Vectra – czy warto się skusić?

Vectra – czy warto się skusić?
1.6 (32.5%) 16 votes
Strona vectra.pl
Strona vectra.pl

Vectra jest grupą kapitałową, która świadczy usługi związane z transmisją danych cyfrowych. Firma swoją działalność rozpoczęła w 1991 roku, kiedy to stworzyła sieć telewizji kablowej w trzech polskich miastach: Wrocławiu, Słupsku oraz Olsztynie.

Dwa lata później przedsiębiorstwo poszerzyło swoją działalność o kolejne polskie miasto, czyli Elbląg. W 2005 roku Vectra rozpoczęła rozbudowę i modernizację sieci oraz nadawanie swoich programów telewizyjnych. W 2001 roku firma poszerza swoją działalność o usługi internetowe.

Natomiast cztery lata później oferta zostaje poszerzona o usługi telekomunikacyjne. Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w Gdyni. Grupa kapitałowa składa się z kilku spółek. Między innymi do grupy należą spółki: Vectra Spółka Akcyjna oraz Vectra Investments.

Vectra Spółka Akcyjna zajmuje się świadczeniem wszystkich usług, które ma w ofercie Grupa oraz obsługą klienta. Natomiast Vectra Investments zajmuje się utrzymaniem, naprawą oraz modernizacją sieci, które należą do Grupy.

Obecnie Vectra świadczy swoje usługi na terenie ponad 160 miast i posiada osiemset tysięcy abonentów. Firma oferuje swoim klientom usługi związane z telewizją takie jak: telewizję cyfrową, programy HD i 3D, multiroom oraz cyfrową nagrywarkę.

Oprócz usług telewizyjnych firma ma w swojej ofercie również usługi internetowe takie jak Internet mobilny i stacjonarny oraz telefonię stacjonarną.



Vectra - opinie użytkowników:

    • Naprawdę nie warto się kusić, nawet jeśli cena wydawałaby się kusząca to potem jest droga przez mękę a w ostatecznym rozrachunku dużo drożej.

      • Racja np nie da się grać a ja bardzo to lubię do telewizji nie mam zastrzerzen wszystko działa 10/10 ale internet to szczerze powinnismy im płaić za tą telewizje a internet to taka kupa że za darmo powinien być nawet nie obejrzę powtórek seriali bo po 2 minutach nie ma internetu szkoda słow…

  1. Jest to bardzo kiepska firma. Trudno dodzwonić się na infolinię, salon znajdujący się we Wrocławiu jest przepełniony byłam tam trzykrotnie i czekałam za każdym razem 1,5h!!!). Zostałam mi włączona dodatkowa usługa płatna (MOOD Pełny) o której nie zostałam poinformowana. Na infolinii zostałam poinformowana, że faktycznie mam taką usługę i aby ją wyłączyć muszę udać się do salonu gdzie okazało się,że wcale jej nie mam włączonej(błąd systemu). Miałam na dziś umówione zamontowanie internetu (10-12) a o godz 11 zadzwoniła pani z Vectry aby powiedzieć że nie jest to dziś możliwe (jutro też) gdyż monter jest zajęty (oczywiści błąd systemu). Jeszcze nie skorzystałam z internetu a już mam ich dość.

    • czy ja wiem czy tak szybko naprawiają awarie 🙁 ja dziś od godziny 12 się męczę z ich internetem :/
      15 minut jest internet za chwilę nie ma i tak wkoło :/ żeby od rana nic z tym nie zrobić- masakra

  2. Platforma jest niezła, ale według mnie opłaca się tam kupować tylko pakiety, pojedynczo nie jest już tak tanio jednak poziom usług według mnie przyzwoity

  3. nawet nawet jest ta vectra, ilość kanałów w tv mnie nie powaliła, ale za to internet bardzo fajnie działa, szybki jest i nie mam z nim większych problemów.

    • Oni ją już automatycznie przedłużają – całą sztuką byłoby jej nie przedłużyć, bo się przed tym bronią różnymi kruczkami.

  4. Wprowadzaja celowo klientow w blad zeby im potem wmawiac ze zle ich zrozumieli a wszystko po to zeby przeciagnac zerwanie lub zmiane umowy na nastepne 6 miesiecy!

    • Dokładnie tak, ja trzeci miesiąc próbuję wręczyć im wypowiedzenie, ale celowo nie mogą go zarejestrować w systemie, więc za 4 miesiące obciążają mnie podwójnym abonamentem (taka kara za zerwanie umowy po okresie promocji) pomimo, że już 3 miesiące temu zdałam sprzęt i nie świadczą mi usług. Oczywiście dwumiesięczny okres wypowiedzenia niezgodny z moją umową – ale już nawet o to nie walczę, tylko żeby mi te wypowiedzenie zarejestrowali. Na infolinii nie idzie się dogadać. Naprawdę nie warto kusić się na nieco niższy abonament bo w ostatecznym rozrachunku i tak skoszą Cię na dużo więcej a kosztuje to dużo czasu i stresu.

  5. Vectra w Elblągu ma niezłe recenzje ale obsługa techniczna z osiedla Nad Jarem jest bardzo kiepska. Pan technik poinformował mnie że wskazania internetu w teście mnoży się x2 ,więc powinienem być zadowolony bo wskazane 62 x2 daje 124 więc mam więcej niż opłacane 100Mbps. Czy jest to prawda?

  6. Witam. Z usług Vectry korzystam od kilku lat. Umowy podpisuję na określony czas i w pakietach. Postanowiłem skorzystać z oferty telefonicznej bo była atrakcyjna. Niestety to zaczęły się schody. Ponieważ poczułem się oszukany, postanowiłem rozwiązać umowę. W placówce Vectry w Kielcach pani uświadomiła mi że nic nie wskóram bo umowy przedłużane są automatycznie w jednym przypadku mojej umowy na pół roku a w drugim na rok. Otrzymałem informacje że oczywiście stanie się jak będę chciał ale muszę zapłacić wysoką karę pieniężną. Jestem w trakcie pisania skarg na działalność tej firmy. A państwu polecam dobrze rozważyć podpisanie jakichkolwiek umów z tą instytucją. Na reklamacje nie odpowiadają, bo oni stwierdzają co może podlegać reklamacji.

  7. Z Vectrą jestem związany od kilku już lat posiadam paczkę TV+internet+telefon , nie zalegałem dotychczas z płatnościami .Aktualnie w kwietniu kończyła mi się umowa i chciałem przejść na coś tańszego i zrezygnować z telefonu. Ale jako stały klient nie mogę , gdyż nie mogą obniżyć mi standardu !!!Jakie było moje zdziwienie gdy w biurze obsługi klienta dowiedziałem się że moja umowa przedłużyła się o kolejne 6 miesięcy(do końca października) .Gdyż nie dokonałem 2- miesięcznego wypowiedzenia.Więc wypowiedziałem umowę już dzisiaj i kończę współpracę w październiku z nimi .Jest to firma która nie szanuje swoich stałych klientów którzy regularnie opłacają rachunki .PAMIĘTAJCIE ABY WYPOWIADAĆ UMOWĘ 2 MIESIĄCE PRZED JEJ ZAKOŃCZENIEM . GDYŻ VECTRA LEPIEJ TRAKTUJE SWOICH NOWYCH KLIENTÓW !!!!!! MAJĄ STAŁYCH KLIENTÓW GŁĘBOKO W d….

    • Właśnie, chcą 2miesięcznego wypowiedzenia, i nie byłby to żaden problem gdyby nie to że jeśli ktoś nie jest świadom tego to wpada w nowy półroczny okres „promocyjny” a to oznacza, że za zerwanie umowy w okresie promocyjnym będzie obciążony karą za wszystkie miesiące obowiązywania promocji. To się kompletnie nie opłaca, naprawdę każda konkurencja wychodzi taniej.

  8. Vectrę mam od 10 lat.
    Było kilka problemów ale dzięki swojej upierdliwości telefonicznej doprowadziłam do usuwania każdej usterki.
    Dekoder z nagrywarką super sprawa.
    Za brak neta korekta faktury -oczywiście pismo i telefon. Trzeba pilnować terminu składania wypowiedzenia, od sierpnia to będzie na szczęście miesiąc.
    Myślę że zostanę tu jeszcze jakiś czas

  9. Tragedia!! 100mb we wrocku osiaga maks 7! A serwisant mówi ze to przez mikrofalóke — której nie posiadam … tv T R A G E D I A !!!! Zaden kanał HD nie działa dobrze …. VECTRA=TRAGEDIA

  10. Dno !!!!!!! Nie wiem czy można gorzej traktować klienta. Kantują gdzie się da. Wystarczy poszukać w necie ile mają przegranych spraw w sądach konsumenckich i jakie kary na vectrę nałożył sąd. Z wyroków sądowych nie robią sobie nic naciągając klientów w dalszym ciągu w ten sam sposób.
    Osobiście zdecydowanie odradzam. Jestem klientem vectry kilka lat (w sumie 2 umowy) i trzeciej już nie podpiszę. Upadli na samo dno. Wszelkie skargi kwitują pismem, które w skrócie można streścić: „Drogi kliencie nie masz zupełnie racji. Z naszej strony wszystko jest OK. Nie należy ci się nic w zamian za brak internetu przez kilka dni lub codzienne nawet kilkugodzinne zrywanie programu. NASZA DECYZJA JEST OSTATECZNA.” Na jakiekolwiek rozmowy w biurze vectry warto zabrać dyktafon. Przykład: Chciałem skorzystać z atrakcyjnej promocji vectry. Akurat kończyła mi się poprzednia umowa (jeszcze wtedy nie wiedziałem że promocje są dla nowych klientów a starzy klienci mają siedzieć na g…wnianych warunkach). Pani w biurze vectry „zapomniała” dać mi jednego z wielu druczków, który musiałem podpisać aby zakończyć umowę. Efekt – po miesiącu gdy przyszedłem podpisać nową promocyjną umowę okazało się że stara nie została zakończona a jeżeli teraz zakończę starą umowę to nie załapię się już na promocję. Dopiero groźba sądem konsumenckim i pokazanie im dyktafonu cudownie umożliwiło mi podpisanie nowej umowy.

  11. Przeniesiono nas do Vectry z Upadłej firmy Espol. I niestety nie mam dobrego zdania odnośnie Vectry już od startu. Gość który zakładał nam internet oraz karty cyfrowe nie powiedział co i jak należy zrobić? Problem w tym że nie mamy internetu już 4 dzień. Pakiet 250 kanałów miałbyć aktywny w ciągu 48h mineło 96 i dalej nic. Kanałów zaledwie ok. 20. Dział techniczny to kpina, dodzwonić się do nich to jedno, ale rozmowa z nimi to koszmar, tak jakby chcieli spławić klienta w kilka sekund. Zero wyrozumiałości i chęci jakiejkolwiek pomocy. Gdy już niby udało mi się dogadać z babą technik miał się zjawić u mnie w sprawie tv i neta do godziny 16 dalej go niema, telefonów dziad nieodbiera… A ja dalej bez niczego… Bez neta bez tv dosłownie jedno wielkie DNO!!!

  12. Vectra OK każda telewizja kablowa nieraz ma problemy miałem Gawex , UPC, i też były problemy i to z internetem i telewizją. Ale Vectra infolinia to porażka nie dosyć ze jak się dodzwonisz to cię traktują jak ufo np.. umowa na żonę dzwoni mąż o multiroom podaje dane itd.. przysyłają serwisanta i wciskają oprócz multirooma internet 1gb mogilny którego nie chcieliśmy . Wiedz monter nie może nic zrobić bo musi być nowa umowa bez internetu mobilnego, więc dzwonie na obsługę i chce załatwić sprawę z z nimi a oni mi na to ,że to nie ja muszę dzwonić bo umowa na kogo innego. Wiedz czemu wcześniej można było załatwić sprawę a teraz nie , przecież nikt inny nie zadzwoni bez umowy i żeby brać coś sobie na głowę jak ktoś z domowników ,nie bo chcieli wcisnąć internet a teraz im nie pasuje. Będę pisał skargę zobaczymy czy to coś da ale wątpię, tym bardziej wszystko nagrywają. Taka jest infolinia VECTRY.

  13. We Wrocławiu vectra to tragedia! Chciałem od nich neta, dzwonie do konsultanta z ulotki. Ten miły sympatyczny umawia montaż. Przychodzi facet od montażu i zaczynają sie schody. Pyta mnie czy jestem właścicielem czy wynajmuje, niewiele myśląc mówie, że wynajmuje (mój błąd!) więc ten chce odemnie pisemną zgodę właściciela. Oczywiście nie miałem więc montażu nic nie było ponadto monter wyraźnie zaznaczył, że bez 2 slotów czasowych nie założy ani nawet nie przyjedzie bo nietypowy budynek. (Podejżewam że zgoda pisemna to wykręt na 1 slot czasowy). Na następny dzień dzwoni konsultant z pytaniem dlaczego internet nie został założony. Odpowiedziałem zgodnie z powyższym. Stwierdził, że tym razem zarezerwuje 2 sloty. Na umówiony dzień przychodzi monter i twierdzi, że ma 1 slot i znów nie zamontuje, więc dzwonie do konsultanta a on, że nie mógł zarezerwować 2 slotów bo system na to nie zezwala a monter dalej, że w 1 slot nie zamontuje. Sytuacja patowa. W bloku 200 mieszkań (duży, nietypowy) mają swoje skrzynki na każdym piętrze ale nie mogą internetu zamontować jakaś paranoja!!! Już nie mówiąc o tym, że na każdy montaż musiałem wcześniej wychodzić z pracy!

  14. Jestem po dwóch udarach i w celu zmiany umowy BOK każe mi jechąć do punktu obsługi klienta.
    Twierdzą, że ani przez telefon, ani przez przedstawiciela nie mgoą zmienić warunków umowy.
    Umowa zawarta do 01.08.2017, Zależy im tylko na wyrwaniu kasy od klienta, bo jak bym chciał
    zawrzeć nową umowę na wyższy pakiet usług to przylecieli by natychmiast, a tak to nie.

  15. Nie polecam ich . Mieszkam na wiosce ale robia…
    …sobie bardzo niemile zarty . Internet potrafi nie dzialac przez tygodnie gdy przychodza nagle internert zaczyna wmiare dzialac po czym gdy wyjda mija kilka dni i znowu to samo . Zazwyczaj podaja rozne powody dlaczego tak sie wlasnie dzieje , ktore sa absurdalnie glupie

  16. Stargard-ja ogólnie nawet bardzo chwale sobie vectre,od ładnych paru lat ,a paraktycznie przez ten okres smiało moge nadmienic,ze usterki czy przerwy z jakiegos powodu prawie wcale sie nie zdarzają(a jak prace konserwacyjne to w godz.nocnych i śla e-mail,ze takie cos sie zdarzy) byc moze jest to uzaleznione od okablowania miasta,osiedl,ulic itp.Umowy,promocyjne przedłuzajace bez wychodzenia z domu na odleglosc,fachowy personel,mili konsultanci-idzie sie dogadac,fajna sprawa nie trzeba biegać,mogliby tylko zrobic w strefie klienta to 30 dniowe wypowiedzenie umowy na e-mail dla niezadowolonych lub chcacych zrezygnować(z możliwoscią cofniecia decyzji),bez wychodzenia z domu do najblizszego bok,czy pisania listów czy słania faxów…….

  17. jestem od bardzo wielu lat klientem Vectry – zazwyczaj byłem zadowolony ale po ostatnich rozmowach i mailach z biurem obsługi zastanawiam się nad zmianą – nie potrafią odpowiedzieć na żadne konkretne pytanie tylko wciskają ofertę , zresztą niezgodną z opisem na ich oficjalnej stronie – chciałem multiroom – na stronie jest 15 zł a u nich 25zł z umową na 2 lata – 0 wytłumaczenia – tylko czytanie lub z pamięci formułki porażka – raczej nie trafiłem tam na nikogo kompetentnego

  18. skonczyla mi sie umowa 24+6miesiecy.zadzwonila pani vectry z propozycja zawarcia nowej umowy.ustalilismy warunki oraz termin przyjscia montera.w przeddzien montazu dostalem sms potwierdzajacego godzine przyjscia montera.nastepnego o umowiowionej godzinie nikt sie nie pojawil.telefon na infolinie czekanie 20minut az ktos odebierze.konsultant oczywiscie nie wiedzal,obiecal ze ktos oddzwoni i cisza.wraszcie wieczorem telefon-nie moglem rozmawiac,poprosilem o telefon nastepnego dnia i do dzis cisza.stracilem dzien urlopu .nikt nie powiedzial slowa przepraszam,choc czytajac powyzsze opinie nie jestem zdziwiony

  19. Ja zamawiałam u nich pakiet tv i internet za 49,90zł. Dostałam bezpieczny internet, którego nie zamawiałam, nie używałam i nie wiedziałam, że mam. Po 2 miesiącach dostałam zawyżony rachunek pani na infolinii mnie poinformowała, że ta usługa kosztuje 6,90zł co miesiąc. Napisałam rezygnację i powód bo to oni mi wcisnęli coś czego nie chciałam, anulowali mi karę. W następnym rachunku znowu mi doliczyli 6,90 i znowu dzwonienie a że nie mogłam się dodzwonić to napisałam do nich. Przysłali mi korektę bo niby błąd systemu, a ja za ich błędy płacić nie będę. Kolejny rachunek i doliczona kara 183 zł, którą mi wcześniej anulowali. Chore po prostu, bajzel mają. Co miesiąc to samo, zawyżone rachunki a ja co miesiąc muszę do nich wydzwaniać. Mam z nimi umowę od kwietnia i już mam ich dość.

Dodaj komentarz