – u Ruskich w mafii największy odsetek profesorów, doktorów) to jednak nie jesteśmy bez wad. na przykładzie Orange nie wiem czy to problem pojedynczych jednostek, kiepskich przełożonych czy całej infolinii ale nad chamstwem można pracować. Jeżeli dzwoni do Ciebie Klient drogi doradco Orange to dzwoni osoba, która płaci na Twoją pensję. Ogólnie poziom usług w Polsce jest kiepski m. in. dlatego, że wymagania Klientów są niskie. Jak coś nie działa a nas za to kasują to jest to normalne i przeciętny Kowalski sobie wytłumaczy – No przecież sami tej awarii nie spowodowali – Ale biorą co miesiąc dodatkowe pieniądze za utrzymanie tego łącza. tzn. że gdyby nie pobierali to internet byłby 15 dni w miesiącu? 🙂 Jeden naukowiec (celowo nie podaję nazwiska, sytuacja jest tak oczywista, że nie muszę chyba podpierać się autorytetami) przyrównał Polaków do kur zielononóżek. Jest to rodzaj kury iście wyjątkowy. Wymagają one odpowiednich warunków w kurniku, ich jaja są szlachetniejsze od pozostałych (ok. 30% mniej cholesterolu niż w jajku zwykłej kury), bardzo wyjątkowe kury, tyle że wciąż… kury. Jest taki utwór… Każdy ponad każdym autorstwa wiecie kogo 🙂 dosyć dobrze oddaje to o czym mówię. Więc dwoje „wybrańców” z Orange miało w d**ie, że mi coś nie pasuje. Bo jaka szlachetna kura by się tym przejęła. Teraz tylko oficjalna skarga (imię i nazwisko Pana mam, tylko muszę godność koleżanki ustalić), tym razem nie chcę już 10 GB tylko pofatyguję swoje grube d***** i powalczę o coś więcej. W Polsce albo walczysz o swoje albo jesteś trochę jak prostytutka, która godzi się na to aby być d****ym 🙂 Pozdrawiam cały zespół Orange!

  18. atat_2005 pisze:

    Witam
    Operator jak każdy w tym kraju,to że internet mobilny nie ma zasięgu nawet w okolicach W-wy to normalka już od dłuższego czasu(ok.roku)sieć telefonii komórkowej też od roku szwankuje ,możesz mieć pełny zasięg na telefonie a za kilka sekund zrywa połączenie i wciąż informacja w necie że właśnie naprawiają, oczywiście bez terminu zakończenia naprawy.Aby dodzwonić się na infolinię i porozmawiać z opiekunem to trzeba mieć anielską cierpliwość oraz dużo czasu.Jeśli się dodzwonisz i temat jest dla operatora wygodny to zaraz masz smsa aby ocenić usługę ,lecz jeśli nie załatwiono twojej sprawy lub cię olano to już sms nie przychodzi.
    A jeśli chodzi o czytanie umowy przed podpisaniem z danym operatorem to chyba w obecności prawnika (ponieważ jest napisana pod operatora a nie dla zwykłego użytkownika dla którego zapisy prawne w umowie nic nie mówią)

  19. marcin pisze:

    Jak u mnie WSZYSTKO OK, światłowód śmiga aż miło!

  20. citorkrak pisze:

    na czym polegają usługi telefonii komórkowej dla firm? Przede wszystkim interesują mnie dwie sprawy. Czy umowa może być podpisana na okres krótszy niż 2 lata, a po drugie czy firmy mogą dość płynnie przechodzić sobie pomiędzy różnymi pakietami usług telefonicznych, dopasowując oferte do aktualnych potrzeb?

  21. fresa pisze:

    są tutaj jakieś osoby korzystające z ich neta mobilnego w wawie?? Jakie osiągacie prędkości w centrum, blisko dworca głównego? Dajcie znać proszę bo chciałbym skorzystać z oferty i nie wiem czy warto czy nie.

  22. pilkarka pisze:

    mam jedno pytanie, czy oni posiadają coś takiego, jak internet mobilny na próbę? Wiecie, biorę sobie kartę, testuję na przykład przez 2 tygodnie i w razie czego mogą oddać, zrezygnować z umowy bez niepotrzebnych kosztów. Dajcie znać jeśli wiecie.

  23. Tomasz pisze:

    Cóż Orange ma swoje wady i zalety.Posiadam internet,tv,telefon w pakiecie Światłowód 100Mb .Pakiet tv maksymalny rozszerzony na multi room.Oraz nr.na karte orange free.Internet mobilny w warszawie ok choć czasem zdarza się spadek prędkości netu ale tak jak w każdej sieci zależne to jest od miejsca gdzie znajduje się nadajnik i ile sieci jest w okolicy.Warto przy zakupie o to zapytać.Usługa stacjonarna w zasadzie bez zarzutu choć awaria zdarzyć się może.Osobiście miałem dwie w ciągu roku które reklamowałem i choć kosztowało mnie to trochę nerwów to reklamacje miałem uwzględnione.Trzeba pamiętać o tym iż 6ciu konsultantów orange na 10 możliwych nie ma pojęcia na czym polega usługa jakie są procedury w firmie dotyczących działania firmy w której pracują.Nie jest to ich wina tylko szkoleń jakie mają zapewne.Druga sprawa to rozliczanie faktur.Jeśli nie masz żadnej awarii to w zasadzie spoko ale o tym napisze na koniec.Kolejną rzeczą jest system obsługujący nasze konto w Orange aplikacje mój orange itd.błędy przekłamanie informacji dotyczących płatności.Zaznaczam konsultantant niższego szczebla potrafi jedynie oprzeć się na tym co pokazuje mu ekran monitora.Kolejna sprawa to płatność za połączenie do BOK płatne mimo posiadania darmowych rozmów nawet mając telefon w tej sieci.Kolejne to procedury związane z przyjazdem techników które to przyjazdy są płatne w przypadku awarii bądź głupoty klienta który nie umie obsługiwać pilota.I tak reasumując kupując usługę należy pytać o wszystko.1.Ile wyniesie koszt usługi po zakończeniu promocji 2.J.akie ma znaczenie ilość sieci wi-fi wokół miejsca gdzie mieszkamy zasięg mobilny konsultanci nie informują bo często nie wiedzą że ilość wi-fi w około ma wpływ na nasze wi-fi.3.Z nie wiadomych mi przyczyn kwoty reklamacji są rozbijane na dwie tak miałem w przypadku 150zł.które miałem oddane za przyjazdy techników bo jak poszerzałem usługę to konasultant mnie o tym nie poinformował i nie poinformował mnie że multi room po przez wi-fi może nie działać prawidłowo przez duży natłok wi-fi jak pisałem wcześniej.Ogólnie sama usługa ok.Gorzej z obsługą.Trzeba być konkretnym i rzeczowym pamiętać o tych rzeczach bo ORANGE bazuje na nie wiedzy.Poprostu nie dawajcie się się zbywać a można tak jak w moim przypadku odzyskać nawet kase za telefony do BOK.Tak jak pisałem z netu i tv jestem zadowolony oraz usług komórkowych.Pozdrawiam.

  24. troc pisze:

    Telefon stacjonarny jest w pakiecie ale tylko połączeń stacjonarnych a połączenia do komórek trzeba dopłacać A tak na marginesie jak by w tej okolicy byłby kabel Vectry to bym wybrał tego operatora w zestawie 100zł wypada lepiej Vectra

  25. artur pisze:

    Orange abonament:
    jeżeli podpiszesz nową umowę wcześniej, bo tak można, to pamiętaj, że dane wtedy rabaty są na 24 miesiące – czyli skończą ci się przed końcem umowy.
    Bo rabaty liczą się na 24 miesiące od wejścia nowej umowy ale usługi tel-kom. zaczynają się po skończeniu się starej umowy.
    Czyli jak podpisałeś umowę 3 miesiące przed końcem aktualnej to ostatnie 3 miesiące będziesz miał bez rabatów.

  26. Gosia pisze:

    Kiedy będzie dobry zasięg w Bukowcu gm, Brójce ok.Łodzi bo jak narazie jest tragicznie nie można się dodzwonić z domu tylko trzeba wychodzic na zewnątrz ciągle zozłącza rozmowy .Internet też nie śmiga.

  27. DOMINATOR pisze:

    Prezent majówkowy, to lipa na resorach. Jak ktoś ma wykupiony pakiet gigabajtów, nie skorzysta z prezentowego doładowania, póki nie wykorzysta tego co ma. Sprawdziłem i nie ściemniam. Coraz mniej promocji i pakietów godnych uwagi. Na dodatek szykuje się podwyżka za rozmowy i SMS-y. Dla długoletnich klientów, nie ma praktycznie żadnej zachęty, by dalej tkwić w Orange. Z zasięgiem internetu też nie jest tak różowo.

  28. Adam pisze:

    Przenieśliśmy 6 numerów z T-Mobile do Orange i po dwóch tygodniach żałujemy wyboru bo okazało się, że już jeden telefon zużył cały 30gb abonament miesięczny. Byliśmy zmuszeni wykupić dodatkowe 50gb za 50 zł netto. Będziemy składać o anulowanie umowy a jak nie to oddamy sprawę do sądu o oszustwo bo handlowiec zapewniał nas, że nie wykorzystamy abonamentu internetowego w miesiącu abonamentowym. Mamy jeszcze abonament stacjonarny TV z internetem i też pewnie zrezygnujemy bo z oszustami nie chcemy współpracować.

  29. bepob pisze:

    Warto przeczytać zanim skorzystacie z usług tego operatora. Korzystałem ze światłowodu oraz opłacałem 2 numery. Pisze w czasie przeszłym ponieważ nie chlałem dać się nadal oszukiwać i okradać. Pod koniec trwania umowy dzwoni pani z ofertą przedłużenia. Za kilka złotych mogę podnieść prędkość internetu i dostać telewizję. Tłumaczę, że telewizji nie potrzebuje ale skoro to kilka złotych. Przy pierwszej fakturze okazało się że to jednak kilkadziesiąt złotych. Nie panikowałem myślałem, że to może jakaś połączona płatność stara i nowa umowa, czy coś. Druga wysoka faktura już skłoniła mnie do kontaktu, gdzie dowiedziałem że o co mi chodzi przecież mam telewizję. Reklamuję umowę, jako powód podając, że zostałem wprowadzony w błąd w trakcie rozmowy z konsultantem. Po tygodniach przychodzi sms. Odsłuchaliśmy rozmowę, możesz reklamować umowę. Pamiętajcie podpisać umowę możecie w 10 minut, odstąpienie to papiery, dziwne numery, które nie sposób znaleźć w umowie i tygodnie czekania na decyzję. Przyszła decyzja super, wracam do poprzednich warunków? Nic z tych rzeczy. Pierwsza faktura o ponad 80 pln wyższa. To znowu dzwonię o co chodzi. No wróciliśmy do pana poprzedniej umowy, ale promocje się skończyły, trzeba płacić więcej. Pytam kiedy zamierzali mnie o tym powiadomić. Wymowna cisza. Ale pani mówi, ze może znowu promocję włączyć, ale płacił będę i tak dużo więcej niż przed całą awanturą. Nie wiem po co to było i kto wymyśla te mechanizmy naciągania ludzi, ale na pewno był to psychopata i sadysta. Nie polecam Orange.

  30. Jeden z wielu "zadowolonych" pisze:

    Było znośnie dopóki działało. Ale jak przychodziła godz 21.00 przestawał działać aż do rana. Walczyłem prawie tydzień Kabelki restarty…etc. W końcu zadzwoniłem na infolinię, a tam automatyczna pani wkoło o kabelkach, które trzeba podłączyć. Pojechałem do punktu ORANGE, a tam Pan stwierdził, że jest inny numer infolinii ( nie ten co wisi na stronie). Powinienem zatem zadzwonić, bo to będzie niż jak On zgłosi bo to potrwa ok. 3 tygodni. Zadzwoniłem przy nim na info, i … od tego dnia przestało wszystko działać (kara dla klienta). Dowiedziałem się, że w 36 godz. usuną awarię. Wieczorem otrzymałem sms, że jest naprawione – oczywiście nie działało nic. Po kolejnym monicie otrzymałem sns, że już jest naprawione (oczywiście – kłamstwo). Po awanturze sprawdzono i dowiedziałem się, że to modem jest do wymiany – następnego dnia wymieniłem – i dalej nic nie działa; następnie pan z serwisu stwierdził, że właśnie widzi, że to nie jest wina modemu (tak jakby wcześniej nikt tego nie widział). Wreszcie przyjechali technicy i naprawili … ale popsuli przy tej okazji u sąsiada i pojechali…Wież po ponad tygodniu tego cyrku mam internet, ale boję się co będzie jak „naprawią” u sąsiada: czy nie zacznie się ten kabaret od nowa.
    Nadmienię, że w jednym cudownym sms-e było ostrzeżenie, że jeśli wina będzie po mojej stronie (nie wiem z jakiego powodu miałoby tak być) to będę ukarany opłatami.
    Ręce opadają… ignorancja, brak empatii i lekceważenie wszystkich pod szylldem: „taki system i procedury”

  31. Romuald pisze:

    Najgorszy operator sieci komórkowej na świecie

  32. Janek pisze:

    Uwazajcie na umowy!!! Czytajcie je dokladnie zanim podpiszecie!!! I GDZIE PODPISUJECIE.

    Zgodnie z prawem jesli umowe podpisaliscie w salonie, to jest juz za pozno na czytanie umowy bo NIE MASZ TU PRAWA 14 DNI NA ODSTAPIENIE OD UMOWY.
    A wszystkie dokumenty, wsrod ktorych jest najwazniejsza informacja, zostana ci przeslane na email kiedy jest juz za pozno bo zlozyliscie podpis w salonie.

    Agenci Orange nie informuja o opcjach. Ze jesli zawrzesz umowe zdalnie online to juz masz prawo 14 dni na zastanowienia i czytanie umowy. To znaczy, ze zaden klient podpisujacy umowe w salonie,,,,nie robi tego swiadomie. Podsuwa sie mu tylko jedna strone do podpisu w halasliwym miejscu, z kolejka ludzi za soba i agentka gburowata jak ekspedientka sklepu mleczarskiego SPOLEM za PRL-u.

    W dokumentach ktore otrzymalem pozniej (online) juz po podpisaniu umowy w salonie jest bardzo wazna informacja o wysokosci KARY za ANULOWANIE UMOWY.
    Ta ich „kara” to ponad 100% tego co place za usluge. Czyli ze klient nie ma zadnej opcji i jest zmuszony placic do konca umowy. Ta „kare” Orange sobie wymyslilo bo czegos takiego nie ma w innych krajach. Dopasowali kare do ULGI jako rzekomo daja klientom. To jest niemozliwe aby ULGA wynosila ponad 100%.

    Gdybym o tym wiedzial….nigdy bym nie zawarl zadnej umowy z Orange.
    UWAZAJCIE CO PODPISUJECIE.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *