Dragonist – sklep z elektroniką użytkową zyskujący coraz większą popularność. Czy warto kupować? Wasze opinie

Aktualizacja 23.11.2020

Wygląda na to, że Dragonist ma poważne problemy z bieżącym realizowaniem zamówień, z tego powodu ODRADZAMY robienie tam zakupów.

Telefony komórkowe, kamery i aparaty czy smartwatche to urządzenia, z których tak naprawdę korzystamy dzisiaj dosłownie każdego dnia.

Można je zamawiać w wyjątkowo niskich cenach od producentów, o których dosłownie nic się nie wie, ale to zawsze ogromne ryzyko. Z kolei ceny u topowych, sprawdzonych producentów nierzadko powodują prawdziwy zawrót głowy. Co w takim razie zrobić? Ciekawym miejscem na zakup może okazać się sklep internetowy Dragonist i już spieszymy z wyjaśnieniami, dlaczego tak uważamy.

Co to jest?

To stosunkowo młoda, ale naprawdę dynamicznie rozwijająca się dzisiaj firma, która w zasadzie w 100% skupiła się na sprzedaży online. Oferta jest nakierowana przede wszystkim na smartfony, różnego rodzaju aparaty i kamery, zegarki smartwatch oraz prosty sprzęt audio, przede wszystkim głośniki.

Niby niewiele, ale sklep przygotował ofertę z urządzeniami najbardziej znanych i cenionych na rynku producentów. Co ważne, firma chwali się wyjątkowo atrakcyjną ceną i legalną dystrybucją wszystkich swoich urządzeń. Sprzedaż prowadzona jest wyłącznie online, ale w zamian firma oferuje wszystkim swoim klientom absolutnie bezpłatną dostawę. Co dokładnie znajduje się w asortymencie?

Asortyment

Na chwilę obecną sklep internetowy Dragonist ma najbardziej rozbudowaną ofertę z przeróżnymi telefonami komórkowymi. Znajdziemy tutaj urządzenia takich marek, jak:

  • Apple,
  • LG,
  • Motorola,
  • Huawei,
  • Xiaomi,
  • Samsung.

Łatwo zauważyć, że jest to sprzęt najchętniej wybieranych obecnie marek na polskim rynku, a więc zdecydowanie jest w czym wybierać.

To samo dotyczy smartwatchy, gdzie znajdziemy między innymi markę Samsung czy Xiaomi. Do tego głośniki niezwykle cenionego producenta JBL, sprzedawane przez sklep z gwarancją ich oryginalności.

Asortyment został do tego wzbogacony o produkty outletowe. To między innymi sprzęt pochodzący ze zwrotu, z wystaw czy pokazowy, wykorzystywany w różnych sklepach. Do tego dochodzi kategoria z promocjami. Sklep chwali się tutaj nieustannym aktualizowaniem tej oferty, a więc zaglądając regularnie, można nierzadko znaleźć dobrej klasy sprzęt w konkurencyjnej cenie.

Ceny

Jak ceny prezentują się w praktyce? Też byliśmy ciekawi i dlatego przyjrzeliśmy im się dokładnie. Oto kilka przykładów ofert z aktualnego asortymentu dostępnego w sklepie:

  • Smartfon Xiaomi Mi9 128 GB w cenie 1875 zł,
  • Smartfon Honor 8X 128 GB w cenie 955 zł,
  • Smartfon Samsung Galaxy A70 za 1369 zł,
  • Smartwatch Samsung Galaxy R810 za 949 zł w kolorze Rose Gold,
  • Czerwone głośniki JBL Extreme w cenie 715 zł.

Skąd wzięły się takie oferty? Okazuje się, że firma dość skrupulatnie to wszystko wyjaśnia. Jak dowiadujemy się z oficjalnych informacji, przede wszystkim sklep nieustannie analizuje rynek i kupuje sprzęt w najlepszym możliwym momencie, po prostu tanio.

Po drugie Dragonist składając zamówienia kupuje sprzęt w bardzo dużych ilościach, zawsze wprost od producenta. Daje to duże możliwości negocjacji ceny wyjściowej i uzyskania tym samym sporych upustów. Firma chwali się tutaj doskonałymi wynikami negocjacyjnymi.

Ostatni powód to brak placówek stacjonarnych. To w ten sposób firma tłumaczy swoje skupianie się na sprzedaży online. Odchodzi konieczność wynajmowania różnych lokali oraz płacenia osobom pracującym w tych miejscach.

Zwroty i reklamacje

Ponieważ firma ta prowadzi wyłącznie sprzedaż online, to oczywistym jest, że bez problemu można dokonać zwrotu zakupionego towaru. Zgodnie z prawem mamy na to 14 dni od momentu otrzymania paczki i właśnie tego terminu trzyma się ten sklep. Należy tutaj podkreślić, że prawo to przysługuje wyłącznie klientom prywatnym. Przedsiębiorcy nie mogą skorzystać z takiej opcji.
Dokonanie zwrotu jest niezwykle proste. Wystarczy po prostu wypełnić specjalny formularz, który znajduje się na stronie internetowej sklepu. Warto zgłosić dodatkowo chęć zwrotu osobiście, wysyłając odpowiednią wiadomość na skrzynkę mailową firmy. Formularz wystarczy wydrukować, a następnie dołączyć do paczki ze zwracanym towarem. Po jej wysłaniu firma maksymalnie po 14 dniach od odbioru paczki dokona zwrotu pieniędzy na wskazany rachunek.

W podobny sposób realizowane są zgłoszenia reklamacyjne. Sklep udziela 24 miesięcy gwarancji na wszystkie dostępne w ofercie urządzenia lub 12 miesięcy, jeśli kupującym jest przedsiębiorca.

Opinie

Sklep Dragonist jest stosunkowo nowy na rynku i dlatego trudno póki co znaleźć wiele opinii na jego temat.

Te obecne wyglądają jednak bardzo przekonująco. Klienci chwalą sobie szybkość dostaw, jak i przede wszystkim to, że urządzenia faktycznie pochodzą z europejskiej dystrybucji i są oryginalne. Z ogólnych informacji wynika także, że firma nie robi żadnych problemów z ewentualnymi zwrotami.

Czy warto zaopatrywać się w tym sklepie?

Oczywiście na to pytanie musicie sobie odpowiedzieć już sami. Oferta wydaje się bardzo atrakcyjna, a przy tym firma ma polską siedzibę, co na pewno zwiększa poczucie bezpieczeństwa. Wartym podkreślenia jest na pewno fakt, że za zakupy w tym miejscu nie trzeba płacić z góry. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby wybrać opcję przesyłki za pobraniem i zapłacić przy odbiorze paczki.

Z pewnością warto tutaj zajrzeć szukając takiego sprzętu chociażby po to, aby porównać ceny. Często pojawiające się promocje i produkty outletowe sprawiają, że nierzadko można zaoszczędzić sporo pieniędzy.

Click to rate this post!
[Total: 220 Average: 2.1]

Dragonist - opinie z forum:

  1. ladyroot pisze:

    Mam jedno pytanie co do tego sklepu. Czy gwarancja na producenta jest udzielana przez sprzedawcę czy producenta, bo to naprawdę duża różnica.

  2. kuka pisze:

    ktoś coś może wie więcej o tej firmie? Warto tam kupować? Nigdy wcześniej się z nią nie spotkałem i dlatego czuję się trochę niepewnie.

    1. John Ciasto pisze:

      Ponad dwa lata mam redmi note 7. Z telefonem nadal wszystko ok. Paczka przyszła błyskawicznie po chyba dwóch dniach. Cena była o minimum 25% niższa, niż w sklepach stacjonarnych, a chyba o 120 zł od najniższej na allegro. Warto było.

  3. didimo pisze:

    Czy kupując na przykład jakiegoś smartfona Xiaomi ewentualne naprawy gwarancyjne są realizowane w europejskich serwisach? Różnie to bywa z tym i dlatego pytam.

  4. tester pisze:

    jakie formy płatności akceptuje ta firma? Nigdzie na ich stronie nie mogę znaleźć…

  5. Michał pisze:

    Bardzo fajny sklep. Obsługa szybka i profesjonalna. Polecam

  6. Kupowałem na raty Redmi Note 7, wszystko ok

  7. Anonim pisze:

    czy za towar otrzymuje się paragon ?

  8. Bob Budowniczy pisze:

    Łatwy zakup, bardzo kompetentne biuro obsługi klienta, szybka dostawa-paczka dobrze zabezpieczona, dostawa 27godz od momentu zamówienia w moich rękach. Telefon po sprawdzeniu nowy, oryginalny i za dużo niższą cenę.

  9. Andrzej pisze:

    ceny są najlepsze w Polsce. Dostawa jest bardzo szybka

  10. Klient pisze:

    Telefon wyslany na reklacje.Przyznano reklamacje w listopadzie 2020.Potwierdzono ze nie da sie naprawic i bedzie zwrot srodkow.Do tej pory to sie nie stalo (niedlugo 5 miesiecy bez telefonuni srodkow).A sprzedawca zawiesil wszelkie wsparcie dla klientow!

    1. Niezadowolony klient 100 pisze:

      Bo właśnie zostałeś oszukany. Podobnie jak ja. Ja kupowałem sprzęt a nie go wynajmowałem.

  11. Niezadowolony klient 100 pisze:

    Uwaga na firmę Dragonist. Jest to firma, która nie sprzedaje tylko wynajmuje smartfony. Proszę spojrzeć na dokument sprzedaży – nie jest to faktura vat tylko kaucja za telefon, aby uniknąć płacenia podatku. Telefon nie jest naszą własnością tylko jest nam wynajęty. Mało kto po zakupie czyta dokumenty zakupu, tylko każdy się cieszy, że telefon zakupił w dobrych pieniądzach znacznie poniżej średniej ceny rynkowej. Problemy zaczynają się w chwili, kiedy sprzęt ulegnie awarii. Sklep pisze, że na zakupiony u nich sprzęt przysługuje 24 miesiące gwarancji, co jest nieprawdą. Mój telefon zepsuł się w lutym a do czerwca jest na gwarancji. W ogóle nie ma kontaktu ze sklepem. Kontaktowałem się z serwisem samsunga – serwis odmawia naprawy gwarancyjnej, ponieważ po sprawdzeniu telefonu po numerze IMEI telefon pochodzi z rumuńskiej dystrybucji, a po drugie nie mamy żadnego dokumentu zakupu bo nie jesteśmy przecież jego właścicielem. Co w tej sytuacji powinienem zrobić? Gdzie szukać pomocy?

  12. Piotr.kam pisze:

    Ja właśnie otrzymałem wezwanie do prokuratury w związku z tą firmą . Mimo że kupiłem telefon przez allegro.uwazac

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *