Temu.com – nowy gracz na rynku krajowego e-commerce. Czy warto tu robić zakupy? Czekamy na Wasze opinie i doświadczenia!

temu.com to stosunkowo nowy gracz na rynku e-commerce, który dynamicznie się rozwija i zdobywa popularność wśród klientów. Platforma oferuje szeroki wachlarz produktów w atrakcyjnych cenach, dostępnych przez stronę internetową i aplikację mobilną.

Jakie są kluczowe cechy i atuty serwisu temu.com? Jakie korzyści daje klientom? Poniższy opis przybliży profil działalności firmy, jej ofertę, zalety, wady oraz aspekty budzące zastrzeżenia. Zapraszam do lektury, aby poznać bliżej tę platformę sprzedaży online i rozważyć, czy warto z niej skorzystać.

Zarys działalności

Firma temu.com działa jako platforma handlowa online, która łączy konsumentów z milionami sprzedawców, producentów i marek na całym świecie. Ich misją jest umożliwienie ludziom życia tak, jak tego pragną (a przynajmniej tak podają w oficjalnych materiałach)

Oferują szeroki wybór produktów w przystępnych cenach, dzięki czemu klienci mogą pozwolić sobie na rzeczy, o których marzą. Mają w ofercie towary z wielu kategorii, od elektroniki przez odzież, dodatki i kosmetyki po meble czy zabawki. Sprzedaż odbywa się wyłącznie online za pośrednictwem ich strony internetowej i aplikacji mobilnej.

Główne zalety

  • Zdolność do pozyskiwania najlepszych produktów z całego świata – temu.com współpracuje z dostawcami na arenie międzynarodowej, aby móc zaoferować klientom szeroką gamę towarów. Posiadają rozległą sieć kontaktów, dzięki czemu mogą dotrzeć do ciekawych i zróżnicowanych produktów z wielu krajów.
  • Doświadczenie w zarządzaniu złożonymi łańcuchami dostaw – firma posiada know-how niezbędne do koordynowania dostaw na dużą skalę. Potrafią sprawnie importować towary i dystrybuować je klientom dzięki wypracowanym procesom logistycznym.
  • Model sprzedaży „consumer-to-manufacturing” (C2M) – temu.com łączy bezpośrednio konsumentów z producentami, eliminując pośredników. Pozwala to obniżyć koszty i zaoferować klientom atrakcyjne ceny.

Co oferuje?

temu.com sprzedaje szeroką gamę produktów wyłącznie przez swoją stronę internetową i aplikację mobilną. W ofercie znajdują się m.in.:

  • Odzież i obuwie w różnych stylach i rozmiarach
  • Zabawki i gry dla dzieci i dorosłych
  • Elektronika – laptopy, telefony, sprzęt AGD i RTV
  • Meble i wyposażenie do domu lub biura
  • Kosmetyki i perfumy znanych marek
  • Biżuteria i dodatki np. torebki, okulary, zegarki
    Klienci mają do wyboru produkty z wielu kategorii w konkurencyjnych cenach.

Dostawa i zwroty

  • Firma zapewnia darmową standardową dostawę na niemal wszystkie zamówienia, co jest dużym udogodnieniem.
  • Klienci w Polsce mogą zwrócić produkty w ciągu 90 dni od zakupu i otrzymać pełny zwrot kosztów. Stanowi to wygodne zabezpieczenie, gdyby z jakiegoś powodu chcieli odesłać towar.
  • Pierwszyzwrot dla każdego zamówienia jest bezpłatny, co zachęca do wypróbowania produktów.

Bezpieczeństwo zakupów

temu.com gwarantuje zwrot pieniędzy w ramach programu „Temu Purchase Protection”, jeśli:

  • Produkt nie dotrze do klienta lub dotrze uszkodzony.
  • Przesyłka dotrze z opóźnieniem lub zostanie zagubiona.
  • Zamówienie nie będzie zgodne z opisem produktu.
    Dzięki temu klienci mogą robić zakupy ze spokojem i pewnością, że ewentualne problemy zostaną rozwiązane. To buduje zaufanie klientów do serwisu.

