Polsat Box – opinie po przekształceniu usługi. co się zmienia dla abonentów?

1 września będzie dość ważnym dniem dla wszystkich aktualnych abonentów Grupy Polsat Plus. To właśnie wtedy planowany jest bowiem, zapowiadany już od dawna, rebranding. Zmiana ma dotyczyć m.in. nazwy Cyfrowego Polsatu, która przekształci się na Polsat Box. Jednak to nie koniec nowości, gdyż obejmą one również częściową aktualizację oferty. Co dokładnie się zmieni, o czym trzeba wiedzieć i czy aktualni abonenci mogą mieć z tego powodu jakieś problemy? Sprawdź już teraz!

Dlaczego Polsat i Plus zmieniają swoje nazwy?

Ujednolicenie logotypów – to główny cel rebrandingu przeprowadzonego przez Polsat oraz Plus. Grupa ma mieć jasny przekaz, powinna być kojarzona z jedną marką główną i pozwalać na dopasowanie usług do własnych potrzeb. Takie założenia przedstawia Stanisław Janowski obejmujący stanowisko Prezesa Zarządu Telewizji Polsat. Chwali się on m.in. możliwością wyboru, z jakich usług chce się korzystać, które w danym momencie włączyć lub wyłączyć oraz jak wszystko skonfigurować. Warto podkreślić, że zmieniają się nie tylko nazwy poszczególnych usług. Elementem wspólnym ma być nowe logo, które będzie dokładnie takie samo dla każdej oddzielnej marki.

Co w takim razie ma się zmienić? Skupmy się najpierw na konkretnych, znanych i popularnych dziś usługach, które niedługo zmienią swoje nazwy.

Cyfrowy Polsat już od 1 września 2021 przeistoczy się w Polsat Box

rodzina przed tv

Warto podkreślić, że już od dawna Cyfrowy Polsat nie jest tylko i wyłącznie usługą związaną z dostarczaniem telewizji satelitarnej. To również rozbudowana oferta obejmująca dostarczanie sygnału telewizyjnego za pośrednictwem sieci internetowej. Co ważne, mieliśmy tutaj bardzo silną współpracę z operatorem telefonii komórkowej Plus. Gdy Cyfrowy Polsat dostarczał telewizję, Plus mógł zapewnić stabilne łącze do jej oglądania przez internet.

Co w takim razie się zmieni? Już wkrótce usługa zyska nową nazwę – Polsat Box. Jak na razie nie do końca wiadomo, jaka rewolucja będzie się tyczyła samego zakresu usług. Zapewnienia mówią o większej swobodzie dla użytkowników, możliwości dostępu do kanałów z różnych grup tematycznych na praktycznie każdym urządzeniu.

Zupełnie nowa platforma, czyli Polsat Go

Ciekawie z pewnością prezentuje się Polsat Go. Co to jest? Jak podkreślają właściciele spółki Cyfrowego Polsatu, jest to w pewnym sensie przeniesienie usług znanych z Ipli, serwisu, który już niedługo zniknie. Polsat Go jest dostępny dla użytkowników już teraz, od początku sierpnia 2021 roku. W ramach tej oferty możliwe jest korzystanie z wszystkich tych treści, które we wspomnianej już Ipli są zupełnie bezpłatne.

Z nowego serwisu można korzystać na wielu urządzeniach. Aplikacja trafiła już m.in. do Smart TV, Android TV oraz Apple TV. Ma również swoje wersje dedykowane do uruchamiania na sprzęcie mobilnym, w tym smartfonach i tabletach, zarówno z systemem Android, jak i iOS. Korzystanie z Polsat Go jest całkowicie bezpłatne.

Polsat Box Go – co ciekawego oferuje?

przed telewizorem z popcornem

W przypadku tej usługi mamy do czynienia z zastąpieniem obecnie obowiązujących, a konkretniej Cyfrowy Polsat Go oraz Ipli, płatnej części tego serwisu. Oznacza to zupełnie nowy VOD, który oczywiście będzie płatny, ale właściciele spółki zarzekają się, że każdy użytkownik będzie mógł w ogromnym stopniu dopasować ofertę do potrzeb.

O samym Polsat Box Go póki co nie wiemy jeszcze zbyt dużo. Niestety nie zostały ujawnione ceny usługi, ale za to pojawiły się pewne informacje, które mogą sugerować, że serwis ten ma duże szanse wejść ogromnym przebojem na polski rynek. Z czego to wynika?

Jeśli wierzyć zapewnieniom, Polsat Box Go może stać się poważną konkurencją nawet dla Netflixa, a więc niezwykle silnego gracza na rynku. Nowa usługa ma bowiem nie być tylko zwykłym VOD. Będzie można połączyć opcję dostępu do materiałów filmowych na żądanie z klasyczną telewizją, w tym internetową. Użytkownicy uzyskają dostęp nawet do kanałów sportowych, czego dziś nie oferuje żadna platforma VOD. Jeśli cena będzie przystępna, może okazać się, że Polacy masowo zaczną rezygnować z abonamentu w Netflixie.

Naturalnie póki co kompletną niewiadomą jest baza materiałów wideo dostępnych na żądanie. To przede wszystkim od niej będzie zależeć, czy usługa faktycznie spotka się z ogromnym zainteresowaniem i zostanie bardzo ciepło przyjęta.

„Nowy” Polsat ewidentnie stawia na wysoką jakość obrazu

Wyniesienie usług telewizyjnych i VOD na nowy poziom to nie rzucanie słów na wiatr. Polsat ostatnio udowadnia, że naprawdę zależy mu na tym, aby dostarczać swoim klientom materiały w możliwie najwyższej jakości obrazu. Nie tak dawno temu spółka zainwestowała bowiem w nowe wozy transmisyjne, dzięki którym możliwe jest przekazywanie obrazu w wysokiej rozdzielczości. Ostatnio firma zrobiła kolejny krok – zaanonsowała wprowadzenie na rynek nowoczesnych dekoderów 4K. Biorąc pod uwagę polskie standardy, to niewątpliwie prawdziwa rewolucja.

Nowe urządzenia do odbioru telewizji mają wyróżniać się m.in.:

  • dostarczaniem ostrego obrazu w rozdzielczości 4K,
  • funkcją DUO – ma pozwalać na swobodne przełączanie się pomiędzy klasyczną kablówką, a telewizją internetową, w tym dostarczaną światłowodami Plusa i szerokopasmowym internetem od Netii lub Orange,
  • wygodnym w użytkowaniu pilotem z modułem łączności bezprzewodowej Bluetooth,
  • szybkim WiFi,
  • dostępem do nowej aplikacji Polsat Box Go,
  • bardzo prostym, wręcz intuicyjnym w obsłudze menu.

Polsat Box – jakie zmiany czekają obecnych klientów Cyfrowego Polsatu od września 2021?

Jesteś aktualnym abonentem Cyfrowego Polsatu i obawiasz się, że rebranding marki może oznaczać dla Ciebie dodatkowe koszty? Przygotowaliśmy dla Ciebie krótkie zestawienie najważniejszych informacji związanych z nowymi, wchodzącymi od 1 września usługami.

Polsat Box:

  • zmianie ulegnie nazwa z Cyfrowego Polsatu na Polsat Box,
  • pojawi się nowa domena strony internetowej, polsatbox.pl,
  • zmieni się kontaktowy adres e-mail na kontakt malpa polsatbox.pl,
  • dotychczasowy zakres usług oraz ceny dla obecnych abonentów nie ulegną zmianie.

Polsat Box Go:

  • osoby korzystające z usług Ipla lub Cyfrowy Polsat Go będą mieli do czynienia z nową marką, Polsat Box Go,
  • zmianie ulegają adres strony internetowej na polsatboxgo.pl oraz skrzynki e-mail na pomoc malpa polsatboxgo.pl,
  • dotychczasowe dane niezbędne do logowania pozostają takie same,
  • jeśli jakiekolwiek pakiety zostaną zamówione przed 1 września, ich zakres oraz czas trwania pozostaną bez zmian,
  • pojawią się nowe regulaminy – warto się z nimi zapoznać, w razie braku akceptacji, można rozwiązać umowę przed jej końcem bez ponoszenia konsekwencji,
  • zniknie promocja pozwalająca skorzystać z bezpłatnego pakietu IPLA PLUS,
  • serwis będzie oferował nową funkcję, CHROMECAST – pozwoli przesyłać obraz z ekranu mniejszego, na większy, np. z telefonu komórkowego na telewizor.

Oczywiście osoby podpisujące umowę już po 1 września, będą musiały się liczyć z nowymi warunkami korzystania z oferty oraz być może częściowo zmienionymi usługami. Póki co wiemy na ten temat niewiele, dlatego warto na bieżąco śledzić komunikaty Cyfrowego Polsatu.

Click to rate this post!
[Total: 3 Average: 1.7]

Polsat Box - opinie:

  1. mare pisze:

    ciekawe czy bedzie lepiej czy gorzej

    1. Roman pisze:

      Nie polecam rutera nikomu ciągle som probiemy z programiuw tyn to nie jest wszystko i innymi pragramami też som probiemy ją spechodze do calal plus od jutra calal plus i biorę ruter od nich a was ruter odsyłam wam pocztom pozdrawiam bardzo serdecznie

  2. Piotr pisze:

    Założyłem sobie na polsat box go konto. Konto zostało zhakowane (nie u mnie, ja mam komputer chroniony programem antywirusowym i antywłamaniowym, w dodatku w czasie, jak doszło do ataku byłem za granicą i w ogóle nie włączałem komputera, straciłem ponad 70 zł). Napisałem skargę, jedyne co zrobili to odłączyli kartę, ale dostępu do konta nie potrafią przywrócić, o zwrocie pieniędzy nawet się nie zająknęli, o sprawdzeniu, kto i kiedy się włamał też nie. Nie potrafią nawet ze zrozumieniem przeczytać tego, co się do nich pisze. Trzymać się jak najdalej, bo strach u nich konto mieć, chyba że chcecie się kasy pozbyć.

    1. czarek pisze:

      Co się zmieni? A gówno się zmieni. Ewentualnie nowe sposoby na naciąganie klientów będą bardziej wyrafinowane. Nie dość że zapłaciłem za pakiet premium to jeszcze są w nim…reklamy? Na netflixie w cenie abonamentu nie mam reklam a mam dostęp do autorskich seriali i filmów których zasrany Polsat ich nie ma. Tylko te same filmy od lat i tona reklam. Jak wy się nie zmienicie to wasze usługi na których mogliście zarobić pójdą w pizdu jak wasze kiczowate seriale.

  3. Ostrzegam przed zakupem pakietu premium.
    Zakupiłam na 30 dni i wszystko było ok, do czasu, kiedy na moim koncie zamieniono pakiet premium (wszystkie seriale zostały zablokowane) na pakiet Ukraina (od tej pory mogłam oglądać kilka programów po ukraińsku). Pisanie do nich to jak na Berdyczów. Nigdy mi nie odpowiedzieli, nie przywrócili dostępu do kupionego pakietu. Jednym słowem dno. Nigdy więcej.

  4. Irek pisze:

    Najważniejszy dla mnie mecz Barcelony z Bayernem dzisiaj i nagle takie coś: Błąd wewnętrzny serwera.
    Serwer napotkał niespodziewane problemy. Nie możemy obsługiwać Twojego zapytania.

    Spróbuj ponownie później.

    I co wy na to?

  5. Pomroczność pisze:

    Po słynnym meczu Bayern – Barcelona, tym co nikt nie mógł zobaczyć, złożyłem reklamację
    Po wcześniejszych wtopach (połowa meczu dostępna poziom złości zgasł, ale pieniądze straciłem)
    Zawsze jest ryzyko, że meczu nie. Zobaczysz, lepiej iść na piwo z kumplami w tej cenie 😉

  6. Marmite pisze:

    Skorzystałam dziś [po raz pierwszy] z automatycznej opłaty TV przez Blue Media. Podana kwota 20 zł plus 1zł dla BMedia. Zdziwilam się, bo zazwyczaj było to 30 zł. Po jakimś czasie Polsat zarejestrował niedopłatę 10 zł. Znaczy, program działa tak, jak reszta przedsiębiorstwa – kiepsko, w kierunku bardzo kiepsko z naciskiem na dezinformację: w 2021 podpisałam umowę z Polsatem TV+Internet [250zł/mc], bo sprzedawca w Lubaniu przysięgał, że mamy 4G a już za chwilę 5G. O tym, że w PL umowa podpisana w sklepie nie podlega ustawowenu prawu 14 dni (jak w reszcie EU) dowiedziałam się, jak poszłam z reklamacja dot. przeplywu danych na poziomie 5% obiecanych. Podobnie teraz przy rozwiazywaniu umowy – okres wypowiedzenia 1 miesiac przed upływem umowy i NIGDZIE wzmianki, ze rozliczenie obejmuje tzw. okres rozliczeniowy czyli prawie pelen kolejny miesiac. Systemowe wprowadzanie w bład.

  7. Wojtek pisze:

    Platforma układająca program pod zamówienie polityków, porażka

  8. Robert pisze:

    Polsatbox to największa tragedia* internetu. Nie działający serwis, który bierze pieniądze za usługi, których nie dostarcza. Mam nadzieję, że pewnego dnia dostaną taki pozew zbiorowy, że się nie pozbierają

    * żeby nie mówić gorzej.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *