Selsey – opinie, wiarygodność. Czy opłaca się robić zakupy w 2024? Sprawdziliśmy!

Zapewne większości osób kupowanie mebli kojarzy się wyłącznie z odwiedzinami różnych stacjonarnych salonów. W dobie ogromnej popularności handlu online nie jest to jednak koniecznie.

Bez problemu można je zamawiać w sieci, nie marnując przy tym czasu, a i oszczędzając swoje pieniądze. Najważniejsze jest to, aby mieć pewność korzystania z oferty sprawdzonego sklepu, który może pochwalić się doskonałą opinią. Postanowiliśmy więc sprawdzić sklep internetowy Selsey, który na pierwszy rzut oka zaskakuje rozbudowaną ofertę. Czy można mu zaufać i bezpiecznie robić tak zakupy? Czy ceny są atrakcyjne? To wszystko sprawdzimy w dalszej części.

Co to jest?

Jak zdążyliśmy już wspomnieć, Selsey to sklep internetowy specjalizujący się przede wszystkim w sprzedaży internetowej mebli. Marka oficjalnie zarejestrowana jest na terenie Wrocławia i działa u nas już od dłuższego czasu.

Warto na początek podkreślić fakt, że oferta tego sklepu skupia się głównie na meblach pochodzących od polskich producentów. Jak chwali się firma, współpracuje ona tylko z najlepszymi markami, gwarantując tym samym najwyższą jakość i pełne zadowolenie z dokonanych zakupów.

Jak można dowiedzieć się z oficjalnych informacji, sklep internetowy stara się sprostać oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających osób. Oferta jest szeroka i obejmuje meble nie tylko do wszystkich pomieszczeń, ale także w wielu stylach. Firma gwarantuje przy tym, że regularnie aktualizuje swoje kolekcje, aby zawsze dopasować się do aktualnie obowiązujących trendów.

Asortyment. Co znajdziemy w ofercie sklepu?

Asortyment tego sklepu obejmuje swym zasięgiem przede wszystkim meble różnego przeznaczenia. W efekcie bez problemu można tam kupić między innymi:

  • sofy i kanapy,
  • krzesła oraz stoły,
  • fotele i pufy,
  • łóżka,
  • meblościanki,
  • stoliki RTV,
  • wyposażenie do pokoju dziennego, młodzieżowego czy dziecięcego,
  • meble łazienkowe.

Firma na każdym kroku chwali się jednak, że jest największym polskim sprzedawcą internetowym w branży meblowej. Oznacza to, że w ofercie znaleźć można nie tylko meble. Trudno wyobrazić sobie dom lub mieszkanie bez dobrego oświetlenia, prawda? Je też można bez problemu zamówić w tym miejscu.

Do tego dochodzą różne dodatki dekoracyjne, dywany, pościele, a nawet proste akcesoria domowe. Co warte podkreślenia, sklep regularnie przygotowuje na swoje stronie różne porady i inspiracje związane z zakupem wyposażenia domowego. Oprócz tego firma zatrudnia wielu konsultantów. Każdy klient może skontaktować się z taką osobą i skorzystać z jej wsparcia przedzakupowego.

Co z wysyłkami? Pod tym kątem oferta również wygląda bardzo dobrze. Sklep chwali się ekspresową realizacją zamówień, bezpiecznymi pakowaniem oraz szybkimi dostawami. Nierzadko można skorzystać z nawet darmowej wysyłki, co jeszcze bardziej uatrakcyjnia zakupy.

Ceny

Zakupy internetowego wszystkim kojarzą się z konkurencyjnymi cenami. Czy w takim razie zamawiając w ten sposób meble można liczyć na oszczędności? Czy Selsey ma się czym pochwalić pod tym kątem?

Rozpiętość asortymentu jest tak szeroka, że oczywiście niemożliwe byłoby przytoczenie cen wszystkich produktów, jakie się tam znajdują. Firma ma jednak bardzo rozbudowaną kategorię produktów przecenionych oraz outletowych. Na pewno wiele osób właśnie tutaj będzie poszukiwać ciekawych okazji. Zaprezentujemy więc kilka przykładów cenowych z powyższych kategorii, zaczynając od oferty przecen. W tej znaleźć można między innymi:

  • 2-osobowe łóżko 180/200 w cenie 2133 zł,
  • drewniany narożnik bez dodatkowego pojemnika w cenie 1599 zł,
  • narożna szafa biała w cenie 722 zł,
  • mała meblościanka za 518 zł.

Warto podkreślić, że na chwilę obecną sekcja promocji liczy aż 71 stron, każda wypełniona produktami. Znalezienie czegoś ciekawego w dobrej cenie nie powinno stanowić problemu.

Outlet jest mniej rozbudowany, ale również można znaleźć tam sporo produktów w jeszcze bardziej obniżonej cenie. Pośród nich sklep proponuje obecnie między innymi:

  • niewielką szafkę nocną za 119 zł,
  • dużą szafkę RTV za 195 zł,
  • klasyczny, sprężynowy materac 120/190 w cenie 359 zł,
  • elegancki barek 3-drzwiowy w cenie 875 zł.

Firma gwarantuje przy tym, że są to pełnowartościowe końcówki serii, nieuszkodzone i pięknie wyglądające.

Zwroty i reklamacje

W wielu przypadkach zakup mebli wiąże się z bardzo dużym wydatkiem. Zamawiając je online, nie można sprawdzić osobiście ich jakości oraz funkcjonalności. Co w sytuacji, gdy zakup okaże się nietrafiony? Mamy dobrą informację, Selsey daje aż 60 dni na zwrot! Co ważne, firma sama organizuje firmę kurierską, która odbiera od klienta produkty. Wystarczy zgłosić chęć zwrotu wypełniając specjalny formularz na stronie. Następnie należy spakować wszystkie rzeczy, a potem oczekiwać na przyjazd kuriera. Firma gwarantuje, że zwraca pieniądze w możliwie najkrótszym czasie.

Opinie

Na serwisie Ceneo.pl, o którym wspominaliśmy wcześniej, firma jest obecna od 2016 roku. W tym czasie zdążyła zebrać blisko 630 opinii.

To niewiele, ale z drugiej strony wyłania się z nich naprawdę niezły obraz. 83% opinii ma charakter bardzo pozytywny, a ogólna ocena sklepu w tym miejscu to 4 gwiazdki, na 5 możliwych.

Zadowoleni klienci podkreślają przede wszystkim, że towar jest wysokiej jakości i bardzo dobrze zapakowany na czas transportu. Negatywne opinie natomiast najczęściej mówią o tym, że sklep po złożeniu zamówienia informuje klientów, że konkretny produkt nie jest już dostępny. Ocen z 1 gwiazdką jest jednak w tym miejscu niewiele.

Czy warto zaopatrywać się w tym sklepie?

O tym, czy zamawiać w tym miejscu, musicie zadecydować samodzielnie. Za firmą przemawia na pewno wieloletnia obecność na rynku oraz fakt, że skupia się na sprzedaży mebli głównie polskich producentów.

Warto dodać, że firma ma również swój showroom zlokalizowany na terenie Warszawy, co zwiększa jej wiarygodność.

Click to rate this post!
[Total: 113 Average: 2.8]

Selsey - opinie z forum:

  1. emha pisze:

    rozumiem, że sklep ten standardowo sprzedaje meble do samodzielnego złożenia? Nie można pewnie skorzystać z usługi, w ramach której jacyś ludzie się tym zajmą?

  2. Ile tak w rzeczywistości zajmuje oczekiwanie na dostawę? To jest wysyłane kurierem czy mają jakiś własny transport?

    1. normalny czas zdaje sie a meble dluzej

    2. masakra, ja czekałam bardzo długo, po czym kurier miał w poważaniu usługę wniesienia za którą zapłaciłam, nie zamawiajcie !!!! Nie służą pomocą, nie odbierają, lekceważą.

    3. Kompik pisze:

      u mnie z 3-4 tygodni zrobiło się 12. nie polecam

  3. mam pytanie, czy sklep umożliwia dokonywanie płatności ratalnych? Jeśli tak, to jaki system jest tam obsługiwany?

    1. Gość pisze:

      Zdecydowanie nie polecamy zakupów. Łóżko po miesiącu wgniotło się tak, że nie da się na nim spać, a chwila wystarczy, żeby zaczął boleć kręgosłup. W listopadzie zgłosiliśmy reklamację, została ona rozpatrzona po terminie, ale przynajmniej pozytywnie. Pomimo tego jednak wciąż nie otrzymaliśmy łóżka. Początkowo słyszeliśmy, że trzeba zmienić linię produkcyjną. Po upływie kilku tygodni wysłano nam POŁOWĘ materaca, nie przyjęliśmy go, zostaliśmy jednak poproszeni o odbiór i zapewnieni, że już dosyłają nam 2 część. Po odbiorze okazało się, że wysłano nam materac z białym obiciem, a nie zielonym. Od 5 miesięcy nie możemy korzystać z łóżka, mamy w mieszkaniu dodatkowy materac, który zajmuje tylko miejsce, bo nie pasuje, a firma „Przeprasza za utrudnienia” i informuje, że jak tylko będą wiedzieć, kiedy dostarczą nam materac, to nas o tym poinformują.

    2. Joanna pisze:

      Nie polecam. Zamówiłam narożnik w kolorze jasno-szarym, przyszedł jasno-beżowy. Okazało się w momencie otwarcia opakowania. Reklamacja została złożona, ale jak mam zapakować w oryginalne opakowanie , które zostało otwarte? Pani w reklamacji skwapliwie zanotowała, że odstąpiłam od umowy, ale zwrot na własny koszt to ok 1500 zł. Czyli albo zostaję bez narożnika uboższa o połowę ceny narożnika, albo z narożnikiem w kolorze, który mi do niczego nie pasuje.

  4. Anonim pisze:

    Zamowilam w sklepie internetowym selsey fotel malmo po promocyjnej cenie 674 zl a dostarczono mi fotel po wyzszej cenie 749 zl jest to roznica 75zl zlozylam reklamacje od czerwca czekam na zwrot

  5. Wioletta W pisze:

    Dużo tu na temat mebli, a ja chciałam pochwalić konsultanta, który w rozmowie ze mną wykazała się profesjonalizmem, był miły i cierpliwie odpowiadał na wiele zadawanych przeze mnie pytań. Wypowiedzi Pana Szymona sprawiły, że ostatecznie postanowiłam zakupić meble właśnie w tej firmie. Panu Szymonowi dziękuję za wysoką umiejętność prowadzenia rozmów z klientem.

    1. Anonim pisze:

      Tragedia, sklep nie uwzględnia reklamacji, którą składaliśmy z powodu wad fabrycznych, dziury w odbiciu kanapy. Reklamacja była składana następnego dnia po otrzymaniu. Sklep odsyła do firmy kurierskiej, ze wady powstały na skutek złego transportu. Dodam,że opakowanie było w stanie nienaruszonym

  6. zadowolony klient pisze:

    Nie znam sklepu, który nie miałby żadnych opinii negatywnych – po prostu takiego nie ma. Nie często to również wina samego sklepu, a oczekiwań jakie ma klient. Podobnie jest z filmami, idąc do kina mamy jego pewne wyobrażenie, a bądźmy szczerzy – reżyser nie wejdzie w głowy każdego człowieka na ziemi i nie spełni ich wszystkich oczekiwań – nie da się. I to normalne. Problemem są ludzie, którzy pewnych rzeczy nie rozumieją. I to jest przykre.

    W moim przypadku zakupy przebiegły bezproblemowo. Miły kontakt, szybka dostawa, kanapa służy nam bardzo dobrze. 🙂

    Pozdrawiam!

  7. Anonim pisze:

    Mam pytanie dotyczące odbieranych połączeń , ponieważ dzwoniłam dwa razy i jak już byłam pierwsza w kolejce rozłańczało mnie, czy można się dodzwonić?

  8. Joanna pisze:

    Towar ok, ale w porównaniu porównaniu konkurencji bardzo droga wysyłka

  9. „Na tym etapie:
    e-mailowo potwierdzimy przyjęcie Twojego zgłoszenia,
    umówimy kuriera na potwierdzony przez Ciebie termin,
    Przekażemy Ci numer Twojego zgłoszenia oraz koszt paczki zwrotnej”

    Ciekawa praktyka. Jak rozumiem o wysokosci kosztow za zwrot konsument dowiaduje sie po umowieniu kuriera? Koszt dostaw na stronie w zaleznosci od produktu wynosza do 250zl …

  10. Anonim pisze:

    Wysyłka w 24 h a nie dostawa. A to jest różnica

  11. Krzysztof pisze:

    Kupiłem tam kanapę ,jedna wielka porażka jeśli chodzi o wykonanie i terminy dostaw ,mebel to jakiś Frankenstein

  12. Małgorzata pisze:

    Ten sklep to dramat. Już drugi raz reklamuje mebel. Najpierw dotarł do mnie w innym kolorze. Znowu 3 tygodnie czekania, aż się wyprodukuje nastepny. Po czym dostaję prawostronny a zamówiony był lewostronny. Na dodatek za każdym razem ponosze koszty wynajecia ekipy do wniesienia i zniesienia reklamowanego narożnika. Choć byla umowa ze sklepem, że gwarantują mi wniesienie reklamowanego mebla. Narożnik stoi w salonie i nie da sie pomieszczenia normalnie uzywac bo mebel ma być zapakowany w oryginalne opakowanie, bo inaczej go nie odbiorą. Minęło 2 miesiące, a sklep nadal się nie wywiązał z właściwej dostawy. To wielka porażka i kpina z klientów a nie sklep!! Odradzam tam zakupy!

  13. Opiszę tu swoją gehennę z tym sklepem, tak w skrócie…
    27.04.2023 kupiłam w sklepie selsey.pl fotel rozkładany Pollely. Fotel miał się rozkładać na 2 sposoby i miał służyć albo jako szezlong albo jako miejsce do spania. Dnia 06.06.2023 otrzymałam towar, jednakże dalece odbiegał od moich oczekiwań, ponieważ w formie szezlonga składał się w połowie ( w literę c), uderzając osobę siedzącą w tył głowy. Dodatkowo, przy przykręcaniu nóżek zorientowałam się, że fotel posiada dziurę w tapicerce. Zgłosiłam chęć odstąpienia od umowy w dniu, kiedy otrzymałam fotel, opisałam sytuację oraz nadmieniłam iż fotel posiada wady. Sklep odmówił mi prawa zwrotu towaru, ponieważ nie sprawdziłam towaru przy kurierze, powołując się tym samym na niedozwolone klauzule wymienione w art 385^3 ust 21 kc. Podczas otwierania przesyłki nie odnotowałam ani uszkodzenia kartonu ani uszkodzenia folii, w którą był zapakowany fotel, więc nie było możliwe, aby fotel został uszkodzony w trakcie transportu. Kiedy przytoczyłam podstawowe art. kodeksu cywilnego i praw konsumenta, które uprawniają mnie do zwrotu towaru nawet w przypadku gdy towar jest niezgodny z umową oraz jest niefunkcjonalny, sklep nadal upierał się, że moje zgłoszenie nie może zostać pozytywnie rozpatrzone. Następnie po kolejnych mailach informujących sklep o moich prawach (na podstawie art. 385^3 ust. 21 kc, 556^2 kc, 561^4 kc), sklep zgodził się jednak przyjąć zwrot. Dostałam informacje na jaki adres mogę wysłać towar (na stronie sklepu była informacja, że towary gabarytowe należy wysyłać na indywidualny adres podany przez sklep, a nie na adres podany na stronie, co znacznie utrudnia zwrot, ponieważ sklep przez tydzień nie chciał mi podać tego adresu, po czym podał mi adres podany na stronie), jak ma być zapakowany towar. We wtorek/środę poinformowałam sklep że będę wysyłać towar w najbliższych dniach. Zapakowałam i wysłałam fotel zgodnie z instrukcjami, informując sklep wcześniej. Niestety ze względu braku odpowiedniego kartonu w sklepach stacjonarnych, musiałam kupić odpowiedni gabaryt przez internet, przez co fotel mogłam nadać dopiero w piątek. Fotel miał być dostarczony w poniedziałek. We wtorek, tj. 27 czerwca, dostałam telefon od kuriera, że firma odmawia przyjęcia paczki na magazyn z powodu trwającej rzekomo inwentaryzacji. Zadzwoniłam do sklepu, wyjaśnić sytuację. Sklep stwierdził, że nie przyjmuje zwrotów w trakcie inwentaryzacji, że taka informacja jest na stronie i mogłam ją sobie przeczytać przed wysyłką. Odparłam, że o fakcie inwentaryzacji wiedzieli na pewno w chwili informowania mnie tydzień wcześniej, że zwrot przyjmują, więc dlaczego nie poinformowano mnie o tym fakcie w mailu. Sklep przyznał się do błędu, lecz upierał się, że paczki nie przyjmie. Kurier odwiózł fotel do placówki pocztowej i tam od tego czasu oczekuje na odbiór. Sklep ma na to dwa tygodnie i nie chce paczki odebrać, twierdząc, że nie może, że nie ma firmowych kurierów. Sklep upierał się, abym wróciła paczkę z Wrocławia, z powrotem do Katowic, aby móc nadać kuriera i odebrać paczkę. Nie zgodziłam się na takie rozwiązanie, ponieważ 1) nie mam miejsca na taki gabaryt ze względu na małe mieszkanie i trwający remont, 2) nie ufam w intencje sklepu, ponieważ nie wierzę, że nadadzą kuriera, gdy paczka znowu do mnie wróci. Sklep odmawia zwrotu pieniędzy za wysyłkę towaru, a gdy paczka trafi do mnie z powrotem z poczty, będę obciążona ponownie kosztami zwrotu, czyli razem około 300 zł. Dodatkowo sklep nie chce zaktualizować danych w systemie paypo, ponieważ przez tę stronę dokonałam płatności ratalnej. Zapłaciłam pierwszą ratę, ze względu na opóźnienie realizacji, drugiej raty nie zapłaciłam, ze względu na zgłoszony zwrot. Po 2 tygodniach od zgłoszenia odstąpienia od umowy, sklep nadal nie chce zaakceptować zwrotu w paypo. Obecnie (17.07) sklep dalej odmawia jakiegokolwiek zwrotu, ponieważ zasłania się regulaminem, który mówi że sklep musi mieć towar na magazynie aby zaakceptować zwrot. Jednakże sklep wybiórczo stosuje zapisy własnego regulaminu , ponieważ zapis w Dziale VII pkt. B ppkt. 16 wyraźniejsze mówi, że „W razie odstąpienia od umowy Konsument niezwłocznie zwraca Towar Sprzedającemu na jego koszt. Sprzedający zwraca Konsumentowi cenę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania Towaru lub dowodu jego odesłania.”
    Odpowiedzcie sobie sami, czy chcecie kupować cokolwiek w sklepie, który robi tak pod górkę z własnej winy…

    1. Anita pisze:

      Potwierdzam, że jeśli chodzi o ten sklep to odradzam kupowania ja dostałem komodę a zamawiałam stolik kawowy ,cały czas piszę e-maile ,dzwonię i wszystko przeciagaja nie ma dnia bym się nie upominała o swoje sami, oszuści i kombinatorzy. 3 tygodnie sprawa nie wyjaśniona tylko przepraszają mam głęboko w du…..e ich przeprosiny.

  14. MarlS pisze:

    Nie polecam! Po 3-tygodniowym czekaniu na towar okazało się, że nawet go nie wysłali. Deklarowali wysyłkę w 48h, wysłali powiadomienie niezgodne z rzeczywistością. W zaparte twierdzą, że wysłali towar, a firma kurierska potwierdziła, że jeszcze nie odebrała przesyłki. Nie da się dodzwonić do działu realizacji zamówień. Można pisać tylko maile, które konsekwentnie są olewane. Dział reklamacji? Na prośby o pomoc pani reaguje przerywaniem i w ogóle nie daje dojść do słowa, zero słuchania. Nawet jednego zdania na powitanie nie da powiedzieć w całości. Musiałam odstąpić od umowy, bo nie będę płacić rat za przedmiot, którego nie ma. Trzymajcie się z daleka od tego sklepu! Szkoda nerwów i pieniędzy.

  15. Monika Jaworska pisze:

    Sklep Masakra ! Nie polecam ! Na stronie czas oczekiwania 30dni .. rzeczywiście prawie 60 ! TRAGEDIA ! Robią sobie z ludzi kpiny … Towar niby został wysłany dzwonie do firmy przewozowej ponieważ zmienia termin dostawy , firma mi mówi że nie otrzymała towaru do dostawy ’ dzwoni pani do sklepu ’ śmiech na sali

  16. Adam pisze:

    Nie polecam, zamówienie opóźniło się 2 msc. o opóźnieniu informowano po fakcie. Dla mnie są to po prostu oszuści. Przez ten czas przetrzymywano moje pieniądze.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *