Play – nr 1 na rynku telefonii i Internetu?

Play – nr 1 na rynku telefonii i Internetu?
1.8 (35.56%) 18 votes

playPlay jest jednym z kilku głównych graczy na rynku telekomunikacji oraz usług dostępu do Internetu. Pod koniec 2011 roku liczba Polaków, którzy zostali użytkownikami firmy przekroczyła ilość 6,5 miliona.

Firma powstała w 2005 roku i stale powiększa grono użytkowników. Tak dynamiczny wzrost firma osiąga przede wszystkim poprzez oferowanie bardzo konkurencyjnych cen swoich usług. Według statystyk jest obecnie operatorem, na którego decyduje się najwięcej osób chcących przejść z innej firmy (na 10 osób, które przenoszą numer – 7 z nich wybiera opisywanego operatora).

P4 (właściciel marki) jest także liderem jeśli chodzi o rynek mobilnego Internetu w Polsce. Udział spółki w rynku usług telekomunikacyjnych wynosi na dzień dzisiejszy ponad 13 %. Główna siedziba firmy mieści się przy ulicy taśmowej 7 w Warszawie. Głównymi udziałowcami są Novator i Tollerton.



Play - opinie klientów:

  1. To może kilka słów ode mnie. Do playa przyszedłem praktycznie na samym początku jego aktywnej działalności na naszym rynku. Najpierw była to oferta na kartę teraz z racji prowadzenia działalności gospodarczej wybrałem opcję abonamentową i z której jestem zadowolony. Nie wiem jakim cudem play może pozwolić sobie na tak niskie względem konkurencji ceny. Fakt ten zdaje się dowodzić temu, że marka ta jest z tego co wiem najczęściej wybieraną spośród tych klientów, którzy zmieniają swojego operatora na innego. Żeby nie przynudzać powiem tylko tyle, że playem jestem już ładnych kilka alt i nie zamierzam się stąd ruszać. Szczególnie, że coraz to pojawiające się nowe oferty biją na głowe te konkurencji.

  2. Mam u nich abonament ( ta najnowszą ofertę rozmowy i smsy do wszystkich sieci za 7 dych miesięcznie). Moim zdaniem to ze tyle osób przechodzi do nich jest spowodowane właśnie dużo lepszymi ofertami w stosunku do konkurencji z pod znaku orange i plusa. Widać, ze ludziom nie przeszkadza fakt, że inne osoby mają drożej do playa. Tak to już jest, że w konsumpcyjnym społeczeństwie ludzie myślą głównie o sobie. Odnośnie zasięgu mogę powiedzieć tylko, że rozwiązanie wprowadzone przez nich a polegające na wyłapywaniu zasięgu innych sieci, jest strzałem w dziesiątkę. Moim zdaniem była to, jest i będzie najlepsza opcja na rynku jeszcze przez długi okres czasu jeśli nic większego się nie zmieni.

  3. Zmieniłam na play kilka miesiecy temu skusiła mnie cena.Jest ok.Problemy z zasiegiem zdarzaja sie ale bardzo rzadko. Mam zamiar przejsc na abonament i zobaczymy co z tego wyjdzie

  4. Korzystam z ich usług od dwóch lat i jestem zadowolona. fajne promocje (można zaoszcczedzić;p)Teraz planuje korzystac z ich internetu i tu pytanie ma ktos? jak sie spisuje?

  5. ja jestem u nich od jakiegos roku no i wszystko byłoby ok gdyyby nie kłopoty z zasiegiem u mnie. Wczesniej był dobry a ostatnio problemy zdarzaja sie coraz czesciej

  6. Najgorszy customer service !!! Ci ludzie nie chca pomoc czy pracowac? To zwolnijcie sie ! Spotkalam obcokrajowca w sklepie play, pytal sie czy polacy to rasisci Ha ha … Juz przez playa wyrobili sobie marke o polakach, wstydz sie play!

  7. W punkcie Play w Łancucie podpisałem umowę na korzystanie z oferty Formuła Rodzina na trzy numery. Okazało się,że pracownik punktu nie wpisał jednego numeru.Sprawa jest wyjasniana,ale jestem już stratny minimum kilkadziesiąt złotych. Jeżeli nie uda się tego załatwić,kieruję sprawę do Rzecznika Praw Konsumentów,lub mój prawnik skieruje sprawę do sądu. Bardzo się na Play zawiodłem!

  8. Śmieszą mnie pozytywne komentarze o Play. Oczywiste jest to, że są one opłacane. Aktualnie będę płacił dwa lata za usługę która nie działa i z której nie mogę zrezygnować. Play wyłączył sobie na miesiąc mój numer z którego korzystam od 8 lat w interesach i karmiących mnie frazesami że wszystko będzie ok już niebawem i tak od miesiąca – nie mogłem sobie na to pozwolić, więc założyłem numer w innej sieci, napisałem do rodziny, przyjaciół, klientów, znajomych, że mam nowy numer i jaka jest tego przyczyną i płacę dwa abonamenty, bo na szarpanie się z playem mnie nie stać. Poświęciłem im kilkadziesiąt godzin i telefon nadal nie działa, oferty nie można zrezygnować, ale ona nie działa.

  9. Play oferuje dobre oferty przed podpisaniem umowy!! Płacę abonament 72zł miałam mieć Internet bez limitu!!!! Po 6-ciu mies.okazało się że muszę dopłacać 30zł.Podpisując umowę abonament miał wynosić 50zł,też okazało się bzdurą,bo zabrano mi obiecane rabaty.Rozmowy z zagranicy miałam mieć bez limitu.Gdy dostałam ogromny rachunek nie było mi wesoło.Reklamację odrzucono,ja płacę duże rachunki a konsultantka Play nadal pracuje!!!!

  10. To gadanie o tłumach ludzi przechodzących do play to chyba żart,przechodzą a potem odliczają dni do zakończenia umowy by uciec jak najdalej,wykupiłam abonament w play na początkach ich działalności pod koniec umowy dostałam fakturę opiewającą na kwotę około 500 zł a potem jeszcze dwie podobne,w salonie usłyszałam że taki jest regulamin korzystania z tej umowy,że powinnam to sama wcześniej sprawdzić na stronie bo przecież na końcu mojej umowy miałam tę gwiazdkę i tam jeszcze gwiazdkę i ogólnie to mogę z tym iść do sądu ale nic mi to nie da bo z nimi nie da się wygrać,wyłączono mi wszystkie pakiety przez co za wszystkie połączenia i internet płaciłam jak za zboże. Aktualnie jestem w Orange i o każdej najmniejszej zmianie dotyczącej mojej umowy jestem informowana na bieżąco,w salonach są ludzie znający się na swojej pracy,a nie lekceważący klienta. Play jest nastawiony wyłącznie na zysk,a nie na jakość,byleby ktoś podpisał a potem zaczyna się cyrk,provident by się nie powstydził tak ukrytych kosztów.

  11. Cos okropnego , to jest cwaniactwo najwyzszych lotow . podpisanie zlecenia na przeniesienie numeru z innej sieci jest rownoznaczne z podpisaniem umowy pomimo ze nie dalo sie przeniesc tego numeru . prosze uwazac przed zlozeniem jakiegokolwiek podpisu

  12. JAK PLAY NABIJA LUDZI W BUTELKĘ!!!

    Kupiłem starter na internet, jak wynikało z ulotki, którą wziąłem z punktu to przy rejestracji numeru miałem otrzymać 100GB na miesiąc- tak też uczyniłem, pracownik zarejestrował mi numer. Po paru dniach i wykorzystaniu ok 2,5GB skończyły się środki!!! Pracownica na infolinii (płatnej) poinformowała mnie, że przy rejestracji 4-go startera promocja nie obowiązuje. Cóż- nikt mnie o tym nie informował jak go kupowałem i rejestrowałem!!!

    Pomyślałem, że sprawdzę czy rzeczywiście jest taki zapis, na stronie play odnalazłem owy regulamin, ściągnąłem i co się okazało??? Mogę zarejestrować maksymalnie 10 numerów!!! Złożyłem reklamację, zadzwonił konsultant po 2 dniach i mówi, że w międzyczasie zmienili regulamin!!! Kiedy? -pytam przecież 2 dni temu go ściągnąłem i na tej podstawie złożyłem reklamację -odpowiedział, że pod koniec października i prawdopodobnie mam jakiś archiwalny. Nadmieniam, że nie było innego, a regulamin który ściągnąłem obowiązuje od 06.06.2016r do 01.02.2017r.

  13. Przeniosłem nr telefonu z plusa do play podpisałem umowę na 24 miesiące na działalność gospodarczą. Na umowie widnieje że jest podpisana na 24 miesiące, więc po upływie 24 miesięcy wypowiedziałem umowę na działalność gospodarczą i podpisałem umowę jako zwykły konsument. Po miesiącu otrzymałem wezwanie do zapłaty na kwotę 330zł za wcześniejsze wypowiedzenie umowy . Bo w play mimo ze masz umowę na 24 miesiące umowa obowiązuje 27 miesięcy, ponoć jest jakiś regulamin. Nikt nie wyjaśnił skąd te dodatkowe 3 miesiące? ani jak wyliczyli że za okres dodatkowych trzech miesięcy należy im się 330zł, bo za abonament brutto płaciłem 60zł miesięcznie. Kilkanaście wpisów reklamacyjnych co 2 dni dzwoni inny człowiek z biura, opowiadasz to samo kilka razy a na końcu dzwoni firma windykacyjna i grozi Ci że wpisze Cię do rejestru dłużników i Pani grzecznie odpowiada że jej to nie interesuje że Play nie zajął stanowiska pisemnego w tej sprawie. Polecam wybrać innego operatora. Marek

  14. Mam dwa abonamenty w play płacę na czas gdy dostalem dwa telefony widnialem w krd i bez problemu podpisałem dwie umowy.Teraz chciałem wziasć 3 numer z telefonem weryfikacja przeszła na TAK wyslalem skan dowodu i przyszła odpowiedz że nie mogę wziasc bo widnieje w krd to do cholery jakim cudem wziąłem wtedy rok temu? Wtedy też widnialem w krd.Od roku czasu płacę na czas abonamenty.Wtedy mogłem a teraz nie?

  15. Zleciłem kontyunuacje umowy przez sklep internetowy w mix 30/24 miesiące z telefonem samsung j3 za 129zł. Jakie było moje zdziwienie jak dostałem emaila gdziem był mix 30/12miesiecy a później 60/12 miesięcy i ten sam telefon za 1zł. Reklamacja po 10 minutach : ze jutro rano umowa zostanie -Kłamstwo! Rano przyszedł sms że przesyłka ma list przewozowy. Skandal! Wynika z tego że mają kłamliwych konsultantów. Nie odbiore przesyłka niech beda miec straty. Nie przedłuze umowy w mix, po zakończeniu umowy na internet dziękuje nie skorzystam oraz zabieram żone z oferty abonamentowej. W takim wypadku mają za dużo pieniedzy i nie dbają o klienta tak więc. PA PA PLAY

  16. Kwiecień 2017. Teściowa 78 lat(niestety już demencja) Nie ma internetu, ma za to telefon dla seniorów. Udaje się do salonu Play Piaseczno ,Puławska 28, gdzie chce sprawdzić stan swojego konta na kartę. Obsługuje ją przemiły kierownik Sebastian W. który bez skrupułów wykorzystując jej naiwność i brak rzetelnej oceny rzeczywistości podpisuje z nią umowę na abonament na kwotę 75 zł./m-c na 2 lata oferując 2 numery, kartę do internetu i tv(mało tego kart tych nie otrzymała, w umowie wpisany jest jakiś e-mail teściowej-którego oczywiście nie ma, bo nie wie nawet co to internet) Teściowej nie jest potrzebny internet, tv oraz 2 numer. Ale pan był taki dobry, tak podszedł starszego człowieka, że podpisała nieświadomie abonament za 75. A korzysta tylko z jednego numeru, nie wysyła nawet sms, bo nie umie. Jako długoletni użytkownik sieci play miałem też wcześniej problem z tym salonem, pokrótce zostałem naciągnięty na ok.100 zł. na szczęście jednorazowo-dostałem gratisa za 40 zł w ramach przeprosin od pracownika. Wracając do tematu, w imieniu teściowej reklamacja złożona, czeka na rozpatrzenie. Mam nadzieję, że firma Play(nie mam zastrzeżeń co do samego operatora) rozpatrzy pozytywnie reklamację a nieuczciwego Sebastiana W. należycie rozliczy. A wystarczyło normalne zwykłe podejście do człowieka, poszanowanie osoby starszej, abonament za 30 zł. w zupełności by wystarczył. Niestety wyścig szczurów, ciekawe czy swoją babcię by tak załatwił. Trzeba nagłaśniać takie sprawy, nie tolerować oszustów. A co do samego Sebastiana W. pewnie spotkamy się w sądzie. Po rozmowie nie ma sobie nic do zarzucenia, jest wręcz chamski i pewny siebie. Rozumiem, że Sebastian W. jest pewnie bardzo dobrym pracownikiem(przynosi pewnie niemałe profity firmie).Ale jego wybryki (nie tylko ja się skarżę, opinie o nim świadczą) nie powinny pozostać bez interwencji ze strony zarządu, bo w ten sposób nie podtrzymacie dobrego imienia firmy . Skarga złożona 05.04.2017.poprzez salon Play w Auchan P-no. Chętnie porozmawiałbym z kimś z zarządu Play w tej sprawie, numer kontaktowy w skardze.

  17. Sa mili przy podpisywaniu na 24m umowy! Przysięgam wypowiedzieli mi umowę 6 dni przed końcem (miałam 114zl zaległości) i za to wypowiedzenie ukarali kwota 70zl!!! Próbowałam sie odwoływać, pisać reklamacje, bez szans! A najlepsze, ze zanim dostałam odp na moje teklamacje to juz sprawę oddali do firmy windykacyjnej Kaczmarskiinkaso czy jakoś tak! Szok a byliśmy ich klientami od lat! Cała rodzina!!! Tak to jest firma sie rozwinęła i juz ma gdzieś klientów! Rozczarowanie max!

  18. Muszę powiedzieć, że nie jestem zadowolona z tej sieci. Nie potrafi rozwiązać problemów, gdy się tylko pojawiają. Jeżeli chodzi o reklamację to czwarty miesiąc telefon mam nie nadający się do użytku i ciągle tylko każą oddawać do naprawy bo koszty nowego urządzenia są zbyt wysokie a wada dalej nie znika. W dodatku nigdy w salonie nie mają telefonu zastępczego. Za pierwszym razem jak reklamowałam telefon, to pani najpierw powiedziała, że nie mają na chwilę obecną i kiedy próbowałam się dowiedzieć kiedy będzie jak coś to wyjęła jakiś na „odczepkę”. W domu okazało się, że telefon zastępczy wcale nie działa (spieszyłam się i w salonie nie mialam nawet czasu żeby go sprawdzić – w sumie nie sądziłam, że sa aż tak nie kompetentni pracownicy). Dodam, że przez ten czas tylko raz miałam zmniejszoną kwotę abonamentu (tylko i wyłącznie dzięki mojemu zapytaniu), mimo że rata za urządzenie jest wliczona. Pierwsza i ostatnia moja umowa z tą firmą.

  19. Salon Play- Sosnowiec Plaza ul. Sienkiewicza 2, kolejny raz poszlam, zeby uzyskac porady konsultanta, kolejny raz osoba pracujaca we wspomnianym salonie Play byla niemila I najwidoczniej przeszkdzalo jej, ze ktos z klientow przyszedl z zapytaniem. Pani z ID sprzedawcy D001046029 najwidoczniej byla bardziej zajeta swoim telefonem, niz checia obslugi, a moje dodatkowe pytania wywieraly jej coraz wieksza niechec.
    To juz kolejny raz, gdy w Sosnowiec Plaza obsluga jest niemila dla klienta. Pierwszy raz, gdy przyszlam z checia przeniesienia numeru (o zasadach ktorych dowiedzialam sie od konsultanta telefonicznego) kierownik salonu stwierdzil ze „nie da sie”, ja powiedzialam, ze „da sie”, poniewaz taka informacje uzyskalam od konsultanta telefonicznego, wtedy sie zdziwil I przyznal mi racje….Polecam odwiedzac inne placowki w celu uzyskania profesjonalnej obslugi

  20. A nasz opiekun firmowy zrobił nas w balona, bo nam nie powiedział, że okres wypowiedzenia to nie pełny miesiąc, a miesiąc rozliczeniowy czyli od 5 do 5 i teraz zapłacimy podwójnie za wprowadzenie ‚lepszej oferty’ – nieprofesjonalne świństwo!

  21. Czy na forum,ktos moze mi odpowiedziec na jedno pytanie,operator Play wysylajac list do mnnie napisal ze wysyla sprzet.Karta sim nie jest sprzetem.Czy postapil dobrze czy sklamal.czy dopuscil sie nieprawdy z art kk….

  22. Prosze ! Szukajcie prawdziwych opini,prawdziwych uzytkownikow,macie wybor niezaleznych stron.
    Moim zdaniem jak wielu na innych stronach .

  23. własnie dzis sie dowiedziałą iz jezeli nie zapłae fry w ter to Opłata abonamentowa jest wyższa o 5,99 zł ze względu na nieuwzględnienie rabatu z tytułu e-faktury, który jest naliczany tylko przy zachowaniu terminowych płatności.to jawne złodziejstwo zgodne to z prawe

  24. Przeszłam do Play kilka dni temu od innego operatora.Mam kłopoty z telefonem z mojej winy. Nie potrafię uruchomić pewnej funkcji. Dosłownie 2 dni non stop bez wyłączania telefonu z posrednictwem ponownego wybierania próbowałam się dodzwonić. Zarówno na komórkę, jak i na stacjonarny. Byłam już dosłownie nieprzytomna i niestety……. Często przechodzę obok tego salonu w łodzi przy ul. Inflanckiej w Lecklerku, przeważnie jest jeden petent, lub nie ma nikogo. Sama podpisywałam umowę bardzo długo, nie było drugiego petenta,a pani siedziała obok i oglądała sobie paznokcie. A telefon dzwonił, dzwonił i dzwonił. Niestety nikt nie odebrał.A teraz ja drugi dzień próbuję się dodzwonić i wiem ze nie uda mi się. Oczywście lepiej zadzwonić na infolinię. Kasa leci. Prosiłam o wydrukowanie podstaw obsługi, pan b. grzeczny zrobił to.Powinien wydrukować ok. 100 str. dostałam 30. Opis telefonu,wujmowanie ,wkładanie baterii, i rysunki po 2 duże na 1 str. Efekt jest taki,że próbowałam sama sobie pomóc, rozregulowałam cały telefon, bo nikomu nie chce podnieść się słuchawki. Batrdzo żałuję, że podpisałam umowę. Na pewno po 2 latach roastanę się z playem.A razem ze mną już 3 osoby; które są świadkiem moich prób dodzwonienia się. Pracownicy są mili, gdy się podpisuje umowę, po złożeniu podpisu nawet nie spojrzą w Państwa stronę. W skali 1 do 10 , daję 1. Chciałabym dać mniej. Klienta należy szanować.

  25. W ostatnich dniach dostałem ofertę promocyjną przez telefon, lecz w między czasie doczytałem dokładniej regulamin oferty promocyjnej którą miałem podpisać. Okazało się że Pan jasno i wyraźnie mówił w rozmowie o 10 gb oddzielnego transferu w kraju oraz po 6 gb oddzielnego transferu w UE na kartę, a w regulaminie jak byk stało że dla każdej karty grupie kart jest wspólny „nielimitowany transfer” który po 30 gb miesięcznie zwalnia do prędkości 2g… Taki to nielimitowany, ale to mniejsza bo wiadomo, że prawie wszędzie taki „no limit” jest. Bardziej mnie wkurzyło że miało być po 10 i po 6 oddzielnych, a tu wychodzi że wszyscy mają wspólne i razem 30 gb w kraju i wspólne 6 gb w UE. Rozmowę miałem nagraną, facet na bezpośrednio postawione pytanie jasno i bez złudzeń wprowadził w błąd. Na szczęście umowy po prostu nie podpisałem jak kurier przyszedł. W rozmowie czemu nie podpisałem umowy poinformowałem że ustalenia z rozmowy ni jak miały się do tego co zostało mi zaoferowane. Uporczywie wmawiał mi pan że „nie rozumiem prawniczego języka” w momencie kiedy ten prawniczy język to były 3 zdania poklei o tym że dla każdej karty w grupie jest wspólny transfer danych, 30 gb. Wmawiał że mowa w tym punkcie o karcie grupowej, ale na początku każdego zdania (i w tytule całego nagłówka tej części umowy!!) że chodzi o każdą kartę w grupie, a nie że chodzi o jakąś dodatkową kartę grupową, która oprócz kart dla uczestników, była dorzucana jakby w gratisie. W skrócie Pan robi w balona dosłownie licząc że ktoś nie umie czytać. Pani przełożona konsulatnta na chwilę przejeła słuchawkę, poproszona o wskazanie gdzie w umowie jest punkt który mówi o oddzielnym transferze 10 gb dla każdej karty, dziwnym trafem, straciła synagał… Pani kierownik w Call Centre straciła sygnał… W momencie kiedy rozmowa dalej trwała tylko już dalej z poprzednim pracownikiem, ktoś chce mi wmówić na żywo że stracił zasięg w call centre to już kpina z klienta… Dział „pozyskiwania nowych abonentów” to chyba jakaś wylęgarnia kłamców i krętaczy, bo to już 3 sytuacja że rozmowa jest piękna, ale gdy przychodzi umowa połowa się nie zgadza. Za to gdy sytuacje opowiedziałem jakiemuś młodemu chłopakowi na zwyczajnej infolinii, to sam mi polecił mówiąc że bardzo dobrze robię, że chce zrezygnować. Coś w tym musi być…

  26. Jestem od ponad 10 lat w Play. Pierwszy telefon na kartę, potem abonament. Dwa lata temu przy przedłużaniu umowy w Play (Carrefour Morena Gdańsk) zapomniano mi powiedzieć, że przedłużając umowę miesiąc przed terminem zapłacę podwójny abonament. Napisałam do Warszawy skargę, po wymianie zdań (wyjaśniano mi, że to nie podwójny abonament tylko…..) zwrócono mi pieniądze i przeproszono, obiecując mi, że się to już nie powtórzy. Wrzesień 2017 – przedłużenie umowy w Play ( Galeria Bałtycka Gdańsk), 3 razy pytałam czy nie zapłacę podwójnego abonamentu. Pan zapewnił mnie,że absolutnie nie zapłacę podwójnego abonamentu. podpisałam kolejną umowę. 12.09.2017 przyszła faktura na kwotę 36,89 złotych. 29.09.2017 otrzymałam korygującą fakturę -19,67…..i 12.10.2017 kolejna faktura na kwotę 69,70!!!!!!!!!!!!! od której odliczono 19,67, do zapłaty 50,03 zł. Pofatygowałam się do salonu (Galeria Bałtycka), mojego miłego pana, który poprosił mnie przy podpisywaniu umowy o 9 lub 10 punktów za obsługę. Kiedy przyszedł sms z prośbą o ocenę pracy tego pana dałam 10 (złodziejowi?) za to,że kłamał, ponieważ dobrze wiedział co robi. Szkolenie pracowników w Play standardowe. Pana w tym dniu nie było, obsłużyła mnie pyskata panienka, która przy innych klientach powiedziała, że źle zrozumiałam tego pana, albo ja jemu niezrozumiale zadawałam pytania.

  27. Noty odsetkowe w play
    Jakaś kpina, dzwonilem dwa razy na infolinię prosząc o przesłanie faktury,ktora otrzymalem w koncu po kilku dniach po moim telefonie (tlumaczyli ze onet blokuje meile z fakturami)a mimo wszystko wyslali mi notę odsetkową.Czas najwyzszy na zmianę operatora !!!! Nie chodzi o 18 groszy lecz o fakt,
    Podobny problem mialo ok 1 mln użytkowników (1 mln x 0.18 =180.000 ) no ale kto bedzie sie klócil o 18 gr. Po prostu kazdy grzecznie zapłaci, tak sie robi kasę

Dodaj komentarz