Buty badura – warto kupić? Wasze opinie

badura

Buty badura – warto kupić? Wasze opinie
3 (60%) 5 votes
Badura to firma specjalizująca się w sprzedaży obuwia damskiego i męskiego, a także galanterii, takie jak torebki i paski.

Sklep sprzedaje buty zarówno własnej marki jak i pośredniczy w sprzedaży obuwia innych marek. Klienci mogą robić zakupy w ogólnokrajowej sieci sklepów oraz poprzez Internet.

Buty marki Badura sprzedawane są także poza granicami Polski.

Buty badura - opinie klientów:

  1. Ja kupiłam u nich dwa razy buty no i tak cenowo jak dla mnie to tak średnio. Sporo kosztuja moim zdaniem ale sa bardzo dobrej jakosci no i wygodne. No i kupuje u nich tylko buty które wiem ze przydadzą mi na lata i nie wyjda z mody. Kupiłam klasyczne bezowe czółenka na platformie i sporym obcasie a drugie to sandałki na koturnie.

  2. Buty bardzo słabej jakości za mocno wygórowaną cenę. Po kilku tygodniach skóra zaczęła płowieć i nierównomiernie się przecierać, co bardzo popsuło wygląd butów. Po miesiącu pękł szew w jednym bucie. Reklamując zaznaczyłam, że chcę wymienić je na nowe – do czego mam prawo (nie interesowała mnie naprawa). Sklep to zignorował, reperując jedynie szew i wciskając mi wadliwe buty. Dla takiej błahej sprawy nie warto zawracać sobie głowy sądem, ale nigdy nie polecę i nie kupię butów tej firmy. Firma nie dba o klienta i produkuje buty wątpliwej jakości

    • Cekinki odklejają się po jednym dniu użytkowania!!!!!! Jeszcze nie widziały śniegu ani deszczu !!!! Reklamacja nie została uwzględniona!!!!!!!!!!! Na prośbę o ponowne przemyślenie, łaskawie przykleili, ale te same dwa plus jeszcze jeden odpadł w pierwszym dniu po założeniu!!!!!!! Przeleżały u nich miesiąc, bo tak jest napisane w karcie gwarancyjnej, ale co tam będę w nich chodzić i będę żywą reklamą!!!!!!!!!!! Nie mam czasu, ani zdrowia zajmować się z dziadostwem. Chyba więcej stracą niż zyskają, jeżeli te buty kupi jeszcze ktoś. Koszmar!!!!!!!!!!!!!

      • chyba kupiłyśmy ten sam model butów – również po pierwszym dniu użytkowania zaczeły odklejać sie cekiny w 1 bucie. Dzis otrzymałam odp. na reklamację – oczywiście nie uwzględnili – nie jest to normalne, ze odpadają z jednego buta – buty nie są tej samej jakości. Złożyłam ponowną reklamację. moze łaskawie przykleja tych 11 cekinów. Zawiodłam się na nich bardzo.

  3. Kupiłam buty model 343-263- kol. rudy …miałam je moze 3 razy mna sobie …jakie było moje zdziwienie gdy na prawej cholewce pojawily sie białe zacieki. Reklamacja przyjeta-renowacja, zafarbowali na brązowo zacieki w dalszym ciągu są.Zareklamowałam poraz nastepny czekam…ale sprzedawczyni w manufakturze próbóje mi wmówić ze zakupupiłam buty brązowe i to jeszcze z zaciekami.Nie polecam producenta – słaba jakość , a jeszcze do tego badura nie szanuje klienta. Udam się do rzeczoznawcy i zdecydowanie ide do sądu .

  4. Przestrzegam przed kupnem butów firmy BADURA .
    Zakupiłem buty ze skóry zamszowej w Manufakturze które po paru razach użytkowania poprzecierały się na czubkach .Zareklamowałem je i otrzymałem odpowiedż że jest to uszkodzenie mechaniczne i mogą mi jedynie grzecznościowo naszyć gumowe wzmocnienia !
    Odradzam tą nie rzetelną firmę, która tak szanuje klienta. Sprawa trafiła do Rzecznika Miejskiego Praw Konsumenckich, a nie bawem trafi do sądu . Jestem świadomym swoich praw konsumentem i nie pozwolę się tak traktować

  5. nie polecam!!!!!!!!!!!! zakupilam najnowszy model kozakow za 570zl w sklepie w Zgorzelcu. Buty od pierwszego razu haczyly rajstopy oraz spodnie, trwale uszkadzajac kazdy material. Zlozylam reklamacje, po 2tygodniach otrzymallam niby naprawione buty, ktore nadal haczyly spodnie (zamki od wewn strony). Zacisnelam zeby i poszlam w nowych butach do pracy, po 30minutach odkrylam,ze brakuje mi jednego z flekow. Ponownie oddalam buty do reklamacji zadajac rozwiazania umowy, zwrotu pieniedzy lub wymiany na nowa pare. Otrzymalam list od producenta ze stemplem rzeczoznawcy, iz owe fleki sa wymienne- i to lezy w mojej gestii, a zamki haczace rajstopy sa skutkiem zle dobranej tegosci nogi do cholewy buta. Z owa decyzja udalam sie do Rzecznika Praw KOnsumeta,ktory stwierdzil, ze decyzja rzeczoznawcy jest nie do podwazenia. Nigdy wiecej nie zrobie zakupow w BADURZE, polityka firmy i tak fatalne podejscie do klientow kupujacych buty za 600zl jest nie do zaakceptowania!!!!!!!!!

    • Kochane, czy któraś z was korzystała już ze sklepu intenretowego badura? Chce sobie jakieś fajne buciki kupić i nie wiem czy warto robić to właśnie w tym sklepie? Czytałam sobie w sumie komentarze, ale tak generalnie to wydaje mi się, że wiele z nich jest dość sztuczna.

  6. Jeśli o mnie chodzi to jestem zadowolona z butów. Dokupiłam sobie tam u nich jeszcze taki fajny pasek i nie jest zle. Ceny tych butów roznych marek sa wysokie, ale buty badura nie sa takie sdrogie i mnie się podoba.

    • Ceny są w miare przystępne jak dla mnie, ale to pewnie zależy od tego jak masz zasobny portfel. Jeśli chodzi o buty badura to one tak średnio mi się podobają, ale te innych marek są fajne i tanie, a do tego badura ma faktycznie niezłą tą galanterię.

  7. A badura ma coś takiego jak kupony promocyjne czy kody rabatowe żeby jeszcze taniej kupić? Ceny nie są takie wysokie, ale ja nie mam dużo pieniędzy i może mają tam jakieś dodatkowe zniżki żeby jeszcze taniej było?

    • Generalnie to na stronie badura.pl chyba prawie cały czas masz wyprzedaże i z tego co pamięta,m to jest jeszcze taki dzial co się nazywa dobra cena, wiec może tam szukaj.

  8. nie polecam odrzucaja reklamacje buty chinszczyzna za ta kase sie nie oplacaaaaaaaa nikomu nie polecam nawet wrogowiii masakraaaaa zero szacunku do klienta

    • Do ,, Kany” buty są produkowane w Wadowicach a skóra jest importowana z Włoch. Proszę o nie sianie propagandy to nie żadna chińszczyzna. Ja dzisiaj wyrzuciłem do kosza po 7 latach użytkowania buty nie z tego względu że się rozpadły tylko że są już przechodzone. Pozdrawiam!

    • Szanowna Pani,proszę fałszywych plotek nie rozsiewać.Fabryka jak i firma Badura znajduje się w Wadowcach przy ul.Wałowej 4.Polecam się tam wybrać i sprawdzić

      • Firma Badura to porażka. Kupiłam w końcu od was buty ale co się musiałam naszukać równej pary to mój stracony czas. Uparłam się na jedną parę balerinek (mam szczupłą stopę i ciężko mi znaleźć pasujące buty). Zobaczyłam je w maju a kupiłam dopiero teraz bo co dorwałam jakaś parę w różnych sklepach w Poznaniu to była krzywa – nierówne buty (jeden większy drugi mniejszy), nierówny kolor, różne kolory obu butów z jednej pary. Zamówiłam również w waszej 20% promocji botki i co?????????? I Znowu 2 różne buty dostałam – krzywe do bólu przeszycia, jakby dwa buty od innej pary. Po tych opiniach to lepiej oddam bo jeszcze mi sie popsują i znowu będę musiała się denerwować. Zróbcie coś z sobą.

  9. Największe dziadostwo jakie widziałam ostatnimi czasy. Nawet chińskie buty w cenie po 20 złotych są o wile trwalsze niż te od nich. Nigdy nie kupię butów Badura i każdego ostrzegę przed zakupem u nich. Nie przyjmują reklamacji a buty dłużej jak 1 miesiąc nie są w stanie przetrwać. Ktoś im się wreszcie powinien do d…y dobrać bo to jak traktują klientów jest nie do pomyślenia. Zbijają kasę na naiwności ludzkiej. Kupiłeś, wydałeś pieniądze to spadaj, nie masz już żadnych praw. Badura – banda oszustów.

    • Ja zastanawiałam się nad kupnem butów, ale już to mnie zastanowiło, że nie można tam zwracać butów jedynie zamienić na inny produkt. A muszę prosić kogoś o kupno, bo sama nie mogę wybrać się do sklepu, w którym akurat jest rozmiar. W każdym sklepie można oddać buty w ciągu tygodnia czy dwóch a tu na siłę wciskają

  10. Nie polecam. Pierwszy raz w życiu kupiłam szpilki BADURA, pierwszy i ostatni. Przy pierwszej uroczystej okazji, na której miałam je na sobie , z czarnych obcasów zeszła farba. Buty chyba nie powinny mieć kontaktu z podłożem, a już na pewno nieutwardzonym. Reklamacja oddalona. Brak szacunku dla klientów. Nie polecam.

  11. Generalnie to na stronie badura.pl chyba prawie cały czas masz wyprzedaże i z tego co pamięta,m to jest jeszcze taki dzial co się nazywa dobra cena, wiec może tam szukaj.

  12. A ten badura to nie jest jakieś oszustwo, ze się kupuje, a oni wysyłają chiński towar? Ja wiem, ze te opinie i komentarze o tej firmie są niezłe, ale ja nigdy nie wiesze temu co w necie piszą…Co myślicie o tym?

  13. Słuchaj, badura ma swoje sklepu stacjnarne tez w całym kraju, wiec jak uważasz, ze mają buty niskiej jakości to po prostu przejedź się do takiego sklepu i sam na żywo zobacz jak to wygląda. Wedlug mnie są w miare wysokiej jakości.

  14. Jeśli chcecie buty o wygórowanej cenie, o bardzo słabej jakości wyprodukowane w Chinach,
    to polecam .
    Pionowe pęknięcie podeszwy w obu butach przed upływem 2 miesiący, nie kwalifikowało butów do ich wymiany (wg.rzezcoznawcy). Nie licz na uczciwe załatwienie reklamacji.
    Przykro, że trudno jest o dobrą jakość pod szyldem tej marki.

    • to fakt,podeszwa pękła i u mnie chociaż nie po miesiącu a po kilkunastu miesiącach /z butów byłam bardzo zadowolona mają wygląd na porządne i są bardzo wygodne=to były baleriny/

  15. szukam jakiegoś meila do którego kolwiek z kierowników regionalnych piszcie na pa1983@wp.pl chodzi mi konkretnie jak wygląda meil do nich. wiem tylko że końcówka to chyba @badura.pl tylko nie wiem jak jest początek czy pełne imie czy inicjały i nazwisko itp.
    będę wdzięczny za pomoc

  16. witam,

    postanowiłem nagłośnić moją sprawę oraz poinformować wszystkich zainteresowanych w jaki sposób firma BADURA traktuje swoich Klientów i w jaki sposób są rozpatrywane reklamacje.

    pomimo informacji że towar można zwrócić w ciągu 3 dni to nie takie proste. Towar nie powinien być używany to chyba oczywiste… moje buty nie były co widać na zdjęciach czysta podeszwa oraz brak śladów uzytkowania a buty same się rozklejają czyli mają wadę ukrytą czego człowiek ale osoba która wydawała opinie na ten temat chyba pomyliła się i to nie jeden raz.

    Ale może od poczatku.

    zakupiłem razem z zoną buty dnia 31.08.2014 co widać na załączonym paragonie w salonie BADURA w Płocku za 199 zł.

    Przy kupnie nie zauważaliśmy że buty maja wadę w postaci odklejającej się skóry co 02.09.2014 od razu zgłosiliśmy w salonie gdzie zakupiłem towar. Kierownik salonu nie chciała w ogolę rozmawiać na temat zwrotu towaru mimo iż miałem do tego święte prawo. Bo obuwie było nie chodzone czyli nowe nie uzywane. Miałem paragon, pudełko itp.

    Spisaliśmy w takim wypadku pierwszą reklamację odklejanie spodu w lewym bucie NR 2/02/09/2014

    (oczywiście dokonano naprawy)

    Nastepnie Żona pochodziła 3-4 dni w tych butach po domu by zobaczyć co się będzie z nimi dalej działo. I to samo, kolejna reklamacja tym razem odklejanie podeszwy w lewym bucie po zewnętrznej stornie NR 41/13/09/2014 (dokonano naprawy)

    kolejne kilka dni chodzenia w butach po domu i to samo zaczęło się dziać z prawym butem.

    Trzecia reklamacja NR 41/23/09/2014 tym razem wraz z pismem odstąpienia od umowy kupna towaru powołując się na znaczne niedogodności (które wynikają z ciągle rozklejających się butów i uniemożliwiają mi ich używanie) wynika to z ustawy art. 8 ust. 4 i zażądałem odstąpienia od umowy. ZAŁĄCZNIK (dział reklamacji odpowiedział że nie stwierdzono żadnych nieprawidłowości związanych z naprawą, produkt pełnowartościowy) ZAŁĄCZNIK ciekawe na jakiej podstawie stwierdził że nie ma żadnych nieprawidłowości???

    i kolejne dni testowania…..reklamacja NR 60/02/10/2014 klej którym były buty klejone zaczął wypływać na zewnątrz, masakra. Oczywiście naprawiono i odesłano.
    Piąta reklamacja NR 33/20/10/2014 opis tej reklamacja w ZAŁĄCZNIKU.

    DZIAŁ REKLAMACJI ODPOWIEDZIAŁ:

    że naprawę wykonano estetycznie i prawidłowo….. to zerknijcie sobie na załączniki w których są zdjęcia butów odebranych z reklamacji.

    Moim zdaniem naprawa była wykonana w jakimś garażu na tanich klejach masowo kupowanych na bazarach lub w jakiś pseudo hurtowniach. osoba wykonująca napraw zrobiła to nie starannie, nie chlujnie miała brudne rece i tym samym upaskudziła całe buty a klej sam wycieka pod wpływem chodzenia w wadliwych butach.

    nawet pudełko oryginalne zostało do tego stopnia zniszczone że dano mi jakieś zastepcze ruskiej firmy (załącznik)

    buty są ohydne po tych 5 reklamacjach i nie nadają się do chodzenia, wystarczy zerknąć na zdjęcia, filmiki czy facebooka.

    stworzyłem strone na facebook i zwróciłem sie do kilku ekspertów w tej sprawie może tam mi ktoś pomoże jak odzyskać 199 zł za badziewie które kupiłem w firmie BADURA oto i on:

    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008440267408

    firma BADURA doczekała sie także filmiku na YOU TUBE:

    https://www.youtube.com/watch?v=y0Y_MUSl0MI

    w krotce kolejne publikacje w internecie oraz w brukowcach typu FAKT i SuperExpres bo wyraziły chęć zapoznania się z moją sytuacją.

    Proszę o kontakt w tej sprawie pod numerem telefonu 691-15-38-85 w celu polubownego załatwienia sprawy.
    pozdrawiam

  17. ODRADZAM! Cena nieadekwatna do jakości. W moich pękła podeszwa już po tygodniu użytkowania, na dodatek farbowały. Moja dziewczyna również złożyła reklamacje.. obuwie śmierdziało(to najdelikatniejsze określenie) i co ciekawe wierzch butów był w małej mierze ze skóry, reszta to tworzywo. Więc producent w żywe oczy kłamie. Na dodatek składając reklamacje, Pani sprzedawca ZT W/WA była niepocieszona że wszyscy przychodzą do ich salonu z reklamacjami. Nie jesteśmy jedynymi osobami wprowadzonymi w błąd za nasze pieniądze.

  18. Jestem rozczarowana. Kupując baleriny myślałam że posłużą mi więcej niż jeden sezon. Kosztowały ok 240 zł w promocji, są śliczne ale nic po za tym. Kolor beż, buty różniły się odcieniem. Szok! Prawy był ciepłym korem beżu a lewy zimnym tego koloru. Szybko się zniszczyły. A naprawdę o nie dbałam. Myślę sobie, że nadawały się tylko do chodzenia w biurze itp. Aż żal ściska.

  19. Obsługa w stacjonarnym sklepie to porażka, Nie można wymienić porostu na inne obuwie tylko jeszcze cena musi być taka sama albo wyższa….totalna masakra odradzam wszystkim

  20. Dokładnie Sklep Badura w Wadowicach to nieporozumienie!
    O ile w sklepie internetowym możesz wymienić lub poprostu zwrócić obuwie to w Salonie w Wadowicach robią Ci łaskę że wogóle chcesz coś wymienić na drugi dzień po zakupie i jeszcze na obuwie z niższą ceną…..
    Stracili napewno Kilku klientów i to na zawsze!

  21. kupiłam mokasyny 14.04 2015, za 329 zł .15-04 czyli po jednym dniu używania zaczęła odklejać się podeszwa dziś 15.04 zareklamowałam buty. Zobaczymy. odezwę się

  22. Podtwierdzam wszystkie negatywne opinie o firmie Badura i jej produktach !!! Bylem naiwny ,gdy po tym jak w skorzanych butach firmy Badura rozsypala sie podeszwa i zostal mi piekny skorzany wierzch…….,kupilem nastepne buty tej firmy w owych podeszwa zapadla i zaczela wrzynac sie w piete,kupilem nastepne buty-gora OK,a podeszwa farbuje i smierdzi.Co wiecej po jakims czasie zaczela przemakac,wpijac w siebie wode z asfaltu.
    ogolem liczylem ze poprawia jakosc ,dla tego kupowalem nastepne buty Badury.
    Ostatnie kupilem buty zonie, ogladalem ze wszyskich stron,nie zauwzylem nic podejrzanego.
    Zona pochodzila po pokoju i stwierdila ze nie wygodne,po trzech dniach od zakupu udalem sie do sklepu-tam spotkalem sie z sytuacja opisana w innych opinijach:oddac nie wolno,wymiana tylko za ta sama cene lub drozsze ,a tak naprawde wymienic nie bylo na co i musialem wymienic na buty dla siebie ktorymi wcale nie jestem zachwycony.
    To ostatni zakup w firmie Badura !
    Nie polecam tej firmy i produktow!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  23. Miałem wiele butów tej firmy. Pierwsze kupowałem jeszcze dobre 10 lat temu. I te służyły mi najdłużej. Byłem szczególnie zadowolony z tego powodu, że buty zawsze były dobrze dopasowane i nigdy nie obcierały od nowości. Natomiast coraz później kupowane były jednocześnie coraz gorsze i droższe. Nagminnie pękały podeszwy. Obecna cena jest zbyt wygórowana, a jakość marna.

  24. Nie polecam, zdecydowanie nie! Kupiłam buty za 300zł, po jednym wyjściu do restauracji przetarła się skóra. Buty już nie są ładne, wyglądają na stare i brzydkie. Oczywiście usłyszałam że pewnie je otarłam i to moja wina.

  25. Witam ,zakupiłam w maju balerinki za 290 w CH Bonarka Kraków
    dwa dni na nodze, w pracy biurowej, i szanowni Państwo rozklejone podeszwy, … OBIE!!
    po 6 dniach od zakupu wybrałam się do sklepu by zgłosić wade i skorzystać z tytułu renkoimi.
    Panie były już nie tak miłe jak przy sprzedaży, zamiast dać mi pismo renkoimia to podsunęły mi reklamację lecz z tytułu renkoimi, nie proponując nowej pary ani nawet obniżenia ceny , no nic, kupiłam i się mam bujać. Nadmieniam iż nie interesuje mnie naprawa nowych butów za kwotę 300pln – ów. Ja pitole, co za firma gówniana że nie dają nowych od strzała , rozklejone podeszwy i wal się na pysk kobito, a wina w piśmie potwierdzona że producent dał ciała.
    Nie chcę naprawy lecz zwrot pln-ów a Ci mi oddają buty rozklejone, bo przecież ja nie chcę aby je naprawili.
    Mam monit do firmy Badura, NIECH SIĘ OBUDZI DO K….R..Y NĘDZY BO TO 21 WIEK!!!
    Jestem wkurzona bo ani obuwia nowego , bo powinni mi dać od ręki albo kasę oddać jak proszę. A nie głupoty pisać , i na koszty prawnicze mnie narażać bo inaczej jak tęga głowa nie napiszę to Cię klientko za szmatę mają.
    Pozdrawiam Monika K

  26. A badura nie produkuje obuwia lecz robi to producent xxx yyyuy zzzz , więc darujcie sobie wydanie kasy w badura , lepiej iść do sklepu Xia Ling …. taki przykład, bo tam kupisz za tyle ile są warte buty badura , tj, za 20pln
    HAHa haha , śmiać mi się chce z tej firmy, robi klienta w buc i to z premedytacją i nikt nic z tym nie robi,
    hahaha, naiwni klienci

  27. Mogę potwierdzić za moimi przedmówcami niską jakoś produktów firmy Badura. W moim przypadku w zakupionych butach pojawiły się dziury w podeszwie po około 6 miesiącach użytkowania. Po złożeniu reklamacji podeszwa w obu butach została wymieniona na nową. Pół roku od naprawy wystąpił ten sam problem, a dodatkowo w jednym z butów puściło szycie.
    Po cenie tych butów można spodziewać się produktu co najmniej ze średniej półki, niestety dostajemy produkt w jakości przypominającej chińskie trampki, które w dzieciństwie kupowałem po 10zł.

  28. Nie zgadzam się z powyższymi opiniami. Mam już 4 pary obuwia tej firmy. Dwie pary balerin, czółenka i botki. Jestem z nich bardzo zadowolona. Są piękne i nic się z nimi nie dzieje. Buty na pewno posłużą mi kilka sezonów. Polecam.

  29. Kupiłam buty Badury rok temu. Po tygodniu użytkowania rozwarstwiły się podeszwy butów. Moja reklamacja nie została uwzględniona. Druga również. W trzeciej powołałam się na jakiś artykuł i w drodze wyjątku zrobili renowację. Niestety po tygodniu znowu to samo. Odpuściłam, ale wiem, że w innej konkurencyjnej firmie nie ma z tym problemu, bo miałam podobny przypadek.
    Generalnie bardzo wygodne buty. Podobają mi się, ale więcej nie kupię. Chyba, że zmienią podejście do klientów.

  30. Rok temu kupiłam botki po cenie promocyjnej 2600zł. W lutym za miesiąc pierwszy raz reklamowałam, skóra się pomarszczyła i zeszła okleina z obcasa.Buty zostały naprawione ale jakość naprawy budziły duże zastrzeżenia.W styczniu tego roku reklamowałam po raz drugi z tymi samymi wadami.Bardzo jestem ciekawa jak rozpatrzona będzie moja reklamacja na pewno naprawiona nie estetycznie bo nie wierze ,że dostane nowe buty.Nigdy już nie kupię butów Badury.Dlaczego w innych firmowych sklepach dbają o klientów za reklamowany towar dostają nowe buty bez wad.

  31. Zwykle, jeśli ktoś jest zadowolony, to napisze, ze ok i tyle. A tu wyleją żale osoby niezadowolone.
    Ja tez cos dodam-mam kilka par butów z Badury, żadnej nie musiałam reklamować. W botkach przechodziłam cztery sezony: dwie jesienie i dwie zimy. Od rana do wieczora. Nic sie nie stało-buty mega wygodne (a stopy mam mocno wymagające), ocieplane, skóra sie nie odkształcila, skarpetki nie farbowały (skóra granatowa).
    Podobnie z butami na obcasie-zwykle buty mnie ocierają i uciskają, a z Badury założyłam od razu na wesele-9 godzin chodzenia i do przeżycia. Fasony są rewelacyjne plus dla mnie wygoda podczas noszenia, czego na pewno nie powiem o butach z Ryłko (twarda skóra, mnóstwo otarć i odcisków). Zdecydowanie polecam

  32. Nie polecam. Buty (sandały) kupione w czerwcu 2017 zaczęły się rozklejać po miesiącu użytkowania (wyściółka w środku). Reklamacja z tytułu gwarancji uznana, byty sklejone. Po około 2 tygodniach od odebrania butów z reklamacji zaczęły się rozklejać podeszwy w obu butach. Kolejna reklamacja lecz tym razem z tytułu rękojmi. Moje żądania: zwrot gotówki lub zwrot na kartę podarunkową. I teraz UWAGA: nie uznali reklamacji ale buty skleili, dodam że niezbyt ładnie. Moje żądania były inne, ale oni i tak zrobili co chcieli. Koszt butów to 279zł, miały być piękne sandałki a może miesiąc ich użytkowałam. Za taką cenę to są jaja. W tym sezonie ich już nie założę, ale na pewno jeszcze będę ich reklamować w przyszłym, mam jeszcze ponad 1,5 roku gwarancji. Sprawa może się skończyć nawet u rzecznika, nie odpuszczę!

  33. A ja mam kilka par butów tej marki, są bardzo wygodne i ładnie się prezentują, a co najważniejsze – żadnych przykrych niespodzianek podczas noszenia- skóra dobrej jakości, fasony ciekawe.

Dodaj komentarz