Aplikacja mobilna

temu.com oferuje też aplikację mobilną, dzięki której klienci mogą robić zakupy bezpośrednio ze smartfonów. Jest to wygodne rozwiązanie, bo pozwala na:

  • Przeglądanie oferty i wyszukiwanie produktów w dowolnym miejscu i czasie
  • Dodawanie interesujących produktów do koszyka jednym kliknięciem
  • Szybką finalizację zamówień
  • Podgląd statusu realizacji i dostawy zamówień
  • Łatwą komunikację z obsługą klienta przez czat
  • Bezproblemowe zarządzanie danymi osobowymi i płatnościami
    Dla wielu klientów taka forma zakupów online może być bardziej wygodna niż korzystanie z przeglądarki internetowej.

Podsumowanie

temu.com to obiecująca platforma e-commerce, która dzięki korzystnym cenom, bogatej ofercie i wygodnym rozwiązaniom może zadowolić potrzeby wielu klientów. Szczególnie atrakcyjna wydaje się dla osób poszukujących określonych produktów w niskich cenach i ceniących zakupy online, zarówno przez stronę internetową, jak i aplikację mobilną. Zobaczymy, czy na stałe przyjmie się w naszym kraju.

Click to rate this post!
[Total: 239 Average: 3.1]

Temu - opinie z forum:

  1. Anonim pisze:

    Szkoda ze nie jest tłumaczony na Polski język i nie wiadomo jak zamawiać jest super stronka ale ze względu na nie tłumaczona stronę muszę usunąć pozdrawiam

    1. Aecjusz pisze:

      Jeżeli nie ma tłumaczenia na polski, to jest dobry powód żeby nauczyć się angielskiego. Przynajmniej jest motywacja. Nie bądźmy, zaściankowi jak Prezes, otwórzmy się na świat.

      1. Tomek pisze:

        jest już język polski dostępny

      2. KASIA pisze:

        A dlaczego polskiego nikt spoza Polski nie chce sie uczyć?

        1. Anonim pisze:

          a po co?? Żeby kupować na OLX??

          1. Anonim pisze:

            Nasze prawnuki na pewno nie będą mówić po polsku.

        2. Johnny pisze:

          A po co mają się go uczyć? Czy my jesteśmy jakimś mocarstwem na arenie narodowej? Czy polski jest używany gdziekolwiek poza Polską? Angielski jest językiem międzynarodowym, nie chcesz się uczyć to nie, nikt Cię nie zmusza, ale nie płacz później, że nie rozumiesz 🤣

          1. Anonim pisze:

            Ja znam jezyk angielski ale produkty sprzedawane w Polsce powinny być opisane w jezyku polskim! Nikt nie ma obowiązku uczyć się języka angielskiego!

          2. Janka pisze:

            To jest byle jakie wyjaśnienie. Marokańczyk czy inny Arab jak chce coś sprzedac to mówi nawet po polsku i korona mu z głowy nie spadła.

          3. Patriota pisze:

            Słuchaj cwaniaczku, może nie wszyscy mogą nauczyć się języka angielskiego. A poza tym państwo bez historii i języka nie jest państwem wolnym. Nie wiem czy wiesz kto to był Słowacki, warto sięgnąć do literatury a nie do smartwona.

          4. Anonim pisze:

            Co z tego ,ze nie używają polskiego – bo trudny i nigdy nie byliśmy krajem kolonialnym , więc nie było sposobności nikogo przymuszać do nauki naszego języka . Bądźmy z tego dumni i szanujmy nasz język , bo to między innymi on nas łączy . A jak wiadomo w grupie jesteśmy silniejsi .

        3. Krisco pisze:

          Nikt polskiego uczuć się nie chce, bo nikt nie chce się uczyć polskiego. Proste.

          1. Gityku pisze:

            Bo SĄ TUMANAMI JEZYK POLSKI JEAT BARDZO CIEŻKI DO NAUKI

          1. Tooom pisze:

            Ponieważ to sprzedawca ma dostosować do klienta. JASNE ???

      3. Anonim pisze:

        Szczerze jeżeli sklep jest w pl to powinno być tłumaczenie i nie chodzi już o znajomość języków,widział Pan Polskie sklepy w Niemczech czy gdzie kolwiek na świecie które są tylko po Polsku więc proszę o przemyślenie swojej odpowiedzi.

          1. Anonim pisze:

            U mnie po Angielsku.-czy robiłaś kiedyś zamówienie w TEMU ?

          2. Grazyna pisze:

            U mnie po Angielsku.-czy robiłaś kiedyś zamówienie w TEMU ?

        1. Anna pisze:

          Sklep nie jest w Polsce, jest tylko udostepniona platforms dla polakow, gdzie mozesz zamowic jak na kazdej inner stronie sprzedazowej
          Super sa gadzety do kuchni I faktycznie sa akie jak na zdjeciach. Mozesz obejrzec ,wrzucic do koszyka a po zakonczeniu zaplacic. Temu ma tez raty. Sprawdz czy w Polsce tez. Nie polecam ubran. Ale reszta ..

      4. Anonim pisze:

        Nie każdy ma głowę do języków zacznijmy od tego 😂

        1. Anonim pisze:

          ANONIM, Wyluzuj! Rozgadujecie sie na tematy patriotyczne, a nie o to tu pytaja.

      5. Mirek pisze:

        Jestem w Polsce to i język polski. A zaścianku poszukaj u siebie „poligloto”.

        1. Anonim pisze:

          O to to to. Poligloci się znaleźli a większość to już poprawnie w ojczystym języku nie potrafi się wypowiedzieć. Jak ktoś chce robić interesy w Polsce to bez łaski w polskim języku. Jakoś nie słyszałem żeby Niemcy lub Brytyjczycy musieli uczyć się polskiego żeby kupować nasze towary na ich terenie.

      6. Anonim pisze:

        Co komuszku,musiales dowalic co ? a jak tam u ciebie z wyksztalceniem ,(sadzac po nabijaniu sie z innej osoby to u ciebie standart jak w calej PO. ).bo takie jak ma prezes to ty pewnie ,bys u niego na miotle w biurze jechal haha.zycze duzo zdrowka psychicznego wszystkim co tu sa.
        ps. jak wchodza na rynek polski to niech daja strone po polsku tak jak to jest w innych krajach.

        1. Anonim pisze:

          No… Z tym „standarT” to boję się myśleć, co Ty robiłbyś u prezesa w biurze. To dopiero PGR-owskie wykształcenie, komuszku.

        2. Jacek i Placek pisze:

          Naucz się pisać w języku polskim, anty-platformiarzu. Warto uczyć się języków obcych, a co do strony po polsku – może być problem, gdy widzę, jak niektórzy piszą „po polsku”.

        3. Anonim pisze:

          A prezes jakie języki zna z tym swoim wykształceniem?

      7. Joanna pisze:

        Nieznajomość języka nie świadczy o zaściankowości. Nie ma sensu porównywanie się na siłę.
        Pozdrawiam, Joanna.

      8. Teresa pisze:

        Jaki prezes? Się pytam cwaniaków oszczerczych nie cierpię. Mnóstwo ludzi nie uczyło się angielskiego więc wszystkich można obrażać

      9. Anonim pisze:

        Puknij się w głowę światowy człowieku. Jestem w Polsce i do cholery nie mam zamiau pozbywać się komunikowania w ojczystym języku. Ktoś chce robić interesy w Polsce to bez łaski ma byc w jezyku polskim.

        1. Rozjemca pisze:

          To z rób im na złość i nie kupuj. Proste.

      10. Joanna pisze:

        Prezesowi nie dorastasz do pięt!

      11. Koralowa pisze:

        Głupiś i tyle. Może też za granicą się wstydzisz mówić po polsku?
        Zakompleksiony dupek.

      12. Anonim pisze:

        Cóż za głupota . Trzeba szanować własny język , bo to nasze dziedzictwo i powinniśmy być dumni z ponad 1000 lat naszej historii . Angielskiego i innych języków też warto się uczyć ,żeby lepiej rozumieć otaczający nas świat , ale przede wszystkim trzeba szanować własny język .

      13. moher pisze:

        Nie bądź tępy qtas i zajmij się swoim ryżym germańskim pachołkiem…

      14. tak tak. pisze:

        Ucz się języka swych panów , taka niestety jest prawda . Pan wyda polecenie parobek ma to zrozumieć i natychmiast wykonać .

    2. Anonim pisze:

      Przecież wszystko w tej aplikacji jest po polsku

    3. Anonim pisze:

      Jak to niema tłumaczenia wszysto jest po Polsku,super

    4. Anonim pisze:

      A można zamawiać do paczkomaty

    5. Anonim pisze:

      Jeśli korzystamy z przeglądarki Chrome, wszystko mamy tłumaczone

  2. generalnie ok, jaka cena taka jakos ale mozna wyhaczyc cos ciekawego, cos jak aliexpress ale za najllepszych czasów

  3. 2gi zakup, czekałam dosc długo ale wszystko ok

    1. Anonim pisze:

      Mam pytanie czy podawanie numeru karty płatniczej jest bezpieczne?

    2. FigusiA pisze:

      Ile się czeka średnio na przesyłkę?

  4. Elunia pisze:

    Mam pytanie czy wam też pokazuję koło co nim kręcisz mi wyskakuje 500zl o w tym chodzi

  5. Anonim pisze:

    Zamówienia przychodzą szybko, wszystko zgodnie z opisem, ale jeśli przesyłka nie dotrze zaczynają się schody. Temu wymaga, by kupujący sam jej sobie szukał u dostawcy, a jeśli to nie przyniesie skutku zobowiązuje kupującego do pełnej współpracy z policją lub innymi służbami. Wniosek: lepiej nie wydawać tam większej kasy jednorazowo, bo z odzyskiem może być problem

    1. Anonim pisze:

      No ja na swoją paczkę czekam i na lotnisku zaginęła w akcji , dwa razy docierała na lotnisko ,dwa razy miała odlot , przeszła oprawę celną cztery dni temu i nie wiem co dalej. InPost ma wiadomość od nadawcy o przesyłce która jeszcze nie rozpoczęła podróży. Temu niby wysłało ale zaginęła ma lotnisku i jestem ciekawa jak odzyskać kasę jeśli do mnie nie dotrze

  6. Anonim pisze:

    Skończy jak shopee, nic nie ma do zaoferowania

  7. faktura pisze:

    Witam, kupował ktoś na fv nie widzę tam zakładki aby otrzymać fv

  8. Anonim pisze:

    Dlaczego nie mozna włączyć płatności blikiem na temu?

    1. Anonim pisze:

      Ja płacę blikiem bez problemu.

  9. Anonim pisze:

    Dlaczego nie można płacić przy odbiorze.Jak nie posiadam karty , to nic nie kupię? Lipa w takim razie

    1. Jola pisze:

      Dokładnie. Ja też nie posiadam karty. Totalna lipa. Masz racje.

  10. Popis pisze:

    Zabieraj miotłę i prezesa, i zmiataj już czas.

  11. Anonim pisze:

    Czy podanie numeru karty jest bezpieczne płacił już ktoś tak

    1. Daro. pisze:

      Lepiej nie podawać, ja płacę blikiem.

      1. Anonim pisze:

        A ja nie mam opcji blik, jak jestem już przy zamówieniu. Dlaczego?

  12. Holly pisze:

    Nie rozumiem dlaczego mówi się tu o rzeczach, które są nie istotne. Opinie mają wyrażać się o towarach i ewentualnie dostawach, a nie o pierdołach i wzajemnym obrażaniu się.

    1. Brawo, nic nie można się dowiedzieć,bo trzeba przebrać przez głupie gadki

      1. Anonim pisze:

        No masakra…chcesz przeczytać opinie a czytasz o tym kto powinien znać język polski….🙈

  13. Joanna pisze:

    Ja znam jezyk angielski ale produkty sprzedawane w Polsce powinny być opisane w jezyku polskim! Nikt nie ma obowiązku uczyć się języka angielskiego!

  14. Tera pisze:

    Też chciałabym za pobraniem..bardziej bezpiecznie.Dlatego rezygnuję z zakupów.. ponieważ strach udostępniać kart…

    1. lech pisze:

      mieszkam w niemczech zamawiam po polsku towar przychodzi z Bremen 7dni czekalem na bierzaco powiadamiaja mnie kiedy otrzymam paczke imoge sledzic jesli dostaniesz przesylke dzien pozniej otrzymym 5 euro kredytu w ciagu 48 godin

  15. Agnieszka pisze:

    Hej, kupiłam już kilkakrotnie towary na temu. Moja przygoda z nimi zaczęła się pod koniec sierpnia. Nie wydaję jednorazowo więcej niż 60-80 pln. Do tej pory dotarło do mnie kilka paczek, czasami zamówienia są łączone mimo tego, że zamówienia dzieliły np. 2 dni. Płacę zawsze blikiem, karty nigdy nie podawałam. Przedmioty, której do tej pory zamówiłam to głównie wystrój wnętrz, tj. wieńce jesienne, światełka string, wstążki, drewniane ozdoby, figurki na halloween 🤪, poszewki na poduszki (super miękkie, pluszowe dostałam, jedna szorstka). Zawsze sprawdzam opinie o produkcie, unikam zakupu produktów bez opinii ale to moje zboczenie. Muszę powiedzieć, że jestem bardzo zadowolona z jakości towarów i szybkości wysyłki, zazwyczaj 8-10 dni. Faktycznie trzeba zamówić za min 40 pln żeby przesyłka była za darmo. Czekam jeszcze na 3 paczki bo to uzależnia 😂. Mam nadzieję, że pomogłam, dzielę się własnymi doświadczeniami, jeśli ktoś ma inne chętnie poczytam. Pozdrawiam
    Agnieszka
    Ps. Język polski jest dostępny ale nie mogę znaleźć lakieru do spękań decoupage 😂😂😂 – może to jakaś hybryda językowa

    1. Anonim pisze:

      Dziękuję bardzo ta wypowiedź mi pomoże w decyzji.

  16. Darek P pisze:

    Korzystają z DPD. Wczoraj siedziałem cały dzień w domu i czekałem na kuriera.
    Dziwnym zbiegiem okoliczności, paczka zawróciła do nadawczy. W DPD powiedzieli, że nastąpi zwrot na zlecenie odbiorcy. Żenada.
    Ja kuriera na oczy nie widziałem i nawet nie zadzwonił 😡.
    Więc uważajcie. Ciekawe czy kasa zapłacona, powróci ?
    Czy psu na budę?

  17. Rozumiem że muszę zapłacić z góry kartą lub blikiem A jakie są koszty zwrotów towarów. Czy pieniądze są też zwracane

  18. Taka JA pisze:

    Nie znam angielskiego i nie mam zamiaru się go uczyć bo już młódką nie jestem no i mi nie jest potrzebny mimo, że jeżdżę do Anglii dwa czasem trzy razy w roku do córki. Bez języka i tak sobie daje radę na Lotnisku. Mam google tłumacza jak trzeba 😀

    1. Anonim pisze:

      Szkoda, że w języku ojczystym też nie umiesz pisać poprawnie.
      Gdzie znaki przestankowe (piszesz słowotokiem), używanie liter wielkich zamiast małych też świadczy o twoich brakach w języku polskim 🙁
      Czy „lotnisko” to nazwa własna?
      Dla ciebie widocznie owszem, podczas, gdy w języku polskim wcale tak nie jest!
      Owo ” ….sobie daje radę na…. ” też woła o pomstę do nieba, bo „daje radę” oznacza, że piszesz o kimś innym, a nie o sobie!!!

  19. Anonim pisze:

    Ja płacę blikiem bez problemu.

  20. elfl pisze:

    Czy rzeczy kupowane na tej platformie są dobrej jakości?

  21. Jola pisze:

    Dlaczego nie ma opcji za pobraniem? Bardzo też by ułatwiło zakupy

  22. Jola pisze:

    Trochę lipa! Nie ma za pobraniem!

  23. To Ja pisze:

    Czy ktoś robił zwrot? Kupiłam marynarkę, ale jest za duża i materiał cienki

  24. Blondyna pisze:

    Po przeczytaniu komentarzy obawiałam się że zamówienie nie będzie zrealizowane a tu proszę miła niespodzianka jest już paczka.
    Jest jeden problem że to jednak chińszczyzna . Na zdjęciach pięknie się prezentuje a w rezultacie słabej jakości.
    Kolczyki ledwie dotknełam a rozsypały się w mgnieniu oka .

  25. Anonim pisze:

    Dzisiaj przyszła przesyłka z 7 rzeczami. Brakowało małego przedmiotu za 7 zł – napisałam o zaliczenie tych 7 zł w kredyt. Ubrania są w świetnej jakości. korek do umywalki za 8 zł przecieka. Paczka przyszła 13-tego dnia dostarczona przez Pocztex ( bardzo dobry monitoring. Czekam jeszcze na 2 przesyłki ( obie ma dostarczyć Inpost – tutaj monitoring szwankuje ). W/g mnie jest to bardzo dobrze zorganizowany sklep.

www.Temu.com

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *