Groupon – najbardziej znany portal zakupów grupowych. Czy opłaca się kupować?

Groupon – najbardziej znany portal zakupów grupowych. Czy opłaca się kupować?
2 (40%) 5 votes

grouponGroupon jest pierwszym na świecie portalem zakupów grupowych, który do Polski „przyszedł: stosunkowo późno, bo w 2010 roku. Kierownictwo marki zapewnia jednak, że ma długoterminowe plany związane z naszym rynkiem. Portal prezentuje oferty z wielu różnych branży takich jak zakupy, czy wycieczki, które dostępne są w wieloprocentowym rabatem.

Układ strony pomaga dokonywać intuicyjnych zakupów. W przypadku chęci uzyskania większej ilości informacji warto odwiedzić oficjalną stronę Groupona.



Groupon - opinie zakupowiczów:

  1. Z zakupów grupowych miałem okazję skorzystać już wcześniej ale za granicą kiedy w Polsce nie były tego typu portale popularne tak jak dziś. Cała idea tego przedsięwzięcia jest moim zdaniem trafiona z tym, że trzeba uważac na potencjalnych naciągaczy, którzy chcą wypromować swoje firmy niskim kosztem a po złozeniu zamówień olać klienta. Ja osobiście skorzystałam z polskiego Groupona kilkakrotnie i były to głównie kupony wycieczkowe. W tych przypadkach nie mogę narzekac ani na samego gruopona ani na organizatorów. Radzę jednak aby odwiedzić stronę, która skupia w sobie oszustów gruponiarskich i wtedy dokonac wyborów. Sam portal oczywiście można polecić.

      • Ja również ostrzegam przed zakupami na portalu FLAGRANTI.PL.Złożyłem zamówienie na GROUPONIE 1 sierpnia, termin realizacji 14 dni roboczych i do dnia dzisiejszego tj.5 września nie otrzymałem przesyłki ani informacji co się dzieje.Wszelkie kontakty z portalem nie dają skutku.To jawne oszustwo!

    • Witam,
      Ja również ostrzegam przed FLAGRANTI.PL Zakupiłem kupon na groupon-ie złożyłem w sklepie zamówienie i cisza. Po jakimś czasie przypomniałem sobie, że zamawiałem z tego sklepu. Po napisaniu maila dostałem odp. Data zamówienia: 02/08/2013

      Status Twojego zamówienia został zmieniony:
      Platnosc za Poczte otrzymana

      Komentarz do twojego zamówienia:

      Witamy serdecznie,

      Bardzo nam przykro, ale z przyczyn od nas niezależnych dostawa Panstwa produktu jest opozniona. W zaistnialej sytuacji bardzo prosimy o informacje czy zechca Panstwo poczekac na dostawe, która odbedzie sie w przyszłym tygodniu. Oczywiscie istnieje mozliwosc odstapienia od umowy. W takiej sytuacji prosimy o zgloszenie sie do groupona w celu zwortu kosztów za niewykorzystany kupon. Do nas natomiast prosze przeslac numer konta wraz z danymi osobowymi, abysmy mogli dokonac zwrotu za przesylke.

      Przepraszamy za te niecodzienną sytuacje.

      Pozdrawiamy
      Zespół flagranti.pl
      Pisałem już dwa razy kiedy przyjdzie przesyłka ale oczywiście zero odpowiedzi.
      Szczerze nie polecam tego sklepu.

      • Ja również należę to tych, którzy czekają już miesiąć na paczkę z FLAGRANTI. Ostrzegam przed zakupami w tym sklepie. Kontakt z nimi – zerowy. Po tygodniu odpisują na maila, że się skontaktują i nic.

    • KUPIŁEM ŻONIE KARNET NA MASAŻE przeciwbólowe
      zostały one wykonane po kilku miesiacach !!!!!! i to czściowo tzn 3 z 5 masazystka zgłosiła gruponowi wykonanie usługi ….a moja wersja została odrzucona i nie odzyskałem pieniędy ani rekompensaty bo parę razy masazystka nie przybyła na umawiane terminy

      • Mam podobną sytuację we Wrocławiu, Atelier Urody B.Beauty, ul. Parkowa 10.
        Kupiłem we wrześniu grupon (termin realizacji 3 miesiące). Pani masażystka przy próbie umówienia terminu zawsze pyta „czy to z grupona?”, po czym na odpowiedź twierdzącą proponowała terminy piątek godziny 12-15 (w których niektórzy pracują). Napisałem w tej kwestii do grupona i dostałem odpowiedź, że to nie ich sprawa bo minął termin 14 dni na rezygnację, a gabinet proponuje terminy jakie im odpowiadają. W tak świetny sposób zostałem okradziony z 90 zł.

  2. Ja kupiłem tam parę pierdół dla żony do domu po obniżonych cenach i nie miałem z nimi większego problemu. Fakt, że wyglądają jak chińskie buble, ale sprzedawca określił kraj ich pochodzenia w treści oferty więc nie mogę mieć żadnych zastrzeżeń. Sama przyjemność kupowania rzeczy z takim dużym procentem obniżki staje się po pewnym czasie uzależniająca. Sam serwis oceniam pozytywnie.

  3. daje rade. kupowałem tam jakiś peeling dla zony czy cos i nie było problemu z realizacja. no i cena oczywiscie sporo nizsza niz normalnie

  4. Z zakupów grupowych korzystam od dawna.Na gruoponie można zanelźć fajne okazje. Ja głównie kupuje zabiegi kosmetyczne i jestem w miare zadowolona. Planuje teraz kupic wycieczke do Egiptu i zobaczmy co z tego wyjdzie.

    • hej a na zabiegi kosmetyczne mogłabyś polecić jakaś klinikę czy gabinet , mam zamiar powiększyc usta kwasem i zastanawiam sie nad wyborem

  5. Szczerze mówiąc korzystam z grupona od dłuzszego czasu i chyba sie uzalezniłam. Fajne okazje ( chociaz czasami kupuje to czego nie potrzebuje tylko dlatego ze jest okazja;p)dotąd nie mialam wiekzych problemów. Polacam zwłaszcza wyjazdy mozna troche oszczędzic kasy.

  6. Uważajcie na Oazę Urody Orchidea w Łodzi na ul. Wyszyńskiego 65. Kosmetyczka naburmuszona, zaniedbana, obrażona na wszystkich i wszystko. Jedna klitka rozmiarów 2×2 metry, brud, ciemno. Nie ma warunków na przebranie się. Biurko stoi zaraz przy fotelu. Od osób pzrechodzących klatką schodową osobę leżącą na fotelu oddziela parawan!!!!!!!!!!!! Żenada, WSTYD!!! Jak instytucje zajmujące się wydawaniem pozwoleń na prowadzenie takiej działalności wyraziły na to zgodę!!!! Wstyd!!! Omijajcie ten „salon kosmetyczny” wielkim łukiem!!

    • W Łodzi nie polecam również salonu kosmetycznego mieszczącego się przy ulicy 1950roku 7. Warunki takie jak wyżej: głośno, ciemni, klitka i parawan. Kosmetyczka miła ale nie wykonała zabiegów z groupona tylko te które sobie wymyśliła( zamiastvmikrodermabrazji i peelingu kawitacyjnego położyła jakieś maski i Tyle) moja twarz wyglądała gorzej niż przed wizytą a na dodatek na całej buzi wysypały mi się okropne krosty. Pieniądze wyrzucone w błoto.

  7. ja na gruoponie kupuje czasami no i raz kupilam robot kuchenny, który nie dzialal. długo zeszło ze zwrotem. Dlatego trzeba uwazac i dokladnie sprawdzac tego co cos oferuje

  8. A czy korzystacie z ofert wycieczkowych na grouponie? Wybieramy się z moim chłopakiem w góry i fajne sa niektóre oferty. Tylko zastanawiam sie czy to jest dobry pomysł?

  9. Witam. Ja skorzystałam z Grouponu kilkakrotnie. Robiłam tylko zakupy- nie wycieczki ani też usługi. W rezultacie po kolejnej historii z przekładaniem daty wysyłki przedmiotu, problemami z wpłatą i jasnym określeniem zasad- zrezygnowałam z usług i wypisałam się z newslettera… Nie skarżę się na sam serwis Groupon- który jest ok- skarżę się na to, że za mało sprawdzają firmy ogłaszające się i oferujące towary. Używam wciąż groupon za granicą i tu nie mam najmniejszych problemów. Z mojej strony odradzam zakupy w firmie Flagranti.pl . Najgorsze doświadczenie w moim życiu!!!

    • Czy ktoś mógłby napisać coś o transakcji z firmą Flagranti.pl??? Zero kontaktu od 8 dni a kasy ani towaru nie ma… Mógłby ktoś wyrazić swoją opinię?

      • Witam,
        Również nie polecam sklepu FLAGRANTI.PL – groupon kupiony, kasa wpłacona w tym samym dniu, dzisiaj mija miesiąc od wpłaty pieniędzy a towaru ani żadnego kontaktu ze strony sprzedającego nie ma. Wiem na pewno że już nigdy nic u nich nie kupie i wam wszystkim również nie polecam robienia tam zakupów!

    • nie polecam! zero kontaktu. biorą kasę i zapominają o Tobie. Czas wysyłki ok. miesiąc czasu. Lepiej dać 20 zł drożej i kupić w normalnym sklepie.

      • Masakra. Brak kontaktu, nie można liczyć na odpowiedź mailową, ani na numer telefonu. Jak do tej pory ani kasy, ani zamówionego przedmiotu.

  10. Flagranti to porażka, nie odpisują na maile, ociągają się z wysyłką. Dopiero gdy napiszesz maila do głównego kontaktu storehouse to ktoś odpisuje i udaje wielce zaskoczonego, że takie rzeczy mają miejsce. Jeśli chodzi o grupony jestem na TAK, ale mówię NIE oszustom z flagranti – mają jeszcze 2 sklepy warto googlować nipy firm przed zakupami.

  11. Witam!! zamówiłem zegarek na flagranti.pl, do tej pory nie ma odzewu… ani zegarka. Czy ktoś jest w podobnej sytuacji?? lub otrzymał towar bez problemu??

  12. Napiszcie do pokrzyczcie zacznijcie opisywać politykę sklepu na portalach internetowych, dostaniecie towar na 2 dzień. Tak jak pisałam wyżej Flagranti jest beznadziejnym sklepem dopiero po interwencji i zapewnieniu, że ich burdel będzie się opisywać w necie przysyłają towar.

  13. Witam, Kupiłam Tassimo na grouponie oczywiście zamówienie z flagranti. Zero odezwu czy ktoś mógłyby mnie pokierować na konkretną stronę/maila co zrobić aby odzyskać kasę ewentualnie dostać produtk?

  14. Na wysyłkę ekspresu jest 14 dni ROBOCZYCH.
    Ja kupiłem, otrzymałem potwierdzenie oraz potwierdzenie otrzymania wpłaty za przesyłkę. U mnie 14 dni roboczych jeszcze nie minęło.

  15. Tez kupilam tassimo 14 dni roboczych minelo a z flagranti dostaje tylko w odpowiedzi mejle które chyba sa generowane automatycznie bo w każdym jest dokładnie to samo…

  16. Witam,

    Nazywam się Marcin i reprezentuję sklep flagranti.pl należący do firmy Storehouse.
    W związku z pojawiającymi się postami pragnę poinformować, że staramy się odpowiadać na każdą przesłaną do nas wiadomość i jestesmy wiarygodnym partnerem. Z niepokojem obseruję wpisy na tym forum i zachęcam osoby, które mają pytania co do swoich zamówień o przesyłanie zgłoszeń przez tego linka: http://storehouse.com.pl/?page_id=2

    W chwili obecnej mamy opóźnienie z wysyłką zegarków oraz zbliża się termin realizacji wysyłek na ekspresy Tassimo. Będziemy Państwa informować o wysyłkach na bieżaco.

    Pozdrawiam
    Marcin ze Sklepu Flagranti.pl

  17. Witam, nazywam sie Marcin i jestem kierownikiem BOK w sklepie flagranti.pl. W zwiazku z pojawiajacymi sie postami na tym forum pozwolilem sobie wlaczyc sie do dyskusji. Aktualnie mamy opoznienie z wysylka zegarkow i zbliza sie termi realizacji wysylek ekspresow. Na panstwa pytania odpowiadamy w kolwjnosci zgloszen i zawsze informujemy o wysylce mailowo lub telefonicznie. W razie pilnych spraw prosze o wypelnienie formularza na stronie storehouse.com.pl lub o chwile cierpliowsci. Odpowiadamy na maile. Pozdrawiam Marcin

    • Panie Marcinie,
      Pan chyba nie mówi poważnie, mieliscie opóźnienie z zegarkami? teraz ekspresy? to moje pytanie – kiedy patelnie?ja zrobilam u Was zakupy 21 maja do tej pory nie otrzymałam ani patelni już nie mówiąc o jakiejś odpowiedzi na maila, jesteście bandą złodziei to wszystko na Wasz temat! a skoro macie takie opóźnienia to nie wystawiajcie może ofert nie ponoście ludziom ciśnienia!

      • Żenujące.
        1. Informacja generowana automatycznie, informująca że 48h to max jeśli chodzi o kontakt mailowy. Nie liczcie na to, nawet tydzień to za mało.
        2. Jeśli już ktoś raczy się odezwać informacja że do jutra przedmiot dotrze. Też bajka, taką informację dostaniecie z upływem kolejnego tygodnia.
        3. Zwrot pieniędzy? Nie, nie. Skoro nie odczytujecie i nie odpowiadacie na maile nie ma takiej możliwości.

    • chłopie co ty opowiadasz wysłałem wam chyba z 8 raz potwierdzenie wpłaty za przesyłkę a wy kur.. nawet nie potraficie odpowiedzieć przez przeszło 2 tygodnie czy macie wpłatę na koncie…

    • PAnie MArcinie
      Mam pan chyba opóźnienie ze wszsytkim
      Od dwóch tygodni bezskutecznie staram się odzyskać zwrot opłaty za kuriera – bo okazało się że towaru zabrakło i nie zrealizują zamówienia.
      Zero odpowiedzi z ich strony chyba najgorszy kontakt ze sklepem interentowy jaki miałem

    • Bajki !

      odpowiadacie na maile ??
      informujecie telefonicznie -> podawałem numer telefonu nikt nie raczył zadzwonić

      a to sorry
      „Na panstwa pytania odpowiadamy w kolwjnosci zgloszen ”
      Proponuję zwiększenie liczby godzin z 48h na 48 dni skoro się nie wyrabiacie z odpisywaniem na maile

  18. FLAGRANTI !!!! PORAŻKA! Ja kupiłam Tassimo 22 maja, potwierdzenie zapłaty dostałam dzień później. Od tej pory wysłalam do nich 4 maile, na żaden nie było odpowiedzi, dziś próbuję naierzyć ich telefonicznie, ale jak mi pójdzie…nie wiem 🙁

  19. Ostrzegam przed zakupami w firmie Flagranti. Firma jest niepoważna, nie odpowiada na maile, zakup ekspresu do kawy trwa prawie miesiąc, a cena jest podobna jak w innych sklepach internetowych. Żadna okazja tylko grupa naciągaczy, którzy od tygodni obracają pieniędzmi klientów!

  20. Ja też już napisałam do firmy Flagranti 4 maile. na jeden mi odpisali, że na realizację mają 14 dni roboczych, które jeszcze nie minęły, a na drugi (po upływie 16 dni roboczych) żebym podała nr zamówienia. potem cisza. nic. od złożenia przeze mnie zamówienia minęło już 18 dni ROBOCZYCH. To niedopuszczalne, żeby tak traktować klientów. Już nigdy nie zamówie nic z ich sklepu.Odradzam wszystkim zakupy w tym sklepie!!!

    • a kiedy planowane jest wysyłka butów, bo z tym też już duże opóźnienie?!
      a pytania wysyłane na maila storehouse są warte tyle samo co na flagranti!

    • Facet kłamie jak najęty-do ktorej środy będziecie wysyłać?Nic nie dostałem.
      Ekspress TASSIMO.Potwierdzenie zakupu i wpłaty otrzymałem 2 czerwca.
      Jak poprzednicy zero odpowiedzi na maile.
      Dotyczy to FLAGRANTI- jakaś firma kogucik PRZESTRZEGAM!!!
      Podobnie z GROUPONEM -po tel. mail od pracownika i CISZA.
      Zero profesjonalizmu, sam prowadzę firmę handlową i nie wyobrażam sobie takiego traktowania moich klientów.
      UWAGA jedna wielka ŚCIEMA- występuje o zwrot pieniędzy.

  21. DO PRACOWNIKÓW FLAGRANTI: Jakim cudem i dokąd są wysyłane wasze odpowiedzi mailowe, skoro do żadnej z wypowiadających się tu osób taki mail nie dotarł? Dołączam się do tych ludzi i POTWIERDZAM, że w tej firmie lekceważą ludzi nie odpisując im na maile i nie wysyłając towaru. Ja zakupiłam sztućce 27 maja a dziś jest 18 czerwca. Nie mam ani towaru, ani zwrotu pieniędzy, ani odpowiedzi na żadnego ze 100 maili, jakie wysłałam, ani też informacji kiedy towar ma do mnie dotrzeć. LUDZIE NIE KUPUJCIE NA FLAGRANTI.PL !!!!! To banda oszustów. DO ZESPOŁU GROUPON: Nie współpracujcie z taką firmą bo to tylko niekorzystnie wpływa na Wasz wizerunek.

    • Dokładam się do tej opinii. Kupując na Groupon byłem przekonany, że to profesjonalny portal z zasadami, polityką jakościową itd… Ale widząc to co się tu dzieje, to zmieniłem zdanie. Na pewno nic już nie kupię tutaj, a nierzadko się zdarza, że na innych portalach te same produkty są w podobnych cenach. Moim wszystkim znajomym również będę odradzał Groupon, bo to nie pierwszy raz, jak wypięli się na swoich klientów.

      • Mam trzy niezrealizowane od dluzszego czasu transakcje na Gruponie. Zero odzewu od sprzedających, nie wspominając o wypinaniu sie Gruponu na klientów!!!!!! To jest jawne promowanie oszustów przez ten portal. Skoro Grupon pobiera opłaty za zakup kuponu powinien chociaz wysjasnic sprawę ze sprzedającym, a nie pozostawiać nas klientów samym sobie. Nigdy więcej zakupów na gruponie!!!!! ODRADZAM WSZYSTKIM, NIE KUPUJCIE NIC NA GRUPONIE GDYZ WASZE ZAKUPU NIE SĄ W ZADEN SPOSOB ZABEZPIECZONE, CZYSTE NACIĄGACTWO!!!!

  22. Zamawiałam Tassimo 25 maja i wczoraj wkońcu otrzymałam przesyłkę. Wszystko zgodnie z opisem, jest 7 paczek kawy i express. Jest już wypróbowany i działa, więc mam nadzieję, że wszyscy otrzymają zamówione towary w najbliższym czasie.

  23. Ja zamawiałam express Tassimo 25 maja i wczoraj dostałam wkońcu przesyłkę.Dzień wcześniej dostałam maila że paczka jest wysłana kurierem Siódemka. Zawartość paczki zgodna z zamówieniem.

  24. Ja zamówiłem paski parciane do spodni. Termin realizacji już dawno miną a jedynego maila z Flaganti.pl otrzymałem z informacją że mam dopłacić za wysyłkę kurierem kiedy ja wybrałem sposób wysyłki pocztą polską. Na żadne moje maile z prośbą o wyjaśnienie nie odpowiedzieli. Jak dla mnie złodzieje i wyłudzacze!! NIGDY WIĘCEJ FLAGRANTI!!!!

  25. Sklep Flagranti to totalna porażka, zero kontaktu z ich strony, czekam już miesiąc czasu
    na Tassimo, przestrzegam ewentualnych klientów przed zakupami w tym sklepie – po raz pierwszy spotkałam się z takim lekceważeniem klienta!!!!

  26. Flagranti to jakaś pomyłka od 23 maja nie dostałem ani zwrotu kasy ani ekspresu. Moja cierpliwość się kończy chyba bedę musiał to zgłosić na policje ponieważ czuję się oszukany!!!!!!!!!

  27. Witam
    Chwiałabym was ostrzec przed m-bankiem. w perfidny sposób oszukuje ludzi, ja syn założyliśmy konto dzięki grouponowi i myślałam ze jak w przypadku Alior Synku wypłacą premie za założenie konta ( oczywiście po spełnieniu wszystkich procedur…założenie konta z linku itp.) Wszystko zrobiłam zgodnie z instrukcja ale niedoczekanie moje na premie, najpierw wszystko sie zgadzało i obsługa z mlinii zwodziła ze coś tam się dzieje i ze wypłaca na pewno ale w późniejszym terminie a potem kazali składać reklamacje , po czym prawie miesiąc bez odzewu , po czym stwierdzili ze konto zostało założone przez zły URL, co za tupet!!! Zgłoszę to jeszcze dziś do UOKiK , i mam nadzieje ze juz nikogo nie oszukają .

  28. Zakupiłam Groupon o nazwie Samochód: Serwis Klimatyzacji z Uzupełnieniem Czynnika” w Jaworznie w firmie APP Serwis . Ostrzegam wszystkich aby zastanowili się dwa razy zanim wydadzą pieniądze na darmo.
    Zakupiony groupon nie został uznany ze względu na rzekomo niesprawną klimatyzację. Niestety obsługa serwisu nie znała się kompletnie na funkcjonowaniu klimatyzacji (klimatyzacja włączy się tylko wtedy gdy jest w niej czynnik) lub też było to działanie celowe, co jest nieuczciwe. Pierwszy i ostatni raz dałam się nabrać na zakup czegokolwiek za pośrednictwem Groupon.

  29. Ja również nie dostałam jeszcze ekspresu Tassimo zamówionego 2.06.2013 ani konkretnej odpowiedzi na temat wysyłki. Tylko mail generowany automatycznie. Mam nadzieję, że sklep sie zreflektuje i nadrobi zaległości. Ostatnie wpisy dają troche nadziei.. Piszcie o dalszych losach.

  30. Zamowilem 1 czerwca – Tassimo brak. Powiem Wam tak, zebrali od nas kasore dopiero wtedy zamowili ekspresy w chinach, przesylka z konca swiata idzie mniej wiecej 20 dni, dlatego dopiero teraz zaczeli wysylac hehe.

  31. Flagranti jest 1 wielką porażką, reagują dopiero gdy ludzie zaczynają sie burzyć i opisywać wszystko w internecie. Swoich klientów mają głęboko w pupie. Proponuję nic już nie kupować od firmy storehouse – dosyć utrzymywania oszustów!!

  32. NIE kupujcie nic od flagranti.pl !!! zakupilem namiot i od 2 miesiscy walcze o zwrot pieniedzy! Nigdy wiecej nie chce z nimi miec cos wspolnego. Zenada na calej linii… Na maile odpisuje z opoznieniem i ogolnie klienta maja w glebokim powazaniu…

  33. WITAM NADAL NIE MAM EKSPRESU TASSIMO , KUPIŁAM TOWAR 24 MAJA , PISAŁAM WIADOMOŚCI CISZA , ZGŁOSIŁAM SKARGĘ DO GROUPONA, ZOBACZYMY CO WYMIKNIE ,NIE KUPUJCIE W TEJ FIRMIE NIE WARTO ,CZUJĘ SIĘ OSZUKANA , GROUPON NIE POWINIEN Z NIMI WSPÓŁPRACOWAĆ BO TRACI WIARYGODNOŚĆ POZDRAWIAM

  34. Ja również mam problem z firmą flagranti.pl Doprowadza mnie to do szału. Za Groupon zapłaciłam, wybrałam buty na ich stronie i chciałam wpisać kod, żeby dokończyć zamówienie i wpłacić pieniądze za wysyłkę. Niestety kod mi nie działa, wyświetla się błąd i nie mogę „kupić” butów. Groupon mam opłacony. Flagranti nie odpowiada w ogóle na moje maile, totalnie mnie ignorują 🙁 Nie ma do nich kontaktu telefonicznego, nie wiem co robić 🙁 Czy komuś też nie wchodził kod?

  35. Witam,

    widzę że nie jestem jedyna. Też czekam już od miesiąca na realizację zamówienia – kupiłam 2 biustonosze poprzez groupon w sklepie flagranti.pl. 3 czerwca złożyłam zamówienie, 04.06 br. dostałam maila, że przesyłka jest gotowa do wysyłki i cisza. Na moje maile nie odpowiadają 🙁 Chciałabym odzyskać moje pieniądze. Liczę, że groupon pomoże w tej sprawie.

  36. Podobnie jest z moim zamowieniem w firmie flagranti.pl, sukienka nie przyszła mimo, że już upłynął wyznaczony przez firmę czas :-/

    • Witam serdecznie,
      o Boże !!! Dlaczego wcześniej nie widziałam tej strony i waszych opinii. 21 lipca zakupiłam na Grouponie od firmy Flagranti okulary słoneczne. Do 2 tygodni miałam otrzymać przesyłkę. Ile razy pisałam maile do „tej” firmy – zero kontaktu. Po interwencji w Grouponie otrzymałam maila iż przesyłka pocztą wysłana została 1 sierpnia. Do dzisiaj 25 sierpnia nic do mnie nie doszło. Znowu interwencje w Grouponie. Już mi brakuje cierpliwości. Lato się kończy a okularów brak. Po raz pierwszy spotkałam się z takim lekceważeniem klienta!!!! Flagranti jest 1 wielką porażką. Podzielam opinie moich poprzedników. Ale nie możemy tego tak zostawić. Myślę iż razem, wszyscy pokrzywdzeni powinniśmy „tę” firmę pociągnąć do odpowiedzialności. Jeszcze daję im tydzień. Do końca sierpnia. A później złaszym na policję a nawet myślę o adwokacie. W tym momencie już nie chodzi o jedną małą Gafę ale o poważne wykroczenia, jakie robi Firma Flagranti. A Groupon. Nie współpracujcie z taką firmą bo to tylko niekorzystnie wpływa na Wasz wizerunek.

  37. Ja zamowilam buty 5 czerwca,flagranti potwierdzilo ze wszystko jest ok jak sie spytalam o wczesniejsza przesylke to dopisali ze niestety termin jest 2 tygodniowy a jak termin juz mina nie ma zadnej odpowiedzi…nie wiem co mam robic..zastanawiam sie czy nie zalozyc sprawy ..potrzebowalabym waszej pomocy

  38. Jaki cudem firma jak flagranti nadal istnieje? Prawie miesiąc czasu czekam na wysyłkę durnego prześcieradła. Sądziłem, że firmy traktują groupon jako formę promocji i reklamy. Czy firma flagranti sądzi, że wrócę do nich po tak długim czasie oczekiwania i braku kontaktu? Na pewno nie…

    • Oni istnieją tak długo jak ludzie będą kupować u nich. Niestety, Groupon również im pomaga swoją biernością i pośrednictwem w tym oszukańczym procederze. Dodatkowo, wszystkie pieniądze jakie zostały wpłacone są w obrocie i ponownie zarabiają!

  39. Witam

    Ja juz zamowienie dostalam po skontaktowaniu sie z gruponem.wiec towar maja tylko naprawde traca tym ze nie odpisuja i oszukuja z dostawa

  40. ooo, widzę że nie jestem osamotniony w oczekiwaniu na ekspress 😉
    flagranti najzwyczajniej w świecie leci z nami w kule – miesiąc czekania na coś co miało być realizowanew dwa tygodnie.
    Zero odpowiedzi na maile (poza automatami) żenada

  41. dowcip roku!
    dostałem maila od Flagranti.pl:
    „Bardzo nam przykro, ale z przyczyn od nas niezależnych zamówienie nie może zostać zrealizowane. Dostawca nie wywiązał się z zawartej umowy i nie przysłał do nas produktu. Groupon mial wysłac do Klientów maila z ta informacja. Bardzo nam przykro, jesli nie otrzymali Panstwo wiadomosci o niemożliwości zrealizowania zamówienia.
    Wobec zaistnialej sytuacji prosimy o przeslanie danych numer konta wraz z adresem, abyśmy mogli dokonac zwrotu kosztów za zamowienie.
    Przepraszamy za te niecodzienna sytuacje.”

    najśmieszniejsze jest to, że 2 tygodnie wcześniej buty przyszły…

  42. 25 maja2013 kupilem przez grupon 3 koszule w sklepie flagranti,po misiacu oczekiwania prosba ze sklepu,zeby jeszcze raz przeslac im kupon gruponu.teraz czekam juz pelne 2 miesiace od zaplaty 199zl plus przesyłka i nic,zupelnie nic,nie wiem czy zglosic sprawe na policje,bo do gruponu nie ma jakiegos latwego linku.data dzisiejsza 24 lipca 2013

  43. flagranti.pl nie polecam okulary zamówione i podobno wysłane jak zapewniał ktoś z firmy 04.07, jednak brak okularów i kasy. Jestem ciekaw czy zdążą przysłać zanim skończy się lato. nie polecam i odradzam zdecydowanie

  44. Naprawdę żałuję, że nie przeczytałam Waszych opinii zanim dokonałam zakupu w Grouponie z Flagranti. Zamówiłam tunikę (ok. 100 zł łącznie z przesyłką) miesiąc temu i do tej pory nie widać ani wysyłki, ani nie ma żadnego kontaktu od tej firmy – nie odpisują na maile, mimo upływu wspomnianych „48 godzin”.

    Spróbuję wysłać do nich raz jeszcze maila, już ostatni, a jeśli nie otrzymam ani towaru ani zwrotu kasy w najbliższym czasie (w co szczerze wątpię, patrząc po Waszych opiniach), zgłaszam sprawę na policję.

    Może inni poszkodowani też się dołączą? Jedna oszukana osoba może przejść bez echa, ale jeśli będzie nas kilkunastu lub kilkudziesięciu, do tego opiszemy sprawę gdzie się da, to już z pewnością będzie dobry krok, by ukrócić podobne praktyki tej „firmy”.

    Swoją drogą strasznie się zraziłam i chyba daruję sobie już kiedykolwiek w ogóle jakieś zakupy na Grouponie.

  45. Także nie polecam sklepu flagranti.pl Na dostawę czekam od 25 czerwca. Nie można się doprosić o podanie statusu przesyłki. Pomijając autmoatyczną odpowiedź 2 razy proszono mnie o nr grouponu oraz o dokonanie płatności za kuriera (przelew zrobiłam od razu po złożeniu zamówienia)…:/ i nadal nie wiem czy towar został wysłany…

  46. Dobrze, że postanowiłem się przyjrzeć stronie Flagranti przed zakupami i trafiłem na Wasze wypowiedzi. Na pewno nie kupię nic od tego sprzedawcy i przestrzegę moich znajomych przed tą marką. Gratuluję polityki wobec klientów, panie Marcinie:)

  47. 7801 z 23/05/2013

    Beznadziejny sklep. Handluje na Groupon. Kupiłem od nich zegarek Aquaswiss. Po miesiącu od zakupu (to był czas oczekiwania który był przewidziany w warunkach zakupu) dostałem odpowiedź z Flagranti (zwany też Storehouse), że mam się zwrócić do Groupon po zwrot pieniędzy. Z Groupon dostałem informację że to Flagrantii ma mi oddać kasę bo już zrealizowałęm Groupona. Ze sklepem Flagrantii nie ma kontaktu telefonicznego. Można się z nimi kontaktować jedynie mailowo. Po wysłaniu maila otrzymuje się informację :
    „Witamy,

    Dziękujemy za wiadomość. Na wszystkie maile odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin. W przypadku dłuższego czasu oczekiwania na odpowiedź prosimy ponowić swoją wiadomość bo prawdopodobnie do nas nie dotarła.
    Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16

    Pozdrawiamy“

    Pisałem do nich z 10 razy. Skarżyłem się wielokrotnie do Groupon. Na koniec po 2 i pół miesiącach Groupon polecił skorzystanie z odpowiednich organów – policji. Postraszyłem w mailu Flagranti policją i po paru dniach otrzymałem maila. Że wysyłają mi towar!!!

    Ze sklepem nie ma kontaktu, kłamią i wyłudzają pieniądze. Beznadzieja. Zresztą podobnie jak Groupon. Ich „Bezpieczny Groupon“ to kpina. Nie pomagają wogóle z nieuczciwymi sprzedawcami a na dodatek dalej z nimi kooperują. Nie polecam zdecydowanie Groupona i Flagranti zwanego też Storehouse.

  48. Witam,
    Jestem w podobnej sytuacji co inne osoby, ktore robily zakupy przez stronę flagranti. Zamówiłam okulary w pierwszej połowie lipca – do dzisiaj brak jakiegokolwiek odzewu poza mailem potwierdzającym zaksięgowanie wpłaty na ich koncie. Brak odpowiedzi na maile (a wyslalam ich już 4 ), brak towaru, brak kasy. Do uzytkownikow wypowiadajacych sie tutaj: czy dotarly do was w koncu zamowione przez was towary?

  49. filigranti – co z tego że kupiłem towar na gruponie, jak nie dostałem i nie dostanę już chyba nigdy na filigranti, Nie polecam zakupów w tej złodziejskiej firmie, która nie podaje nawet nr telefonu do kontaktu! ciekawe czemu:), jest tylko adres e-mail na który nikt nie odpowiada, a jak już odpowie to w ogóle nie na temat i tak aby nie pomóc aby przeciągnąć temat w nieskończoność aż komuś się odechce i będą do przodu za twój hajs, pewnie dużo ludzi po kilkunastu e-mailach i próbach odpuszcza sobie, a oni w ten sposób zarabiają. że też grupon współpracuje z tymi złodziejami, przez taką współpracę tracą swoje dobre imie, W gruponie kupiłem już wiele rzeczy i było ok, ale takich złodzieji jak filigranti to jeszcze nie widziałem.

  50. Witam, Firma Flagranti to jakieś totalne nieporozumienie na 6 wysłamych maili nie dostałam żadnej odpowiedzi. Próbowałam też kontaktu przez stronę grouponu a jedyne co w odpowiedzi dostałam to to, że nie złożyłam zamówienia na czas. Oczywiście że złożyłam na czas bo czytać umiem i widziałam co w warunkach było napisane, wszystkie pokwitowania również mam a oni kłamią i pieniędzy nie chcą oddać…Ich zachowanie to jakieś żarty!!! Nigdy nie zamawiajcie tam!

  51. Od kilku dni usiłuję dowiedzieć sie jaki jest status zamówienia które złozyłam we flagranti i oczywiście tak jak w wiekszosci przypadków zero odzewu poza stałą automatycznie generowaną formułką – dziekujemy….

  52. ja także na początku Lipca zamówiłem okulary przeciwsłoneczne na tym żałosnym Flagranti.
    do dzisiaj zero kontaktu, żadnych konkretów jedynie brak pieniędzy i niekończące się czekanie… Nie zdziwię się jak będzie trzeba tyle czekać, że lato minie i okulary będą niepotrzebne 😀 czy ktoś kto zamawiał takie okulary (wayfarer) dostał już towar?

  53. TO SKANDAL, ŻE GROUPON WSPÓŁPRACUJE Z TAKĄ NIERZETELNĄ FIRMĄ JAK FLAGRANTI!!!!!!!
    NIGDY U NICH NIC NIE KUPUJCIE
    OD PONAD MIESIĄCA CZEKAM NA OKULARY I NIC – JEDYNY KONTAKT TO NIBY INFO O TYM, ŻE TO DLA NICH „NIECODZIENNA SYTUACJA” TAKIE OPÓŹNIENIE I CZY CHCĘ POCZEKAĆ KOLEJNY TYDZIEŃ. OCZYWIŚCIE PÓKI CO NADAL NIE DOSTAŁAM INFORMACJI O WYSYŁCE TOWARU A TA „NIECODZIENNA SYTUACJA” NIE JEST TAKA NIECODZIENNA JAK SIĘ OKAZUJE TYLKO TO TAKI ICH STANDARD.

    PETYCJA DO GROUPONA ABY NIE WSPÓŁPRACOWALI NIGDY WIĘCEJ Z TĄ FIRMĄ BO ROBI TO WIELKĄ ANTYREKLAMĘ DLA WAS MOI DRODZY.

  54. Jak to możliwe, że taki serwis jak grupon współpracuje z kimś kto okrada klientów?

    Przecież to oni biorą pieniądze i dopiero później przesyłają je klientowi. Z tego co widzę mnóstwo osób zostało oszukane przez flagranti, a mimo to ich produkty nadal są na gruponie. W tej sytuacji złodziejem nie jest tylko sklep ale również serwis, który również zarabia na każdej ściemnianej transakcji.

    Na szczęście kupiłem tylko głupie spodenki za 100zł. Nie mniej uczucie wydymania przez taki serwis nie jest najprzyjemniejsze.

    Czy ktoś preflektowałby na pozew zbiorowy?

    Pozdrawiam
    KaWa

  55. Ja za pośrednictwem Groupona złożyłam zamówienie 4 kwietnia 🙂 Do tej pory dostałam jedną z trzech zamówionych rzeczy. Początkowo odpisywali na maile. Wynikało z nich, że dostawca nie dostarczył towaru, że mają na realizację 21 dni roboczych, że bla bla bla. Więc czekałam. Zniecierpliwiona brakiem pozostałych dwóch zamówień napisałam znowu. Cisza. Moje maile zostały parokrotnie zignorowane. Do tej pory nie mam ani pieniędzy, ani zamówionego towaru. Pisałam ze skargą do Gropuon ale dowiedziałam się tylko, że minął już czas na złożenie takiego zawiadomienia i że oni nic już nie mogą zrobić. Acha, i jest im przykro ;] Dzisiaj napisałam wiadomość za pośrednictwem tego formularza do storehouse z opisem sytuacji oraz informacją, że zgłoszę to na policję, do Urzędu Praw Konsumenta, mediów, a Internet spłynie info nt tej firmy. ;] zobaczymy czy to coś da. ODRADZAM!

  56. Od siebie mogę zdecydowanie odradzić korzystanie z jakichkolwiek usług proponowanych przez MEDICONCEPT. Nie wierzcie w nic co jest napisane w ich ofercie, na koniec i tak zażądają od was kilkunastokrotnie wyższej kwoty niż ta, która widniała na kuponie i będą się tłumaczyć jakimś wewnętrznym regulaminem, którego nikt nigdy nie widział i nic o nim nie wie. I nie ma się co łudzić, że Groupon zwróci wam pieniądze. Będą kręcić i zwodzić do skutku, ale komu by się chciało podawać ich do sądu za marne 79zł?

  57. Zachodzi pytanie, dlaczego mimo skarg groupon dalej wspolpracuje z ta firma.. aktualnie kupiono juz 300 ekspresow… ja swoich sandalkow nie zobacze na oczy a kasa przepadla. Współczuje osobom, ktore wydaly wiecej kasy niz ja…

  58. Kontakt taki jak Państwo wszyscy opisujecie – tylko e-mail na który odpowiada automat. Co z tego, ze uprzejma Pani z Groupona przyjęła moja sprawę jak „KOŃCA” udręku nie widać. Ja dłużej nie będę czekał i nie pójdę na Policję tylko od razu do Prokuratury. I mimo, że mam świadomość spraw sądowych to NIE POPUSZCZę !!! A mam w tym juz niezłą wprawę i nie jedna oszukańcza firma się o tym przekonała.

    • Jestem z Panem! Ja jeszcze nie mam tego rodzaju doświadczeń za sobą, ale na 100% to zrobię. Zostało mi jeszcze tylko kilka dni do… aaa jeszcze jedno. Jest jakaś możliwość, żeby Groupon też pozwać? Moim zdaniem wiedząc o tym, że Flagranti oszukuje ludzi, a to jest przestępstwo, i nie powiadomili o tym Policji, to również popełnili przestępstwo! Każdy ma obowiązek to zgłaszać!

  59. Do samego groupona nie mam większych zarzutów.
    Jednak firma flagranti [nie przypadkiem nazwa pisana z małej litery] to jakieś nieporozumienie.
    Nierzetelna, nieterminowa, brak kontaktu – a jak już ktoś raczył po tygodniu odpisać to podał informację nieprawdziwą.
    Towar otrzymałem ponad miesiąc od zamówienia oraz opłacenia zamówienia.
    Jak dla mnie to grube przegięcie – zwłaszcza, że w opisie napisane kuponu, podaje się, że maks 14 dni roboczych.
    Stanowczo odradzam zakupy w tej firmie.
    Dziwię się że groupon nic nie robi ze skargami klientów – bo takie firmy psują markę całego serwisu

  60. NIC NIE KUPIĘ CO JEST ZWIĄZANE Z GROUPON Z POWODU CHAMSKIE REKLAMY!!!!!!!
    Takie wskakujące reklamy na tle tego, co się oglądało, to jeszcze było pół biedy! Teraz w ogóle znika obraz i NAMOLNIE, NACHALNIE, PO CHAMSKU WPYCHA MI SIĘ NA MONITOR REKLAMA BUTY GROUPON!!!!!
    A WAŁA!!!!!! NIC WASZEGO ZA TO CHAMSTWO NIE KUPIĘ!!!!!

  61. Wyczytałem tu wiele niepochlebnych opinii o firmie flagranti.
    Niestety ja już prawie miesiąc czekam na towar. Nawet żadnej informacji nie przysłali, brak jakiegokolwiek kontaktu. Nie polecam tej firmy, wręcz odradzam.

  62. Wygląda na to, że jestem d..a. Pierwszy raz nie sprawdziłem od kogo kupuję(fora NIPy etc) i zostałem ukarany od razu! Flagranti to porażka jakaś… co prawda, kupiłem produkt stosunkowo niedawno, ale przyzwyczajony do max 48h wysyłek, to tutaj jestem w szoku, że nawet nikt nie raczy odpowiedzieć na maila. Teraz (po sprawdzeniu forów w sieci)widzę, że nie mam po co czekać. Ale szczerze mówiąc, to dziwi mnie postawa Groupon, że oni jeszcze chcą z nimi cokolwiek mieć wspólnego… moim zdaniem schodzą całkiem na psy. Przecież wiedzą nie od dziś o tym oszuście, a mimo to przyjmują zlecenia od Flagranti. No cóż.. mleko się rozlało, kilka miesięcy kieratu mnie czeka(500 utopione). Dam znać jak sobie poradziłem. Na tę chwilę napisałem do kontaktu głównego, ktoś już próbował wcześniej i zadziałało, więc idę tą drogą. Jak tylko miną terminy, a ciągle będę na tym samym etapie, to na 100% sprawę przekazuje do prokuratury. I radzę Wam wszystkim zróbcie to samo… a może ktoś już składał pozew zbiorowy..?

  63. ja również odradzam flagranti.pl
    To jawne oszustwo. Toczę z nimi batalię, kontaktowałam się z rzecznikiem praw konsumenta i powiedział, że to oni mi mają zwrócić kasę, a jak nie to sprawa zostanie skierowana do sądu. Liczą się zasady…

  64. Co do groupona – wszystko ok moim zdaniem. Jeżeli ma się problem z jakimś zamówieniem – a to kod nie działa, a to się ma jakieś pytania – odpowiadają bardzo szybko i rzeczowo.
    Za to nie polecam sklepu Flagranti. Od początku były problemy z zamówieniem – nie działający kod groupon, dłuuugie oczekiwanie na odpowiedź emailową aż w końcu się okazało, że zamówienie nie może zostać zrealizowane. Oczywiście sami nie poinformowali, tylko sama musiałam się zgłosić i pisać – co z moim zamówieniem? Do dziś nie mogę dostać głupich 20 zł za przesyłkę kurierską (jedno szczęście, że tylko 20 zł ALE mimo wszystko to MOJE pieniądze). Status zamówienia na „Zgłoszony zwrot pieniędzy” został zmieniony 7 września (możliwe, że zmiana statusu nastąpiła po interwencji pana Marcina, do którego też wysyłałam wiadomość). Kiedy piszę ten komentarz jest 6 października a zwrot za kuriera jak nie było tak nie ma – i pewnie nie będzie.
    Reasumując – NIE POLECAM sklepu Flagranti. Szkoda czasu, pieniędzy i nerwów.

  65. piaty miesiac(od 25 maja 2013) czekam na towar z flagranti(trzy koszule).dzwonilem i pisalem tez do groupona,ale taka sama olewka,jak ze strony flagranti.
    NIE ZAMAWIAJCIE NIC U ZADNEGO Z NICH

  66. Czy ktoś z Państwa kupował coś w firmie Sarkein z Bydgoszczy ? Groupon miał oferty na buty reeboka dla dzieci, a teraz buty kappa dla dorosłych.
    Co do sklepu flagranti, należy złożyć doniesienie na policję jak również na firmę, która wystawia oferty. Zgodnie z obowiązującymi przepisami uczestniczy w przestępstwie, jeśli faktycznie do takiego dochodzi, w tym przypadku wyłudzenia pieniędzy. Potencjalny kupujący przeprowadzę transakcję przez firmę Groupon, ba na każdej ofercie firma ta umieszcza :Oferta firmy ….. prezentowana przez Groupon.pl, czyli w według przepisów prawa cywilnego odp. jest firma Groupon.

  67. Ja skorzystałem z Groupona jako dostawca usług, zdecydowanie nie polecam, wiele nieuczciwych zagrań ze strony Groupona, niemnila osbługa – firma nastawiona tylko na zysk i oszukanie klienta i dostawcy usługi. C

  68. Ordynarne nabijanie kupujących w butelkę.
    W połowie listopada na Grouponie oferowana była pościel Pierr Cardin w cenie 129,0 zł za pościel w rozmiarze 160 x 200 cm, co rzekomo miało dawać 130 zł oszczędności.
    W rzeczywistości pościel jest produkowana w Krakowie w firmie Faro i sprzedawana jest w tej samej (129,0 zł) cenie.
    Czyli na Grouponie sprzedawano polską pościel w cenie takiej jak w sklepie wmawiając kupującym, ze to okazja z 50 % zniżką.

  69. Kupiłem na Grouponie w listopadzie br kupon na pościel: „Pościel francuskiej marki Pierr Cardin”. Koszt zakupu 129,0 zł przy rzekomym rabacie 50%.
    Otrzymałem pościel produkowaną przez firmę Faro w Krakowie i sprzedawana w sklepach taj firmy oraz sklepach partnerskich za 129,0 zł i to bez żadnych kuponów i pseudo okazji.

  70. I ja się „nacięłam” na groupon:/ Ściślej to na kurs wózków widłowych organizowany w Gdyni i rzeczywiście w dobrej cenie tylko,że po wykonaniu telefonu do firmy Edu-tech okazało się,że pan prowadzący kurs zdecydowanie mi poradził oddanie kuponu groupon, co bezzwłocznie uczyniłam telefonicznie z przyczyn takich,że miejsc nie ma. Zapytałam się pana czy wobec tego nie powinien usunąć oferty ze strony, na co odpowiedź padła taka,że on nie wie czy się kurs odbędzie czy nie ale żebym zadzwoniła 7 kwietnia, bo może będzie kurs dla grouponów (na stronie było zakupionych 16 takich kuponów) (dzisiaj jest 19.03, zakup był 18.03). Wiadomo,że na oddanie kuponu mam 10 dni więc łatwo obliczyć,że termin mija 27-28.03 dalej może być tylko gorzej:/ Tymczasem czekam na e-maila w tej sprawie oraz zwrot pieniędzy na konto, które mają się pojawić w ciągu 14 dni. Tak samo jak państwo czuję się oszukana.

  71. UWAGA OSZUSTWO!!!
    Przestrzegam wszystkich przed zakupami na gruponie.
    Ja zakupiłam prenumeratę ale z powodu choroby nie mogłam od razu aktywować kuponu i przepadło bo minął termin ważności kodu który był bardzo krótki. zapłaciłam a zakupionego produktu nie dostałam

    • No ku*** nazywac kogos oszustem bo samemu nie dotrzymalo sie terminu ktory byl jasno okreslony w ofercie to trzeba miec nie po kolei w glowie.

  72. Nie polecam zakupów na takich portalach. Może kiedyś to się opłacało, teraz to tylko doją z klientów ile się da. Sprawdziłem kilka przykładowych przedmiotów i na allegro na kilku aukcjach są zdecydowanie tańsze.

  73. zakupilam kupon na keratynowa odbudowe wlosow, jest to zabieg utrzymujacy sie do 6 mcy, wlosy jak z reklamy…
    w salonie juz po fakcie powiedziano mi, ze nalozyli mi zwykla odzywke do wlosow, taka jaka moge sobie kupic za 10zl w sklepie…
    na gruponie widniala cena 39zl w promocji z bodajze 129… okazuje sie, ze owo nalozenie odzywki plus czesanie kosztuje w salonie 20 do 30zl!
    Grupon odpisal mi, ze kupon jest zrealizowany, oni dolozyli wszelkich staran, salon sprawdzili i nie moga mi nic na to poradzic.
    Złodzieje i tyle!
    Wczesniej odmowiono mi wykonania strony internetowej, zaplacilam 700zl, grupon nie ruszyl reka w tej sprawie!

  74. Czy ktoś kupował może ostatnio kalosze w formie glanów? Bo ja zakupiłam w dniu 12.11 dzisiaj jest 21.11 a przesyłki jak nie było tak nie ma.
    Sprawę zgłaszam na policji.100 zł na ulicy nie leży.Nie polecam Grouponu !!!

  75. Uwaga na ogłoszenie dane przez Ezy Gadgets :
    http://www.groupon.pl/oferty/cala-polska/gg-ezy-gadgets-ltd-7-merchandising-pl/51395883

    Cena niby atrakcyjna, a towar USZKODZONY. Sprzedawca robi sobie przysłowiowe „jaja” udzielając odpowiedzi bez odpowiedzi.
    Jakość zakupów na goupon.pl schodzi na psy, skoro można kupić towary niepełnowartościowe i uszkodzone. Od tego jest chyba allegro, które daje większą gwarancję.
    Groupon udostępnia tylko linki a jak sprzedawca z zagranicy oszuka to nie pomoże, bo oni przecież nie odpowiadają a później klient musi słać roszczenia po europie i nie tylko .

    • ja zamowilem iPhone 5 w dniu 24.10.2014 i do tej pory nie otrzymalem towaru. podobno przesylka dotarla do innego odbiorcy w Polsce.
      czy ktos mial tez podobny przypadek??

      • Ja dostałem również wadliwa wersje Iphone 5 16GB. Baretria pada po 2h a ładowarki nie łączą. Dzisiaj napisałem pismo do Ezy GADETS Mam nadzieję że sprawa się wyjaśni.
        Prosze o kontakt telefoniczny tych Państwa którzy spotkali się z podobną sprawą.
        Pozdrawiam,
        Filip

  76. Ostrzegam zakupiłem groupon telefon Iphone z firmy Firstcom Trading GmbH doszedł nie sprawny, firma nie odpowiada na maile i telefony. Groupon też nie odpowiada na moje maile, telefonicznie poinformowano mnie że pomogą mi z reklamacją a w rzeczywistości jak do tej pory nie otrzymałem żadnej pomocy. NIE POLECAM NIE KUPUJCIE od Firstcom Trading GmbH!!!

  77. No to dorzucę coś od siebie. Nie twierdzę, że na Gruponie każda oferta jest próbą naciągnięcia klienta natomiast procent takich „ofert” jest bardzo wysoki. Ostatnio udało mi się kupić strój Św. Mikołaja opisany jako „wykonany z dbałością o każdy szczegół” Zdjęcia prezentujące produkt były 3. Każde z nich przedstawiało inny produkt. W rezultacie otrzymałem coś, co na innych portalach można kupić za 19 zł lub nawet mniej. Cena na Gruponie była 79,90 zł a po „rabacie” 39,90 zł. I tak oto pod pretekstem „rabatów grupowych” oszuści naciągają ludzi na produkty zupełnie inne niż prezentowane. Grupon oczywiście wykręca się od odpowiedzialności. Sugeruję przemyśleć zanim skorzystacie.

  78. Czy ktoś może coś powiedzieć o zakupach z Ezy Gadgets Ltd?????
    Kupiłem na grouponie iPhone 5 z firmy Ezy Gadgets Ltd. Od momentu zapłaty 24 października do dnia dzisiejszego nie dostałem. Przesyłka została wysłana ale dotarła do innego odbiorcy. Reklamacje pisemne składane u dostawcy nie przynoszą efektu, kontakt telefoniczny – nikt nie odbiera telefonów , a Groupon sie wypina – oczywiście deklaruje ze dokona wszelkich starań, ale mijają 2 miesiące a ja nie mam zamówionego i zapłaconego z góry towaru!!!!
    Proszę o radę, co w tej sytuacji mam robić.
    Pozdrawiam Marek

  79. Kupiłem kupon Groupona na iphone 5 32GB. Na stronie Groupona pisało wyraźnie, że można otrzymać fakturę VAT na telefon – i to niestety mnie zmyliło. Telefon przyszedł po pierwsze używany, z porysowanym ekranem i obitą obudową. Nie dostałem faktury (którą obiecał mi dostawca telefonu) co więcej, nie dostałem nawet paragonu na zakupiony telefon. Oczywiście mogłbym go odesłać do dostawcy, ale firma realizująca sprzedaż telefonów okazuje się że jest z Anglii, czyli zwrot kosztów za telefon pomniejszony o 2 wysyłki (z i do Anglii) w ogóle się nie kalkulowała poza tym dostawca na dostawę telefonu miał 10 dni roboczych a ja na zwrot tylko 5 dni, po przekroczeniu tego czasu dostawca może odmówić wypłaty zwrotu kosztów.
    LUDZIE. NIE DAJCIE SIĘ NABRAĆ NA ZAKUPY NA GROUPONIE!!!!! JEDNA WIELKA PORAŻKA.
    Po mailu do obsługi Groupona dostałem odpowiedz, że wszelkie reklamacje należy kierować do dostawcy telefonu. Czyli Gorupon bierze tylko prowizję i na tym koniec. Nie zapewnia żadnej ochorony i pomocy prawnej. Maja to po prostu głęboko w d……
    Nigdy już nic nie kupie w tym serwisie.
    Pozdrawiam

  80. Kupiłam iphona 5 32 g od ezy gadges ltd na gropunie! Minęło 13 dni roboczych , ogólnie 20. Miał być po 10 dniach i co ? gó.wno. Gropun ma wszystko gdzieś , karze mi się kontaktować z firmą z UK (KTÓRA NIE ODPOWIADA). Iphona nie ma a 1400 poszło w dupe.
    I co ja mam teraz zrobić? Lecę na policje w następnym tygodniu.Miał ktoś już taką sytuacje? NIC JUŻ TAM NIE KUPIE. Ludzie nie kupujcie tam!! Bo się nie doczekacie.
    Nie mam ani pieniędzy ani telefonu.

  81. Kupiłam biżuterię na grouponie po bardzo niskiej cenie. Przypuszczam, że zostałam naciągnięta, ale problem jest inny. Minął tydzień od zakupów, a tu nic. Z jednej sstrony jest napisane na stronie, że paczka wyszła napisane jest, że z Wembley z Polski. Jakieś matactwo. Partner się śmieje…

  82. Kupiłam grupony na wyjazd do Paradiso Besenowa w ilości 11 sztuk. Dnia 4 kwietnia 2015 roku dostałam informację na e_maila czy jestem zadowolona z pobytu na basenach mimo że nigdzie nie byliśmy i że grupony zostały rozliczone. Weszłam na stronę grupona w zakładkę moje grupony i się okazało że grupony są wykorzystane. Tylko dziwne bo myśmy ich nie wykorzystali. I nikt ich nikomu nie udostępnił. Sprawa nadaje się na policję. Co ktoś się włamał na konto mojego grupona i je wykorzystał. Sprawa bardzo dziwna. Niezłe oszustwo

    • Właśnie mam taki sam problem , rozwiązała Pani ten problem?
      Wybieramy się tam za tydzień a grupony są wykorzystane nie wiem jakim cudem

    • Mam identyczną sytuację jak basialg tylko że groupony do Tatralandii. Jutro będę dzwonić z reklamacją,ale sytuacja niefajna:( Do tej pory nie miałam problemów z grouponem ale teraz już raczej nie zaryzykuję zakupów z gr.

  83. Z grouponem wszystko jest dobrze jak jest dobrze, gorzej jak chce się odzyskać pieniądze, albo jak sprzeda się większa ilość miejsc niż była tak naprawdę dostępna. Najpierw przepraszają i obiecują złote góry, a koniec końców odwracają się plecami i „przykro nam, ktoś popełnił błąd”. Szkoda tylko że konsument musi za niego płacić…

  84. kupiłęm grupony na okulary w firmie Art Optyk w Tychach ale okazało się na miejscu że trzeba dopłacić do okularów duże kwoty po ok 1500zł, chociaż w gruponie nie było ani słowa o żadnej dopłacie, jednym słowem wielka ściema, chcę odstąpić od umowy to infolinia nie działa a przez internet nie można znaleźć zakładki zwroty tam gdzie firma deklaruje że taka zakładka powinna być, dobrze że wtopiłem na nie dużą kwotę ale nigdy już na gruponie nie dokonam żdnych zakupów bo to po prostu się nie opłaca

  85. Yokozuna Shushi na Woli w Warszawie – kupiłem grupon i nie dość że oszukali na ilości (zamawiałem na wynos) to jak napisałem do grupona „Proszę usunąć ofertę tej restauracji za oszukiwanie” to dostałem odpowiedź „Pana wiadomość powinna być wysłana do usługodawcy” = obsługa klienta Grupona nie czyta maili. Dla nich zapłacisz a potem mają cię gdzieś. NIE POLECAM ani sushi ani serwisu Grupon.

  86. Jeżeli chcecie zmówić coś na GROUPONIE to zastanówcie się najpierw 3 razy, bo wszystko jest ok dopóki można bez problemu zrealizować kupon, a jeżeli nie to już gorzej. Przykro mi to stwierdzić ale współpracują z niekompetentnymi i nieuczciwymi firmami (dokładnie firma IBEX), a przy problemach umywają ręce. Straciłam 160 zł. przez nieuczciwość firmy IBEX, ale nikogo to nie interesuje. Gratuluję podejścia do klienta!!!

  87. Kupiłam na grouponie 5 lipca -2bilety na rewie na lodzie ,,Kopciuszek” przelałam pieniądze.Nie mogę wydrukować biletów.Pokazuje w statucie nierozliczony.Co w tej sytuacji?

  88. oto „OFERTA” Grouponu: https://www.groupon.pl/deals/gg-groupon-goods-global-gmb-h-823-76
    a to oferta ze sklepu firmowego: http://sklep.tureckiegarnki.pl/zestawy/153-zestaw-5-czesciowy-z-szybkowarem-35l-5l-home-perfect.html

    W zasadzie bez komentarza….
    Nie dziwię się, że „oni” – kimkolwiek są – mają ludzi za idiotów, skoro ludzie są idiotami i nadal cokolwiek u nich kupują.

    A jak chcecie zadać im pytanie, to Was odeślą do durnowatych panienek w telefonie.

  89. Wczoraj przyszedł mi iPhone 5 z groupona, mimo negatywnych komentarzy jestem zadowolona 🙂 żadnych rysek, minimalne wgniecenie z tyłu telefonu , chodzi tak jak powinien 🙂 polecam

  90. UWAGA NA ” Yoko Sushi ” to chyba jakiś catering czy coś podobnego / firma krzak w Warszawie .
    W tej firmie ( o ile tak to można nazwać ) chyba wszyscy ostro piją .
    Zakupiłem Gruopon na imprezkę ale niestety przez 2 tygodnie próbowałam go zrealizować – NIE UDAŁO SIĘ .
    Chciałam zwrot należności – też nie udało się . GROUPON wypiął się na wszystko i nie zwróci należności bo jest na to 14 dni mimo że do końca ważności było 4 dni , a dostawca ( też nie , bo twierdzi że GROUPON zabiera z tego 40 % mimo że sprzedaż jest po RABACIE ) . Czyli generalnie GROUPON ma już ZA DUŻO KLIENTÓW i ma ich głęboko w poszanowaniu , a PARTNERÓW NIE SPRAWDZA czy są wiarygodni bo i po co ????? .

  91. Witam. Ostrzegam wszystkich przed zakupem Gruponu w Firmie JDP Centrum Gdańsk. Wykupiłam lakierowanie 4 elementów za 169,99, wartość gruponu 800 zł. Nie można dogadać się z właścicielem firmy, dzwoniłam parę razy i byłam w firmie dwa razy. Facet za przytarty zderzak z obu stron,bez żadnych wgnieceń chce dopłaty 2 tyś. W innym warsztacie bez gruponu chcą 500 – 600 zł, nie docierają do niego żadne argumenty – szuka jeleni!!!. Przez to dogadywanie się mineło dwa tygodnie i Grupon nie chce oddać moich pieniedzy i żadne argumenty też do niech na infolinii nie docierają. Może ktoś miał podobną sytuacje i ma jakiś pomysł.

  92. zakupiłam 2 nakładki na haluksy po dwóch dniach użytkowania pękły, poza tym są takie małe (chyba na stopę dziecka) że nie chronią wystającej kości ” haluksa” nie tak jak jest pokazane na rysunku. Te nakładki to są chyba na „zdrowe” nogi. Uważam, że takiego badziewia nie powinno się sprzedawać.

  93. Pilot samokopiujący.
    Zakupiłem pilot samokopiujacy przez Groupon w Maxi hurt- Kopiowałem pilot do bramy garażu,niestety nie działa, sprobowałem do bramy przesuwnej tez nie dziala -po zakodowaniu diody migają ale nowy pilot nie otwiera.Chcialbym poznać innych opinie.
    Gwarancje traci sie po otworzeniu pilota ale aby wymienic w nim baterie nalezy pilot otworzyć innego sosobu nie ma-absurd !
    Chińska lipa !!!

    pozdrawiam Marcus

  94. Ja absolutnie odradzam.
    Od 11.12.2015 r czekam za paczką ze Świdnika, miała dotrzeć przed świętami, dziś jest 07.01.2016 i dalej paczki nie mam. Poczta Polska nie wie gdzie ejst, grupon caly czas zapewnia ze trwaja prace nad zgloszeniem i probouja odnalezc paczke, ale na dobra sprawe kazdy konsultant tylko obiecuje i to wsio.
    SZKODA KASY I NERWÓW, reklamacji tez nie moge zglosic bo paczki nie otrzymałam, a poczta polska reklamacje przyjmie od nadawcy nie od nabywcy, takze jaja konkretne.
    ODRADZAM 🙂

  95. Mnie u nich denerwuje to, że mają problemy ze stronami – nie można dokonać zakupu. Czy pisemnie, czy telefonicznie mówią, że wiedzą, ale nic nie pomogą i mam sobie próbować. Normalnie na mniejszych ofertach tracą, bo kosmetyczki, czy fryzjerzy sprzedają pomijając ich za tą samą cenę co na grouponie i nie muszą dzielić się kasą. Jednak jek chodzi o hotele lub wycieczki, ciężko to obejść i tu też sami tracą bo od kilkutysięcznych zakupów byłaby dla nich prowizja. Dlatego bardzo dziwi mnie te ich podejście „no cóż, spróbować później, może się uda”. Żenada

  96. Masakra, co się dzieje ostatnio z Groupon’em.
    2 razy zamawiałam buty i 2 razy otrzymałam buty niezgodne z zamówieniem. Zupełnie inne.
    Tuż po złożeniu zamówienia po raz rozmawiałam na czacie z pracownikiem, którego uprzedziłam, że moje ostatnie zamówienie było reklamowane i aby nie popełnili tego samego błędu.
    No masz! Znowu to samo.
    Teraz minie miesiąc, a ja wciąż nie mam zwrotu za reklamację!
    Skandal.
    To mnie nauczyło, żeby więcej tam nie kupować – chrzanić jakieś „okazje” z nieba wzięte.

  97. Zapytałam konsultanta jak można wstawić opinię na ich stronie pod zakupioną usługą. Zaległa martwa cisza. Podejrzewam,że te opinie są twórczością samych usługodawców. Kupiłam masaże w centrum ozonoterapii. Telefon odbiera jakaś niesympatyczna znerwicowana kobieta, która obraża się jeśli komuś nie odpowiada proponowany przez nią termin. Nie wyobrażam sobie jak w takiej atmosferze można komuś zapewnić relaks. Z rezerwacja nie tylko ja miałam problem. Rozmawiałam z inna panią i było to samo. jak nie możemy być przykładowo o 11.00 27 maja, to od razu Pani z recepcji strzela focha i tekst: pani to Żaden termin nie odpowiada. Mówię, że tylko podała mi 1 termin. Moze jakiś inny. A ona na to, że innego nie ma. Rozmowa z nią to droga przez mękę.Odechciało juz mi sie tych ‚leczniczych”masaży. Reszta opinii po wykorzystaniu całej puli masaży.

    • Wykupiłam z Grouponu weekend w hotelu *** w Polsce – byłam bardzo mile zaskoczona bo wszystko było na jak najwyższym poziomie „pomimo” dwukrotnie niższej ceny!

  98. Witam, chciałem się pożalić na ofertę Hotelu Borowiecki (Łódź) – tkalnia smaku na Grupon-ie. Na wstępnie dostaliśmy kartę dań oznaczoną literką „G” w karcie do wyboru dwie zupy, dania główne chyba ze trzy lub cztery z czego jednego nie było i desery trzy, z czego jednego nie można było zamówić. Co do manu to jest chyba jeszcze bez literki „G” jak GRUPON, dosyć długi czas oczekiwania na posiłek ok. 30 minut, na sali poza nami były zajęte jeszcze trzy stoliki i my jako pierwsi złożyliśmy zamówienie. Jedzenie takie sobie, „d…py” nie urywa” – spodziewałem się większej ilości doznań smakowych. Reasumując – tkalnia smaku nastawiła się na zysk dzięki masowej sprzedaży, duży zysk – przy minimalnym nakładzie finansowym. Nie polecam i do tego to menu z literką „G”.

    • Witam. Nie polecam, cena atrakcyjna, skusiłam się, teraz żałuję. Przy problemach technicznych olewają klienta i zachowują się bezczelnie. Nie mają zamiaru w ogóle nic zrobić, aby dokonać naprawy, twierdząc, że inni nigdy nie zgłaszają problemów (czyli kliencie radź sobie sam i nie upominaj się o zwrot kasy). Dramat. Jestem właśnie w trakcie składania reklamacji.

  99. Nie polecam kursu językowego na grouponie z diki.pl. Wszystkie opinie widniejące na grouponie są pewnie fałszywe… Kurs nie jest zbyt efektywny, ale przede wszystkim owy egzamin, który wraz z certyfikatem wchodzi w koszt tego groupona jest nie do osiągnięcia. Po przerobieniu całego poziomu B1 i wszystkich lekcji,myślałam że będę mogła przystąpić do egzaminu, tak jak to zazwyczaj bywa po skończeniu kursu. Natomiast tu nie, okazuje się że muszę przerobić wszystkie poziomy angielskiego i całe 225 lekcji. Oczywiście jest to niewykonalne do zrobienia w terminie pół roku, lekcje są długie i obszerne, poza tym nie wiem po co miałabym wykonywać lekcje z poziomów niższych… Groupon jest skonstruowany tak, że wprowadza kupującego w błąd. Nie polecam zwłaszcza komuś, komu zależy tak jak mi na certyfikacie. Wyrzucone pieniądze w błoto.

  100. Ja kupiłam wczasy na Maltę miejscowość Mellieha hotel Panorama ,miało być miło spokojnie z widokiem na morze i piaszczystą plażą.Nie było miejsca,po wilkich przeżyciach znalazłam się w innym hotelu imieście.Miasto które nie śpi całą noc St.Julians’ w dzielnicy dyskotek i klubów w dzielnicy Paceville[nawet poradnik przestrzega ludzi którzy chcą wypocząć przed tym miejscem].Hotel w centrum rozrywki.Wypoczynku muszę szukać w kraju,Moja Malta oferta dnia /Grupon taki załatwiła mi urlop kobiecie starszej po chemi i radioterapi.Zastanawiam się co z tym wszystkim począć,

  101. Odradzam zakup grouponu zniżkowego na perfumy w perfumerii i-perfumy.eu ! To żadna okazja !!!Ceny są dwukrotnie zawyżane więc nawet ze zniżką zapłacicie dużo więcej!!

  102. Potwierdzam nie polecam zakupów bonu rabatowego na iperfumy.eu strona blizniaczo podobna do innej popularnej perfumerii czym nabierają klientów nie opłaca się nawet zakupić z kupnem. Nabierają naiwnych. Szkoda że na Groupon nie można dodawać opinii przy ofercie to nieuczciwe ostatni zakup na portalu!!!

  103. O Grouponie słyszałem naprawdę dużo, ale tak naprawdę nigdy specjalnie nie miałem okazji się zapoznać z działaniem tego. Możecie mi powiedzieć na czym dokładnie polegają takie zakupy grupowe? Podobno można kupować dużo taniej, ale na jakiej zasadzie to się odbywa bo nie bardzo kumam sprawę?

  104. Ja już od dawna korzystam i naprawdę oszczędziłem dużo kasy, szczególnie lubię oferty noclegowe i jakieś okazyjne wizyty w knajpkach, ceny są spoko i oferty ciekawe.

  105. Kiedyś zakupy tego typu były popularne, ale dzisiaj mam coś wrażenie, że tych ofert jest coraz mniej na Grouponie, może się mylę, ale takie mam odczucie po prostu…

  106. No to się gościu potężnie mylisz muszę Ci powiedzieć 😀 Ofert jest chyba najwięcej w historii, a do tego wszystkie naprawdę fajnie, po prostu one wszystkie trochę inaczej są dzisiaj prezentowane, ale idea nadal dokładnie ta sama 😉

  107. Może mnie ktoś oświecić czy trzeba sobie rejestrować konto na portalu żeby robić zakupy? Bardzo mi się podoba jedna oferta wakacyjna i biję się z myślami czy sobie nie kupić.

  108. Ajjajaj, tyle fajnych rzeczy tam juć kupiłem, szczególnie sprzęcik do kompa, udało mi się zamówić sam zestaw komputerowy za spoko kaske, a do tego całe oprzyrządowanie do niego 😀

  109. Coś jest nie halo i nie wiem jak sprawę rozgryźć…co wybieram sobie ofertę to przenosi mnie do opcji płatności, gdzie kompletnie nic nie mogę zrobić :/ czy ktoś może mi pomóc bo nie jestem w stanie za nic zapłacić i strasznie mnie to wkurza…

  110. Idzie się pochlastać kurdę normalnie, zamówiłem sobie przez Groupona taki zestaw filiżanek i to jakie badziewie dostałem to przechodzi jakiekowlwiek pojęcie, ja osobiście mocno zraziłem się do takich zakupów…

  111. Kologo, nie przesadzaj, zdarza się przecież, nawet noirmalnie w sklepie coś kupisz i okazuje się bublem…nie można tak demonizować bo zdecydowana większość ofert na stronce jest spoko.

  112. DOSTAŁAM W UPOMINKU WEEKEND W SPA , MIAŁ BYĆ APARTAMENT , BYŁ ALE ŚMIERDZIAŁ STĘCHLIZNĄ , DOSTAŁAM POKÓJ ZASTĘPCZY ALE NIE APARTAMENT’
    ZADZWONIŁAM DO GRUPONU – NAWET NIE ZAPYTALI GDZIE TO BYŁO , SPRZEDAWAĆ BĘDĄ DALEJ STĘCHLIZNĘ

  113. To co jest teraz na grouponie to masakra. Przestali sprzedawać tyle fajnych rzeczy. Zostawili tylko podróże i usługi….. długo chyba nie pociągną w takim zakresie…. kończe z nimi bo strasznie się zepsuli.

  114. Uwaga są firmy na gruponie które specjalnie wydłużają czas oczekiwania aby grupon wygasł wówczas nie ma wtedy kupujący żadnej pomocy, gdyż pomoc obowiązuje w okresie ważności groupona łącznie ze wzrotem pieniędzy, Firma nie daje zadnej gwarancji więc kupujący po tym okresie pozostaje bez pieniędzy i żadnej pomocy. Nie polecam

  115. Groupon Goods podobno był w Polsce do końca 2016. Chciałam, żeby pomogli mi załatwić reklamację produktu m-ki Velucci, Który kupiłam w Groupon. Odsyłali mnie z tym do producenta, a producent do nich. Obie firmy niekompetentne. Nie znają zasad załatwiania reklamacji. Nigdy więcej nie kupię u nich.

  116. Witam, portal spoko do momentu, aż nie trafimy na minę. U mnie okazało się, że organizator imprezy na którą zakupiłem grupon olał cennik zawarty na gruponie i pojechał po swoich stawkach. W tym momencie okazuje się, że grupon nie ponosi żadnej odpowiedzialności, grupony nie mają żadnej mocy sprawczej a centrum pomocy w takich momentach zachowuje się chamsko a obsługuję cię wręcz jedna osoba, której generują imiona.

  117. Groupon nie ma sumienia inkasować kasę pomimo braku usługi.Skasować przy zakupie a dalej radź sobie sam.Są różne sytuacje że nie można zrealizować vouczera w terminie, ale ich to zwyczajnie nie rusza.Kupiłem 2 vouczery na serwis klimatyzacji z terminem realizacji do 15 i 20 kwietnia.Chciałem wziąć urlop i zrobić dwa auta w 1 dzień,pod sam koniec ważności(jak najkrócej przed sezonem). Niestety okazało się,że w serwisie na tydzień przed 15 nie ma już wolnego terminu,najwcześniej 20 kw.Tak więc miałem nadzieję,że groupon pójdzie mi na rękę i wydłuży waność o 5 dni. Możesz myśleć,krótka piłka-czytał pan regulamin, nie ma takiej opcji. Z klientów,którym z różnych przyczyn przejdzie termin realizacji,groupon bardzo się cieszy-darowizna za nic ,każdy tak lubi, ale znana firma,to zwyczajnie obciach.Mam nadzieję,że grono niezadowolonych z tej pazernej i nieczułej firmy,zrobi niezłe larmo w sieci , i że może Groupon zastanowi się,czy nie można pod ludzi coś uczynić. W końcu jesteśmy tylko ludźmi i to omylnymi i niedoskonałymi ,z których groupon czerpie korzyści.A wykorzystywanie czyjejś nieuwagi dla większych przychodów,to zwykłe pazerstwo, mam nadzieję,że nieopłacalne.

  118. Portal-groupon-automat. Zero szacunku dla kupujących. Niekompetentna obsługa, która nie umie wytłumaczyć podstawowych rzeczy.
    Ludzie ogarnijcie się i niekupujcie u złodziei !

  119. Uwaga dla kupujących prezenty z Groupon – na kuponach widnieje wypisana wielkimi literami cena. Na dzień dobry zniesmaczenie dla obdarowanego.

  120. 21/06/2017
    Nie polecam nikomu salonu *** .
    Zakupiłam Grupon ” masaż dla dwojga „jako prezent od Mikołaja dla Córki i Zięcia .
    Wszystko poszło gładko ,zainkasowano płatność ale pózniej juz były tylko same problemy, gdyż nie było terminów w czasie ważności Vouchera.
    Kiedy Córce udało ustalić jakiś termin ,oczekiwali w poczekalni dwie godziny i ciągle nie było wolnego gabinetu.
    Zrezygnowali gdyż nie mieli czasu spedzić całego dnia w poczekalni ,odebrano im Voucher bez jakichkolwiek przeprosin i rekompensaty.
    Właścicielka była bardzo nie miła .
    Aktualnie Voucher widnieje jako wykorzystany ,ja nie mogę złozyć w żaden sposób reklamacji ,żeby odzyskać swoje pieniądze i spełnić podarunek od Mikołaja 🙁
    Jak dla mnie jedno wielkie oszustwo .

  121. Niestety potwierdzam pwyższe opinie, Grupon sprzedaje oferty na usługi na które nie można sie umówić w terminie obowiązywania gruponu z powdu braku miejsc, od razu zaznaczam ze próbowałam sie umówic na 2 miesiące przed końcem gruponu. Masakra po prostu, zostajesz bez kasy i bez wykonanej usługi 🙁

Oficjalna strona Groupon'a

Dodaj komentarz