Premium Mobile – nowość na polskim rynku telefonii komórkowej. Czy warto przenieść swój numer? Wasze opinie

Premium Mobile – nowość na polskim rynku telefonii komórkowej. Czy warto przenieść swój numer? Wasze opinie
3.3 (65.14%) 35 votes
Premium Mobile to jeden z najmłodszych, wirtualnych operatorów telefonii komórkowej w Polsce, który zadebiutował na naszym rynku z początkiem stycznia 2016 roku. Początkowo oferta firmy skierowana była tylko i wyłącznie do klientów biznesowych oferując dwie opcje planów taryfowych opartych o abonamenty. Obecnie oferta ta została poszerzona także o plany taryfowe dla osób indywidualnych, a same opcje biznesowe zostały odpowiednio poszerzone. Przekłada się to na większą liczbę pozytywnych opinii o operatorze.

Oferta operatora Premium Mobile

Premium Mobile jest operatorem wirtualnym, a to oznacza, że współdzieli on łącza z  tymi, które są własnością innej sieci komórkowej. Firma oferuje dzisiaj umowy abonamentowe na telefon komórkowy nie tylko firmom, ale także osobom prywatnym. Operator przede wszystkim chwali się ogromną swobodą związaną z podpisywaniem umów na abonamenty.

Oferta Premium Mobile Źródło: https://www.premiummobile.pl/
Oferta Premium Mobile
Źródło: https://www.premiummobile.pl/

Według zapewnień każda osoba ma bowiem nie 14, a aż 30 dni na rozmyślenie się z podpisanej umowy i wypowiedzenie jej bez podania żadnej przyczyny. Oprócz tego operator oferuje swoim klientom gwarancję stałej ceny, która nie ulegnie zmianie przez cały okres podpisanej umowy, osoby chcące skorzystać z oferty mogą wybierać pomiędzy taryfami z telefonem komórkowym oraz bez, a do tego istnieje możliwość podpisania umowy zarówno na 2 lata, jak i tylko na rok, gdzie w tym drugim przypadku należy liczyć się z nieco większymi miesięcznymi opłatami. Oprócz tego firma oferuje swoim klientom również w każdym pakiecie nielimitowane wiadomości tekstowe SMS oraz nielimitowane rozmowy komórkowe do wszystkich sieci działających na terenie Polski.

W ofertach abonamentowych znajduje się także dostęp do internetu, gdzie limit danych zależny jest od wysokości abonamentu, ale także czasu na jaki podpisywany jest kontrakt. Premium Mobile oferuje także dodatkowo płatne pakiety z internetem, które pozwalają przywrócić pełny transfer w przypadku wykorzystania miesięcznego limitu przysługującego dla abonamentu.

Tylko abonament

Charakterystyczną cechą operatora jest skupienie się tylko i wyłącznie na osobach chętnych do podpisania umowy abonamentowej z operatorem. Nie ma tutaj możliwości skorzystania z oferty na kartę, ale z drugiej strony Premium Mobile oferuje dość niespotykaną w innych sieciach usługę, a więc możliwość zmiany posiadanej taryfy na inną, zarówno droższą jak i tańszą, w dowolnym momencie bez zbędnych formalności. Usługa ta cieszy się dużą popularnością i jest dość często chwalona w opiniach użytkowników korzystających już z oferty operatora.

Możliwości operatora

Zasięg na terenie całego kraju

Choć Premium Mobile jest tylko operatorem wirtualnym, a więc nie posiadającym własnej infrastruktury, to jednak może się on pochwalić bardzo dobrym zasięgiem na terenie Polski.

Jest to możliwe dzięki wykorzystywaniu łączy należących do sieci Plus, posiadającej jeden z najlepszych zasięgów na terenie naszego kraju. Oferta firmy obejmuje również roaming, który dostępny jest w formie dodatkowych pakietów dokupowanych do płaconego już abonamentu, w zależności od aktualnych potrzeb.

Jak stale podkreśla Premium Mobile, ideą firmy było stworzenie prostej, przejrzystej, wygodnej, ale jednocześnie i atrakcyjnej cenowo oferty. Oprócz zróżnicowanych opcji abonamentowych można więc także wybierać pomiędzy ofertami z telefonami oraz bez nich, a możliwość podpisywania aneksów do oferty w dowolnym momencie trwania umowy ma zapewnić klientom spokój i szansę na dopasowanie abonamentu do swoich aktualnych potrzeb.

Salony

Premium Mobile stale rozbudowuje sieć swoich salonów, w których sprzedawane są nie tylko oferty abonamentowe, ale także i same telefony, przez co firma przestaje być tylko i wyłącznie operatorem wirtualnym, gdzie zamówienia abonamentów prowadzone są wyłącznie w formie online. Dodatkowo firma prowadzi również własne oddziały partnerskie, do których należą chociażby saloniki prasowe, kioski i wiele innych obiektów znajdujących się w miastach.

Same oferty abonamentowe można jednak swobodnie przeglądać za pośrednictwem strony internetowej. Możliwość rezygnacji z umowy na abonament jest w tym wypadku możliwa przez 30 dni niezależnie od tego czy osoba podpisywała umowę na odległość, a więc przez internet, czy w salonie firmowym bądź punkcie partnerskim.

Linki zewnętrzne:

Premium Mobile - opinie z forum:

  1. To premium mobile to jest jakaś niezależna firma czy twór powstający obok jakiegoś dużego operatora? Może ktoś orientuje się trochę dokładniej w tym temacie i może coś powiedzieć?

  2. Heh, trafiłam tu przypadkowo, ale nie da się ukryc, ze od pewnego czasu bardzo mysle o zmianie operatora. Obecna umowa konczy mi się za niecały miesiąc już i jestem bombardowana ofertami z obecnej sieci, które niestety nic specjalnego nie wnoszą, a i w innych dużych sieciach szału nie ma, nastawiają się na jakies denne dostępy do portali z muzyka, jakies idiotyczne aplikacje…po co to komu? Premium mobile wygląda fajnie z tą swoją oferta, ale jak to jest w rzeczywistości? Zasięg naprawdę ok i nie ma problemów z tą siecią? Są w sumie nowi na rynku, nie da się ukryć…

  3. A jakie telefoniki mają w tym sklepie, ktoś się orientuje? W sumie planowałem wziąć sobie jakieś abo u obecnego operatora bez słuchawy, ale tu widze, ze kwoty abonamentów z telefonem są takie jak u mnie bez niego 😛 wiecie co dają?

  4. Ejjjjj ludzie, czy oni mają też jakąś ofertę na kartę???? Nie chce abonamentu, to jak więzienie normalne, a poza tym w każdej sieci było tak, że osoby na kartę miały mnóstwo ciekawych promocji, a ci z abo musieli siedzieć cicho bo nic im się nie należało.

  5. Heja! Gdzie w poznaniu są ich salony albo te partnerskie oddziały? Od pewnego czasu sieć mnie internesuje i chodząc po miescie rozglądam się za tymi punktami, ale żadnego nie spotkałem jeszcze…

  6. Ktoś brał może na firmę? Czemu nie dzielicie się swoimi opiniami ludzie? Przecież na pewno sporo osób korzysta już z tych usług i może coś na ich temat powiedzieć, nie????

  7. No nie wiem nie wiem, infolinia coś ma mnie w nosie bo nie odbiera telefonów 😛 da sę może online z nimi skontaktować? Coś słabo to wygląda póki co.

  8. Gdzie się kupuje startery od nich? Pytałem w paru kioskach to wielkie oczy robili jakbym nie wiem o co pytał, heh 😀 skoro tak jest to chyba słabo będzie z doładowaniami coś czuję, nitk nic nie wie…

    • Proponuję najpierw PRZECZYTAĆ, a potem pytać. Jest wyraźnie napisane: Charakterystyczną cechą operatora jest skupienie się tylko i wyłącznie na osobach chętnych do podpisania umowy abonamentowej z operatorem. Nie ma tutaj możliwości skorzystania z oferty na kartę…

  9. Ja już nie mogę jak czytam te komentarze, ubaw po pachy 😀 Gościu, potrafisz tu wleźć i nabazgrać komentarz, a nie umiesz zajrzeć na stronę premium mobile i sprawdzić sobie jakie mają telefony w ofercie? Boshe z której choinki wy się ludzie urywacie to ją wytnę 😛

  10. Dzień dobry. Nikt tutaj nie dzieli się opiniami o sieci niestety, a ja mam pytanie związane z internetem. Duże pakiety oferują w swoich abonamentach, ale nie mogę znaleźć informacji czy to jest sieć LTE czy jeszcze poprzedni standard? Nie ukrywam, że mnie smartfon jest potrzebny właśnie do internetu bo prowadzę firmę. Programy, gry i inne bajery zupełnie mnie nie obchodzą, ale internet musi być bardzo szybki.

  11. Mnie tam ta taryfa s wydaje się bardzo atrakcyjna, podpisał już ktoś może z nimi umowę w tej taryfie i powie jak to wygląda? Sprawdzałem cennik dość dokładnie to chyba jest najatrakcyjniejsza opcja, a przynajmniej dla mnie.

  12. Zasięg kolego masz z plusa, bo premium mobile korzysta z ich infrastruktury. Jak masz możliwość to sprawdź po prostu u siebie zasięg na sieci plusa, taki sam będzie dla tego operatora 😉 u mnie z zasięgiem nie ma problemu od nich, a też mieszkam w dość dzikim rejonie 😛

  13. O co biega ludzie z tym zmienianiem abonamentu? Znaczy że co, mogę sobie migrować potem na dowolną ofertę jaka mi się spodoba? Taka migracja nie powoduje wydłużenie czasu trwania umowy, proszę o info?

  14. Czy aktywacja numeru coś kosztuje, jak to ma miejsce u innych operatorów?? Mam problem ze znalezieniem salonu i dlatego was pytam 😛

  15. Oj młodziaki młodziaki, ja chyba trochę poczekam bo boję się, ze sieć się zwinie szybko jak nie znajdą dużej ilości kleitów 😀 podzielcie się opiniami o nich proszę, bardzo mnie to interesuje.

  16. Posiadam od 3 miesięcy , zasięg dobry , LTE tez śmiga żadnych ukrytych opłat , jedynym mankamentem jest brak aplikacji która umożliwia sprawdzenie pakietów np le zostało nam internetu …..podobno pracują nad nim 🙂

  17. Witam odradzam mam dwa numery jeden miesiąc taryfy freedom 1, freedom2 za oba abonamenty powinienem zapłacić 45 zł a faktury mam do zapłacenia ponad 130 zł za same abonamenty oczywiście ma się ktoś ze mną skontaktować bo przez infolinię nikt mi nie udzielił informacji dla czego tak jest .

    • Polecam sprawdzić cennik abonamentów Freedom. Tylko stawki promocyjne są atrakcyjne, pełna, nieobniżona wysokość abonamentu już taka tania nie jest.

    • Pewnie to pierwsza faktura, wtedy liczą aktywacja + abonament za pierwsze 2 miesiące. Każda sieć tak robi, ponoć podyktowane jakimiś wymogami prawnymi.

  18. Do Darka
    Chyba nie umiesz liczyć bo abonament jest płacony po pierwszym miesiącu plus za kolejny plus opłaty aktywacyjne tj. 2*29+20+25+proporcja ile wykorzystałem w miesiącu już minionym. Każdy operator tak ma więc nie wciskaj ludzka kitu.

  19. Nie wiem czemu na stronie premiummobile.pl nie ma żadnych telefonów.
    Warto zapoznać się z cennikiem abonamentu freedom i cennikiem promocji. Wnioski niech każdy wyciąga sam dla siebie. Na pewno warto odwiedzić punkt i poszukać odpowiedzi na swoje pytania. W sieci wszystkiego się nie dowiedziałem.

  20. cennik w reklamach , są tylko ceny w promocji . Dostałem umowy do przeczytania i się za głowę złapałem . Abonament bez promocji około 147,60 dla najtańszego abonamentu . Cena aktywacji 307,50 . Oczywiście są to ceny bez promocji . Po uwzględnieniu promocji abonament spada do 19,90zł a opłata aktywacyjna do 29 zł. Jest pewna niejasność promocja jest na miesiąc i co miesiąc jest odnawiana . Możemy być pozbawieni promocji w całości lub częściowo za np. nieterminowe opłacenie rachunku . Po przeczytaniu wszystkich kartek umowy , a jest tego trochę . postanowiłem nie podpisywać umowy . Pozdrawiam .

  21. kolego jACKWAR, ja też dostałem umowę i ona wcale nie jest odnawiana co miesiąc, tylko przechodzi w czas nieokreślony z takimi samymi opłatami. fakt cos tu mi nie gra dlaczego tak wysoki abonament podstawowy i potem te upusty dające finalnie 24, 70, dlatego warto czytać i wiedzieć co nam grozi, kiedy złamiemy warunki umowy..

  22. Nie jest tak ładnie jak mówią telefonów nie ma w ofercie problemy z wejściem na swoje konto np biling mam 10 giga internetu a cały czas korzystam z wifi a pakiet poszedł niby się rozbudowuje lecz dużo nie do ciagniec

  23. Hejka,mam na kartę od tygodnia pakiet fridom3 za 29.99, rozmowy,SMS,MMS, za fr i i 10gb Neta. Ale nie mam MMS bo nie wiedza co sie dzieje,szukam zmiany operatora.

  24. Wlasnie odprawilem kuriera niestety z kwitkiem ! Sam sie zdziwil .ale bylo tak ze ja mam do podpisania i zwrotu 9 kartek a dostaje 6 spowrotem .bo reszta w jednym egzemplarzu tylko dla nich ! Cos nie halo i wrocil chlopak kawal se bez umowy!

  25. Troche dziwnie jak mowilem ze kurier od nich przybyl dzis do mnie z umowami .ale…Jest male ale ze musialem podpisac dla firmy 9 stron a dla mnie 6 ! Cos nie halo chyba! Powinny byc dwa jednobrzmiace egzlemplarze dla dwoch stron!

  26. Do Telekom. Właśnie czytam umowę i szukam haków, ale właśnie paragraf 8 mówi o tym ze jak przechodzisz w umówię na czas nieokreslony(a tak się dziej po miesiącu) to Abonenet zachowuje prawa promocji. Nie rozumiem co miałeś na mysli

  27. Ja mam numer na kartę w Mobile Vikings (zasięg sieci Play). Płacę więcej, bo 29 zł , ale za to mam nielimitowane rozmowy krajowe(komórkowe i stacjonarne), nielimitowane sms i mms oraz 15 GB danych co miesiąc. Dane internetowe niewykorzystane w jednym miesiącu przechodzą na kolejny miesiąc i tak w nieskończoność, czyli kumulują się. Uruchomiłem sobie dodatkowo usługę Autodoładowania . W skrócie polega to na tym, że za moją zgodą wyrażoną jednorazowo operator wysyła do mojego banku fakturę i bank przesyła 29 zł. Ja mam za to dodatkowo 1 GB danych co miesiąc. To jest dla mnie dobra oferta, bez żadnych kruczków i zbędnych umów oraz opłaty aktywacyjnej.

  28. ludzie nie wiedzą ale pogadać muszą

    Umowa w PM różni się ilością kartek ponieważ klient część informacji w szczególności o reklamach itp dostaje na maila. PM żeby mieć to co na papierze i na naszym mailu ma 2 kartki wiecej. Jeśli chodzi o samą treść umowy są 2 takie same egzemplarze można taka informacje uzyskać np na infolini skoro ktoś nie wie czemu tak się dzieje.

    Co do opłat faktycznie pierwsza faktura to 140 zl abonament po uwzględnieniu promocji 19.90, oraz 300zl aktywacja po uwzg promocji 29zl … ale to tylko pierwsza faktura i tutaj jest haczyk jesli ktos zerwie umowę w ciągu 1 miesiąca zapłaci 140+300 abonamentu czyli jak by kary… w umowie jest podane ze obowiazuje 30dniowe wypowiedzenie umowy i to ich takie zabezpieczenie czego tez sie mozna bez problemu dowiedziec na infolini po przekierowane na dział zajmujący się fakturmi

    ja nie narzekam wszystko rozumiem jestem zadowolony a jeśli czegoś nie rozumiem uderzam tam gdzie trzeba a nie gdybam i i tak nic nie wiem po przeczytaniu tych wszystkich wypocin. pozdrawiam internet xD

  29. Skuszony licznymi reklamami ale też opiniami korzystających z usług Premium Mobile przeniosłem do tego operatora 3 numery…właściwie określenie „przeniosłem” to chyba lekkie nadużycie.Błyskawicznie podjęli kontakt,wykazali cierpliwość gdy robiłem cesję na żonę, szybko dostarczyli umowę i…no właśnie …skończyło się działanie operatora..szybkie. Mija czwarty dzień od deklarowanego terminu uruchomienia usługi oraz dwa tygodnie od daty umowy i.. cisza..cisza. Nawet na moje dwie mailowe interwencje też nie odpowiadają. Sprawdzam w mediach czy może jest jakieś info o ewentualnie jakimś dramatycznym wydarzeniu które być może sparaliżowało operatora ale nie nic nie ma….Czekać dalej czy już zrezygnować??

    ps
    Jeszcze w dniu wczorajszym dostałem odpowiedz o braku zwrotu przez kuriera umowy. Wysłałem skany swojego egzemplarza – w międzyczasie dotarła umowa od kuriera. O 3 rano sms o aktywacji 🙂 ale nie mogę po skonfigurowaniu telefonu,aktywować usługi.
    ps 2
    mija kolejny dzień – tym razem trzy osoby w rodzinie bez możliwości skorzystania z telefonów komórkowych – dotychczasowi operatorzy wyłączeni a nowiutki premium mobile nie wiadomo kiedy . Reklamacja i mailowy monit o włączenie bez rezultatów i info dlaczego i kiedy…
    ps 3(12 maja)
    Umowa z 27 kwietnia. Historia jak powyżej i co najgorsze trwa.
    Zaczyna być nieprzyjemnie. Jeden z trzech ciągle nieczynnych numerów to telefon starszej schorowanej osoby. Brak kontaktu to nie tylko brak komfortu. Monity mailowe do operatora nieskuteczne.

    • hej, no i jak szybko wam aktywowali usługę, bo ja miałam dzisiaj mieć aktywowany jeden numer, i nic, już się boję że u mnie będzie podobnie.

  30. Ja zmieniłem z Play na kartę na tego operatora i jestem zadowolony. żona miała umowę i jest w trakcie zmiany operatora. W moim przypadku zmiana była błyskawiczna po podpisaniu umowy kilka dni ,karta działa. Trudno się do nich doszowinic ale na maile odpowiadają sprawnie. Zasięg ok

  31. tez korzystam z oferty PM i jestem bardzo zadowolona od pierwszych chwil naszej ,,wspolpracy,, bardzo pomocna obsluga a sama oferta w pelni zadowalajaca.Korzystam z PM rodzinnie i polecam goraco,godni polecenia.Pozdrawiam

  32. arek ..

    Podpisałem umowę 08.06.2017r.-przez kuriera , karta sim PM będzie aktywna 10.07.2017r. , Freedom w promocji III , Pakiet : Freedom2 za cenę – kwotę 24,70zł .- np. internet 10GB , rozmowy bez ograniczeń .
    Od 15.06.2017r. Fridom2 KWOTA ZMIENIA SIĘ NA 37,00zł – np. internet tylko3GB , rozmowy – tylko 500minut .
    Będę korzystał dopiero 0d 10.07.2017r. .
    Pytanie – ile i za co będę płacił .

    § 8 – ( W przypadku przedłużenia czasu obowiązywania Umowy zawartej na warunkach
    niniejszego Regulaminu Promocji na czas nieokreślony, Abonent zachowuje
    wszelkie uprawnienia do korzystania z warunków promocyjnych określonych
    w niniejszym Regulaminie Promocji, w szczególności Premium Mobile gwarantuje
    niezmienność opłat i cen Usług Premium Mobile, wynikających z niniejszego
    Regulaminu Promocji.)
    PROSZĘ O OBJAŚNIENIE -wyjaśnienie .

  33. Wszystko ok.Tylko jak wyjedzie się za granice i zaczynają się problemy.Roaming pomyłka .problemy przy połączeniach wychodzących z danego kraju.Mam cztery abonamenty i przy dwóch przekroczeniach granicy problemy. Kosultanci nie kompetetni i obiecują kontakt aby wyjaśnić problemy i nic .Zawiodłem się na tej sieci i myślę że cztery abonamenty które pośiadam znajdą innego operatora

  34. 8 lat w play od miesiąca w premium mobile , zmiana i przeniesienie nr, blyskawiczne za 17 zł ja i żona mamy swiety spokuj tel zawsze bez limitów i rachunki o polowe niższe , i o to chodzi

  35. Mam abonament „FREEDOM 2 już drugi rok jestem bardzo zadowolony.Żona „FREEDOM 1 i jest super internet LTE śmiga jak talala.W wystawianych fakturach nigdy nie znalazłem zawyżonych opłat.

  36. Ludzie… czytam Wasze komentarze i większości z nich po prostu nie rozumiem. Brak interpunkcji, zdania i słowa zlewają się w jedną całość. Czy nikt Was nie uczył języka polskiego w szkołach?

  37. od 3 tyg u nich a od 2 brak możliwosci dzwonienia esmowania i internetu na reklamacje mailem wysłaną nie ma odzewu 1,5 tyg. nie do uwiżenia ze można tak traktowac ludzi a bez telefonu straty na kazdym kroku nieporozumienia za takie szkody nawet odszkodowanie na nic.Odradzam wszyskim tego operatora

  38. Kilka miesięcy temu( chyba w sierpniu ) podjąłem decyzję o zmianie operatora komórkowego. Mój wybór padł na „taniego operatora ” – Premium Mobile . Nie pamiętałem do kiedy wiąże mnie umowa z poprzednim operatorem, więc zleciłem wszystkie sprawy formalne Premium Mobile.Po tygodniu był już u mnie kurier z nową umową. Premium poinformowało mnie że umowa z nimi zaczyna się 10 października,a ja zachowam swój stary numer i całe przejście odbędzie się płynnie, dostałem w tej sprawie od nich kilka maili i SMS-ów z gratulacjami i informacją o konieczności wymiany karty SIM 11 października.Gdy wreszcie nadszedł upragniony 11 października byłem trochę zdziwiony, że stara karta jest dalej aktywna ale wymieniłem ją na nową z Premium. Karta zadziałała ale po pierwszej rozmowie okazało się , że zmienił się mój numer. Było to dla mnie nie do przyjęcia, choćby dla tego, że zostałem odcięty od usług bankowych. Postanowiłem złożyć w tej sprawie reklamację. Gdy po trwającym 30-40 min. oczekiwaniu na połączenie , udało mi się wreszcie dodzwonić , zostałem poinformowany, że umowa z poprzednim operatorem zostanie rozwiązana dopiero 10 listopada, a na chwilę obecną dostałem jakiś numer zastępczy ( nie wiem po co ? ). Oczywiście musiałem wrócić do starej karty SIM, jednakże Premium Mobile wystawiło mi zaraz rachunek za dodatkowy numer, ponieważ było to tylko 16 PLN , machnąłem na to ręką i zapłaciłem . W grudniu faktura wyniosła już 92,39 PLN ( mam jeden abonament za 24,70 ) wg wykazu były to dwa abonamenty i opłata aktywacyjna , powinno to więc być
    2 x 24,70 + 29 = 78,40 PLN im wyszło 92,39 . Próbowałem to wyjaśnić ale nie mam ochoty znowu czekać
    godzinę na połączenie, a gdy wysłałem im maila z pytaniem o sposób wyliczenia faktury, dostałem tylko SMS-a o konieczności zapłaty 92,39 bez jakichkolwiek wyjaśnień. Wcześniej również wysłałem do nich maila z pytaniem o możliwość zablokowania pewnych numerów – brak jakiejkolwiek odpowiedzi.
    Reasumując wg starego przysłowia ” Tanie mięso psy jedzą „. Mam nadzieję, że przynajmniej z zerwaniem umowy z tą firmą nie będzie aż takich problemów.
    Andrzej umowa nr 73480

  39. Ponad pół roku korzystam z sieci premium mobile i złego słowa napisać nie mogę. Zmieniając operatora, firma załatwiła wszystkie formalności, numer został taki sam. Zawsze płacę tylko tyle ile mam określone w umowie, którą rozwiązać można w każdej chwili, bez żadnych konsekwencji. Jednym słowem polecam!

  40. premium mobile wszystko ok net śmiga ale jest godz 21 wykorzystałem pakiet i tu się zaczyna na stronie ich jest napisane w każdej chwili o każdej porze można wykupić dodatkowy pakiet A tu infolinia nieczynna dopiero o 8 rano se można wykupić no kpina jakaś brak kodów do neta jak w Play w każdej chwili mogłem i teraz noc bez neta po jakiego ja sie przeniosłem grzyba

  41. Trzy miesiące temu przeniosłem mój numer do Premium Mobile i jestem bardzo zadowolony. Zapoznałem się wcześniej dokładnie z warunkami przenoszenia numeru i zasadami płatności – wszystko odbyło się dokładnie tak jak zapisano w dokumentach – więc nic nie było dla mnie zaskoczeniem (np. numer tymczasowy do czasu rozwiązania umowy z poprzednim operatorem, większa opłata na pierwszej fakturze itd.). Kiedy miałem jakieś wątpliwości dzwoniłem na infolinię i tam zawsze wszystko mi wyjaśniano. Kontakt mailowy również bez zarzutu.
    Podsumowując: bardzo dobra cena, bardzo dobra obsługa, zasięg jak w Plusie.

    • Jak wyglądała Pana historia z Premium od początku. Bardzo mnie interesuje ich oferta ale ciężko podjąć decyzję gdyż namawiają i namawiają a komentarze są różne.
      Chodzi mi o opłaty od samego początku

  42. Posiadam abonament w Premium już 19 miesięcy zasięg ok tylko od początku nie mogę korzystać z mms wiele razy dzwoniłem do konsultantów radzili wysyłać sms ustawiać telefon nic z tego w serwisie również się poddali nie są w stanie ustawić samsung j5 jeśli ktoś wie jak to zrobić proszę o pomoc

  43. Witam, miałem i nie tylko ja, podobny problem z wysyłaniem mms-ów, reklamowałem wiele razy, stale była to wina złego ustawienia konfiguracji itp. wg PM, tylko jak przeniosłem numery do Plusa, jest wszystko OK – wysyła mms-y w kilka sekund.
    Jest to tak zwana pod-sieć Plusa i pierwszeństwo mają w połączeniach klienci Plusa. Taka jest prawda, a PM udaje głupka, że mają takie same parametry sieci i dostęp – abonenci jak Plusa. W chwili obecnej z 4 numerów w PM pozostawiłem jeden gdyż z niego nie korzystam ani z internetu ani przesyłu danych. Sieć przereklamowana sama przez siebie !!

  44. Przeniosłem nr tel z Virgin i popełniłem błąd ta sieć Premium Mobile to pomyłka dzwoniłem kikakrotnie odnosnie ustawień mms co konsultant to inaczej tłumaczenie internet działał poprawnie dzis 13.05.2018r od samego rana brak internetu co sie tym wiąże nie mozna wyslac mms pozatym przysłali fakturke do opłacenia za 2 okresy rozliczeniowe z tym ze 1-szy okres rozliczeniowy faktury od 08.04 2018 a usługe miałem właczoną od 01.05.2018r dla mnie to paranoja brak odpowiedzi na reklacje raczej wróce do VIRGIN opoerator solidny

Dodaj komentarz