Premium Mobile – nowość na polskim rynku telefonii komórkowej. Czy warto przenieść swój numer? Wasze opinie

Premium Mobile to jeden z najmłodszych, wirtualnych operatorów telefonii komórkowej w Polsce, który zadebiutował na naszym rynku z początkiem stycznia 2016 roku. Początkowo oferta firmy skierowana była tylko i wyłącznie do klientów biznesowych oferując dwie opcje planów taryfowych opartych o abonamenty. Obecnie oferta ta została poszerzona także o plany taryfowe dla osób indywidualnych, a same opcje biznesowe zostały odpowiednio poszerzone. Przekłada się to na większą liczbę pozytywnych opinii o operatorze.

Oferta operatora Premium Mobile

Premium Mobile jest operatorem wirtualnym, a to oznacza, że współdzieli on łącza z  tymi, które są własnością innej sieci komórkowej. Firma oferuje dzisiaj umowy abonamentowe na telefon komórkowy nie tylko firmom, ale także osobom prywatnym. Operator przede wszystkim chwali się ogromną swobodą związaną z podpisywaniem umów na abonamenty.

Oferta Premium Mobile Źródło: https://www.premiummobile.pl/
Oferta Premium Mobile
Źródło: https://www.premiummobile.pl/

Według zapewnień każda osoba ma bowiem nie 14, a aż 30 dni na rozmyślenie się z podpisanej umowy i wypowiedzenie jej bez podania żadnej przyczyny. Oprócz tego operator oferuje swoim klientom gwarancję stałej ceny, która nie ulegnie zmianie przez cały okres podpisanej umowy, osoby chcące skorzystać z oferty mogą wybierać pomiędzy taryfami z telefonem komórkowym oraz bez, a do tego istnieje możliwość podpisania umowy zarówno na 2 lata, jak i tylko na rok, gdzie w tym drugim przypadku należy liczyć się z nieco większymi miesięcznymi opłatami. Oprócz tego firma oferuje swoim klientom również w każdym pakiecie nielimitowane wiadomości tekstowe SMS oraz nielimitowane rozmowy komórkowe do wszystkich sieci działających na terenie Polski.

W ofertach abonamentowych znajduje się także dostęp do internetu, gdzie limit danych zależny jest od wysokości abonamentu, ale także czasu na jaki podpisywany jest kontrakt. Premium Mobile oferuje także dodatkowo płatne pakiety z internetem, które pozwalają przywrócić pełny transfer w przypadku wykorzystania miesięcznego limitu przysługującego dla abonamentu.

Tylko abonament

Charakterystyczną cechą operatora jest skupienie się tylko i wyłącznie na osobach chętnych do podpisania umowy abonamentowej z operatorem. Nie ma tutaj możliwości skorzystania z oferty na kartę, ale z drugiej strony Premium Mobile oferuje dość niespotykaną w innych sieciach usługę, a więc możliwość zmiany posiadanej taryfy na inną, zarówno droższą jak i tańszą, w dowolnym momencie bez zbędnych formalności. Usługa ta cieszy się dużą popularnością i jest dość często chwalona w opiniach użytkowników korzystających już z oferty operatora.

Możliwości operatora

Zasięg na terenie całego kraju

Choć Premium Mobile jest tylko operatorem wirtualnym, a więc nie posiadającym własnej infrastruktury, to jednak może się on pochwalić bardzo dobrym zasięgiem na terenie Polski.

Jest to możliwe dzięki wykorzystywaniu łączy należących do sieci Plus, posiadającej jeden z najlepszych zasięgów na terenie naszego kraju. Oferta firmy obejmuje również roaming, który dostępny jest w formie dodatkowych pakietów dokupowanych do płaconego już abonamentu, w zależności od aktualnych potrzeb.

Jak stale podkreśla Premium Mobile, ideą firmy było stworzenie prostej, przejrzystej, wygodnej, ale jednocześnie i atrakcyjnej cenowo oferty. Oprócz zróżnicowanych opcji abonamentowych można więc także wybierać pomiędzy ofertami z telefonami oraz bez nich, a możliwość podpisywania aneksów do oferty w dowolnym momencie trwania umowy ma zapewnić klientom spokój i szansę na dopasowanie abonamentu do swoich aktualnych potrzeb.

Salony

Premium Mobile stale rozbudowuje sieć swoich salonów, w których sprzedawane są nie tylko oferty abonamentowe, ale także i same telefony, przez co firma przestaje być tylko i wyłącznie operatorem wirtualnym, gdzie zamówienia abonamentów prowadzone są wyłącznie w formie online. Dodatkowo firma prowadzi również własne oddziały partnerskie, do których należą chociażby saloniki prasowe, kioski i wiele innych obiektów znajdujących się w miastach.

Same oferty abonamentowe można jednak swobodnie przeglądać za pośrednictwem strony internetowej. Możliwość rezygnacji z umowy na abonament jest w tym wypadku możliwa przez 30 dni niezależnie od tego czy osoba podpisywała umowę na odległość, a więc przez internet, czy w salonie firmowym bądź punkcie partnerskim.

Click to rate this post!
[Total: 105 Average: 2.8]

Premium Mobile - opinie z forum:

  1. zoola pisze:

    To premium mobile to jest jakaś niezależna firma czy twór powstający obok jakiegoś dużego operatora? Może ktoś orientuje się trochę dokładniej w tym temacie i może coś powiedzieć?

    1. Magi pisze:

      Należy do odłamu plusa ale jestem zadowolona mam wszędzie zasięg i nie muszę narzekać na jakieś ciągłe wybryki jak w po nie których sieciach, POLECAM GORĄCO

  2. motives pisze:

    Heh, trafiłam tu przypadkowo, ale nie da się ukryc, ze od pewnego czasu bardzo mysle o zmianie operatora. Obecna umowa konczy mi się za niecały miesiąc już i jestem bombardowana ofertami z obecnej sieci, które niestety nic specjalnego nie wnoszą, a i w innych dużych sieciach szału nie ma, nastawiają się na jakies denne dostępy do portali z muzyka, jakies idiotyczne aplikacje…po co to komu? Premium mobile wygląda fajnie z tą swoją oferta, ale jak to jest w rzeczywistości? Zasięg naprawdę ok i nie ma problemów z tą siecią? Są w sumie nowi na rynku, nie da się ukryć…

    1. placek pisze:

      Z kim umowa, powód rezygnacji ?

      1. napewno tu zajrzy po pol roku ponad zeby odpowiedziec:)

    2. zawiedziony pisze:

      Jestem w p.m. około 2l. jest ok .Ale jeśli chodzi o pomoc techniczna to jest lipa w taj sieci z tel. takimi jak Xiaomi nie ustawisz sam wysyłanie MMS a sieć ma lipnych fachowców bo nie potrafią doradzić jak ustawić telefon i lipa z telefonu Xiaomi nie wyslesz MMS. Brak serwisu gdzie mógłbyś uzyskać pomoc po prostu to jest sieć wirtualna i wszystkie problemy musisz załatwić sam a jak nie potrafisz???????

  3. a-skal pisze:

    A jakie telefoniki mają w tym sklepie, ktoś się orientuje? W sumie planowałem wziąć sobie jakieś abo u obecnego operatora bez słuchawy, ale tu widze, ze kwoty abonamentów z telefonem są takie jak u mnie bez niego 😛 wiecie co dają?

  4. sooya pisze:

    Yyy, a co to jest w ogóle Premium Mobile? Nie bardzo rozumiem? Jakaś sieć dla osób mieszkających w stanach albo w innych krajach po prostu?

  5. m.szrot pisze:

    A czytałaś coś wyżej napisane…operator komórkowy w Polsce, taki wirtualny orzystający z łącz Plusa w tym wypadku, nie ma swojej infrastruktury.

  6. limba3 pisze:

    Ejjjjj ludzie, czy oni mają też jakąś ofertę na kartę???? Nie chce abonamentu, to jak więzienie normalne, a poza tym w każdej sieci było tak, że osoby na kartę miały mnóstwo ciekawych promocji, a ci z abo musieli siedzieć cicho bo nic im się nie należało.

  7. tester pisze:

    Heja! Gdzie w poznaniu są ich salony albo te partnerskie oddziały? Od pewnego czasu sieć mnie internesuje i chodząc po miescie rozglądam się za tymi punktami, ale żadnego nie spotkałem jeszcze…

  8. wowa pisze:

    Ktoś brał może na firmę? Czemu nie dzielicie się swoimi opiniami ludzie? Przecież na pewno sporo osób korzysta już z tych usług i może coś na ich temat powiedzieć, nie????

  9. schymon pisze:

    No nie wiem nie wiem, infolinia coś ma mnie w nosie bo nie odbiera telefonów 😛 da sę może online z nimi skontaktować? Coś słabo to wygląda póki co.

  10. elviscox pisze:

    Gdzie się kupuje startery od nich? Pytałem w paru kioskach to wielkie oczy robili jakbym nie wiem o co pytał, heh 😀 skoro tak jest to chyba słabo będzie z doładowaniami coś czuję, nitk nic nie wie…

    1. Proponuję najpierw PRZECZYTAĆ, a potem pytać. Jest wyraźnie napisane: Charakterystyczną cechą operatora jest skupienie się tylko i wyłącznie na osobach chętnych do podpisania umowy abonamentowej z operatorem. Nie ma tutaj możliwości skorzystania z oferty na kartę…

    2. zetka pisze:

      Jakie doładowania? To ma być wyłącznie na umowę. Na dwa lata albo na rok. Poczytaj tekst z uwagą.

  11. louisa pisze:

    Właśnie ludzie, jakie mają telefony w swojej ofercie? Konkretnie dla firm przy abonamencie?

  12. marco pisze:

    Ja już nie mogę jak czytam te komentarze, ubaw po pachy 😀 Gościu, potrafisz tu wleźć i nabazgrać komentarz, a nie umiesz zajrzeć na stronę premium mobile i sprawdzić sobie jakie mają telefony w ofercie? Boshe z której choinki wy się ludzie urywacie to ją wytnę 😛

  13. Dzień dobry. Nikt tutaj nie dzieli się opiniami o sieci niestety, a ja mam pytanie związane z internetem. Duże pakiety oferują w swoich abonamentach, ale nie mogę znaleźć informacji czy to jest sieć LTE czy jeszcze poprzedni standard? Nie ukrywam, że mnie smartfon jest potrzebny właśnie do internetu bo prowadzę firmę. Programy, gry i inne bajery zupełnie mnie nie obchodzą, ale internet musi być bardzo szybki.

  14. Mnie tam ta taryfa s wydaje się bardzo atrakcyjna, podpisał już ktoś może z nimi umowę w tej taryfie i powie jak to wygląda? Sprawdzałem cennik dość dokładnie to chyba jest najatrakcyjniejsza opcja, a przynajmniej dla mnie.

  15. gajewmic pisze:

    Nie ma problemów z zasięgiem, szczególnie jeśli chodzi o internet? Mieszkam na wygwizdowie strasznym i jedna sieć ma tam problemy z zasięgiem 😛

  16. looyka pisze:

    Zasięg kolego masz z plusa, bo premium mobile korzysta z ich infrastruktury. Jak masz możliwość to sprawdź po prostu u siebie zasięg na sieci plusa, taki sam będzie dla tego operatora 😉 u mnie z zasięgiem nie ma problemu od nich, a też mieszkam w dość dzikim rejonie 😛

  17. bojko pisze:

    O co biega ludzie z tym zmienianiem abonamentu? Znaczy że co, mogę sobie migrować potem na dowolną ofertę jaka mi się spodoba? Taka migracja nie powoduje wydłużenie czasu trwania umowy, proszę o info?

  18. geolex pisze:

    Ktoś wawy tu jest może???? Proszę o info gdzie mają tutaj swój salon plisss, nie mogę naleźć za nic.

  19. amadeuszamad pisze:

    Czy aktywacja numeru coś kosztuje, jak to ma miejsce u innych operatorów?? Mam problem ze znalezieniem salonu i dlatego was pytam 😛

  20. kuczka76 pisze:

    Posiadam od 3 miesięcy , zasięg dobry , LTE tez śmiga żadnych ukrytych opłat , jedynym mankamentem jest brak aplikacji która umożliwia sprawdzenie pakietów np le zostało nam internetu …..podobno pracują nad nim 🙂

  21. Gyro pisze:

    Do Darka
    Chyba nie umiesz liczyć bo abonament jest płacony po pierwszym miesiącu plus za kolejny plus opłaty aktywacyjne tj. 2*29+20+25+proporcja ile wykorzystałem w miesiącu już minionym. Każdy operator tak ma więc nie wciskaj ludzka kitu.

  22. Maciek pisze:

    ludzie nie wiedzą ale pogadać muszą

    Umowa w PM różni się ilością kartek ponieważ klient część informacji w szczególności o reklamach itp dostaje na maila. PM żeby mieć to co na papierze i na naszym mailu ma 2 kartki wiecej. Jeśli chodzi o samą treść umowy są 2 takie same egzemplarze można taka informacje uzyskać np na infolini skoro ktoś nie wie czemu tak się dzieje.

    Co do opłat faktycznie pierwsza faktura to 140 zl abonament po uwzględnieniu promocji 19.90, oraz 300zl aktywacja po uwzg promocji 29zl … ale to tylko pierwsza faktura i tutaj jest haczyk jesli ktos zerwie umowę w ciągu 1 miesiąca zapłaci 140+300 abonamentu czyli jak by kary… w umowie jest podane ze obowiazuje 30dniowe wypowiedzenie umowy i to ich takie zabezpieczenie czego tez sie mozna bez problemu dowiedziec na infolini po przekierowane na dział zajmujący się fakturmi

    ja nie narzekam wszystko rozumiem jestem zadowolony a jeśli czegoś nie rozumiem uderzam tam gdzie trzeba a nie gdybam i i tak nic nie wiem po przeczytaniu tych wszystkich wypocin. pozdrawiam internet xD

  23. Daro pisze:

    Ja zmieniłem z Play na kartę na tego operatora i jestem zadowolony. żona miała umowę i jest w trakcie zmiany operatora. W moim przypadku zmiana była błyskawiczna po podpisaniu umowy kilka dni ,karta działa. Trudno się do nich doszowinic ale na maile odpowiadają sprawnie. Zasięg ok

  24. KASIA pisze:

    tez korzystam z oferty PM i jestem bardzo zadowolona od pierwszych chwil naszej ,,wspolpracy,, bardzo pomocna obsluga a sama oferta w pelni zadowalajaca.Korzystam z PM rodzinnie i polecam goraco,godni polecenia.Pozdrawiam

  25. KASIA pisze:

    GODNA POLECENIA KORZYSTAM RODZINNIE I JESTEM BARDZO ZADOWLONA Z USLUG I OBSLUGI A I FAKTUR .POZDRAWIAM

  26. AREK pisze:

    arek ..

    Podpisałem umowę 08.06.2017r.-przez kuriera , karta sim PM będzie aktywna 10.07.2017r. , Freedom w promocji III , Pakiet : Freedom2 za cenę – kwotę 24,70zł .- np. internet 10GB , rozmowy bez ograniczeń .
    Od 15.06.2017r. Fridom2 KWOTA ZMIENIA SIĘ NA 37,00zł – np. internet tylko3GB , rozmowy – tylko 500minut .
    Będę korzystał dopiero 0d 10.07.2017r. .
    Pytanie – ile i za co będę płacił .

    § 8 – ( W przypadku przedłużenia czasu obowiązywania Umowy zawartej na warunkach
    niniejszego Regulaminu Promocji na czas nieokreślony, Abonent zachowuje
    wszelkie uprawnienia do korzystania z warunków promocyjnych określonych
    w niniejszym Regulaminie Promocji, w szczególności Premium Mobile gwarantuje
    niezmienność opłat i cen Usług Premium Mobile, wynikających z niniejszego
    Regulaminu Promocji.)
    PROSZĘ O OBJAŚNIENIE -wyjaśnienie .

  27. Anonim pisze:

    Ja mam podpisać z nimi umowę w piątek i zastanawiam się czy dobrze robię z operatorem nie mam w prawdzie problemów za każdym razem odbiera

  28. zadowolony pisze:

    8 lat w play od miesiąca w premium mobile , zmiana i przeniesienie nr, blyskawiczne za 17 zł ja i żona mamy swiety spokuj tel zawsze bez limitów i rachunki o polowe niższe , i o to chodzi

  29. Witek pisze:

    Mam abonament „FREEDOM 2 już drugi rok jestem bardzo zadowolony.Żona „FREEDOM 1 i jest super internet LTE śmiga jak talala.W wystawianych fakturach nigdy nie znalazłem zawyżonych opłat.

  30. Ludzie… czytam Wasze komentarze i większości z nich po prostu nie rozumiem. Brak interpunkcji, zdania i słowa zlewają się w jedną całość. Czy nikt Was nie uczył języka polskiego w szkołach?

  31. Anonim pisze:

    od 3 tyg u nich a od 2 brak możliwosci dzwonienia esmowania i internetu na reklamacje mailem wysłaną nie ma odzewu 1,5 tyg. nie do uwiżenia ze można tak traktowac ludzi a bez telefonu straty na kazdym kroku nieporozumienia za takie szkody nawet odszkodowanie na nic.Odradzam wszyskim tego operatora

  32. Ponad pół roku korzystam z sieci premium mobile i złego słowa napisać nie mogę. Zmieniając operatora, firma załatwiła wszystkie formalności, numer został taki sam. Zawsze płacę tylko tyle ile mam określone w umowie, którą rozwiązać można w każdej chwili, bez żadnych konsekwencji. Jednym słowem polecam!

  33. kaniball29 pisze:

    premium mobile wszystko ok net śmiga ale jest godz 21 wykorzystałem pakiet i tu się zaczyna na stronie ich jest napisane w każdej chwili o każdej porze można wykupić dodatkowy pakiet A tu infolinia nieczynna dopiero o 8 rano se można wykupić no kpina jakaś brak kodów do neta jak w Play w każdej chwili mogłem i teraz noc bez neta po jakiego ja sie przeniosłem grzyba

  34. tomek pisze:

    Trzy miesiące temu przeniosłem mój numer do Premium Mobile i jestem bardzo zadowolony. Zapoznałem się wcześniej dokładnie z warunkami przenoszenia numeru i zasadami płatności – wszystko odbyło się dokładnie tak jak zapisano w dokumentach – więc nic nie było dla mnie zaskoczeniem (np. numer tymczasowy do czasu rozwiązania umowy z poprzednim operatorem, większa opłata na pierwszej fakturze itd.). Kiedy miałem jakieś wątpliwości dzwoniłem na infolinię i tam zawsze wszystko mi wyjaśniano. Kontakt mailowy również bez zarzutu.
    Podsumowując: bardzo dobra cena, bardzo dobra obsługa, zasięg jak w Plusie.

    1. Anonim pisze:

      Jak wyglądała Pana historia z Premium od początku. Bardzo mnie interesuje ich oferta ale ciężko podjąć decyzję gdyż namawiają i namawiają a komentarze są różne.
      Chodzi mi o opłaty od samego początku

  35. kasia pisze:

    hej, no i jak szybko wam aktywowali usługę, bo ja miałam dzisiaj mieć aktywowany jeden numer, i nic, już się boję że u mnie będzie podobnie.

  36. Posiadam abonament w Premium już 19 miesięcy zasięg ok tylko od początku nie mogę korzystać z mms wiele razy dzwoniłem do konsultantów radzili wysyłać sms ustawiać telefon nic z tego w serwisie również się poddali nie są w stanie ustawić samsung j5 jeśli ktoś wie jak to zrobić proszę o pomoc

    1. jerzy pisze:

      co do j5 to akurat wina chyba Twojego telefonu, bo mam ten sam przypadek ze telefon w ogole nie widzi mms

    2. doświadczony po PremiumMobile pisze:

      Co zrobic? zmienić operatora np. na PLUS – problemy znikną ! opłaty podobne tylko te 2 lata umowy .

  37. 10 lat bylem w T mobile teraz sie przenioslem do premium mobile.
    Mieszkam na wsi gdzie np orange nie ma prawie wcale zasiegu, t mobile mial niezly,premium mobile dziala ladnie ,lte dziala a szystko duzo tanieej niz u innych operatorow. Jedyny mankament to platny roming jesli ktos lata czesto za granice.

  38. Lucy pisze:

    Po kilkunastu latach w Tmobile – oddech, wolność, niezależność:) Nie dośc że tanio, zasięg ok, internetu dużo , to jeszcze możliwość miesięcznego rozwiązania umowy. Czego chcieć więcej? Co 2 lata toczyłam wojnę z Tmobile o ściemnianie przy przedłużaniu umowy. W Premium Mobile , jak na razie , grają przejrzyście, jeśli przestaną, zwieję, już mogę w każdej chwili:) Polecam wszystkim tą sieć.

  39. Mam pm od około 1,5 roku. Abonament 19,90. Nigdy tyle nie zapłaciłem , przewaznie jest to 30 lub wiecej. Ostatnio 44 zł. Zawsze dochodza oplaty poza abonamentem (i nie jest to opłata za przekroczenie limitu za internet, ani roaming). Nie uwazam ze to drogo, zreszta stac mnie to płace, nie chce mi sie wczytywac dla czego tak. Wiec na minus dla pm: – oszukańcza reklama – wcale nie jest tanio, kontakt z nimi bardzo slaby. Na plus: zasieg maja dobry, nie zawracaja glowy ,,promocjami,,

  40. Kamila pisze:

    Witam nadal nie wiem czy dobrze robie podpisując umowe z tym operatorem.

  41. Anonim pisze:

    Jestem ich użytkownikiem od września 2018 w maxymalnym pakiecie i jestem bardzo zadowolony. Za 4 numery w premium płacę o 40pln mniej niż u innego operatora i każdy ma po 30gb netu. innni oferują max do 40gb ale współdzielonego. Żadnych kilkuletnich umów. miesięczny okres wypowiedzenia i cześć. Polecam

  42. Chicko pisze:

    ja mam u nich taryfę freedom 3 czyli 30 gb internetu lte po ich wykorzystaniu zwalnia chyba do 64b ale 30gb pełna prędkością i umowa co miesiac nie na rok czy dwa tylko za każde twoje spłacenie abonamentu a a nie jak inni ze 2 lata musisz płacic

  43. Iwona pisze:

    Dziś zaczynam swoją przygodę z pm. Przeniesienie numeru bez problemów. Zdecydowałam się na tego operatora głównie dlatego że ma umowę której nie trzeba podpisywać od razu na 2 lata wiec jeśli coś będzie nie tak to 30 dni i idę gdzie indziej. Wybrałam abonament za 29,7zł a wiec najwyższy w ofercie z internetem 30G. Liczę że będzie wszystko ok i nie spotkają mnie niemiłe niespodzianki. Na początek był mały schodek ponieważ nie działały mms. Po wprowadzeniu ręcznie ustawień zgodnie z instrukcją na stronie pm nie można było ani wysłać ani odebrać mms. Okazuje się że na ich stronie jest błąd w jednym miejscu w ustawieniach jakie należy wprowadzić. Przeszukałam sieć i znalazłam o trzeba wprowadzić żeby działało i działa. 🙂 C

  44. Gdańsk - Matarnia pisze:

    Dziś pierwszy dzień z Premium Mobile internet mobilny 100GB + 200GB czyli najwyższy pakiet i …….. póki co jestem zaniepokojony :/
    Zapakowalem kartę do tabletu i zrobiłem z niego HOT SPOT. Pierwsze parę minut super i za chwilę koniec . . .
    Zasięg jest tu bardzo dobry.
    Niestety na tablecie prawie cały czas H+ czasem 3G i nie chciał śmigać. . . .
    Pojechałem po router jeden z 5 polecanych do mobilnego internetu TP link MR6400 z zewnętrznymi antenami.Przez chwilę było ok, a za chwilę znowu lipa.
    Poczekam parę dni i jeśli się nic nie zmieni to rozwiązuje umowę łącznie z telefonem który jeszcze nie wszedł w życie.

  45. Małgorzata pisze:

    Witam, od lutego jestem w Premium Mobile i jestem mile zaskoczona tym Operatorem.Wszystko działa dobrze , pytania zadaję przez email i za kilkanaście min. mam odpowiedź nie muszę wychodzić z domu ,założyłam konto i wszystko widzę co na nim jest oraz sama mogę zmieniać taryfy.Bardzo dziękuję za solidnego Operatora.

  46. Robert pisze:

    Witam,
    Zaczynam testować sieć.
    Przeniosłem numer do Premimum Mobile i rozczarowanie…
    Dziś dnia 16.05 miał działać numer,niestety po wyłączeniu w obecnej sieci numer nie działa,zwyczajnie brak sieci.
    Na infolini nie potrafią wytłumaczyć dlaczego?a pani twierdzi że to moja wina i że mogą wymienić karte sim odpłatnie a niby dlaczego,skoro jeszcze nie korzystam z nowej karty sim.
    Dopiero online ktoś pomógł że wyślą nową karte sim kurierem bezpłatnie.
    Tylko że pracuję z klientami i numer tel. jest mi potrzebny,to teraz się pytam kto mi zapłaci za to że zostałem odciety od numeru,który potrzebuję do pracy?rozczarowanie mocne tym bardziej że wcześniej przenosiłem z innych sieci ten sam numer i problemu takiego nie było,wszystko było sprawnie.czekam na wymianę karty i jeśli będzie to samo to wymawiam umowę bo dlaczego mam płacić za coś z czego jeszcze nie korzystam.smutne to.

  47. Kazimierz pisze:

    Premium Mobile oferta dobra ale gorzej z działaniem, główny problem to łączność. Otóż PM korzysta tylko z nadajników Plusa i z tego co zauważyłem to ma raczej ograniczony przez kooperanta (plus) dostęp do przekaźników, już kilka razy sprawdzałem i zawsze ten sam problem. Jeden telefon plusa po włączeniu natychmiast się loguje i uzyskuje się połączenie bądź dostęp do internetu a drugi telefon z kartą PM wskazuje brak dostępu – poza zasięgiem sieci, nie jest to wina aparatu bo po zamianie kart sim ten problem nadal się utrzymuje.

  48. Reality pisze:

    Absolutnie nie polecam tej firmy. Opłaty za abonament naliczane są z góry. Miałem na początku abonament za 19,70. Kiedy złożyłem dyspozycję do zmiany taryfy na 24,70 po okresie rozliczeniowym, czyli 29.08.2019r, Premium Mobile naliczył mi opłaty za telefon stacjonarny w wysokości 0,29 gr za minutę i razem wyszło mi ponad 38 zł. W dodatku naliczyli mi abonament za następny okres rozliczeniowy. Jeśli chodzi o pakiet internetowy, po przekroczeniu limitu danych internet praktycznie nie chodzi. Premium Mobile ściąga transmisję danych zarówno za YT, Facebooka, Messengera, a po przekroczeniu limitu danych działa jedynie Messenger. Jak dla mnie to oferta tej firmy złudnie wydaje się atrakcyjna, a w praktyce jest w ogóle niekorzystna.

  49. Alan pisze:

    Sieć ok, oferta i ceny również dobre.
    Bardzo niemiła sytuacja mnie spotkała, otóż naliczono mi 32zł bezpodstawnie i pomimo prób kontaktu z BOK – sprawa nie została rozwiązana. Przeszedłem do Play – każda sprawa jest rozwiązywana po kilku dniach…
    Przy założeniu, że nie będzie trzeba korzystać z BOK to sieć mogę polecić, ale obsługa klienta na żenującym poziomie

  50. zawiedziony pisze:

    Sieć jest ok ale z tel. xiaomi same kłopoty a firma i jej fachmany nie potrafią ci doradzić dla czego nie możesz wysyłać MMS . A ustawienia na stronie Premium Mobile są nic nie warte.

  51. niezadowolony kleint pisze:

    Niestety nie moge polecić sieci PM. Przed podpisaniem umowy z nimi zostałem zapewnion, że zasięg sieci w moim miejscu zamieszkania będzie dobry. Okazało się, że nie jest on nawet przyzwoity.
    Po wymianie wielu maili, wysyłaniu zrzutów z ekranu pokazujących, że sieci czasami nie na w ogóle, odsyłano mnie z kwitkiem i tłumaczonow kółko to samo: „Wg naszych informacji zasięg sieci w Pańskiej miejscowoci jest bez zastrzeżeń”. Nikt do mnie w tej sprawie nie zatelefonował, ani nie pojawił sie w celu weryfikacji zasięgu. Złożylem reklamację i wypowiedzenie. Reklamacja niestet nie została uznana i musiałem ponieść koszty za usługi, które nie były mi dostarczone.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *