temu.com to stosunkowo nowy gracz na rynku e-commerce, który dynamicznie się rozwija i zdobywa popularność wśród klientów. Platforma oferuje szeroki wachlarz produktów w atrakcyjnych cenach, dostępnych przez stronę internetową i aplikację mobilną.
Jakie są kluczowe cechy i atuty serwisu temu.com? Jakie korzyści daje klientom? Poniższy opis przybliży profil działalności firmy, jej ofertę, zalety, wady oraz aspekty budzące zastrzeżenia. Zapraszam do lektury, aby poznać bliżej tę platformę sprzedaży online i rozważyć, czy warto z niej skorzystać.
Zarys działalności
Firma temu.com działa jako platforma handlowa online, która łączy konsumentów z milionami sprzedawców, producentów i marek na całym świecie. Ich misją jest umożliwienie ludziom życia tak, jak tego pragną (a przynajmniej tak podają w oficjalnych materiałach)
Oferują szeroki wybór produktów w przystępnych cenach, dzięki czemu klienci mogą pozwolić sobie na rzeczy, o których marzą. Mają w ofercie towary z wielu kategorii, od elektroniki przez odzież, dodatki i kosmetyki po meble czy zabawki. Sprzedaż odbywa się wyłącznie online za pośrednictwem ich strony internetowej i aplikacji mobilnej.
Główne zalety
- Zdolność do pozyskiwania najlepszych produktów z całego świata – temu.com współpracuje z dostawcami na arenie międzynarodowej, aby móc zaoferować klientom szeroką gamę towarów. Posiadają rozległą sieć kontaktów, dzięki czemu mogą dotrzeć do ciekawych i zróżnicowanych produktów z wielu krajów.
- Doświadczenie w zarządzaniu złożonymi łańcuchami dostaw – firma posiada know-how niezbędne do koordynowania dostaw na dużą skalę. Potrafią sprawnie importować towary i dystrybuować je klientom dzięki wypracowanym procesom logistycznym.
- Model sprzedaży „consumer-to-manufacturing” (C2M) – temu.com łączy bezpośrednio konsumentów z producentami, eliminując pośredników. Pozwala to obniżyć koszty i zaoferować klientom atrakcyjne ceny.
Co oferuje?
temu.com sprzedaje szeroką gamę produktów wyłącznie przez swoją stronę internetową i aplikację mobilną. W ofercie znajdują się m.in.:
- Odzież i obuwie w różnych stylach i rozmiarach
- Zabawki i gry dla dzieci i dorosłych
- Elektronika – laptopy, telefony, sprzęt AGD i RTV
- Meble i wyposażenie do domu lub biura
- Kosmetyki i perfumy znanych marek
- Biżuteria i dodatki np. torebki, okulary, zegarki
Klienci mają do wyboru produkty z wielu kategorii w konkurencyjnych cenach.
Dostawa i zwroty
- Firma zapewnia darmową standardową dostawę na niemal wszystkie zamówienia, co jest dużym udogodnieniem.
- Klienci w Polsce mogą zwrócić produkty w ciągu 90 dni od zakupu i otrzymać pełny zwrot kosztów. Stanowi to wygodne zabezpieczenie, gdyby z jakiegoś powodu chcieli odesłać towar.
- Pierwszyzwrot dla każdego zamówienia jest bezpłatny, co zachęca do wypróbowania produktów.
Bezpieczeństwo zakupów
temu.com gwarantuje zwrot pieniędzy w ramach programu „Temu Purchase Protection”, jeśli:
- Produkt nie dotrze do klienta lub dotrze uszkodzony.
- Przesyłka dotrze z opóźnieniem lub zostanie zagubiona.
- Zamówienie nie będzie zgodne z opisem produktu.
Dzięki temu klienci mogą robić zakupy ze spokojem i pewnością, że ewentualne problemy zostaną rozwiązane. To buduje zaufanie klientów do serwisu.
Aplikacja mobilna
temu.com oferuje też aplikację mobilną, dzięki której klienci mogą robić zakupy bezpośrednio ze smartfonów. Jest to wygodne rozwiązanie, bo pozwala na:
- Przeglądanie oferty i wyszukiwanie produktów w dowolnym miejscu i czasie
- Dodawanie interesujących produktów do koszyka jednym kliknięciem
- Szybką finalizację zamówień
- Podgląd statusu realizacji i dostawy zamówień
- Łatwą komunikację z obsługą klienta przez czat
- Bezproblemowe zarządzanie danymi osobowymi i płatnościami
Dla wielu klientów taka forma zakupów online może być bardziej wygodna niż korzystanie z przeglądarki internetowej.
Podsumowanie
temu.com to obiecująca platforma e-commerce, która dzięki korzystnym cenom, bogatej ofercie i wygodnym rozwiązaniom może zadowolić potrzeby wielu klientów. Szczególnie atrakcyjna wydaje się dla osób poszukujących określonych produktów w niskich cenach i ceniących zakupy online, zarówno przez stronę internetową, jak i aplikację mobilną. Zobaczymy, czy na stałe przyjmie się w naszym kraju.
Szkoda ze nie jest tłumaczony na Polski język i nie wiadomo jak zamawiać jest super stronka ale ze względu na nie tłumaczona stronę muszę usunąć pozdrawiam
Jeżeli nie ma tłumaczenia na polski, to jest dobry powód żeby nauczyć się angielskiego. Przynajmniej jest motywacja. Nie bądźmy, zaściankowi jak Prezes, otwórzmy się na świat.
jest już język polski dostępny
A dlaczego polskiego nikt spoza Polski nie chce sie uczyć?
a po co?? Żeby kupować na OLX??
A w jakim celu?
Nasze prawnuki na pewno nie będą mówić po polsku.
A po co mają się go uczyć? Czy my jesteśmy jakimś mocarstwem na arenie narodowej? Czy polski jest używany gdziekolwiek poza Polską? Angielski jest językiem międzynarodowym, nie chcesz się uczyć to nie, nikt Cię nie zmusza, ale nie płacz później, że nie rozumiesz 🤣
Ja znam jezyk angielski ale produkty sprzedawane w Polsce powinny być opisane w jezyku polskim! Nikt nie ma obowiązku uczyć się języka angielskiego!
To jest byle jakie wyjaśnienie. Marokańczyk czy inny Arab jak chce coś sprzedac to mówi nawet po polsku i korona mu z głowy nie spadła.
Nikt polskiego uczuć się nie chce, bo nikt nie chce się uczyć polskiego. Proste.
Bo SĄ TUMANAMI JEZYK POLSKI JEAT BARDZO CIEŻKI DO NAUKI
No i masz plusa🥰
Szczerze jeżeli sklep jest w pl to powinno być tłumaczenie i nie chodzi już o znajomość języków,widział Pan Polskie sklepy w Niemczech czy gdzie kolwiek na świecie które są tylko po Polsku więc proszę o przemyślenie swojej odpowiedzi.
Jest wszystko po polsku na temu.
Sklep nie jest w Polsce, jest tylko udostepniona platforms dla polakow, gdzie mozesz zamowic jak na kazdej inner stronie sprzedazowej
Super sa gadzety do kuchni I faktycznie sa akie jak na zdjeciach. Mozesz obejrzec ,wrzucic do koszyka a po zakonczeniu zaplacic. Temu ma tez raty. Sprawdz czy w Polsce tez. Nie polecam ubran. Ale reszta ..
Nie każdy ma głowę do języków zacznijmy od tego 😂
Jestem w Polsce to i język polski. A zaścianku poszukaj u siebie „poligloto”.
O to to to. Poligloci się znaleźli a większość to już poprawnie w ojczystym języku nie potrafi się wypowiedzieć. Jak ktoś chce robić interesy w Polsce to bez łaski w polskim języku. Jakoś nie słyszałem żeby Niemcy lub Brytyjczycy musieli uczyć się polskiego żeby kupować nasze towary na ich terenie.
W punkt.
Co komuszku,musiales dowalic co ? a jak tam u ciebie z wyksztalceniem ,(sadzac po nabijaniu sie z innej osoby to u ciebie standart jak w calej PO. ).bo takie jak ma prezes to ty pewnie ,bys u niego na miotle w biurze jechal haha.zycze duzo zdrowka psychicznego wszystkim co tu sa.
ps. jak wchodza na rynek polski to niech daja strone po polsku tak jak to jest w innych krajach.
No… Z tym „standarT” to boję się myśleć, co Ty robiłbyś u prezesa w biurze. To dopiero PGR-owskie wykształcenie, komuszku.
Naucz się pisać w języku polskim, anty-platformiarzu. Warto uczyć się języków obcych, a co do strony po polsku – może być problem, gdy widzę, jak niektórzy piszą „po polsku”.
A prezes jakie języki zna z tym swoim wykształceniem?
Nieznajomość języka nie świadczy o zaściankowości. Nie ma sensu porównywanie się na siłę.
Pozdrawiam, Joanna.
Jaki prezes? Się pytam cwaniaków oszczerczych nie cierpię. Mnóstwo ludzi nie uczyło się angielskiego więc wszystkich można obrażać
Puknij się w głowę światowy człowieku. Jestem w Polsce i do cholery nie mam zamiau pozbywać się komunikowania w ojczystym języku. Ktoś chce robić interesy w Polsce to bez łaski ma byc w jezyku polskim.
Prezesowi nie dorastasz do pięt!
Już jest🙂
Jest po polsku ja mam
Bzdura. Apka w pl bez problemu
Przecież wszystko w tej aplikacji jest po polsku
Ja mam po polsku stronke
generalnie ok, jaka cena taka jakos ale mozna wyhaczyc cos ciekawego, cos jak aliexpress ale za najllepszych czasów
2gi zakup, czekałam dosc długo ale wszystko ok
Mam pytanie czy podawanie numeru karty płatniczej jest bezpieczne?
Dołączam się do pytania
coś więcej????
Mam pytanie czy wam też pokazuję koło co nim kręcisz mi wyskakuje 500zl o w tym chodzi
Zamówienia przychodzą szybko, wszystko zgodnie z opisem, ale jeśli przesyłka nie dotrze zaczynają się schody. Temu wymaga, by kupujący sam jej sobie szukał u dostawcy, a jeśli to nie przyniesie skutku zobowiązuje kupującego do pełnej współpracy z policją lub innymi służbami. Wniosek: lepiej nie wydawać tam większej kasy jednorazowo, bo z odzyskiem może być problem
No ja na swoją paczkę czekam i na lotnisku zaginęła w akcji , dwa razy docierała na lotnisko ,dwa razy miała odlot , przeszła oprawę celną cztery dni temu i nie wiem co dalej. InPost ma wiadomość od nadawcy o przesyłce która jeszcze nie rozpoczęła podróży. Temu niby wysłało ale zaginęła ma lotnisku i jestem ciekawa jak odzyskać kasę jeśli do mnie nie dotrze
Skończy jak shopee, nic nie ma do zaoferowania
Witam, kupował ktoś na fv nie widzę tam zakładki aby otrzymać fv
Dlaczego nie mozna włączyć płatności blikiem na temu?
Dlaczego nie można płacić przy odbiorze.Jak nie posiadam karty , to nic nie kupię? Lipa w takim razie
Zabieraj miotłę i prezesa, i zmiataj już czas.
Czy podanie numeru karty jest bezpieczne płacił już ktoś tak
Lepiej nie podawać, ja płacę blikiem.
Nie rozumiem dlaczego mówi się tu o rzeczach, które są nie istotne. Opinie mają wyrażać się o towarach i ewentualnie dostawach, a nie o pierdołach i wzajemnym obrażaniu się.
Brawo, nic nie można się dowiedzieć,bo trzeba przebrać przez głupie gadki
No masakra…chcesz przeczytać opinie a czytasz o tym kto powinien znać język polski….🙈
Ja znam jezyk angielski ale produkty sprzedawane w Polsce powinny być opisane w jezyku polskim! Nikt nie ma obowiązku uczyć się języka angielskiego!
Też chciałabym za pobraniem..bardziej bezpiecznie.Dlatego rezygnuję z zakupów.. ponieważ strach udostępniać kart…
Hej, kupiłam już kilkakrotnie towary na temu. Moja przygoda z nimi zaczęła się pod koniec sierpnia. Nie wydaję jednorazowo więcej niż 60-80 pln. Do tej pory dotarło do mnie kilka paczek, czasami zamówienia są łączone mimo tego, że zamówienia dzieliły np. 2 dni. Płacę zawsze blikiem, karty nigdy nie podawałam. Przedmioty, której do tej pory zamówiłam to głównie wystrój wnętrz, tj. wieńce jesienne, światełka string, wstążki, drewniane ozdoby, figurki na halloween 🤪, poszewki na poduszki (super miękkie, pluszowe dostałam, jedna szorstka). Zawsze sprawdzam opinie o produkcie, unikam zakupu produktów bez opinii ale to moje zboczenie. Muszę powiedzieć, że jestem bardzo zadowolona z jakości towarów i szybkości wysyłki, zazwyczaj 8-10 dni. Faktycznie trzeba zamówić za min 40 pln żeby przesyłka była za darmo. Czekam jeszcze na 3 paczki bo to uzależnia 😂. Mam nadzieję, że pomogłam, dzielę się własnymi doświadczeniami, jeśli ktoś ma inne chętnie poczytam. Pozdrawiam
Agnieszka
Ps. Język polski jest dostępny ale nie mogę znaleźć lakieru do spękań decoupage 😂😂😂 – może to jakaś hybryda językowa
Korzystają z DPD. Wczoraj siedziałem cały dzień w domu i czekałem na kuriera.
Dziwnym zbiegiem okoliczności, paczka zawróciła do nadawczy. W DPD powiedzieli, że nastąpi zwrot na zlecenie odbiorcy. Żenada.
Ja kuriera na oczy nie widziałem i nawet nie zadzwonił 😡.
Więc uważajcie. Ciekawe czy kasa zapłacona, powróci ?
Czy psu na budę?
Rozumiem że muszę zapłacić z góry kartą lub blikiem A jakie są koszty zwrotów towarów. Czy pieniądze są też zwracane